× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

09/02/2011 22:37 #1481 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:bye:  Στη γειτονιά  μου  αντώνη123 υπάρχει  μια  σε  XXL και 44 ή 45νούμερο.Υπάρχει και διαφορά απο εταιρεία σε εταιρεία.Εγω εχω 42  με 1,73 ύψος και 82 κιλά.και δεν μου είναι και τσίτα. :dance3: :yes3:
      Σάκη  ,σαργοί παπούδες,μανάλια και κάτι ψιλά.Του φάνηκε 'πλυντήριο' το μέρος απ τα ρεύματα. :rofl:

Αντώνη  τι μάρκα δοκίμασες? :secret:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 07:39 #1482 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα καγιακαδοροι ελπιζω ολοι να ειστε καλα

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 09:06 #1483 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη δοκίμασα διαφόρων εταιριών και όλες τα ίδια ήταν,
θα πάω να δώ σε άλλο ένα μαγαζί που έχω υπόψη μου
και αν δε βρω κι εκεί θα καταλήξω σ αυτήν που είναι λίγο μεγαλύτερη.

γιατί στις άλλες ούτε να αναπνεύσω δε μπορούσα, όχι να κάνω και κουπί. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 09:10 #1484 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα Νάσο.

Τί γαρίδες επιασες πάλι και ετοιμάζεσαι να πακετάρεις;

Είδα 2 φορτηγά με Container στον Πειραιά να περιμένουν!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 12:22 #1485 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλα λειπω μια μερα απο το φορουμ και αρχισατε τις ασυναρτησιες;
Πρωτα πρωτα ο Αντωνης ειναι λογικο να μην χωραει πουθενα. Οταν ειχε ερθει στα Γιαννενα με ενα φιλικο ζευγαρι ειχαν κατσει σε 2 ξεχωριστα 4αρια τραπεζια σε ενα φαγαδικο. Στο ενα ο Αντωνης και στο αλλο οι υπολοιποι  :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Και μια χαρα να ηταν (που δεν ηταν :rofl: :rofl:), τωρα θα εχει γινει τετραγωνος! :dance3: :dance3: :dance3: :lol2: :lol2:
Εγω λεω να αγορασεις ενα ρολο υφασμα νεοπρεν για να ραψεις μια στα μετρα σου!! :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :lol2: :lol2:
Ρε Κατσουλιδη μπορεις να μου βρεις χρονο, να παω καγιακοτος να ψαροβουτηξω στο πληντυριο; Θα κανω προπονηση στο δικο μου στο σπιτι. Χωραω. Δεν ειμαι σαν τον Αντωνη  :tease: :tease: :lol2: :lol2: :crazy: :crazy:
Δωσε μου πληντυριο και παρε μου την ψυχη!!!!!!!
Εδω που τα λεμε και εγω που ειχα παει τελευται φορα (θυμασαι την ημερα με το ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ, ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΙΝΓ που λεγαμε;) για jig με το καγιακ, το ψαρακι μου μαλλον σπινινγκ εκανε  :yahoo: :yahoo:
Χαμος γινοτανε. Αντε να ερθει η ωρα να παμε!!!!!!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 12:57 #1486 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Ακουσον άκουσον, πήγα να αγοράσω νεοπρέν longjohn και δεν μου έκανε καμία σε μέγεθος, :mega_shok:

ήταν όλες μικρές και η XL λίγο μεγάλη
και μη βιαστείτε να γελάσετε γιατί όσοι με ξέρουν απο δώ θα σας βεβαιώσουν οτι δεν είμαι και κανένα γουρούνι :BangHead:

Δέ τον καταλαβαίνω αυτόν τον ρατσισμό απο μέρους των εταιριών, :protest:
δηλαδή όσοι φοράνε τέτοιες φόρμες και ασχολούνται με τέτοια χόμπυ πρέπει να είναι απαραίτητα 30 κιλά??? :angry5:
έλεος πιά.

Αντώνη επειδή πριν από ένα μήνα και εγώ αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα, η μοναδική Long John που βρήκα να μου κάνει (1,83 ύψος & 97κιλά) είναι σε ένα μαγαζί στο Μπουρνάζι www.extremepro.gr . Ηταν από στολή ψαροντουφεκά 5mm αλλά πολύ άνετη. Τιμή 90€ αν θυμάμαι καλά. Τελικά εγω δεν την πήρα αλλά για άλλο λόγο (ζεστενόμουν πολύ) και επέλεξα σχέτο παντελόνι 1mm από Cannibals.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 14:26 #1487 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μόνο παντελόνι???
κι εγω το σκέφτηκα και απο πάνω την βολεύεις κάπως την κατάσταση,
αλλά κρατάει??? και 1mm λίγο δεν είναι?

για 5mm δεν υπάρχει περίπτωση, :nea: κι εγώ ζεστένομαι, δεν το αντέχω.

Σάκη βλέπω κεφάκια έχουμε, φτού σου καμάρι μου μη σε ματιάσω, πάντα τέτοια. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 16:56 #1488 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Καλημέρα Νάσο.

Τί γαρίδες επιασες πάλι και ετοιμάζεσαι να πακετάρεις;

Είδα 2 φορτηγά με Container στον Πειραιά να περιμένουν!!!


ενα στολο θα επρεπε να δεις οχι 2 φορτηγα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 19:20 #1489 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Σάκη βλέπω κεφάκια έχουμε, φτού σου καμάρι μου μη σε ματιάσω, πάντα τέτοια. :bye:

Ξερεις οτι σας εχω ολους στην καρδια μου  :give_heart: :give_rose:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2011 20:56 #1490 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    Νουμερο απο  παπούτσι δεν άκουσα Αντώνη.Νούμερο. :yes:Ποτέ δεν ξέρεις.Και αν δε σε πειράζει και περιφέρεια.Οχι εκλογική.Μέσης.Ισως σε βοηθήσουμε.
      Στόλαρχε καλησπέρα. :whistle3:
Τα 5mm παιδιά για στατικό ψάρεμα με 7-8βαθμούς θερμ. και χωρίς ηλιο ΔΕΝ  ειναι πολλά.Ή  μήπως  είμαι  κρυουλιάρης? :unknw: :yes3:
    Σάκηηηηηηηη  πάμε  'πλυντήριο'?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.429 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection