× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

01/03/2011 18:06 #1531 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα στους λεβέντες του ψαροκαγιάκ! Πρωτα πρωτα έκανε κανεις τιποτα το ΣΚ; Εγω πηγα για ψαροτουφεκο για κανα λαβρακι, γιατι ειχα πολυ καιρο να παω, αλλα δεν επαιζε τιποτα. Πηρα μονο μια ουγενα. Περιμενω παντως με την πρωτη ευκαιρια, να παω για ψαροτουφεκο με το καγιακ, που ολο λεω πως θα παω και ολο δεν μου βγαινει.
Τωρα για τους Αθηναιους φιλους μας Αντώνηδες και μη  :dance3: :dance3: :beach: :crazy: :crazy:
Κοιταξτε τι βρηκα: www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=763004
Εψαχνα να κατεβασω καμια διαδρομη (αρχειο gpx) με mountian bike στην περιοχη μας, για το καινουριο μου gps. Στην αναζητηση λοιπον βρηκα τον δραστηριο αυτο φιλο απο την περιοχη σας. Απο οτι βλεπω κανει διαδρομες και με καγιακ αρκετες. Μηπως να του στελνατε κανα email του παληκαριου (κυριε διαχειριστα); Ετσι για να γινουμε περισσοτεροι. Ακομη σας προτεινω τις βολτες μας, οσοι εχουμε gps, να τις καταγραφουμε και να τις ανεβαζουμε (εκτως και αν ψαρευαμε κιολας και πιασαμε ψαρια, οποτε πριιιιιιιτς :crazy: :dance3: :crazy: :dance3: :crazy: :dance3:). Εγω παντως θα το κανω

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2011 23:56 #1532 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    Γεια σε όλους.Τους  ειδε κανείς με λεπτομέρεια?
                                        YAKABOUT.COM.AU
Πουλάω  τη  'γόνδολα'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes:θέλω κι εγω :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:[move] :treaten:[/move]

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2011 13:50 #1533 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτός πρέπει να ναι ο Βαγγέλης με την παρέα του με τα klepper,
αν δε κάνω λάθος,

γράφει κι εδώ που και που.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2011 14:45 #1534 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ρε παιδιά, τί γίνεται όταν πιάσεις ένα μεγάλο ψάρι από το Καυάκ;

Πως θα το χειριστείτε;


Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2011 15:58 #1535 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2011 16:11 #1536 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Ρε παιδιά, τί γίνεται όταν πιάσεις ένα μεγάλο ψάρι από το Καυάκ;

Πως θα το χειριστείτε;

Ετσι Χρηστο μου... 300 Pound Marlin Tows Kayak 11 MILES
ή ετσι... "Kayak Fishing the Chesapeake Bay" DVD trailer

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2011 11:19 #1537 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Ρε παιδιά, τί γίνεται όταν πιάσεις ένα μεγάλο ψάρι από το Καυάκ;

Πως θα το χειριστείτε;

Οπως τα "δειχνει" ο μεσιε Κουζουπης. Μπορεις να τα αντιμετοπισεις και με πιο ελαφρια εργαλεια. Πατε μια βολτιτσα και τελος το παραμυθι!!! :crazy: :dance3:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2011 13:48 #1538 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    Anton  πόση  είναι  η  ταχύτητά σου  με κουπί  και  πόδια μαζί? Σκέφτομαι σοβαρά μια αλλαγή μόνο και μόνο για το θέμα της  ταχύτητας(ψαρευτικης). :yes:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/03/2011 21:00 #1539 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δε νομίζω οτι μπορείς να κάνεις κουπί και πετάλι μαζί,

πάντως με τα πετάλια γίνεται αρκετά γρήγορο και σχετικά ξεκούραστο,
σου δίνει περισσότερες επιλογές και λύσεις,

περισσότερα θα σου πεί ο Αντώνης. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2011 18:53 #1540 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

    Anton  πόση  είναι  η  ταχύτητά σου  με κουπί  και  πόδια μαζί? Σκέφτομαι σοβαρά μια αλλαγή μόνο και μόνο για το θέμα της  ταχύτητας(ψαρευτικης). :yes:


Αν κατάλαβα καλά Δημήτρη μου, η ταχύτητα εξαρτάτε από το μέγεθος του ψαριού που θα πιάσεις με το καυάκ..........  :crazy: :dance3: :tease: :tease:

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.329 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection