× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

19/01/2012 17:40 #2461 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ok ευχαριστώ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/01/2012 15:13 - 20/01/2012 15:14 #2462 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λοιπόν, να πω ότι δεν έχω ακόμα καγιάκ παρά το ότι έγραψα σε αυτή την ενότητα το πρώτο μου ποστ μετά από πολύ καιρό. Ο λόγος που πρωτοέγραψα εδώ είναι ότι είμαι πεπεισμένος ότι ένα καγιάκ θα ήταν για εμένα ένα κατάλληλο σκαφάκι που μεταφέρεται εύκολα πάνω στην οροφή του αυτοκινήτου, ρίχνεται εύκολα και γρήγοτα στο νερό ακόμα και από ένα άτομο, είναι πολύ καλό για γυμναστική και για νεότερους και για έναν 50 ετών όπως εγώ, και γενικά έχει όλα τα πλεονεκτήματα που ζητώ στο ψάρεμα spinning.
Διαβάζω σχετικά με καγιάκ και σκοπεύω να αποκτήσω ένα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2012 01:16 - 21/01/2012 01:22 #2463 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton έγραψε: Καλημέρα! :bye:

2 Θέματα για σήμερα.

1) Νομοθεσία σχετικά με ψάρεμα με καγιάκ. ΣΟΣ. Τι ισχύει;
2) Σαλαμίνα. Μια οχι και τόσο γνωστή ομορφιά.

Εχθές Κυριακή, αποφάσισα λογω ισχυρών ανέμων γύρω απο την Αττική αλλά και της ενημέρωσής μου απο εναν συνάδελφο στην δουλειά σχετικά με την Σαλαμίνα, να πάω εκεί, όπου η διαδικτυακή σελίδα του "Ποσειδώνα" εδειχνε άνεμο εως 3Β.

Ξεκίνησα λοιπόν, για ψάρεμα στα "Περιστέρια", οπου ο συνάδελφός μου μου είχε πει οτι κοντά στην ακτή υπάρχει ξέρα, οπου ανεβαίνει απο τα 60 στα 20 μ και κρατάει γόπες και άλλα.. Πήρα φυσικά και "ψυγείο" μαζί μου, όπως και την προηγούμενη φορά, για να βάλω τα ψάρια..

Μετα απο 1ωρα προετοιμασια στο σπιτι για να φορτώσω το καγιακ και τα συμπράκαλα, 2 ωρες διαδρομή (Ζωγράφου-Πέραμα-Περιστερια), 5,2Ε το καραβάκι, έφθασα στο πολυπόθητο μέρος, για να πάω και γω στην μεγάλη ξέρα, οπως πάνε "τόσοι και τόσοι που έχουν σκάφη".. :tease:

Η διαδρομή αρκετά όμορφη στην Σαλαμίνα με κάποια μέρη, πραγματικά πολύ όμορφα.. Τελικά αυτό το νησί, μάλλον είναι αδικημένο που δεν είναι πολύ γνωστό για τις ομορφιές του αν και ίσως οι εχοντες εξοχικά εκεί, να μην το πολυδιαφημίζουν επίτηδες, για να εχουν την ησυχία τους..

Φορτώνω λοιπόν χαρούμενος και αγχωμένος (λόγω περιορισμού ώρας καθότι επρεπε να γυρίσω νωρίς τ'απόγευμα λογω παιδικού παρτυ) τα ψαρικά μου και, ανοίγομαι στην θάλασσα. Μπροστα εχει 2 πολύ όμορφες βραχονησίδες, τις προσπερνώ και, ανοίγω το ηχοβολιστικό που μου δείχνει γρήγορα 15μ και ανεβαίνει..Φθάνω στα 60μ και, με πλησιάζει ενα μεγάάαλο σκάφος του λιμενικού. Μου ζητούν να τους πλησιάσω εγω, για να μην με "πατήσουν" προφανώς. Μου ζητούν άδεια αλιείας και άδεια σκάφους. Δίνω την άδεια αλιείας και τους λεω οτι απο το Λιμεναρχείο μου είπαν οτι δεν χρειάζεται άδεια σκάφους.. Ο λιμενικός ευγενικά μου λέει οτι, "εαν ψαρεύω, είναι υποχρεωτικό το σκάφος να έχει άδεια. Ειδάλλως, εαν το σκάφος δεν ειναι σε κατηγορία που μπορεί να βγάλει άδεια -όπως τα καγιακ- τότε ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ να ψαρεύω"  :tease: :treaten: :tease: :shout: :shout: :shout: :shout:
Μου λεει στην συνέχεια οτι κανονικά πρέπει να μου επιβάλλει πρόστιμο και να μου πάρει τα εργαλεία αλλά, για πρώτη φορά με αφήνει...

Εμεινα άφωνος και, σοκαρισμένος!!! Ξεκίνησα για ψάρεμα, (που ονειρεύομαι ολη την βδομάδα), με τόση ταλαιπωρία να φθάσω εκει και κόστος, και, μου λένε οτι απαγορεύεται να ψαρεύω!!!!!

Τέλος πάντων, και πάλι συνερχομένος ευχαριστήθηκα βόλτες αλλά, πρέπει οπωσδήποτε να ενημερωθούμε για το τι ισχύει αλλά και,  άν είναι λάθος αυτό που λέει ο λιμενικός, κάπως να έχουμε ενα χαρτί μαζί που να το επιβεβαιώνει, γιατί φανταστείτε την ταλαιπωρία με δικαστήρια κλπ, τον εξοπλισμό κλπ..

Ρε να πάρει η ευχή να πάρει.. Ούτε ψάρεμα με καγιάκ δεν δικαιούμαστε ενα Σαββατοκύριακο;!!

Σ'αυτή την χώρα πρέπει να αγωνιζόμαστε για τα προφανή... :rtfm:

Χαιρετισμούς, Αντώνης



Τρίτο κατα σειρά post, αλλά διαβάζω σχετικά με το καγιακ και επειδή ενδιαφέρομαι να αποκτήσω,είναι φυσικό να υπάρχουν απορίες όχι τόσο σχετικά με μαθήματα καγιάκ γιατί αυτά φαντάζομαι τα μαθαίνει κάποιος αν πέσει στο νερό μερικές φορές, αλλά σχετικά με την νομοθεσία. Σήμερα διάβασα σιγά-σιγά μέχρι την σελίδα περίπου 44 και θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει τελικά, χωρίς να θέλω να βάλω κάποιον σε κόπο να είναι πολύ αναλυτικός. Και αν δεν βγάζει άδεια αλιείας το καγιάκ μπορείς να ζητήσεις από το λιμεναρχείο μια δήλωση που να λέει ότι υπάρχει κενό νόμου, ώστε να μην εξαρτάσαι από τον κάθε ______ που θα θελήσει να δικαιολογήσει τον παχουλό μισθό του δείχνοντας ότι δουλεύει με το να σου κατάσχει το καγιάκ και να ρίξει πρόστιμο;
ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2012 20:14 #2464 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:discussion:

Σταύρο γειά σου και καλώς ήρθες στον καγιακοχώρο μας.! Καλή χρονιά και, με καγιάκ με το καλό. :yahoo:

Τα νέα εως πριν μερικούς μήνες σχετικά με την αδειοδότηση, είναι οτι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το ψάρεμα με καγιάκ (δεν υπάρχει νομικό κενο). Δυστυχώς. :rtfm: :scare: το πιό σωστό σχηματάκι για την περίπτωση είναι :rofl: . Κάπως ετσι το αντιμετωπίζουμε για την ώρα, με τους κινδύνους που συνεπάγεται βέβαια αυτό....

Σχετικά με την εύρεση συγκεκριμένης σελίδας όπως σούπε και ο Δημήτρης δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα, αλλά χρήσιμο εργαλείο είναι η "αναζήτηση" με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Χαιρετισμούς,

Αντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2012 22:51 #2465 από tom
Απαντήθηκε από tom στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα κι απο μένα! Αφου διάβασα καί τις 497 σελίδες να σας συστηθώ. Το όνομά μου είναι Θωμάς, μένω Αθήνα, με το kayak ασχολούμε κανα 6μηνο μόνο και έχω πάθει έρωτα με το αντικείμενο! Απο τον Νοέμβριο κατέχω ένα FEEL FREE MOKEN 12 εγώ και ένα RTM PASEO η σύζυγος. Ασχολούμε χρόνια τώρα με ποδήλατο, (mountain bike), μηχανές για χώμα,ski (λιγότερο πιά....) και γενικά με την φύση έχω στενή σχέση και εγώ καί η σύζυγος και η παρέα μου. Ο πατέρας φανατικός ψαροντουφεκάς αλλά ο μοναχογιός.....καμία μα καμία σχέση.... Μάλλον με βλέπω να τερειάζω με τον Αντώνη 123 και τα παλικάρια απο την Μεσσηνία (αν δεν κάνω λάθως.... πολύ κουραστικό και χρονοβόρο να μην μπορείς να πας σε όποια σελίδα θες...)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2012 05:17 #2466 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλώς τον Θωμά!

Καλώς μας ήρθες. :wav: Με το καλό να μας γράφεις και τις εμπειρίες σου, φωτο κλπ... Με γειά και καλοτάξιδο το σκαρί σου :yahoo: :yes3: . Μάλλον είναι το ίδιο με του Νικόλα έ;

Μπράβο σου για την υπομονή στην ανάγνωση. Αν και οι σελίδες σε αυτή την έκδοση του "psarema" εχουν γίνει πολύ μικρές και εύκολα φαντάζουν ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια, ενώ είναι πολύ λιγότερες!!... Ναί, θα το πούμε στον Γιώργο Τσεντ. τον ιδρυτή του "psarema" μήπως μπορέσει να δώσει την δυνατότητα να πηγαίνουμε σε όποια σελίδα θέλουμε..

Μέχρι τότε, να επαναλάβουμε για σένα, τον Σταύρο και όποιον άλλο θέλει, τον κατωτέρω πίνακα, με κολπάκια γρήγορης εύρεσης θεμάτων:

Λοιπόν,

επειδή έχουμε κατά καιρούς αναφέρει-αναπτύξει αρκετά και πολύ χρήσιμα άρθρα ειδικά για αρχάριους, ετοιμάσαμε ένα πίνακα περιεχομένων ώστε τα διάφορα θέματα που μας ενδιαφέρουν, να μπορούμε να τα βρούμε σε προηγούμενες σελίδες, πηγαίνοντας στην σελίδα " Συζητήσεις", στο μενού που ανοίγει διαλέγουμε "αναζήτηση" και εκεί, χρησιμοποιούμε τις λέξεις κλειδιά που θέλουμε-μας ενδιαφέρουν και βρίσκονται σε «» στον παρακάτω πίνακα.

Για να συντομεύουμε την διαδικασία,

1) Δεξιά στο «Αναζήτηση στις κατηγορίες» διαλέγουμε την δική μας, «ψάρεμα με καγιάκ»
2) Αριστερά στο α) «Εύρεση μηνυμάτων του» διαλέγουμε «Οποιαδήποτε ημερομηνία»


Λοιπόν, κάποια χρήσιμα αρκετά ολοκληρωμένα άρθρα για καγιακοθέματα πού έχουμε κατά καιρούς παρουσιάσει, είναι τα κατωτέρω.

Ένα θέμα, μπορεί να παρουσιάζεται στην αρχή, στο μέσον ή, στο τέλος της σελίδας. Επίσης, μέσα από διαλόγους στην συνέχεια των θεμάτων, συμπληρώνονται πολλές φορές πολλαπλά τα θέματα.

(1) « ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ για Αρχάριους και ζέσταμα-υπενθύμιση στην νέα σεζόν για τους παληούς». Σελίδες (122+125)

(2) « ΚΑΓΙΑΚ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ» σελ. ( 51), «ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και,..ΑΣΦΑΛΕΙΑ» σελ.(156)

(3) «ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΓΙΑΚ με ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» Σελίδα (133)

(4) «Καροτσάκια ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΓΙΑΚ (τρέϊλερ κλπ)» Σελ (94)

(5) « Κατάλογος (Λίστα) Απαραίτητων για Προετοιμασία-Μεταφορά-ταξιδάκι-Ψάρεμα με Καγιάκ». Σελίδα (114)

(6) «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ Καγιάκ. Πως διαλέγουμε γυναικείο καγιάκ; Τι το ιδιαίτερο υπάρχει για τις κοπέλλες;» Σελίδα (128)

(7) «Στήσιμο ΚΑΛΑΜΟΘΗΚΗΣ σε Καγιάκ». Σελίδα (126)

(8) «ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και, εξοπλισμός ψαρέματος» Σελίδα ( 152)

(9) «Τροπος σύνδεσης ΑΓΚΥΡΑΣ Πλωτής ή, Σταθερής στο Καγιάκ» και « ΔΕΣΙΜΑΤΑ ΑΓΚΥΡΑΣ για Καγιάκ» Σελ ( 105, 106)

(10) Καγιάκ και « ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ» Σελ. (157)

(11) Καγιάκ και ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ Παληές Σελ. 88-89-90

(12) «Χειμερινή Ενδυμασία» για καγιάκ Σελ. (278-284, 292)

χαιρετισμούς,

Αντώνης ο Αμάν να κάνει καλό καιρό να πάω για κουπί!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2012 11:50 #2467 από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI)
Απαντήθηκε από Αντώνιος Καραογλάνης (TABARI) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)



Χθεσινή εξόρμηση στις βραχονησίδες μετά το Λαγονήσι. Βάθος ψαρέματος 10-15μ. Δόλωμα γαρίδα
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), antonis123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2012 12:52 - 24/01/2012 12:54 #2468 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρααααα
γειά σου Σταύρο, γειά σου Θωμά, :bye: :bye: :tr_hi: :tr_hi: :tr_hi:
καλορίζικο το σκαρί σου!!!! :wav:

επιτέλους ένας άνθρωπος για βόλτες και μόνο, άντε να οργανωθούμεεεεεεε, :occasion14:

πάω να ξεσκονίσω το καγιάκ μου που τόσο πολύ ξεκουράστηκε φέτος.

με τις πρώτες λιακάδες :XXsunsmile: και καλές θερμοκρασίες να το εκμεταλευτούμε!!!!! :beach:

(μην παίρνετε θάρρος, κατα τον Απρίλη και βάλε εννοώ)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2012 12:53 #2469 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Αντώνη Καραό για την εξόρμηση σου μες το καταχείμωνο!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2012 23:04 - 24/01/2012 23:08 #2470 από tom
Απαντήθηκε από tom στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σας ευχαριστώ για την υποδοχή! Αντώνη, ναί, ίδιο έχει και ο Νίκος απο το Ξυλόκαστρο. Εχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος απο την επιλογή μου. Το θεωρώ πανέμορφο! Χα χα! Λοιπόν, είναι σκαρί που συνδιάζει ταχύτητα και σταθερότητα. Πολύ καλά μελετημένες οι εκροές για το νερό. Δεν μένει τίποτα μέσα. Το ταμπούκι είναι απόλυτα στεγανό. Οχι όμως και ο μικρός αποθηκευτικός χώρος μπροστά απο αυτό. Σε κανονικές συνθήκες δεν περνά και σε αυτόν τίποτα αλλά σε 2 περιπτώσεις που έπαιζα με τα κύμματα κάτι πέρασε. Αλλά μηλάμε για όσο πιο γρήγορα κόντρα στο κύμα μπορούσα, προσπάθεια για σερφάρισμα, τούμπες,αναποδογυρίσματα !...
Αντώνη μου γιατί Απρίλη;;;;!!!!! Με την πρώτη καλοκαιρία που, που θα πάει, θα πέσει επιτέλους ΣΚ, φύγαμε!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.371 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection