× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

19/10/2010 13:12 #1251 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

    Δημήτρη Κουζούπη  Τα εισερχόμενα μου είναι κενό.Τα εξερχόμενα επίσης!!!Δεν μπορώ ακόμα να ανοίξω ούτε το προφίλ σου.Το τηλέφωνο μου ειναι στο προφίλ μου.Kαι είναι VOD.
      Επισης ενω εχω αλλάξει τη διεύθυνση e-mail ,στη περίληψη του προφίλ δεν ειναι αλλαγμένο !!!απο HOLσε GMAIL η αλλαγή που έκανα.
Λές να φταίει η βροχή ή  η άγνοιά μου?

Νομιζω οτι πλεον εισαι ενταξει!Αν θελειs κατι αλλο μου λεs! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2010 13:21 #1252 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μια καλημερα στην ομορφη παρεα των καγιακαδορων του σαιτ.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2010 23:37 #1253 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
    Τ' παρασκευή θα σ' γίν ου γάμος  ,άνθρωπε των σπηλαίων.
Γειά  σου  ΝΑΣΟΣ!!!
          Άραγε να μπορείς να κάνεις ταυτόχρονα μπρακαρόλα για χταπόδια,καθετή για σουπιές, λίγο σπίνιγκ,και καθετή για τσιπούρες στο ίδιο σημείο και χρόνο?  Και μάλιστα απο καγιάκ?χι χι χι χι χι χι χι!!!!!!! :yahoo: :yes: :yes: :yes: :secret:                      :whistle3:          χε χε θα δείξει.
        Ανυσηχώ μόνο για ενα πράγμα.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?                                        Οχι οι τσιπούρες.Ο Καντιδάκης.Θα φταίει που δεν μπόρεσα να διαβάσω το ΠΜ που μου έστειλε.  Εγω πάντως.......................................ανησυχώ.
        Εκείνο το πανί ,τελευτέα φορά που πήγε στο μεγάλο μπλέ, το ........................................ έκλεισε μετά?
    Όποιος ξέρει κάτι ...
Ειναι και η βροχή βλέπεις.
        Μπορεί να το γύρισε στο... ποταμίσιο!!!Καλή σκέψη ,όπως και νάχει.         
    αντωνη123 είναι σαν να λέμε παμβώτιδα  ή ποιό βρώμικη?               
                                                                                                καληνύχτα σε όλους.


ΥΓ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ευγενικέ διαχειριστή.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2010 12:51 #1254 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε!

Καγιακάδες, καγιακούδες και Φίλοι αυτών!

Χάθηκα λίγες μέρες λόγω πολλών τρεξιμάτων. Λοιπόν, την Κυριακή ήμουν Λουτράκι, για ψάρεμα απο βάρκα (χε-χε-χε..) και, το μεσημέρι, 2-3μμ είδα 3 καγιάκ να σουλατσάρουν όμορφα.. Δεν ψάρευαν, κουπάκι χαλαρά έκαναν.

Ξέρει κανείς τίποτα; Κάποιος γνωστός; Απο περιέργεια ρωτάω. Παιδιά, ήταν όμορφα. Ζήλευα που ήμουν στην βάρκα.!

Για την Ταβέρνα δεν βλέπω ενδιαφέρον..Τι γίνεται, όλοι δουλειές έχουν ή, δεν το "βλέπουμε ζεστά;;"

Για την λίμνη Αντώνη είμαι πάντα μέσα, αυτό ομως το Σ.Κ. δεν μπορώ. Πάντως, μεγαλύτερη ασφάλεια αισθάνομαι στον Μαραθώνα ή, κάπου αντίστοιχα, παρά στην λίμνη, γιατί:

1)  Είναι γλυκό το νερό και έχει μικρότερη πυκνότητα (άρα πλευστότητα)
2) Είναι απότομες οι πλαγιές στις άκρες (ενω στην θάλασσα εχουν άμμο και βγαίνεις πολύ πιο εύκολα αν χρειαστεί)
3) σηκώνει και εκεί κύμα που δεν είναι λίγο
4) δεν μ'αρέσει ψυχολογικά που είναι θολά

Πάντως, ευχαρίστως θα πήγαινα, αλλά για την λίμνη. Οχι επειδή θα αισθανόμουν μεγαλύτερη σιγουριά απο την θάλασσα.
Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2010 13:55 #1255 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα καγιακαδες χαθηκαμε!!
Εγω θα ημουν μεσα για την λιμνη αλλα δεν εχω το καγιακ Αθηνα...
Αντωνη σηκωνει κυμα στην λιμνη? :search:
Καταλαβαινεις διαφορα απο την πλευστοτητα?Δηλαδη στην λιμνη θα κουραζεσαι περισσοτερο απο οτι στην θαλασσα?
Δεν εχει ευκολη προσβαση?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2010 14:05 #1256 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια σας ομορφοπαρεα του σαιτ, τι κανετε ? σαν να ψιλοχαθηκατε η μου φαινετε εμενα ? αυτο σημαινει βεβαια οτι η παρεα σας ειναι σημαντικη κ φαινετε οταν απουσιαζει ο λογος σας απο το σαιτ.
Αντε αρκετα με τις κολακιες,
θα κατεβει κανενας απο την παρεα σας στο δηλεσι το σκ με η χωρις το καγιακ ? στην συναντηση για ψαρεμα που διοργανωνετε απο το σαιτ ?
Αντωνηδες τι λετε ?
Νικο απο οτι διαβασα στα γραφομενα του νατωνη βλεπω οτι αναφερει οτι αλλαζει η πλευστοτητα του σκαφους στο γλυκο νερο κ το εξηγει λογω της μικρης πυκνοτητας του γλυκου νερου ( να που μαθαμε κ σημερα κατι νεο ) ο Αντωνης.
Τους χαιρετισμους σε ολα τα μελη της παρεας των καγιακαδορων.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2010 16:45 #1257 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα και από μένα.
Έχω μέρες να μπω θάλασσα γιατί δυστηχώς (ή ευτυχώς) μετακόμισα από το Πόρτο Ράφτη στην Άνω Γλυφάδα. Το καινούργιο σπίτι δεν έχει χώρο για το καγιακ και το πάρκαρα στο σπίτι ενός φίλου. Τώρα πια από τα 300 μέτρα μέχρι τη θάλασσα, αναγκαστικά κουβάλημα με το αμάξι  :cray: :cray:
Ελπίζω να οργανωθώ στο συντομότερο και να κανονίσουμε καμιά βόλτα.

Καλό απόγευμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2010 17:15 #1258 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά και χαρά σε όλους, :bye:

η Υλίκη δε νομίζω να ναι τόσο βρώμικη όπως η παμβώτιδα,

Ναι Νίκο, σηκώνει και στη λίμνη κύμα,
είναι όμως και ώρες που έχει τόσο ήρεμα νερά που η θάλασσα ποτε δε θα τα δεί
και είναι συχνό το φαινόμενο αυτό στις λίμνες, συγκεκριμένα την Υλίκη την έχω πετύχει έτσι και ήταν μαγεία.

τα νερά είναι θολά όπως λεει κι ο Αντώνης και αυτό είναι κάπως απωθητικό αλλά δεν είναι και φοβερό, έτσι είναι συνήθως οι λίμνες, στις άκρες είναι δύσκολο να βγεις σε κάποια σημεία, στα περισσότερα θα έλεγα, το καλό όμως είναι οτι έχει άκρες κι όσο και να φυσάει θα τη βρείς την άκρη :icon_thumright:
δεν είσαι στη μέση του πουθενά όπως πολύ εύκολα μπορεί να βρεθείς στη θάλασσα.

Για την ταβέρνα εγώ είμαι μέσα ειδικά τώρα που είναι πάλι καλοκαίρι, :XXsunsmile:
μάλιστα περίμενα να δω να γραφτεί τίποτα  :occasion14:  για την τετάρτη που πέρασε αλλα δεν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2010 09:04 #1259 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερααα!
Σημερα ξανα φευγω για Ξυλοκαστρο αν εχει καλο καιρο θα μπω με το καγιακ για κανεναν κυνηγο πιστευω να μην μου την χαλασει παλι ο αερας....
Ναι λιμνες και γενικοτερα τα γλυκα νερα εχουν μικροτερη ανωση απο την θαλασσα,αλλα δεν ηξερα αν βλεπεις διαφορα στην πλευση!Οταν θα μπω θα δω! :tease:
Γεια σας!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2010 16:54 #1260 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εγώ θα έλεγα οτι δεν υπάρχει διαφορά, αλλά επιδή δε θέλω να πάω κόντρα στους νόμους της φυσικής,
λέω οτι και να υπάρχει είναι τόσο μικρή που δε την καταλαβαίνεις :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.426 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection