× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

01/11/2010 19:47 #1271 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Και ολοι καλεσμενοι εννοειτε!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2010 22:36 #1272 από καναρης
Απαντήθηκε από καναρης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλησπέρα κι απο μένα κύριοι....και κυρίες.τυχαία έπεσα πάνω στο σαιτ ψάχνοντας για κανένα εξάρτημα για το καγιάκ,και έπαθα πλακα...δεν ηξερα οτι υπάρχει τόσος κόσμος που ασχολείτε....έχω και γώ ένα διθέσιο ανοιχτού τύπου,το bay2της nova,απο το 2004.Περισσότερο για βόλτες με τα παιδιά αλλα καί για ψάρεμα,και ομολογώ οτι διαβάζοντας τα ποστ στην κουβέντα βρήκα εξηγήσεις για πράγματα που έψαχνα χρόννια. Μιά επέμβαση στην μέση το 2009 και η γέννηση του τριτου τεκνου με έχουν αφήσει αρκετό καιρό έξω απο την θάλασσα,αλλα δεν βλέπω την ώρα να ξανατραβήξω κουπί...καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ για την φιλοξενία...πιστευω να τα λέμε,κανάρης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2010 09:42 #1273 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
          ΓΕΙΑ  σε  ολους. :bye:
Να 'μαστε λοιπόν!!!                                      :ok:    Κ 24 .GR        :ok:   
                                        To είδατε ολοι?
                                        Επεξεργαστείτετο  και να το τσεκάρουμε ολοι για 10 μέρες έστω απ το σπίτιμας.Ισως ,λεω ίσως να κάνει τη διαφορά στο καιρό.
      ΚΑΝΑΡΗΣ  Καλώς  ήρθες.Και εγω 2,5-αρι εχω.ocean XL2. :yahoo:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2010 16:02 #1274 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κανάρη  :tr_hi: στην πιο τρελή καγιακοπαρέα!
καλώς μας βρήκες, :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2010 10:58 #1275 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σαλονικιέ Μπουρλοτιέρη καλώς ήρθες!

:yahoo:Με το καλό να τα λέμε και να ανταλλάσσουμε απόψεις. :yes:

Ποιό είναι το όνομά σου; Αν ψαρεύεις, (δεν είναι υποχρεωτικό) τί είδους ψαρέματα κάνεις; Σε τι βάθη και βυθούς συνήθως;

Χαιρετισμούς, :bye:

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2010 14:00 #1276 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Σαλονικιέ Μπουρλοτιέρη καλώς ήρθες!
ΚαγιακΑντώνης


Ειπα κ εγω βρε αντωνη, διαβασα το μπουρλοτιερης κ λεω τι γραφει ? κατοπιν φυσικα ειδα το ονομα του φιλου "Καναρης" κ μπηκα στο πνευμα, χαχαχχα.
Αυξανεστε βλεπω η παρεα των καγιακαδορων κ αυτο ειναι ωραιο.
Φιλια σε ολους κ επειδη ο καιρος για το σκ προβλεπετε θαυμασιος καλε βολτες σε οσους πανε βολτα με τα καγιακ τους
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2010 14:37 #1277 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλά λέει ο Νάσος, ο καιρός θα είναι θαυμάσιος, :yahoo:
τι θα γίνει θα παμε για κανενα κουπί? :dirol:

σκουριάσαμε :fish1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2010 15:44 #1278 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σωστό!!!!

Αντε, ξεκουνάτε! Για ταβέρνα δεν είσαστε, αλλά πάτε τουλάχιστον για κουπί-Βόλτα!! :clapping:


Ο καιρός είναι και θα είναι καταπληκτικός. Θερμοκρασία θάλασσας πολύ καλή. Ετσι κι'αλλοιώς με την ζέστη στεγνώνουμε αμέσως. :yes:

Ταιριάζει ΚΑΙ με τις εκλογές.  :yahoo:Ψηφίζουμε και, πάμε βόλτα, ή, το αντίθετο. Ετσι κι'αλλοιώς βραδυάζει νωρίς, οπότε άν είμαστε κοντά, προλαβαίνουμε να γυρίσουμε και να πάμε να ψηφίσουμε ...με το κουπί. :yahoo:

Προσοχή, μην φορέσετε ολόσωμη στολή άν δεν φυσάει, γιατί θα "βγάλετε την μπέμπελη". Θα σκάσετε. Κάνει πολύ ζέστη.

Είναι ιδανικά. ΤΡΕΧΑΤΕ....

Λεω..ΤΕ και όχι.. ΜΕ, γιατί θα πάω ορειβασία τώρα..Χε-Χέ. :tease: (Αλήθεια)

Α! και μια φωτό απο καγιάκερς στο Λουτράκι πριν 2 Σ.Κ., με όχι πολύ καλό καιρό.

Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2010 17:12 #1279 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τιιιιιιιιιιιιιιι?????

ορειβασία????

και δε λες τιποτα στα φιλαράκια σου???? :rtfm: :violent1:

και που θα πάτε??? για πες, για φτιάξε μας,
μήπως εκεί που θα πάτε υπάρχει και κανένα ποτάμι  να ρίξουμε και τα καγιάκ??? :tease:

κάποτε πρέπει να τα βάλουμε και σε ποτάμι, ήρεμο.

καλά να περάσετε, να προσέχετε :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2010 22:45 #1280 από καναρης
Απαντήθηκε από καναρης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
παλικάρια γειά σας....σας ευχαριστώ όλους για την υποδοχή...αντώνη έχω περάσει κατα καιρούς απο πολλά ειδη ψαρέματος,με κυριαρχο το ψαροντούφεκο..αλλα ποτέ φανατικά...μάλλον η θάλασσα μου αρέσει περισσότερο και κατ επέκταση το ψάρεμα,παλιότερα ειχα και βάρκα αλλα κατέληξα στο οτι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απο το καγιάκ...περιμένω πως και πώς να βρουμε καμμια ευκαιρία να τραβήξουμε κανα κουπί...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.468 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection