× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

08/04/2011 10:57 #1631 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα κ παλι στα καλα μου φιλαρακια
ακριβως δημητρη 2.000 ευρω το μαλι για τους τεμπεληδες.
εχω το προσπεκτ κ μετα αν θελετε σας γραφω αναλυτικα για το συγκεκρημενο κ για οποιο αλλο εχει η canibball.
η μπαταρια ειναι μπροστα στα ποδια στο ταμπουκι κ τα χειριστηρια πλοηγησης - κατευθυνσης ειναι στα ποδια κ αυτα .
Η μπαταρια απ οσα θυμαμε επαναφορτιζετε φυσικα ειναικ κουτο βεβαια που το αναφερω αλλα ετσι για να λεμε.
Αν λεω αν θυμαμε καλα μας ειπε οτι φτανει ως τα 4-5 μιλακια δεν ειμαι κ 100% σιγουρος αλλα καπου εκει ειναι.
Το συγκεκριμενο καγιακ ειναι η βελτιωμενη εκδοση του prowler trident 15 angler κ εννοω την χρηση της μπαταριας κ της προπελας κατα τα αλλα ειναι ιδια ακριβως.
επαναλαμβανω επειδη εχω μπροστα μου το προσπεκτ οποιος αλλος θελει πληροφοριες απο τα καγιακ της canibball ευχαρηστως να βοηθησω.
αχ βαχ αχ βαχ με το τεμπελοκαγιακ αυτο ειναι ετσι θα το ονομασω ΤΕΜΠΕΛΟΚΑΓΙΑΚ.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 11:27 #1632 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μη νομίζεις οτι είναι και τόσο τεμπελοκαγιάκ όπως το αποκαλείς,
εγώ σου λέω οτι αν πας να το ρίξεις, η ετοιμασία που θα χρειάζεται
μέχρι να πέσεις στο νερό φτάνει, βάλε και το μάζεμα όταν τελειώσεις,

θα πεις καλύτερα να είχα κουπάτο:vampire:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 11:28 - 08/04/2011 11:31 #1633 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
πιστευω οτι καταλαβαινεις οτι περισσοτερο αστειευομε παρα οτι αλλο
αλλωστε κ αυτο με τα κουπια το δουλευεις περισσοτερο παρα με το μοτερ απ οτι μας ελεγε κ στην ξεναγηση ο τυπος που ηταν εκει,
ααα κ ητνα κ πολυ εξυπηρετικοι οι εκει ανθρωποι της canniball .
αυτα κ τελςο με το ΤΕΜΠΕΛΟΚΑΓΙΑΚ ΜΟΥ χαχαχχα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 13:53 #1634 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ:

ΑΥριο ή, μεθαύριο, (προτείνω αύριο λογω καιρού) για καγιάκ.

Τόποι: Μαραθώνας ή, Λουτράκι.

Ολες οι απόψεις-προτάσεις δεκτές.

Αντε, λέγετε..

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2011 14:00 #1635 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη αν πας αύριο,
σου θυμίζω οτι θα πρέπει να γυρίσεις νωρίς, ξέρεις εσύ γιατί,
κοίτα μη ξεχαστείς στις θάλασσες:dirol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2011 19:23 #1636 από Danias
Απαντήθηκε από Danias στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σας παίδες
Πολύ ωραίο το site .
Και πολύ καλό το κόλπο με τα καγιάκ
Χμμμ
Μάλλον πρέπει να ενημερωθώ καταλλήλως

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2011 18:37 #1637 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μια παρατήρηση προς το συνονοματο Καντιδάκη. Μήπως είναι καιρός να ανοιξουμε και κανένα άλλο τοπικ περα από τα γενικά? Υπάρχουν διάφορα θέματα που θα μπορούσαμε να συζητήσουμε. Π.Χ Εξοπλισμός καγιάκ, Εξορμήσεις και αποτελέσματα, διαδρομές και εντυπώσεις και ένα σωρό άλλα....
Εν παση περιπτώσει.....μηπως θα πρέπει να οργανώσουμε καμμία καγιακομάζωξη εν όψη νέας περιόδου? Γνωριμίας , εκπαίδευσης, ξεμουδιάσματος, ψαρέματος ίσως και ότι αλλο ήθελε προκύψει? Προτείνω να προταθεί μια ημερομηνία με ορίζοντα δεκαπενθημέρου για να προετοιμαστούμε....
Αντε ρε παιδιά ρίξτε καμια ιδέα και εσείς....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2011 21:49 #1638 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ναιαιαιαιαιαιαιαιαί

τώρα βέβαια αυτά περί συνάντησης τα βλέπω για μετά το πάσχα,

για καινούργιο τόπικ το απαγορεύει ο κος Καντιδάκης και πραγματικά δεν έχω καταλάβει το λόγο,
κάτι για την ολοκλήρωση του σαιτ λέει,

εγώ άνοιξα κάποια στιγμή ένα καινούργιο τοπικ καθώς επίσης και ο φίλος Σάκης
και μας έκραξε ο Καντιδάκης, αυτάαααα.

Ο...........άλλος συνονόματος!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2011 09:35 #1639 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλημέραααα.

Ομορφες μέρες παιδιά έ; Αντε με το καλό να τα βρέχουμε.. Εχει μεγαλώσει και σημαντικά η ώρα..:dance2:

Λοιπόν, απαντώ στον 1ο Αντώνη:

Εδώ όπως είναι ο χώρος, υπάρχουν τα πάντα. Απο αναλύσεις και παρουσιάσεις εξοπλισμού, συναντήσεις, οτιδήποτε μας αφορά και, πολλές φορές, πολύ-πολύ αναλυτικά. Αρα, και μπορεί κάποιος να γράψει ότι θέλει, και να βρεί αντίστοιχα (παληότερες δημοσιεύσεις).

Προσπαθώ όμως, να δημιουργήσω υποομάδες (θυγατρικούς πίνακες) των θεμάτων ώστε να είναι ομαδοποιημένα, συλλέγοντας όσο γίνεται τις μέχρι πρότινος δημοσιευμένες πληροφορίες απο τον εδώ χώρο. Στην συνέχεια, θα μπορεί όποιος θέλει να μπαίνει και να γράφει στην αντίστοιχη ομάδα. Μέχρι να γίνει όμως αυτή η δομή, καλό είναι να συνεχίσουμε σε αυτό τον χώρο, ώστε να μην προσπαθώ να μαζέψω τα "αμάζευτα". Ηδη είναι δύσκολο και η αλήθεια είναι οτι τόχω αργήσει..:umnik2: Ελπίζω ο 2ος Αντώνης να κατάλαβε τώρα.

Για τις συναντήσεις, δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν υπάρχει ιδιαίτερη ανταπόκριση. Ισως το καλύτερο είναι όποιος θέλει να πάει, να το δημοσιεύει εδώ και, όποιος θέλει να τον συναντήσει- ακολουθήσει. Αυτό είναι το απλούστερο. Ας ξεκινήσουμε έτσι.:yahoo: Επίσης φυσικά, πρόταση με ορίζοντα δεκαπενθημέρου, είναι καλή.:tr_hi:

Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2011 09:59 #1640 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους:bye:

εντάξει το κατάλαβα,
αλλά αν όμως ανοίγαμε καινούργια τοπικ, θα γράφαμε τα διάφορα σε αυτά,
ενώ τώρα συνέχεια φορτώνουμε το ένα και μοναδικό
και όσο το φορτώνουμε τόσο πιο δύσκολη γίνεται η δουλειά σου,:moil:
άσε που θα είχες και έτοιμα τόπικ να προσθέσεις αυτα που μαζεύεις.:give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.502 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection