× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

22/02/2012 19:30 #2531 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αρχάγγελος;

Μα΄, απο κεί είναι και ο φίλος μας ο Νάσος ο συνψαράς γαριδέμπορας. Μήπως γνωρίζεστε; Εχει βάρκα εκεί και συνήθως ψαρεύει μ'αυτή.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2012 23:02 #2532 από tom
Απαντήθηκε από tom στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Aπο την βόλτα στον Πάτροκλο. Αναζητήστε πληροφορίες για το ναυάγιο του ORIA. Μια απίστευτη άγνωστη ιστορία....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), antonis123, Θεοφάνης συτιστης ψαριων, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2012 02:13 - 23/02/2012 02:18 #2533 από GL
Απαντήθηκε από GL στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νο2 << αλλά το κυριότερο με τις πολιτικές εξελίξεις για τη χώρα, οι σκέψεις για καγιάκ περνάνε σε δεύτερη μοιρά >>

Στη Σκιάθο για κανό ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γ. Παπανδρέου.
Πριν από το προχθεσινό και το πιο κρίσιμο eurogroup για την Ελλάδα, επέλεξε να βρίσκεται... στην Σκιάθο για να κάνει κανό!
Ο Γ. Παπανδρέου διέμενε, από το Σάββατο, μαζί με την σύζυγο του στο ξενοδοχείο «La piscine palace» και το πρόγραμμα του περιελάμβανε ψάρεμα και πολύ κανό!!

Και εσείς πηγαίνετε στις διαδηλώσεις; ή κάθεστε στο σπίτι σας;
Όλοι στη θάλασσα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2012 11:40 #2534 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Θωμά! :wav:

Πολύ ωραίες φωτό. Περιμένουμε και μπλά-μπλά. πχ.

Ποιές ώρες πήγες; Κρύο; Πως ήσουν ντυμένος; Κρύο στα χέρια; Εκανες περίπου τη διαδρομή πουχα κάνει και γώ ή πήγες αντίθετα; Τι σ'άρεσε περισσότερο και τι λιγότερο στο ταξίδι και στο νησί;
Ψάρεψες; Αν ναι, τι έπιασες και με τι δόλωμα;

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2012 12:14 #2535 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Όλα θες να τα μαθαίνεις!!!

και να θέλει να κρύψει κανείς κάτι δεν μπορεί, θα του το βγάλεις στη φόρα :tease: :tease: :tease: :tease: :tease: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2012 15:02 #2536 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ti εννοείς;

Μήπως οι φωτό δεν είναι απο την εκδρομή; :pilot: Μήπως πήγατε μαζί μεχρι τον Χάρακα και τελικά κατάφερες να τ'αλλάξεις γνώμη και πήγατε για καφέ στο Λαύριο; :drinks: :XXsunsmile:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2012 15:18 - 23/02/2012 15:18 #2537 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ακριβώς αυτό!

οι φωτογραφίες είναι απο google βάλαμε ότι βρήκαμε για να σας ξεγελάσουμε
και πήγαμε για μπύρες και σουβλάκια! :wav: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2012 15:50 #2538 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ωραία βόλτα μπράβο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/02/2012 23:57 #2539 από tom
Απαντήθηκε από tom στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα! Λοιπόν! Η βόλτα ξεκίνησε κατά τις 12.00΄, έκανα τον γύρο του νησιού ξεκινώντας απο την ανατολική πλευρά του. Ο καιρός ήταν ιδανικός με αεράκι νοτιανατολικό όπως είχε προβλέψει το meteo. 2-3 μποφόρ. Στο ξεκίνημα συναντήθηκα στην μέση περίπου του διάυλου με εργαλείο φουσκωτό ο οδηγός του οποίου με εντόπισε νωρίς και πέρασε μακριά μου χωρίς να ενοχληθώ καθόλου. Στάση πεντάλεπτη πάνω απο την Κύρα Λένη και χαλαρότερα μετά στα δυτικά και βόρεια του νησιού. Γιά άλλη μια φορά δεν κρύωσα καθόλου. Χρησιμοποιώ φόρμα χωρίς μανίκια neopren της Prijon, 1.5 mm, αδιάβροχα καλτσάκια neopren 1.5 mm και παπούτσια SALOMON για διάσχιση φαραγγιών.Βοήθημα πλεύσης, ένα απλό αντιανεμικό και τέλος! Γάντια επήσεις neopren για ENDURO - MOTO CROSS της UFO. Τελικά τα έβγαλα. 'Εσκασα! Έχω μαζί μου πάντα και ένα φλις για καλό και κακό. Και σε ποιό δύσκολες συνθήκες που έχω δοκιμάσει τα ποιό πάνω μιά χαρά ήταν. Βασικό όμως οτι κάνω κουπί και δεν ψαρεύω. Σε ακινησία λοιπόν δεν ξέρω αν αρκεί. Να υπολογήσετε επήσεις οτι λόγω βουνών και μηχανής χρόνια τώρα, έχω μια αντοχή πάνω απο τον μέσο όρο και στο κρύο αλλά και στην ζέστη. Για σουβλάκια, προτιμώ Ανάβυσσο!!!! Τα υπόλοιπα θα σας τα πεί ο Αντώνης 123!!!! Αντε να καλοκαιριάσει να γνωριστούμε! άντε!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2012 09:38 #2540 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παλικάρια καλημέρα σε όλους. Βλέπω ότι ασχολείστε και χαίρομαι πολύ!!! Αντώνη και Θωμά αξιοζήλευτη η βόλτα σας απο ότι βλέπω στις φωτογραφίες! Πάντως και στο Λαύριο να πήγατε για καφέ, πάλι αξιοζήλευτο είναι! Αντώνη το έστρωσες το Vulcano; Σε ακολουθούσε άνετα ο Θωμάς; Ένας φίλος που κατέβηκε στην Αθήνα μου είπε οτι είδε ένα σκαρί σαν το δικό μου να βάζει κόντρα με κάτι 5μετρα φουσκωτά!! Εσύ ήσουν; :wav: :blum: :blum: :man_in_love :love4:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.452 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection