× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

07/10/2010 14:14 #1221 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

dimkatso ο τροπος που τις ψαρευουνε ολοι εδω ειναι αυτος που φαινεται στην φωτο!Το ονομαζουν λαπορδιερα.

Γεια στην ομορφη παρεα των καγιακαδορων. Νικο λεγετε ετσι διοτι προερχετε απο το ονομα του κυνηγου ,διοτι στο ιονιο τον ονομαζουν λαπορδα, ετσι ακαδημαικα αυτο.

Τα δολωματα μπορει να ειναι σαρδελα,γονος καλαμιαριου.................Γονο καλαμαριου βρισκουμε ευκολα στο εμποριο κατ/νων προιοντων κ ειναι σε συκευασια του ενος κιλου κ ειναι καλαμαρακια εως το πολυ 2-4 cm. κ ειναι καλος δολος κ για αλλα ειδη ψαρεματος πχ καστινγκ η rockfishing πατωτα για μαυροψαρα ,γεροσαργους κ.α

Η καλαμωτες απο τις λιγες που εχω δει να ριχνουν ειναι καλαμια χλωρα κομενα και δεμενα σαν σχεδία για να κανουν σκια,βεβαια δεν χρειαζεται να το κανεις με καλαμια μπορεις να αγορασεις καλαμωτες εμποριου αυτες που ειναι για περιφραξη και να τυλιξεις ενα κομματι φελιζολ, να το δεσεις σε μια σημαδουρα και εισαι ετοιμος!(ιδεα μου)


το εχω ξαναναφερη οτι ειδικα στην μανη ψαρευουν τους κυνηγους κατ αυτο τον τροπο , ριχνοντας δλδ στα περασματα μια παλετα  κ σπιναρουν οταν το κοπαδι παει κατω απ την σκια της παλετας.
θελω να παω οτι ειναι χαρακτηριστηκο αυτων των ψαριων να κρυβοντε κατω απο σκια.


Δημητρηναι κ στο ιονιο οπως κ παντου αυτο ειναι πανω κατω το χρονοδιαγραμμα οπως σωστα αναφερεις των κυνηγων σε ολη την επικρατεια. Επισης ναι το κοπαδι παντα τα ατομα που το αποτελουν ειναι σχεδον του ιδιου βαρους.
Ακου τωρα ενα παραδειγμα περι αυτου για να καταλαβεις.
Ενας επαγγελματιας ψαρας στο χωριο μου το προπερασμενο σκ που ειχα κατεβει κατω ειχε ριξει λοιπον ενα αφροπαραγαδο ειδικα για κυνηγους.
Το αποτελεσμα (οδυνηρο βεβαια ) ηταν 110 ψαρια που το συνολικο τους βαρος ηταν ακουσον ακουσον φιλε μου 40 κιλα.
Το ξεκληρησε το κοπαδι φιλε μου κ ηταν ολα τα ψαρια λες κ ειχαν βγει απο κλωνοποιηση.
Κ να σκεφθεις οτι οσα ψαρια τα προλαβε κ ηταν ζωντανα η ειχαν ελπιδες να ζησουν τα ξαναπεταξε στην θαλασσα, αλλα τα περισσοτερα ψαρια ως νεαρα κ αμυαλα που ηταν ειχαν παει τα αγκιστρια ως τον πωπο τους.
Κ επειδη τον ξερω τον εν λογο ψαρα κ ξερω οτι ειναι συνηδειτοποιημενος αν ειχε την δυνατοτητα η περναγε τελως παντων απο το χερι του θα τα ξαναπεταγε ολα μεσα.
Το κακο βεβαια ειχε γινει , τι να τα κανω τα υπολοιπα, η ζημια εγινε.
Τωρα δεν εχω καταλαβει ετοιμαζετε συναντηση ? κ αν ναι για ποτε λετε ?
κ παλι την καλημερα μου
νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2010 14:19 #1222 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
συγνωμη για την υπογραμμιση σε ολο σχεδον το κειμενο εγινε απο λαθος ηθελα να υπογραμμησω μονο το ονομα του Δημητρη κ δεν καταλαβα την χαζομαρα που εκανα κ φαινετε λες κ φωναζω καπου.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2010 15:42 #1223 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νασο γονο καλαμαριου και εγω απο κατεψυγμενα αγοραζω σε ενα μαγαζι στο Γαλατσι!
Με ποιο τροπο τις ψαρευεις απο βαρκα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2010 20:26 #1224 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε!

Επειδή το θέμα φαίνεται εξαιρετικά σοβαρό και περίπλοκο, μετά πολλών (πιθανών) παράπλευρων επιπτώσεων, επί παντός του επιστητού ώς προς το "καγιακοψαρεύειν", των κυνηγών δε μή εξαιρουμένων, επαναπροτείνω συνάντηση διά την εις βάθος ανάλυση των θεμάτων. (ΧΧίίίκ!!)
 
Το αποτέλεσμα της εκ του σύνεγγυς συνερεύσεως, (ΧΧΧίίκ), αναμένεται να επιδράσει θετικά στα καγιακομέλη καί (χίίικ) τελικά, μπορεί να πάμε και απ'ευθείας για Καγιάκ (χικ-χικ) :tease: :tease:

Λοιπόν, προτείνω, την ερχόμενη Τετάρτη, σε ταβέρνα στον Καρέα..

Αντε, ποντάρετε... Λίγα βάζετε, πολλά παίρνετε!! :yahoo:

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2010 21:20 #1225 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Χαίρεστε!

(...)

Οχι Αντωνη δεν χερομαστε καθολου με αυτα που γραφεις! :crazy:
Πες το αν σου ειναι ευκολο και στα νεα να το εμπεδωσουμε καλυτερα! :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2010 22:05 #1226 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Για να μη πείς πάλι οτι δε μιλάω για την ταβέρνα, πρώτος και καλύτερος
δηλώνω συμμετοχή για την τετάρτη αλλά μόνο αν δε βρέχει.

εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2010 23:37 #1227 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
        ΝΑΣΟΣ  Ευχαριστώ.Μήπως ξέρει κανείς καποιο γενικό κανόνα που να ορίζει κάποια σημεία ως περάσματα?
   
Να  είστε σίγουροι πως αν αυτός ο καρέας ήταν γύρω στις τρείς ώρες απο δω, δεν θα το συζητούσα καθόλου.
        :occasion14: :occasion14:
@@nikos@@  Αστο καλύτερα,άστο να πάει άστο, μεθυσμένος άνθρωπος.ςςςςςςς :secret:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2010 14:33 #1228 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τι έγινε παιδιά, μονο εγώ θα πάω στην ταβέρνα την Τετάρτη?

δε βλεπω συμμετοχή,
κι όχι τιποτα άλλο αλλά εμένα κάποιος μου έβαλε χέρι  :rtfm: την περασμένη βδομάδα
επιδή δεν είπα τίποτα στην προηγούμενη πρόσκληση.

Και τώρα, που είναι οι υπόλοιποι???:eusa_think:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2010 15:18 #1229 από JPman
Απαντήθηκε από JPman στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
θα ερχομουν εγω αλλα μενω ξανθη!!!!!Κανενας φιλος απο εδω μηπως υπαρχει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2010 12:03 #1230 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε!

Λοιπόν, επειδή όντως δεν βλέπουμε συμμετοχή, θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια σήμερα τηλεφωνικά με τους:

1) Αντώνη με το κίτρινο (είπε οτι θάρθει οταν καλοκαιριάσει..!)
2) Αντώνη Ζου ..Εξαφανισμένος Βάλαμε αγγελία στην Νικολούλη. Πήγα και στο "πάμε Πακετο" αλλά είπαν πρέπει να περάσουν 10 χρόνια για να ασχοληθούν....
3) Γιάννη Γιαν. Οτι και πρίν με τον Ζού.
4) Νάσος ..Αγνωστο.
5) Αλλος;

Μήπως πρέπει να κανονίσουμε την συνάντηση μετά απο 3 χρόνια που θάναι ενήλικος και ο Νικολάκης να μαζευτούμε περισσότεροι;; !! :tease:
Νίκο, χωρίς αστεία, αν θές πές το και στους γονείς σου ναρθείτε παρέα..(Αν βρεθούμε).

Τέλος πάντων, σήμερα αργότερα θα σας πώ.

JPman Ti έκανες; Διάβασες; Απορίες; Ποιό είναι το όνομά σου; Μένεις μέσα στην Ξάνθη;


Χαιρετισμούς

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.504 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection