× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/01/2011 11:08 #1411 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το Σάββατο βράδυ, 29/1 εχει κόψιμο πιτας του Psarema.gr

Ειναι χαρούμενα και ζεστά, με καλή παρέα, φαγητό και κρασί (φθηνά).

Θα ήταν ωραία να βρεθούμε παρέα και να ανταλλάξουμε απόψεις-γνωριστούμε καλύτερα.

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2011 11:35 #1412 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Το Σάββατο βράδυ, 29/1 εχει κόψιμο πιτας του Psarema.gr

Ειναι χαρούμενα και ζεστά, με καλή παρέα, φαγητό και κρασί (φθηνά).

Θα ήταν ωραία να βρεθούμε παρέα και να ανταλλάξουμε απόψεις-γνωριστούμε καλύτερα.

ΚαγιακΑντώνης

Το κρασι μαs το προσφερει ο Γιαννηs που εχει το μαγαζι ΔΩΡΕΑΝ φιλε Αντωνη.Το μενου στοιχιζει μόνο 10 ευρο!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/01/2011 11:54 #1413 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Το κρασι μαs το προσφερει ο Γιαννηs που εχει το μαγαζι ΔΩΡΕΑΝ φιλε Αντωνη.Το μενου στοιχιζει μόνο 10 ευρο!!! :give_rose:

Θα ειναι μεγαλη χαρα και τιμη για εμαs να γνωριστουμε.Μπορειτε να δηλωσετε συμμετοχη εδω... www.psarema.gr/index.php?option=com_smf_....msg156086#msg156086

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2011 09:34 #1414 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλή χρονία σε όλους τους ψαροκαγιάκερς και μή!! :give_rose: :heart:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2011 09:38 #1415 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλη χρονια φιλε Σακη,να ειμαστε ολοι καλα! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2011 09:46 #1416 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλή Χρονιά Θανάση.

Που είσαι βρέ παιδί μου και σ'έψαχνα στην δρακόλιμνη;

Λοιπόν, απαντώ και πάλι  σε αυτό που δημοσίευσες για τις στολές
.. Για ρίξε μια ματιά. Είναι ενα αρκετά κατατοπιστικό άρθρο για σύγκριση μεταξύ ολόσωμων στολών απο νεοπρέν (ψαροτουφεκάδικων) και "στεγανού τύπου" απο φανατικούς και αρκετά έμπειρους καγιάκερς, σαν και σένα:

gokayaknow.com/index.php/gear/drysuit-vs-wetsuit-for-kayaking/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2011 09:57 #1417 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Με αφορμή τις πρόσφατες αντιλήψεις για την ενδυμασία του χειμερινού ψαροκαγιάκερ λέγω: Σαφώς και η επιλογή της drysuit που αναφέρθηκε στην ενότητα ψάρεμα με καγιάκ, είναι στις περισσότερες χειμερινές συνθήκες η καλύτερη. Στον σύνδεσμο που ανεβάζω παρακάτω θα βρείτε φτηνές ανάρπαστες από καγιάκερς και οδηγούς ράφτινγκ drysuits: www.ewetsuits.com/acatalog/Drysuits-Surface.html#a470
Ακόμη στην ίδια τιμή: www.andark.co.uk/typhoon/ezeedon-surface-drysuit-new-winter-08/ , αλλά δεν γνωρίζω κάποιον να την φοράει. Την στολή της Lomo ξέρω ότι την προτιμούν πολλοί και λένε τα καλύτερα.
Ακόμη πιο φτηνά: www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?products_id=2015

Υ.Γ Η τιμή των 350€ που κοστίζουν οι στολές που σας ανέφερα είναι χαμηλές για στεγανού τύπου στολές

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2011 10:10 #1418 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Διάβασα το άρθρο και δεν συμφωνώ. Η τιμή είναι ίδια γιατί για να αντιπαραθέσουμε μια wetsuit απεναντι στην drysuit θα πρέπει να είναι ξυρισμενη εξωτερικα. Οταν μιλαμε για χειμερινες συνθηκες λεμε για αερα με βροχή, ή αέρα με κύμα και sprei, ή όλα αυτά μαζί. Αν φορέσεις οτιδίποτε άλλο απο ξυρισμενη που στεγνωνει αμεσως, θα σε ξυρισει το κρύοοοοοοο. Για να τις φορανε οι ποταμοκαγιάκερς τις drysuits, αν μη τι αλλο είναι αρκετά άνετες και κάνεις όλες τις κινήσεις χωρίς δυσκολία. Απο ρολ έως αριέλ  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Αν αγοράσεις τελικά ξυρισμένη, που θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι, πρέπει να την φοράς με σαπουνάδα, όπως οι ψαροτουφεκάδες. Κάτσε τώρα εσύ στην παραλία γυμνός χειμωνιάτικα, και βάλε την βρεγμένη ξυρισμένη σου!!!!! :shok: :shok: Όταν την φορέσεις με το καλό, να παρακαλάς να μην βρεις πουθενά γιατί σχίζεται σαν χαρτοπετσέτα (για να δώσω έμφαση το λέω έτσι). Σε λίγο καιρό θα είσαι για μπαλώματα στον κώλο γιατί θα έχει λιώσει!! Δεν συγκρίνεται για μενα η άνεση και η στεγανότητα της drysuit. 350€ όμως δεν έχω. Αν είχα θα την φόραγα και στο ποτάμι που βρέχομαι συνέχεια με θερμοκρασίες υπό οτο μηδέν αυτή την εποχή

Υ.Γ Να συμπληρώσω ακόμη οτι οι τιμές όπως βλέπετε (ιδίως στο τελευταίο Link είναι στα 300€). Όσο για το πόσο βολικές είναι στο βάλε βγάλε, είναι ολόσωμες ( 1 κομμάτι) και η τελευταία με φερμουάρ μπροστα. Μπαινοβγαίνει για πλάκα

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2011 02:01 #1419 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      Γειά σε όλους.
Μισό καγιάκ για κάτι που εύκολα θα τρυπήσω ή θα κόψω και εγω δεν δίνω.Αφήστε το άλλο.Είναι πολοί αυτοί που θα βγούν για ψάρεμα με 3-4Β ,κύμα,σπρέυ,και 5C θεροκρασία,χειμωνιάτικα,και θα μείνουν και 10 ώρες στο νερό? :yes:
      Είναι άλλο πράγμα το ψάρεμα, και άλλο πράγμα το ταξίδι.Ρίξτε μια προσεκτική ματιά στά διάφορα sites και κοιτάξτε το συσχετισμό χώρα-εποχή-κλίμα-χρήση .Θα βγούν χρήσιμα συμπεράσματα.Α και αυτό που θα βλέπουμε να μη το 'σπρώχνει' καμιά εταιρία απο πίσω. :good:
      Επίσεις, όταν το σκάφος μου  κοστίζει ενα σεβαστό ποσό 2,000 η και3,000 είναι κάπως λογικό το κόστος μιας dry και ίσως ποιό  'εύκολο' κατά κάποιο τρόπο.Κατά τη γνώμη μου τοποθετώ με την εξης σειρα την επιλογή της ενδυμασίας  1.ασφάλεια 2.ψάρεμα η κουπί 3.άνεση 4.κόστος 5.πρακτικότητα 6.συντήρηση 7.χρόνος ζωής 8.ευκολία επισκευής 9.ίσως και πολυμορφικότητα χρήσης.
      Δεν μπορώ να διαθέσω χρήματα άνετα και αυτό με κάνει να ψάχνω ,να σκέφτομαι, να προσαρμόζομαι στις υπάρχουσες συνθήκες και να βρίσκω-οχι πάντα-το ποιό προσιτό υλικό.Το οποίο δεν είναι απαραίτητα και το ποιό φτηνό.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2011 12:30 #1420 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
+1000 :yes3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.454 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection