× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

05/01/2011 21:18 #1391 από Δημητρης Πετρακος jplavrio
Απαντήθηκε από Δημητρης Πετρακος jplavrio στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Δημήτρη για τις μπότες στήθους, (εχω και γώ για ψάρεμα απο ξηρά αλλά δεν τις έχω δοκιμάσει στο καγιάκ), έχω μια αμφιβολία για την δυνατότητα πλεύσης-κολύμπι αν πέσεις μέσα. Με το νερό που θα μπεί, είναι δυνατό να κολυμπήσες; Μήπως είναι επικίνδυνο;

Χαιρετισμούς


Αντωνη γεια,
αν εννοειτε τις ολοσωμες μποτες με τιραντες ως το στηθος για ψαρεμα στα γλυκα νερα η ποταμια ειναι ακρως επικινδυνο να πεσεςι στην θαλασσα με αυτες διοτι θα πας σαν βαριδι κατω θελω να πιστευω, μακαρι να κανω λαθος αλλα δεν νομιζω.

νασος        Ειναι πολυ επικινδυνες αν βρεθεις στο νερο.Φιλος που ηταν αποσπασμενος απο την υπηρεσια του σε νησι 
                  μου ελεγε ιστορια για ντοπιο ,δεινο κολυμβητη που τον ερειξε κυμα απο το βραχο.Φωραγε μποτες σαλοπετα.Πνιγηκε.Δεν ειναι καλη ιδεα και ειδικα μεσα στο νερο.
[/quote]

ΕΓΓΛΕΖΟΣ....ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2011 22:16 #1392 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη TABARI,
το νησάκι απέναντι απο τη Βούλα είναι η Υδρούσα ή Κατραμονήσι, είναι περίπου 1000 μέτρα όπως είπες
και με καλό καιρό πας ανετότατα (προσωπική εκτίμηση), με τον απαραίτητο εξοπλισμό πάντα, σωσίβιο κλπ.

Το νησάκι Ποντικός είναι απέναντι απο τη Βάρκιζα και είναι αρκετά πιο μακριά,
αν λοιπόν λες αυτό και όχι την Υδρούσα θα έλεγα οτι θέλει λίγο παραπάνω σκέψη. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2011 00:09 #1393 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ορίστε κι ένα βιντεάκι από Υδρούσα που πρωταγωνιστώ εγώ,

κάμερα, Αντώνης Καντιδάκης,
μουσική, Δική μου.

ocean kayak prowler 13

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2011 21:15 #1394 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε!

Αντώνη πολύ ωραίο το βιντεάκι. Μπράβο.! Ανέβασέ το και στον χώρο της "ομάδας", να μπορούν να το βλέπουν και άλλοι, που δεν μπαίνουν εδώ. ΠΟλύ πολύ καλό. Μ'άρεσε και που είναι μικρό.
Θα πρότεινα, να ανεβάσεις και το άλλο απο την λίμνη, που είναι ακόμα καλύτερο, καθαρότερο. Κόψε, ράψε το όπως θές και ανέβασέ το. :yes: :yes:

Αντώνη Νέε, γειά. :bye: Κατ'αρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση και είμαι μετά χαράς "μέσα", αρκεί να μπορώ. Αυτό το Σ.Κ. δεν μπορώ. Τώρα, σαν απόσταση, εφόσον έχεις κάνει την βασική εκπαίδευση, φοράς σωσίβιο, ξέρεις ν'ανεβαίνεις στο καγιάκ απο το νερό και είσαι σε σχετικά καλή φυσική κατάσταση, δεν νομίζω οτι έχεις κανένα πρόβλημα να την κάνεις με ασφάλεια. Καλό είναι βέβαια, να μην έχει αέρα πάνω απο 2 μέγιστο 3Β. Και μεγάλη ασφάλεια έχεις, εαν ο αέρας φυσά απο το νησάκι προς την ξηρά. Ετσι, ακόμα και αν κουραστείς ή, πέσεις μέσα, δεν θάχεις σχεδον κανένα πρόβλημα στον γυρισμό.
Τι διαφορές βρήκες στα SITIn apo SOT?

Greetings,
:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2011 12:15 #1395 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη σε ευχαριστώ για την αποδοχή της πρότασης. Με την πρώτη ευκαιρία θα το κανονίσουμε. Σε ότι αφορά τις διαφορές SIT IN me SOT μέρα με τη νύχτα. Καταρχήν ευστάθεια, (καλύτερο το SOT), ελιγμοί (καλύτερο το SOT), ανεση στις κινήσεις (καλύτερο το SOT) αλλά και ασφάλεια για αρχάριους αφού η επανείσοδος στο σκάφος είναι αρκετά πιο δύσκολη (άδειασμα σκάφους από νερό, και πιο δύσκολη η επανείσοδος λογω μη ευστάθειας). Τα SIT IN υπερτερούν σε ταχύτητα, και ευθυγράμμιση. Επίσης τα SIT IN πιστεύω ότι απαιτούν και κάποια βασική εκπαίδευση στις κουπιές (υπάρχουν αρκετές).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2011 20:54 #1396 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
        Γεια σε ολους. :bye:
      Οι  μπότες  για  τις οποίες μιλάει ο νάσος και ο jp lavrio είναι οι μπότες που δεν διαφέρουν απο μια νιτσεράδα κολημένη σε γαλότσες.ΚΑΜΙΑ  ΣΧΕΣΗ.Αυτές  που λεω  έχουν μεγαλύτερη εφαρμογή χωρι΄ς ομως να σε στενεύουν,και το σημαντικότερο το υλικό κατασκευής ειναι το NEOPREN 5MM  .Νερό  σε περίπτωση πτώσης  θα μπεί μέσα.3 λίτρα αν θυμάμε καλά, αυτό σε καμία περίπτωση δεν είναι απαγορευτικό για την επανείσοδο στο σκάφος μετά απο πτώση.Λόγο υλικού λειτουργεί απο μόνοτου σαν  σ ω σ ί β ι ο.Το πρόβλημα της διαχείρησης του νερου μετέπειτα είναι ενα θέμα.
      SHAKESPEARE  αν το γράφω καλά είναι αυτ ές  που εχω.Χθές είχε θερμοκρασία νερού 14,2  και εξω 6 βαθμούς .Απο12,30 το μεσημέρι εως 8,30 τοαπόγευμα είναι αρκετές ώρες για ψάρεμα με μικρές μετακινήσεις.Μετα τη δύση και λόγο της στατικότητας του ψαρέματος εκτιμούσες ιδιαίτερα ενα μάλινο πουλόβερ.Βγήκα γιατί κρύωσα.
      Καλο το βιντεο αλλά λίγο. :give_rose:
  Σάκηηηηηηηηηηηηηη!!

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2011 21:33 #1397 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη Χαίρε!

Μωρέ μπράβο! Βρε εσύ δεν φοβάσαι τίποτα. Μπαίνεις πολύ στο νερό!
Λοιπόν, πολύ ενδιαφέρουσα η απάντησή σου. Είναι πολύ πολύ χρήσιμο να ξεκαθαρίζουμε τέτοια θέματα, γιατί και ευκολύνεις άλλους που θέλουν να δοκιμάσουν και, προστατεύουμε άλλους απο ατυχήματα και, πιθανό πνιγμό.

Βγάλε και στείλε μας φωτό να καταλάβουμε ντέεεε.. Είναι αδιάβροχη αυτή; Δεν μπαίνει νερό μέσα;

Επίσης, σχετικά με τα βιντεάκια, ναι μεν του Αντώνη ήταν μικρό (15 δευτ.), αλλά πιστεύω οτι δεν πρέπει να είναι πάνω απο 3 λεπτά, ειδάλλως είναι κουραστικά. Εκτός και αν είναι διδακτικά μιας τεχνικής, η, σε κάτι..

Αντώνη Ταβ. ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.

Χαιρετισμούς

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/01/2011 01:19 #1398 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
  Γειά antonimas.    Και εγω αντώνη πιστεύω πως τα 3-4 λεπτα είναι καλά. :yes3:
Νερό μπαίνει όπως ειπα.Οταν βρω το χρόνο θα κάνω μια φωτογράφηση του εξοπλισμου μου, και βασικά του τρόπου που τα εχω στήσει.Ετσει θα σχολιάσουμε,θα κρίνουμε,θα επικρίνουμε με αποτέλεσμα ...να βελτιωθούμε.
      Αν θέλεται ειναι και μια πρόταση,για να δει ο ενας τον τρόπο του άλλου,τις πατέντες του,τα λάθη του.
Για μένα βέβαια δεν φτάνει μόνο η φωτό πρέπει και να τις ανεβάσω.
      ΝΑΙ  γιατί οπως λεει και ο άλλος αντώνης οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάτε,δεν φοβάμαι και γι αυτό ο λαιμός μου είναι κλεισμένος και τον συνοδεύει ενα 38,6C σήμερα.Και δυστυχώς ενα ραντεβού που ειχα (με κάτι τσιπούρες γίγας)ειχε σαν αποτέλεσμα να βγει μόνο ενας καλός μεζές.

          παλιόψαρα... :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray: :cray:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2011 16:37 #1399 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη ηρωiκά βρεγμένε, χαίρε και Περαστικά.!

Σχετικά με την "σαλοπέτα" και το αν μπαίνει νερό, εννοώ, αν μπαίνει, απο κάτω, στα μέρη που βρέχεται. Οχι στο άν πέσεις "μέσα", όπου προφανώς θα μπεί..

Τι έγινε με τα παληόψαρα; Δε σούκατσαν πάλι; :unknw: :tease:

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2011 18:35 #1400 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδια εφοσον σας απασχολησει η ενδυση μεσα στο καγιακ γιατι δεν σκεφτεστε την περιπτωση της στολης καταδυσης?Μια στολη 5μμ και θα σας προστατευει απ το χειμωνιατικο κρυο και απο τα μπουγελα αλλα θα λειτουργει και ως σωσιβιο σε περιπτωση ανατροπης.Στο σωστο μεγεθος και στη θαλασσα να πεσετε αντε μπουν μεσα κανα δυο σταγονες.Αν δε ειναι και εξωτερικα λεια θα σκατε στη ζεστη....
Αυτο το συστημα με τις μποτες ποσο κοστιζει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.445 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection