× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

01/02/2011 16:36 - 09/12/2011 11:28 #1451 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σας.

Καγιάκ και Χειμερινή Ενδυμασία.

Λοιπόν, σε συνέχεια της Χειμερινής ενδυμασίας, ήρθε ένα κατατοπιστικό Video, που μπορείτε να δείτε εδώ:

www.kayakanglermag.com/features/915-vide...outerwear-test-.html

Ο συνάδελφος Καγιακοτρελλός, παρουσιάζει σε χιονισμένο τοπίο, :tease: (θερμοκρασία νερού 2ο) πέσιμο στο νερό και ανέβασμα στο Καγιάκ, με 3 διαφορετικές ενδυμασίες, κάνοντας τέστ κρύου και στεγανότητας.

Η 1η είναι στεγανού τύπου (παντελόνι-σακκάκι), η 2η με φόρμα σαν αυτή που περιγράφει ο Δημήτρης Κατσουλίδης (ακόμα περιμένουμε φωτό :rtfm:) για παντελόνι (wader στ’αγγλικά) και στεγανού τύπου από πάνω για σακκάκι και η 3η, ίδιο παντελόνι και φλύς από πάνω.

Τα αποτελέσματα είναι εμφανή.

Αυτό που αξίζει να σημειωσουμε, είναι ότι αναφέρει, ότι στην 3η περίπτωση που χρησιμοποιούν και ο περισσότεροι ψαροκαγιάκερ, βράχηκε και κρύωσε, αλλά ήταν ασφαλής. Μπορούσε να κολυμπήσει σε μικρή απόσταση.
Το ίδιο συμπέρασμα, έχουμε βρεί και σε βιβλίο, από δάσκαλο καγιάκ, εδώ:

www.paddleandflies.com/article1.htm. Είναι σύντομο και συνολικά κατατοπιστικό. Επίσης το βιβλίο του είναι καλό.

Χαιρετισμούς,

Αντώνης
:dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2011 22:34 #1452 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα σε όλους.
    Καλό  :yes:, αλλά καμιά σχέση . Με το κουπί στο χέρι?(ασφαλισμένο?) Γιατί δεν είναι δεμένος απ το σκάφος?
    οι φωτο ερχονται αμεσα.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 14:46 #1453 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε!

Θυμάστε που λέγαμε για την νεα μόδα με την κωπηλασία σε όρθια θέση; Να ενα βιντεάκι:

www.kayakanglermag.com/features/852-good...d-up-fish-stick.html

600 μίλια κατά μήκος της ακτής, σε 6 βδομάδες. Να ενα βιντεάκι:

www.kayakanglermag.com/blog/buzz-bait/84...oes-all-the-way.html

:clapping: :dance3: :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 15:11 #1454 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χελλοου καγιακαδοροι τι κανετε ?
Αντωνιε σουπερ ντουπερ περασαμε ετσι ?
αντε την επομενη η παρεα των καγιακαδορων ναρθει συσωμη
φιλια σε ολους σας

νασςο

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 19:21 #1455 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Νάσο!

Ναί, ήταν πολύ καλά. Χάρηκα και που τα είπαμε λίγο απο κοντά. Εύχομαι να βρεθούμε νάχουμε περισσότερο χρόνο. Και του χρόνου.! (κΑΙ, ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΦΥΣΙΚΑ!!) :yes:

:yahoo:Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 19:27 #1456 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εδώ:



www.rapidmag.com/blogs/features-skills/5...ve-boat-loading.html

θα δείτε πολλές αστείες μεταφορές Καγιάκ.

Θανάάάσηη! Σ'ενδιαφέρει!

:rofl: :rofl: :rofl:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 19:31 #1457 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Και μια φωτογραφία απο τα Γιάννενα, είναι το αμάξι του Θανάση!

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2011 21:05 #1458 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημητρη(dimkatso) χρονια πολλα με υγεια! :big_hbd:
Αντωνη Καντιδακη τα σεβη μου στη Κυρια Ασπασια! :give_rose:
Να ειστε ολοι καλα αγαπητοι καγιακερs!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 14:15 #1459 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη Κ. ευχαριστώ.

Δημήτρη Κατσουλίδη, γιατί σου λένε Χρόνια Πολλά; Επιασες Ψάρι;;!!!  :rofl: :rofl:

Και του Χρόνου! Αν και ακούω τον Θανάση να λέει οτι "μέσα σ'ένα χρόνο 2, δύσκολο το βλέπει".. :rofl: :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/02/2011 14:32 #1460 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Χαίρεστε!

Θυμάστε που λέγαμε για την νεα μόδα με την κωπηλασία σε όρθια θέση; Να ενα βιντεάκι:

www.kayakanglermag.com/features/852-good...d-up-fish-stick.html

600 μίλια κατά μήκος της ακτής, σε 6 βδομάδες. Να ενα βιντεάκι:

www.kayakanglermag.com/blog/buzz-bait/84...oes-all-the-way.html

:clapping: :dance3: :yes:



Ωραία τα βιντεάκια σου Αντώνη, :bye:
βέβαια η μανταμ με τη σιδερώστρα δεν έχει καμία σχέση με καγιακ,
αλλά το δεύτερο όμως είναι αυτό που πραγματικά ονειρεύομαι να κάνω!
και που ποτέ δεν πρόκειται να γίνει. :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.444 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection