× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

10/03/2011 16:21 #1551 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σου mike καλως ηρθες!!Και εγω ειμαι στην παρεα των καγιακ εδω περα,εχω ενα feelfree το moken 12 σε κοκκινο χρωμα με μηκος 3.80.Να ξερεις οσο πιο κοντο σκαφος τοσο πιο δυσκολα διατηρει την ταχυτητα του οποτε ενα 4-5 μετρα θα ειναι σιγουρα πιο ξεκουραστο!Καλη αγορα ευχομαι να κανεις.
_______________________________________________________________________________________

Παιδια τι γινεται θα κανονισουμε τιποτα?Να φερω το καγιακ Αθηνα γιατι καθεται κατω!Μηπως παμε στη λιμνη του  Μαραθωνα? :clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 17:30 #1552 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
σκεφτομαι και την πρακτικοτητα γι αυτο μαλλον για το prowler eimai einai ki elafry παντωσ δεν κρατιεμαι  το κακο ειναι οτι πρεπει ν αλλαζω καλαμια ειχα για casting kai τωρα φτου κι απ την αρχη... :beach:παντωσ το σπορ θελει παρεα πρεπει να κανουμε kana meeting

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 18:03 #1553 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Mike αν δεν απατώμαι μενεις στην Αθηνα. Αυτο ειναι μεγαλο πλεονεκτημα. Εχεις την δυνατοτητα να βρεθεις με τα παιδια και να δοκιμασεις τα σκαφη τους ωστε να σχηματισεις πιο ολοκληρωμένη αποψη. Γενικα να ξερεις οτι τα μακρυτερα και στενοτερα σκαφη ειναι ταχυτερα και πιο ασταθη. Τα κοντοτερα και φαρδυτερα πιο αργα και σταθερα. Σε αυτο το κομματι θα πρεπει να δεις τι αποστασεις θα διανυεις συνηθως και σε ποση ωρα. Μετα παιζει ρολο και το κυτος του σκαφους. Το καθε σχημα δινει μεγαλύτερη πρωτευουσα ή δευτερεύουσα σταθεροτητα, διαφορετικη ταχυτητα ταξιδιου και αναταραξεις σε κυματα ή διατήρηση ευθειας πορειας. Παιζει ρολο και η διαταξη στο καταστρωμα για το θεμα του ψαρεματος. Παντως ολα τα fishyaks εχουν καλη διαταξη στο καταστρωμα. Εγω λεω πριν επιλεξεις (αν εχεις απο πολυ μικρη έως καθολου εμπειρια απο καγιακ), να επικοινωνισεις με τα παληκαρια απο την Αθηνα για να δοκιμασεις. Ο λογος ειναι οτι μπορει αλλο να νομιζεις οτι σου ταιριαζει θεωρητικα και αλλο να σου ταιριαζει στην πραξη

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 18:24 #1554 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
εχεισ δικιο spelman απλα τα 4-5μ μου φαινονται δυσκολα για μεταφορα κτλ  δεν νομιζω να την δω κι ολυμπιονικησ  ασε που κι ο χωροσ σπιτι ειναι περιορισμενοσ  παντωσ αν γινοταν μια συναντηση με καναν καγιακοβιο οπωσ ειπεσ καλο θα ηταν    το oceankayak to prowler11 βλεπω να παιρνω ψαχνοντασ κανα μηνα τωρα    τι λεσ εσυ΄  για κανα ψαρεματακι στ ανοιχτα κυριωσ  αν δεν πεσει κυνηγητο απ το 'αξιοτιμο΄΄  λιμενικο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 19:03 #1555 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Στο θεμα της μεταφορας μην κολας. Δεν εχουν καμια διαφορα τα 3μετρα με τα 5μετρα. Οσο για την αποθηκευση, αυτη μετραει. Αν δεν εχεις χωρο (πραγματικα δεν εχεις χωρο, οχι να θες να σου πιανει λιγοτερο χωρο), τοτε φυσικα θα παρεις κοντυτερο. 13αρι αν θυμαμαι καλα ειχε παρει και ο antonis123 και το αλλαξε σε 15 (ή το αναποδο; Δεν θυμαμαι). Ενας φιλος εδω εχει το 15 και ειναι αρκετα ικανοποιημενος. Το εχω καβαλισει και μου αρεσε και εμενα. Εχει καλη ταχυτητα ταξιδιου. Δυσκολευτικα μονο να ανεβασω μεγαλες ταχυτητες, γιατι λογω φαρδους κατασκευης μου χαλαγε την τεχνικη και δεν μπορουσα να ανεβασω μεγαλο ρυθμο στις κουπιες μου

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 19:11 #1556 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
οκ τα ειδα ορθια και ψιλοφρικαρα για μεταφορα εννοω θα προεξεχει απο τ αμαξι ... :beach:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 19:47 #1557 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οχι ρε φιλε  :14:. Δεν προεξεχει. 1 μετρο παραπανω ειναι 50 ποντους μακρυτερο μπροστα και αλλο τοσο πισω. Δυο πιθαμες μακρυτερο δηλαδη μπροστα και αλλες 2 πισω. Σαφως δεν εχει διαφορα

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 20:14 #1558 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ου ουουουου :bye:

να μαι κι εγώ,

είχα πάρει το 15 Σάκη και το άλλαξα με το 13 πρίν το βρέξω γιατι ήταν Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο και δεν αποθηκευόταν πουθενά το άτιμο,

με το 13 όμως δεν έχω κανένα πρόβλημα εκτός λιγάκι με το φόρτωμα ξεφόρτωμα,
αλλά που θα πάει, θα το λύσω κι αυτό.

Πάντως κι εγώ θα σου έλεγα mike όχι κάτω απο 13, γιατί όταν το συνηθίσεις και το μάθεις λιγάκι
μετά θα σου είναι λίγο-μικρό θα θες μεγαλύτερο, ταχύτερο, πιο.........έτσι τελοσπάντων,

δε ξέρω αν γίνομαι κατανοητός :beach:

τελικά μένεις Αθήνα? αν ναι, όταν στρώσει ο καιρός μπορείς να δοκιμάσεις το δικό μου αν θες,
ocean prowler 13. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 20:23 #1559 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
nai ρε αντωνη και το σαβατοκυριακο αν μπορεισ εγω μεσα ειμαι ευχαριστω παντως  γιατι το πηρα ζεστα το θεμα  το 13 ποσο μακρυ ειναι και βαροσ ΄με την σχαρα αυτοκινητου ποια εβαλεσ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 22:18 #1560 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το 13 είναι 4.10 μήκος και βάρος γύρω στα 25-27 κιλά,

στο αυτοκίνητο έχω μπάρες αλουμινίου αλλά όχι φιρμάτες,
οικονομικές και δεν έχω κανένα πρόβλημα, μέχρι και δύο καγιακ τους έχω φορτώσει και δε χαμπάριασαν,
αν καταφέρω θα ανεβάσω φωτογραφία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.360 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection