- Δημοσιεύσεις: 58
- Μου αρέσει που έλαβε 37
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Τρίτο κατα σειρά post, αλλά διαβάζω σχετικά με το καγιακ και επειδή ενδιαφέρομαι να αποκτήσω,είναι φυσικό να υπάρχουν απορίες όχι τόσο σχετικά με μαθήματα καγιάκ γιατί αυτά φαντάζομαι τα μαθαίνει κάποιος αν πέσει στο νερό μερικές φορές, αλλά σχετικά με την νομοθεσία. Σήμερα διάβασα σιγά-σιγά μέχρι την σελίδα περίπου 44 και θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει τελικά, χωρίς να θέλω να βάλω κάποιον σε κόπο να είναι πολύ αναλυτικός. Και αν δεν βγάζει άδεια αλιείας το καγιάκ μπορείς να ζητήσεις από το λιμεναρχείο μια δήλωση που να λέει ότι υπάρχει κενό νόμου, ώστε να μην εξαρτάσαι από τον κάθε ______ που θα θελήσει να δικαιολογήσει τον παχουλό μισθό του δείχνοντας ότι δουλεύει με το να σου κατάσχει το καγιάκ και να ρίξει πρόστιμο;anton έγραψε: Καλημέρα!
2 Θέματα για σήμερα.
1) Νομοθεσία σχετικά με ψάρεμα με καγιάκ. ΣΟΣ. Τι ισχύει;
2) Σαλαμίνα. Μια οχι και τόσο γνωστή ομορφιά.
Εχθές Κυριακή, αποφάσισα λογω ισχυρών ανέμων γύρω απο την Αττική αλλά και της ενημέρωσής μου απο εναν συνάδελφο στην δουλειά σχετικά με την Σαλαμίνα, να πάω εκεί, όπου η διαδικτυακή σελίδα του "Ποσειδώνα" εδειχνε άνεμο εως 3Β.
Ξεκίνησα λοιπόν, για ψάρεμα στα "Περιστέρια", οπου ο συνάδελφός μου μου είχε πει οτι κοντά στην ακτή υπάρχει ξέρα, οπου ανεβαίνει απο τα 60 στα 20 μ και κρατάει γόπες και άλλα.. Πήρα φυσικά και "ψυγείο" μαζί μου, όπως και την προηγούμενη φορά, για να βάλω τα ψάρια..
Μετα απο 1ωρα προετοιμασια στο σπιτι για να φορτώσω το καγιακ και τα συμπράκαλα, 2 ωρες διαδρομή (Ζωγράφου-Πέραμα-Περιστερια), 5,2Ε το καραβάκι, έφθασα στο πολυπόθητο μέρος, για να πάω και γω στην μεγάλη ξέρα, οπως πάνε "τόσοι και τόσοι που έχουν σκάφη"..
Η διαδρομή αρκετά όμορφη στην Σαλαμίνα με κάποια μέρη, πραγματικά πολύ όμορφα.. Τελικά αυτό το νησί, μάλλον είναι αδικημένο που δεν είναι πολύ γνωστό για τις ομορφιές του αν και ίσως οι εχοντες εξοχικά εκεί, να μην το πολυδιαφημίζουν επίτηδες, για να εχουν την ησυχία τους..
Φορτώνω λοιπόν χαρούμενος και αγχωμένος (λόγω περιορισμού ώρας καθότι επρεπε να γυρίσω νωρίς τ'απόγευμα λογω παιδικού παρτυ) τα ψαρικά μου και, ανοίγομαι στην θάλασσα. Μπροστα εχει 2 πολύ όμορφες βραχονησίδες, τις προσπερνώ και, ανοίγω το ηχοβολιστικό που μου δείχνει γρήγορα 15μ και ανεβαίνει..Φθάνω στα 60μ και, με πλησιάζει ενα μεγάάαλο σκάφος του λιμενικού. Μου ζητούν να τους πλησιάσω εγω, για να μην με "πατήσουν" προφανώς. Μου ζητούν άδεια αλιείας και άδεια σκάφους. Δίνω την άδεια αλιείας και τους λεω οτι απο το Λιμεναρχείο μου είπαν οτι δεν χρειάζεται άδεια σκάφους.. Ο λιμενικός ευγενικά μου λέει οτι, "εαν ψαρεύω, είναι υποχρεωτικό το σκάφος να έχει άδεια. Ειδάλλως, εαν το σκάφος δεν ειναι σε κατηγορία που μπορεί να βγάλει άδεια -όπως τα καγιακ- τότε ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ να ψαρεύω"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μου λεει στην συνέχεια οτι κανονικά πρέπει να μου επιβάλλει πρόστιμο και να μου πάρει τα εργαλεία αλλά, για πρώτη φορά με αφήνει...
Εμεινα άφωνος και, σοκαρισμένος!!! Ξεκίνησα για ψάρεμα, (που ονειρεύομαι ολη την βδομάδα), με τόση ταλαιπωρία να φθάσω εκει και κόστος, και, μου λένε οτι απαγορεύεται να ψαρεύω!!!!!
Τέλος πάντων, και πάλι συνερχομένος ευχαριστήθηκα βόλτες αλλά, πρέπει οπωσδήποτε να ενημερωθούμε για το τι ισχύει αλλά και, άν είναι λάθος αυτό που λέει ο λιμενικός, κάπως να έχουμε ενα χαρτί μαζί που να το επιβεβαιώνει, γιατί φανταστείτε την ταλαιπωρία με δικαστήρια κλπ, τον εξοπλισμό κλπ..
Ρε να πάρει η ευχή να πάρει.. Ούτε ψάρεμα με καγιάκ δεν δικαιούμαστε ενα Σαββατοκύριακο;!!
Σ'αυτή την χώρα πρέπει να αγωνιζόμαστε για τα προφανή...
Χαιρετισμούς, Αντώνης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD