× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

21/01/2011 09:09 #1441 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οσοι έρθουν με τα Καγιάκ να ξέρουν οτι μπορούν να τ'αφήσουν σε φυλασσόμενο χώρο έξω απο το μαγαζί. :yes:

Υπενθύμιση:
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το Psarema.gr θα κόψει την βασιλόπιτα για τα μέλη του.
Το ραντεβού μας για να κόψουμε την πίτα μας, κανονίστηκε στις 29 Ιανουαρίου στο μεζεδοπωλείο "'Όπως παλιά" στην Μεταμόρφωση, στην οδό Λευκωσίας 15 ( www.opos-palia.gr ).
Εκεί ο Γιάννης και η Κωνσταντίνα θα μας έχουν ετοιμάσει τον δικό μας χώρο και ένα εξαιρετικό μενού σε μια τιμή που πολύ απλά "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ".
Με κόστος 10€ ανά άτομο μπορούμε να φάμε και να πιούμε ( οι περσινοί θα θυμούνται ).

Το μενού περιλαμβάνει τα παρακάτω ( ανά 4 άτομα ).
Σαλάτες λάχανο - μαρούλι
Τηγανιτά κολοκυθάκια
Τηγανιτές πιπεριές
Φέτα λαδορίγανη
Πατάτες τηγανιτές
Μπριζόλα χοιρινή ( 1 ανά άτομο )

Σε ένα τέτοιο γεύμα δεν θα μπορούσε να λείπει και το κρασάκι το οποίο μας το προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ το μεζεδοπωλείο "'Όπως παλιά"

    Αντε ντέ, να γνωριστούμε και να καγιακοκουβεντιάσουμε...   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2011 10:45 #1442 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
κ για να συμπληρωσω αυτα που λεει ο φιλος μου αντωνης θα ηθελα να πω κ να προτεινω , γιατι ποτε δεν ξερεις,
οτι οποιος φιλος εχει καμμια νταμιτζανα με ομορφο κρασονεκταρ θα ειναι ευχης εργο να το φερει κ να το τιμησουμε δεοντος.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2011 12:47 #1443 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Υπενθύμιση:
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το Psarema.gr θα κόψει την βασιλόπιτα για τα μέλη του.
Το ραντεβού μας για να κόψουμε την πίτα μας, κανονίστηκε στις 29 Ιανουαρίου στο μεζεδοπωλείο "'Όπως παλιά" στην Μεταμόρφωση, στην οδό Λευκωσίας 15 ( www.opos-palia.gr ).
Εκεί ο Γιάννης και η Κωνσταντίνα θα μας έχουν ετοιμάσει τον δικό μας χώρο και ένα εξαιρετικό μενού σε μια τιμή που πολύ απλά "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ".
Με κόστος 10€ ανά άτομο μπορούμε να φάμε και να πιούμε ( οι περσινοί θα θυμούνται ).

Το μενού περιλαμβάνει τα παρακάτω ( ανά 4 άτομα ).
Σαλάτες λάχανο - μαρούλι
Τηγανιτά κολοκυθάκια
Τηγανιτές πιπεριές
Φέτα λαδορίγανη
Πατάτες τηγανιτές
Μπριζόλα χοιρινή ( 1 ανά άτομο )

Σε ένα τέτοιο γεύμα δεν θα μπορούσε να λείπει και το κρασάκι το οποίο μας το προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ το μεζεδοπωλείο "'Όπως παλιά"

    Αντε ντέ, να γνωριστούμε και να καγιακοκουβεντιάσουμε...   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2011 21:17 #1444 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    :bye:Γειά σε όλους.
Αγαπητε anton, μια συνάντηση πολλών  αν  οχι  όλων  θα  ήταν  τέλεια.Η κοπή  πίτας είναι μια καλή αφορμή αλλά δεν είναι  απο  μόνη της  αρκετή, τουλάχιστον  απο  τη  δικιά  μου  σκοπιά.Είμαι  5-5,30 ώρες μακριά ,βάλε τη βενζίνη και τη διαμονή, και θα δεις οτι  η τιμη  υπάρχει και μετριέται σε εκατοντάδες.
      Εγω τουλάχιστον  αυτο το καιρό το βλέπω .....μακριάααααααααα.Πιστεύω πως εσείς εκεί οι αυτόχθονες ιθαγενείς τουλάχιστον  να  βρεθείτε.
  Κάπου  κοντά  στο Αίγιο  νομίζω  υπάρχει κάποιος  που  φτιάχνει  παραδοσιακά  ξύλινα σκαριά .Μήπος ξέρει κανείς την ιστοσελίδα του?
     
  Εντάξει  εγω δεν πηγα το σαβατοκύριακο.Κανείς άλλος?Λίγο κουπί,λίγο συρτούλα,λίγη καθετή τέλος πάντων?Τίποτα?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2011 09:18 #1445 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Tελικά, εσύ και ο Θανάσης, μας ξεσηκώνετε, πιο πολύ απ'όλους!!

Νάστε καλά να τα βρέχετε!!

Καλά, τώρα για την πίτα, δεν περιμένουμε απο σας βέβαια να ρθείτε (δυστυχώς). Θάταν υπερβολικό κάτι τέτοιο (που μακάρι να γινόταν...). Για του Αθηναίους το λέμε, που απ'ότι έχετε καταλάβει... :spiteful: περισσότερη διάθεση εχουμε για να βάζουμε τα χέρια στον υπολογιστή, παρά στο κουπί... :tease:
Λές να μας κάνει η Αθήνα έτσι;!!!
Ακόμα και για αλλαγή καρέκλας, απο το σπίτι στην ταβέρνα, δύσκολο φαίνεται :tease: :tease:

Χαιρετισμούς
Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2011 21:01 #1446 από kayaker
Απαντήθηκε από kayaker στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

    :bye:Γειά σε όλους.
Αγαπητε anton, μια συνάντηση πολλών  αν  οχι  όλων  θα  ήταν  τέλεια.Η κοπή  πίτας είναι μια καλή αφορμή αλλά δεν είναι  απο  μόνη της  αρκετή, τουλάχιστον  απο  τη  δικιά  μου  σκοπιά.Είμαι  5-5,30 ώρες μακριά ,βάλε τη βενζίνη και τη διαμονή, και θα δεις οτι  η τιμη  υπάρχει και μετριέται σε εκατοντάδες.
      Εγω τουλάχιστον  αυτο το καιρό το βλέπω .....μακριάααααααααα.Πιστεύω πως εσείς εκεί οι αυτόχθονες ιθαγενείς τουλάχιστον  να  βρεθείτε.
  Κάπου  κοντά  στο Αίγιο  νομίζω  υπάρχει κάποιος  που  φτιάχνει  παραδοσιακά  ξύλινα σκαριά .Μήπος ξέρει κανείς την ιστοσελίδα του?
     
  Εντάξει  εγω δεν πηγα το σαβατοκύριακο.Κανείς άλλος?Λίγο κουπί,λίγο συρτούλα,λίγη καθετή τέλος πάντων?Τίποτα?

Oσο αφορα τον τυπο που φτιαχνει kayak λεγεται Βασιλης, μενει ξυλοκαστρο, ειναι απο τα λιγα ατομα που γνωριζω στην Ελλαδα κ ξερουν τοσες τεχνικες για τα kayak.Το site του www.artvali.gr/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2011 23:31 #1447 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    kayaker  ευχαριστώ.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2011 08:33 #1448 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πώς περάσατε στο κοπή τη πίτα???
όσοι πήγατε,

ποιός κέρδισε το φλουρί???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2011 08:56 #1449 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Πώς περάσατε στο κοπή τη πίτα???
όσοι πήγατε,

ποιός κέρδισε το φλουρί???

Καλημερα αγαπητε φιλε Αντωνη! :give_rose:
Ηταν ολα τελεια,τι να σου λεω τωρα!Πιστευω οτι ηταν μακραν η καλυτερη συναντηση που εχουμε κανει!Θα σου τα πει ο Καντιδακηs!
Πολλα φιλια!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2011 10:05 #1450 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όοόόόλουους-ες.! :bye:

Λοιπόν, στην πίτα, ήταν πραγματικά πολύ πολύ καλά.

Ακουγες συνέχεια γέλια και χειροκροτήματα. Υπήρχε πραγματικά (χάρη στον Γιώργο αρχικά αλλά και σε όλους που συμμετείχαν) πολύ "ζεστό" κλίμα. Ενώ είμαστε πολλοί άγνωστοι μεταξύ μας, σύντομα η ατμόσφαιρα ζεστάθηκε και έβλεπες παντού χαρούμενα πρόσωπα και γέλια. Υπ'όψιν οτι είχαν έρθει καμμιά δεκαριά άνθρωποι, απ'όλη την Ελλάδα, (Θεσ/νίκη, Φάρσαλα, Πάρο, Χαλκίδα, Βραχάτι...) που και αυτό απο μόνο του, έδινε μια ενωτική δυναμική.
Το φαγητό ήταν νόστιμο, αρκετό και καλό (παρά την χαμηλή τιμή). Μου έκανε εντύπωση η μπριζόλα που ήταν ιδιαίτερα καλοψημένη και μαλακιά. :yes:

Κοιτάξτε στις φωτογραφίες την πίτα. Ηταν ενα έργο τεχνης, με ψαρευτικά τρισδιάστατα σύμβολα, που νόμιζες ότι ήταν αληθινά. Στενοχωρηθήκαμε που την χαλάσαμε. :yes3:

Μια απο τις αστείες φάσεις, ήταν ο φίλος μου ο Παναγιώτης όταν σηκώθηκε να παραλάβει το δώρο του, (έναν απο τους λαχνούς) . Ο Παναγιώτης, είναι πολύ μεγαλόσωμος, 1,85 και 150 κιλά. Το δώρο που του έτυχε ήταν, δωρεάν περιποίηση νυχιών, άνω και κάτω άκρων!! :tease: :tease: Οπότε μετά, έπεσε 'Τό" δούλεμα μεταξύ μας..χε-χε. (Τελικά το έδωσε σε μία απο τις κυρίες της παρέας)..
Περάσαμε πολύ καλά και το ευχαριστηθήκαμε.

Νάμαστε καλά να το ξανακάνουμε..

Αντε και μεις με τα καγιάκ επιτέλουςςςςς!!!!!!!
Χαιρετισμούς

Καγιακαντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.458 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection