× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

23/10/2010 16:59 #1261 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντωνη θεωριτικα η ανωση ειναι μικροτερη οντως,αλλα πρακτικα δεν το καταλαβαινεις ειναι μικρη η διαφορα,αυτη ηταν η απορια μου! :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2010 01:16 #1262 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      Πραγματικά  στα γλυκά νερά δεν φαίνεται  η  διαφορά με το καγιάκ.Αν όμως εχεις ενα βαρύ σκάφος τότε το βλέπεις.Για παράδειγμα  κάποιος  αγόρασε μια απο τις καλύτερες θεωρητικά βάρκες  ψαρέματος.Το σφάλμα ήταν πως το σκάφος ηταν αυτοστραγκιζόμενο.Αντί να βγαίνουν , τα νερά μπαίνουν.
        Βρώμικη  ναι.Αλλά μια βόλτα με φεγγάρι στη λίμνη ,ακούγοντας όλους εκείνους τους ήχους της νύχτας ανάμεσα στα καλάμια........ουααααααααααου!!!!!!Αλλο πράγμα._
        Λίτσες????Ήρθαν???για να δούμε.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2010 12:39 #1263 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λοιπον. Να σας πω για γλυκα νερα. Τρελαινομαι να μπαινω στην Παμβωτιδα το βραδυ και να περιτριγυριζω τον παραδοσιακο οικισμο στο νησακι :victory: :victory:
Ειναι τελειες οι λιμνες με απνοια γιατι πραγματικα ειναι λαδι. Ειναι σαν να πετας! Το θεμα με την ταχυτητα ισχυει, αλλα οπως ειπαν και οι προλαλησαντες ειναι αμελητεο για τα σκαφη μας.
Το κυμα τωρα. Οταν σηκωνει κυμα την εκατσες! Τα κυματα στα γλυκα νερα εχουν πολυ μεγαλητερη συχνοτητα και ειναι πιο καθετα. Σε ριχνουν πιο ευκολα μεσα. Τα χτυπηματα ειναι επαναλαμβανωμενα σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα και ασταματητα. Να προσεχετε πολυ στην κακοκαιρια. Εδω για παραδειγμα με καλο βορια δεν πλησιαζουμε με τιποτα στο νερο!!!!!!!!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2010 12:43 #1264 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      Ολοι  καλεσμένοι  για βόλτα  στη παμβώτιδα.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2010 12:27 #1265 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλημέρα ΟΟΟληη Μέρααα

Αύριο Κυριακή (πρώτα ο Θεός) θα πάω Λουτράκι για καγιακοψάρεμα.

Απο το πρωί. Αέρα θάχει, 3-4, αλλά κοντά στην ακτή, επειδή το βουνό απο πίσω απο την ακτή είναι πολύ ψηλό, "κόβει" και θα είναι γύρω στα 2. Τα νερά είναι βαθειά, έχει συνήθως ψάρια και, είναι όμορφα για βόλτα. Οσοι πιστοί προσέλθετε.
:yahoo:Αναμένω τηλέφωνο στο κινητό.

Χαιρετισμούς, :yes: :yes3: :victory: :yahoo:

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2010 14:12 #1266 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα!!
Ετοιμαστητε για χειμωνα,επλυνα την στολη μου και ειμαι ετοιμος να μπω μονο καλο καιρο να εχει,και κανα ψαρι!Το χειμωνα τι λετε θα ερθει κανενας για παρεα αμα παω στην Υλικη η κανω ονειρα? :tease:

Καλημερα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2010 13:20 #1267 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Για το Σάββατο 6/11 που θα ειναι καλός ο καιρός
ψήνομαι για υλίκη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2010 09:35 #1268 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα. :give_rose:

Μακάρι να οργανωθείτε, να πάτε. Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ. Λοιπόν, πήγα Λουτράκι την Κυριακή και, ήταν καταπληκτικά.  :beach: :beach:

Απίστευτος καιρός και, ζήλευα που δεν ήμουν με το μαγιώ να ρίξω καμμιά βουτιά. Εχει και κάτι ηλιοβασιλέματα, πανέμορφα!! :shok:
Απο ψαράκια είχε, απ'όλα, κυρίως χάνους, γιατί είναι βαθειά. Λίγα όμως. Δεν τσιμπούσαν συνέχεια δηλαδή. Δόξα τω Θεό. Μακάρι να ξαναπάμε. Είναι όμορφη περιοχή έτσι όπως καταβαίνει το βουνό απότομα στα Ανατολικά (όπως κοιτάμε την θάλασσα) για βόλτες. Εχει και αρκετό πράσινο που την ομορφαίνει.
Λοιπόν,  κάτι που αξίζει να αναφέρουμε και ανταλλάξουμε απόψεις, είναι τα σχετικά με τον καιρό.

Δηλαδή, όπως είχα αναφέρει, το Meteo εδινε 3-4 μποφώρ και το freemeteo, 1-2. Τελικά, δίκηο είχε το freemeteo για χθές, στην συγκεκριμένη περιοχή.

Εχω όμως και την εμπειρία του Μαραθώνα, που παρακολουθούσα συνέχεια το Καλοκαίρι. Τίς περισσότερες φορές οταν έδιναν λάθος προβλέψεις, "έπεφτε έξω" το  freemeteo, και, μάλιστα "χοντρά έξω" σχετικά με το meteo.

Εχετε αντίστοιχη εμπειρία;


Αντώνης καί, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑ και Καλές Κουπιές!! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2010 09:57 #1269 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα, καλή βδομάδα και καλό μήνα σε όλους :bye:

μπράβο Αντώνη που πήγες λουτράκι, μακάρι να μπορούσα κι εγώ να είχα έρθει,
ήσουν μόνος ή με παρέα?

σχετικά με τον καιρό,
δύο χρόνια πρίν, όταν μου είπαν για το freemeteo δηλαδή, είχα εντυπωσιαστεί με τις προβλέψεις του,
ήταν σχεδόν αλάνθαστο σε σχέση με το ΜΕΤΕΟ που έβλεπα ως τότε,

εδω και αρκετούς μήνες όμως μου τα χει χαλασει λίγο με άστοχες προβλέψεις όπως λέει κι ο Αντώνης,
ούτε το ΜΕΤΕΟ όμως μπορώ να πω οτι έπεφτε μέσα.

Η ξαδέρφη μου που δουλεύει σε ναυτιλιακή εταιρία μου είπε οτι εμπιστεύονται κάποιο άλλο Γαλλικό site πρόγνωσης καιρού αλλά αυτή τη στιγμή δε το θυμάμαι για να σας το πώ,
θα την ξαναρωτήσω και θα σας το δώσω.
:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2010 19:41 #1270 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα Καλο Μηνα! :give_rose:
Αντωνη 123 και Ατωνη (anton) οταν φερω το καγιακ Αθηνα (στο τελος του μηνα το βλεπω) να κανονισοσουμε μια συναντηση!
Το μετεο το χειμωνα που το παρακολουθω κυριως Σαβ/Κυρ πεφτει εξω 4 φορες στις 5 εχει δωσει λαθος καιρο αλλα το καλοκαιρι ειναι πιο προβλεψιμος και πεφτει μεσα τις περισσοτερες φορες!

Καλησπερα! :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.440 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection