× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

29/03/2011 12:07 #1591 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Άκη:tr_hi: :tr_hi: :tr_hi:

για διθέσιο πλαστικό νομίζω μπορούν να σε ενημερώσουν
καλύτερα οι φίλοι μας απ τα Ιωάννινα.:yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2011 13:42 #1592 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλωσήρθες Ακη .Πες μόνο οτι το Ακης βγαίνει απ το Αντωνάκης!!!!!!!!!!!!!!!:rofl: :tr_hi:
Μετά την απάντησή σου θα σου πω την εμπειρία μου απο τέτοιο σκάφος που ψάχνεις.ΕΧΩ ΕΝΑ.:good:

ΦΙΛΙΚΆ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2011 15:08 #1593 από Άκης (perlepes)
Απαντήθηκε από Άκης (perlepes) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστω ολους!
Δημητρη θα σε απογοητευσω,απο το Λαμπρος βγαινει το Ακης :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2011 18:27 - 29/03/2011 18:33 #1594 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΟΧΙ αγαπητέ Λάμπρο απαγοήτευση θα ήταν να σε λέγανε Αντώνη!!!χαχαχα
Εχω το ocean malibu xl tow και το ψαρεύω σε συρτή με φύλακα ,καθετή, και τζίκινγκ.Μόνος(εχει αυτό το πλεονέκτημα)η και με παρέα.ΣΤΑΘΕΡΟ σε μεγάλο βαθμό.Αν πέσει στο νερό τη κυριακή ευχαρίστως να το δεις και να ψαρέψεις κιόλας ως δεύτερος.Οσο αφορά την άδεια ,αυτή την ίδια έχουμε ολοι.Κατά τα άλλα είμαστε εν μέρη έρμαιοι της πρώτης δικαστικής απόφασης που αναπόφεκτα καποτε σε καποιον θα συμβεί,με τη πλάστιγκα να γέρνει προς το μέρος μας, σύμφονα με δικηγόρους.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2011 18:37 #1595 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:tr_hi: Καλώς το νέο μέλος! Άκη την επιστολή στο λιμεναρχείο το είχα στείλει εγώ. Όπως είδες δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο για εμάς. Όποιος θέλει μπορεί να σε γράψει. Βέβαια 2 φορές που έχω τύχει το λιμενικό της Ηγουμενίτσας, οι άνθρωποι ως νοήμον όντα, την μια δεν ασχολήθηκαν κάν μαζί μας (σε ψαροτουφεκοεξόρμηση) και την άλλη (σε συρτή) ήρθαν γελώντας να δούν τί σόϊ βαρεμένοι είμαστε εμείς! Αν διάβασες όμως τον Αντώνη (τον αρχηγό μας) τον σταμάτησαν στον Πειραιά και παραλίγο να τον γράψουν. Είναι λοιπόν πώς θα τύχει. Όσο για βοήθεια στην επιλογή και το κουπί εδώ είμαστε.

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2011 15:30 #1596 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σας!

Ακη, καλώς ήρθες!:tr_hi:

Με το καλό και με σκάφος. Μη βιάζεσαι όμως. Κάνε υπομονή και διάβαζε για να προσδιορίσεις και καλύτερα τις ανάγκες σου.!!

Βαγγέλη Χρόνια Καλά και Πολλά. Πολύ καλή και χρήσιμη η παρουσίασή σου με την κάμερα. Μπράβο. Δίνεις ιδέες.

Παιδιά, ο γενικός αρχηγός μας (Γιώργος)ετοιμάζει μαζί μέ άλλους 2 ήρωες να παρουσιάσει ενα κείμενο στον Ελληνα επίτροπο αλιείας (βοηθό Δαμανάκη)σχετικά με τις θέσεις των Ελλήνων ερασιτεχνών ψαράδων. Είναι πολύ ενδιαφέρουσα ενέργεια.
Ρίξτε μια ματιά εδώ, www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...start=135&Itemid=240

τους είπα να αναφέρουν και το δικό μας πρόβλημα.

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2011 15:42 #1597 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντουαν τι κανεις φιλε μου ολα καλα ?
χαθηκαμε ρε γαμωτο , θα βρεθουμε στην εκθεση τι λες ?

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2011 16:27 #1598 από Άκης (perlepes)
Απαντήθηκε από Άκης (perlepes) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Thanx για το welcome! Dimkatso φοβερο το καγιακ σου.Ενα τετοιο εχω δει και εγω και μου αρεσε απο τη Bic.
www.bicsportkayaks.com/products/sit-top-...shing-green,619.html
www.loukianos.gr/kayaks/trinidad.htm
Το εχει προσφορα 730ευρω απο 900.
Εσυ ποσο το πηρες το ocean malibu xl two?
Εχετε να μου προτεινετε κατι αλλο σε αυτα τα χρηματα?
Thanx :D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2011 18:44 #1599 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
www.cannibals.gr/wwwenglish/products.asp?sc_id=87&mc_id=1
To gemini είναι ελαφρώς πιο μακρύ αντέχει σαφώς περισσότερα κιλά, εχει καλήτερο (κατα την ταπεινη μου άποψη) υλικό απο αυτο της bic, η γάστρα του με το V προσδίδει μεγαλήτερη σταθερότητα σε 1ο και 2ο βαθμό και μεγαλήτερη ταχύτητα ταξιδίου. Τη ρόδα πίσω την έχω δουλέψει και βολευει φοβερά οταν το κουβαλάς μόνος σου σε άσφαλτο ή χωματόδρομο. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιέχονται και τα καθίσματα, τα οποία έχουν και περισσότερο πάχος υλικού απο της bic. Η τιμή του ήταν στα 750€. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ
Όσο για την λέξη "προσφορά" να θυμόμαστε όλοι μας οτι είναι ένα μέσο άμβλυνσης της αντίστασης του αγοραστή! Θα μπορούσε να σου πεί οτι εχει 2000€ και σου κάνει ΥΠΕΡΠΡΟΣΦΟΡΑ στα 1000€. Καί ακριβότερο θα το πούλαγε καί πιο ευχαριστημένος θα ήταν ο πελάτης. Έχω δεί τέτοια σε καταστήματα κυρίως ηλεκτρονικά στα όργανα γυμναστικής που εμπορεύομαι... Το έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό είναι λίγο
Η λέξη ΠΡΟΣΦΟΡΑ απο μόνη της δεν στέκει. Πρέπει να συνοδεύεται και απο την λέξη ΓΙΑΤΙ. Εγώ αυτή την στιγμή μπροστά στον πάγκο μου έχω 2 κουτιά λεκιθίνη ΠΡΟΣΦΟΡΑ 10€ το ένα απο 30€ που έχουν κανονικά στο ράφι, ΓΙΑΤΙ λήγουν σε 1 μηνα και θα μου πάνε χαμένα. ;) :D ;D

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2011 19:16 - 31/03/2011 19:17 #1600 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλά αφού έχεις περίσσευμα κολοκυθίνη, γιατί δε φτιάχνεις καμιά κολοκυθόπιτα??? :D :hello2: :rofl: :rofl: :rofl: :tease: :tease: :wav: :BangHead:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.476 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection