× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

03/10/2011 20:56 #2281 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εγω τι σχολιο να κανω Μιχαλη μου για τα καγιακ?Απλα μου αρεσει σαν εικονα!Οτιδηποτε ειναι ομορφο και εχει σχεση με τη θαλασσα μου αρεσει...και αυτο ειναι ωραιο...
Το μονο σχολιο που μπορω να κανω ειναι, ωραια τα πεντε καλαμια στη πρωτη φωτογραφια και ζηλευω που δεν εχω παει και εγω για ψαρεμα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2011 23:35 #2282 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μεγάλη προσπάθεια .Ο σκοπός του?Με +- 5τμ.πανί πάει γρήγορα.Κάνει συρτή ανοιχτά? η ετσι απλά ειχε έμπνευση ο ποιητής?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2011 15:03 #2283 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
αυτο εννοω κι εγω ειναι κανενος το σκαφος ΄?καλη φαση εχουν καποιοι απο χαβαη μερια τετοια και υπαρχουν και πατεντεσ φτηνες με σωληνες υδραυλικων για τα πλαινα 123τα βλέπεις να κι ησταθεροτητα jigging ανετα .για ελλαδα παντως μπραβο του τυπου καταμαρανκαγιακ θελω να παω για ψαρεμα δεν μπορω αλλο σαρκοζί και μέρκελ .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2011 19:46 - 04/10/2011 19:51 #2284 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλώς τα παιδιά! :tr_hi: Καλές βόλτες να έχετε παίδες και με ασφάλεια. Μπράβο. (αναφέρομαι στον GIANNIS)

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2011 19:55 - 04/10/2011 19:58 #2285 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

mike έγραψε: αυτο εννοω κι εγω ειναι κανενος το σκαφος ΄?καλη φαση εχουν καποιοι απο χαβαη μερια τετοια και υπαρχουν και πατεντεσ φτηνες με σωληνες υδραυλικων για τα πλαινα 123τα βλέπεις να κι ησταθεροτητα jigging ανετα .για ελλαδα παντως μπραβο του τυπου καταμαρανκαγιακ θελω να παω για ψαρεμα δεν μπορω αλλο σαρκοζί και μέρκελ .

Mike ο 1234567...απειρο δεν χρειάζεται πλέον πλωτήρες. Έμαθα οτι κωπηλατεί μέχρι και όρθιος! :rofl:
Όσο για το γαμωΔΝΤ, ούτε στη λίμνη δεν προλαβαίνουμε να πάμε για ψάρεμα με τον Κατσουλίδη!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2011 20:22 #2286 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ανδρέα πολύ ωραίο το τριμαράν καγιάκ.! :yes:

Μπράβο. Δική σου πατέντα είναι;

Γράψε μας λίγα λόγια αν θές..

Γιάννη Γαβαλά καλώς ήρθες στην σελίδα μας και, με το καλό και με καγιάκ. :tr_hi: Οπως εγραψε και ο Δημήτρης, στην σελίδα 454 ο συνονόματος αναφέρει ιστοσελίδες με καταστήματα, μπορείς να βρείς πολλές πληροφορίες, καθώς και απο τις δικές μας σελίδες, σε παλαιότερες δημοσιεύσεις.

Για τις μηχανές που ρωτάς, ολα τα Καγιάκ μπορούν να πάρουν εξωτερικά, πρόσθετα τέτοιες.. Υπ'όψιν όμως οτι η μηχανή κοστίζει περίπου 1500Ε συν το κόστος του καγιάκ, > 2500 ευρώπουλα :tease: ..

Σχεδιασμένα απο την μαμά τους για να παίρνουν μηχανή είναι ενα μοντέλλο της Oceanhttp://www.oceankayak.com/kayaks/angler_editions/torque.html , της hobie www.hobiecat.com/kayaks/accessories/evolve/ και άλλης μιας εταιρείας που δεν θυμάμαι τώρα .

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης

ΥΓ. Κανένα ψάρεμα κανείς; δυστυχώς εχω 1 μήνα να παω :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2011 21:34 #2287 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καβαλησε πανω για να ξεκουραστει... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos , Γιαννης (STAY_ALIVE), mike, GIANNIS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2011 23:36 #2288 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)


Oριστε ενα βιντεο απο ψαρεμα που εκανα το καλοκαιρι. :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), speleanthropos, Τασοs Αμανατιδηs, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2011 09:36 #2289 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μερικά λόγια για το trimaran project. Μετά από πολά χρόνια καγιακοψαρέματος και πολλών μιλίων κουπιού, αποφάσισα να πάω ένα βήμα παρακάτω. Η ιδέα φυσικά δεν είναι καινούρια, όμως η δίψα της δημιουργίας του δικού μου τριμαράν με έβαλε στο τριπάκι.
Το όλο σχέδιο ξεκίνησε τον Μάιο με τον σχεδιασμό και την κατασκευή των amas (πλωτήρων). Αυτή ήταν και η πιο δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία. Αλλεπάλληλες δοκιμές στο εργαστήριο και την θάλασσα για την αντοχή και την πλευστότητα. Εν συνεχεία τα akas (μπράτσα) και οι βάσεις στήριξης. Το δύσκολο εδώ ήταν ότι ήθελα αφενός να είναι στιβαρές, αφετέρου όμως δεν έπρεπε να τρυπήσω το σκάφος.
Αφού σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν (μετά 3 αποτυχίες) σειρά είχε το πανί. Έπρεπε να είναι boomless (χωρίς μάτσα)για ευχρηστία και ασφάλεια, να έχει σωστό σχήμα σύμφωνα με το σφάφος, και τα καλύτερα δυνατά υλικά. Στον σχεδιασμό αφού πειραματίστηκα με διάφορα σχέδια σε ειδικά προγράμματα CAD για πανιά, κατέληξα σε 2 λύσεις.
Η μία ήταν ένα cross cut πανί και η άλλη η πεπατημένη του hobbie island. Δοκίμασα και τα 2 και κατέληξα στο 2ο. Για υλίκά επέλεξα Dacron 3,9 οz της Bainbridge και mylar 5 mm. της ίδιας εταιρείας. Μπουντουζια, ταινίες διπλής και ταινία dacron επίσης και είμαι έτοιμος. Σχεδιασμός στο PC με βάση τα δεδομένα (διαστάσεις) του δικού μου καγιάκ, πατρόν, κόψιμο, ταινίες διπλής και ενισχύσεις radial, και τέλος ράψιμο. Μοναδική αστοχία τα μπουντούζια που τελικά δεν μπόρεσα να περάσω λόγω μεγέθους και αναγκάστηκα να βάλω μικρότερα και φυσικά όχι εξειδικευμένα. Για άλμπουρο χρησιμοποίησα 25άρι σωλήνα αλουμινίου ύψους 4 μ.
Τελευταίο ήταν φυσικά το πηδάλιο, όπου το πολυαιθυλαίνιο σε συνδυασμό με το plexiglass και μπόλικο πονοκεφάλιασμα μηχανικής για το ανέβα κατέβα του πτερυγίου, έδωσαν τη λύση.

Αυτά εν ολίγοις, το πρώτο τεστ πήγε αρκετα καλά. Στα πρίμα, δευτερόπριμα και ειδικά στα όρτσα πάει σφαίρα. Στην πλαγιοδρομία έχω ένα θέμα με τα ζιγκ ζαγκ, κυρίως λόγω πηδαλίου. Θα το διορθώσω όμως άμεσα. Οσο για ευστάθεια έχω μείνει άφωνος. ΑΡΜΑ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), speleanthropos, Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/10/2011 11:33 - 05/10/2011 11:41 #2290 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Για του λόγου το αληθές ένα βιντεάκι από το πρώτο τεστ. Άνεμος ΒΒΔ 1-2 Μποφώρ. Εδώ είμαι όρτσα. Το δεξί (αριστερό όπως το βλέπουμε) σχοινί είναι το furling system (μάζεμα πανιου) με ένα τράβηγμα και το αριστερό τεντώνει το πανί. Δυστυχώς δεν φαίνεται στο βίντεο το τακ που έγινε από πρίμα σε όρτσα.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), Τασοs Αμανατιδηs, kardamitsos , Γιαννης (STAY_ALIVE) και 3 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.449 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection