× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

19/11/2010 21:08 #1311 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    Καλησπέρα 
Και τα δυο Αντωνη ΑΛΛΑ  καιρό ευρείας περιοχής  απ το  cz . Ενω το Κ24.GR κάνει τη διαφορά ισως. Δείχνει καιρό σημείου(6km) και είναι πολύ κοντά στο 'φαινόμενο'.
      @@nikos@@  δεν είναι κακό να βλέπαμε ενα δείγμα απ τη λήψη αυτής της κάμερας.Γιατί κάτι άλλο είχα κατά νου.
Ή μήπος έχει κάποιος άλλη ιδέα?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2010 09:05 #1312 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα!
Θα ανεβασω ενα απο βδομαδα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2010 12:36 #1313 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
επειδι διαβασα λιγο το ποστ μου φανικε πολι ενδιαφερον,θελο να ροτισο,χορις να μας παει ο κουκος αιδονι ποσο μπορουμε να το  βρουμε ενα καγιακ φουσκοτο για 2 ατομα με πεταλια  δεν με ενδιαφερει τωσο το μικος ας ειναι κ μικρο,απλα νανε λιγο φαρδι για νανε ανετο,για πιτε καμια ειδεα.......!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/11/2010 18:38 #1314 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σπύρο καλωσόρισες στην παρέα των καγιάκερς :tr_hi:

Δε νομίζω να υπάρχει καγιακ φουσκωτό με πετάλια,
αν κάνω λάθος ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει κάτι άλλο,

με πετάλια καγιάκ μόνο πλαστικό έχω δεί, ένα και μοναδικό που το έχει ο πρόεδρός μας, ο Αντώνης,
και μπορεί να σε ενημερώσει σχετικά με αυτό, απ ότι γνωρίζω όμως είναι αρκετά ακριβό.

Για φουσκωτό μπορώ να σου πω εγώ κάποια πράγματα σαν προκάτοχος φουσκωτού καγιάκ που είμαι.
Κατ αρχήν για να πάρεις ένα φουσκωτό καγιάκ καλό, πρέπει να δώσεις τουλάχιστον 500 ευρώ μόνο το καγιακ,
συν κουπιά, σωσιβια κλπ,
με λιγότερα χρήματα πιστεύω θα είναι παιδικό μόνο για χαβαλέ οπότε και μη αξιόπιστο.

Με τα χρήματα αυτά μπορείς να πάρεις ένα μικρό πλαστικό που σίγουρα σου προσφέρει μεγαλύτερη
ασφάλεια και καλύτερη πλεύση, υπάρχουν και διπλά πλαστικά σε μεγαλύτερο μήκος συνήθως.

Πλεονεκτήματα Φουσκωτού.
Ελαφρύ, εύκολη αποθήκευση, εύκολη μεταφορά, μπορείς αν θές να το έχεις πάντα στο αυτοκίνητο και να το ρίχνεις όποτε μπορείς.

Μειονεκτήματα Φουσκωτού.
Κακή πλεύση, εύκολο να σε παρασύρει ο αέρας, ταλαιπωρία το φουσκωμα ξεφούσκωμα, καλό πλύσιμο μετά τη χρήση (αν θες να το κρατήσεις για χρόνια), στέγνωμα στον αέρα πολύ καλό πριν μαζευτεί και αποθηκευτεί, (αν κρατήσει υγρασία θα μουχλιάσει).


Πλεονεκτήματα Πλαστικού.
Καλή πλεύση, το κουμαντάρεις πιο εύκολα, μεγαλύτερη ασφάλεια, αποθηκευτικοί χώροι, δε χρειάζεται σχολαστικό πλύσιμο μετά τη χρήση, δέχεται πολλά έξτρα και πατέντες, μεγαλύτερης αντοχής στο χρόνο.

Μειονεκτήματα πλαστικού.
Φόρτωμα ξεφόρτωμα, αποθήκευση.


Ελπίζω να βοήθησα, ότι άλλο θέλεις ρώτα ελεύθερα, όλοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν. :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2010 01:23 #1315 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    Για να μη ξεχνιώμαστε  .....το νου μας  στο καιρό.Να τσεκάρουμε τα site και να δούμε το αντικειμενικότερο.
Σπύρο έχω 'διπλό' και έμαθα.Σκληρό ενίοτε.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2010 11:01 #1316 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα.

Λοιπόν, χθές ήταν καταπληκτική μέρα  και πήγα Μαραθώνα.

Ημουν μόνο με το μαγιώ, έκανα 3 ώρες ψάρεμα και, δεν κρύωσα καθόλου ώς το ηλιοβασίλεμα. Υπέροχα.!!

Βγήκε ολόγιωμο φεγγάρι στην θάλασσα πρίν βραδυάσει και, έκατσα και το χάζευα... :shok: :shout: :shok: Ποίημα! Δόξα τω Θεώ.

Απο ψάρεμα τρίχες, δεν τσίμπαγε.  Β'εβαια, στο ηλιοβασίλεμα έπιασα στην επιστροφή ένα καλό λούτσο και, το ευχαριστήθηκα.

Σπύρο, φουσκωτό με πετάλια υπάρχει της Hobie, το έχουν οι καννίβαλοι, www.cannibals.gr και πρέπει νάχει, > 2000ευρώ. Μόνο τα πετάλια, κάνουν 650Ε το καθένα. Ρώτα και πές μας.


Χαιρετισμούς,

Αντώνης :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2010 20:29 #1317 από Vangelis
Απαντήθηκε από Vangelis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μετά από μεγάααλη απουσία, βλέπω με χαρα την καγιακοπαρέα να μεγαλώνει...

Πολλές ανακατατάξεις και τρεχάματα (που συνεχίζονται) στην δουλειά, με έκαναν να ρίχνω κλεφτές ματιές μόνο...
Ο λογαριασμός μου, που κάποιο πρόβλημα είχε, με έκανε να μήν συμμετέχω έστω με απλές και μικρές απαντήσεις...
Σήμερα σας ζήλεψα και ξαναμπήκα να πώ μιά καλησπέρα :bye:

Θα προσπαθήσω να έιμαι τακτικότερος ...

Το καλοκαίρι πάντως δέν πήγε στράφι καθώς κάναμε ωραίες εξορμήσεις με  καγιάκ και είχαμε και την ευκαιρία να χαρούμε και τα καγιακο-πανιά μας.

θα προσπαθήσω να ακολουθήσω σε κάποιες χειμερινές βόλτες...

Ο Βαγγέλης (με το Klepper)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2010 22:20 #1318 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το Σαβ/Κυρ μπηκα επιτελους με το καγιακ!!
Απο ψαρια τιποτα σπουδαιο.Ενας σκαρμος στην συρτη.Η λαπορδες πουθενα...
Αλλα η θαλασσα φοβερη.Τετοια θαλασσα ολο το καλοκαιρι δυο φορες ειδα!Μιλαμε χορτασα κουπι.Δεν ειχε καθολου ρευμα,μα καθολου!Σταματησα διπλα σε μια σημαδουρα για λιγο ψευτοjigging 15 λεπτα καθησα εκει και ημουν ακομα διπλα της χωρις να ειμαι δεμενος! :dance3:
Ηταν απολαυση!
Τραβηξα και βιντεακι με την καμερα!
Το ανεβαζω youtube και μετα θα το βαλω και εδω να μου πειτε την γνωμη σας!

Καλησπερα!!


Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2010 01:53 #1319 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
      Γεια  παιδιά. :bye: :give_rose:
  Ξέρει  κανείς  κάποιο  καλό  τρόπο  να  δολώνεις  μύδι ? και  μάλιστα  σε  κυκλικό  αγκίστρι? όλες  οι  γνώμες  δεκτές.
      Μήπος  ξέρει  κανείς  περισότερες  πληροφορίες  για τον  τρόπο  που  το  ψαρεύουμε? :thank_you2:
                                                                                Σας  ευχαριστώ

  ΣΠΥΡΟ  εχω  το  ocean malibu xl tow. Οτι θέλεις  ρώτα.Ακόμα  και  να  το δοκιμάσεις αν έρχεσαι κατα δω.

      Τα πρώτα  χιόνια  έπεσαν.Μήπως  να  πάμε  κανα  βουνό?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2010 01:27 #1320 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
  Καλησπέρα .
      Βρηκα διάφορα για τα μύδια σε τόπικ για δολώματα αλλά οχι αυτό που ζητούσα. :nea:

Και  κείνα  τα χιόνια που λέγαμε...τα έφαγε ο νοτιάς. :cray:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.460 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection