× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

13/06/2011 22:13 - 13/06/2011 22:15 #2071 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Φίλε μου Αντώνη το σημαντικότερο είναι να είμαστε καλά να κάνουμε τις βόλτες μας και τα ψαρέματα μας στην γαλανή. Όπως έχω πει και παλιότερα το ωραιότερα πράγμα είναι να παίρνεις το καφεδάκι σου και να μπαίνεις στην βαρκούλα σου ή στο kayak σου (για να μην είμαι εκτός θέματος) και να κάνεις την βόλτα σου ή το ψάρεμα σου. Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα τα υπόλοιπα έρχονται......
Φίλε Δημήτρη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ελπίζω να μην είμαι η εξαίρεση στον κανόνα και όλοι οι νέοι ψαράδες να μην κάνουν τα ίδια λάθη που έκαναν οι παλιότεροι (δεν αναφέρομαι σε όλους για να μην παρεξηγηθώ). Πλέον οι ανάγκη να προστατέψουμε τον θαλάσσιο πλούτο είναι επιτακτική.
Θυμάμαι κάποια στιγμή ένα φίλο και ερασιτέχνη παλιό ψαρά όταν του είχα δείξει ένα ροφό πάνω από 20 κιλά στο βυθόμετρο και τον ρώταγα να μου πει περί ζόγκας για να τον πιάσω και η απάντηση του ήταν «Και τι θα βλέπεις μετά στο βυθόμετρο?»…. σοφά λόγια.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), Τασοs Αμανατιδηs, mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 00:39 #2072 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιάννη μας,

Χρόνια Καλά και Πολλά, γεμάτα Σοφία, Αγάπη,Δύναμη.

Νάσαι γερός (και) να ψαρεύεις.!

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 09:37 #2073 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Να ΄σαι καλά Αντώνη σε ευχαριστώ πολύ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 13:43 #2074 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χρόνια πολλά φίλε Γιάννη και πάντα τέτοια.

Μήπως έχεις εικόνες από το τρύπημα της φούσκας; θα με ενδιέφερε πολύ...

Πάντα υγεία!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 14:24 #2075 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: ΛΟιπόν, προτείνω τά εξής:

Θάχει 2-4 β.
Το πρωι βορεινοί, το βράδυ νότιοι. Εγώ (πρωτα ο Θεός) ξεκινώ το πρωί και πάω αριστερά. Κάνω τα δικά μου και, το απόγευμα βρισκόμαστε στο βραχο πούμαστε την προηγούμενη φορά. Εκεί λογικά, θα κόβει πολύ γιατί ο αέρας θάναι πίσω απο το βουνό (Ν).

Το μόνο μου πρόβλημα θα είναι αν εχω πιάσει Συναγρίδες-Στήρες-Φαγκριά-Μαγιάτικα, οτι δεν θα τα χωράει αφενός το καγιάκ, αφετέρου θάναι πολύ ωρα στην ζέστη, μη μου χαλάσουν!!!!!


φιλε μου αντωνη καταλαβαινω απολυτα τον προβληματισμο σου για αυτο λοιπον ειμαι εγω εδω για να σου βρω κ να σου δωσω λυσεις σε τετοιου ειδους προβληματισμους.
θα παρεις λοιπον για ναχεις ευκαιρο στο καγιακ μια 70αρα πετονια , μια της πλακας ας πουμε κ θα φτιαξεις κοματια καμια οργια το καθενα.
οταν με το καλο λοιπον παρεις ενα ανολογο ψαρι με αυτα που περιγραφεις θα περασεις την μια ακρη της πετονιας απο το στομα του ψαριου κ θα την βγαλεςι απο τα βραγχια , θα κανεις ενα κομπο η μια θηλια κ την αλλη ακρη θα την εχεις μεσα στο καγιακ κ το ψαρι στην θαλασσα να παραμενει φρεσκο κ δροσερο εως την στιγμη που θα βγεις εξω στην στερια.


νασςο

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 14:31 - 14/06/2011 14:33 #2076 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
φιλε γιαννη καταρχην χρονια πολλα με υγεια κ χαρα πανω απ ολα.
θα ηθελα να συζητησουμε το θεμα των αυγομενων ψαριων αυτη την περιοδο γιατι οπως θα δεις κ στο ποσταρισμα μου στο σκ κ αποτελεσματα αντιμεωτιπσα κ εγω το ιδιο θεμα κ τα ψαρια επεστρεψαν στην θαλασσα
κ μου εκανε μεγαλη εντυπωση πως μεσα ιουνιου προς τελος κ τα ψαρια ακομα δεν εχουν γεννηση κ θελω κ την δικη σου γνωμη πανω στο θεμα αυτο.
κ παλι μπραβο σου λοιπον για το παραδειγμα που δινεις εδω στο σαιτ κ ειμαι σιγουρος οτι ολο κ καποιοι θα ακολουθησουν το παραδειγμα σου.
κ παλι χρονια πολλα

νασος

ΥΓ: για αυτο τον λογο κ οι συναγριδοπουλες πεφτουν στα δικτυα πανω κ οχι στα παραγαδια γιατι μολις εχουν γεννησει κ τρεχουν αλαφιασμενες κ πεφτουν πανω στα διχτυα κ οπως λενε οι παλιοι ψαραδες οταν οι συναγριδες ειναι στα διχτυα κ δεν χτυπανε στα παραγαδια εχουν μολις γεννησει

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 14:55 #2077 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Καλημέρα καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές να είστε καλά.
Φίλε μου Μενιδιάτη δυστυχώς δεν έχω photo με τρύπημα της φούσκας , τα ψάρια που πρόκειται να ελευθερώσω τα ανεβάζω αργά έτσι ώστε να μην βγάλουν φούσκα , μια φορά που χρειάστηκε την τρύπησα με την μύτη από το αγκίστρι. Το σωστό είναι να έχουν το ειδικό εργαλείο venting tool το οποίο δυστυχώς δεν πουλιέται Ελλάδα (τουλάχιστον κάτι σοβαρό ). Σου επισυνάπτω μια εικόνα για να δεις πως είναι, επίσης θα βρεις video στο youtube κυρίως αμερικάνικα που εκεί υπάρχουν νόμοι και τα δουλεύουν !!!

Νάσο μου δυστυχώς τα ψάρια είναι αυγομένα, όσα πήρα αυτό το ΣΚ και την προηγούμενη Κυριακή ήταν αυγομένα. Πιθανών να έχουν πάει πίσω λόγω του καιρού. Βέβαια αυτό δεν είναι φετινό φαινόμενο από πέρσι το έχω παρατηρήσει. Κανονικά θα έπρεπε να μπει και ο Ιούνιος (αν όχι και ο Ιούλιος) μαζί με τις απαγορεύσεις του Μαΐου αλλά ....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 15:06 #2078 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
εχεις δικιο γιαννη σε αυτα που λες περι απαγορευσης,
κ εγω αυτη την σκεψη εχω κανει, οπως θα δεις κ σε αυτα που γραφω στο σκ κ αποτελεσματα , οτι δλδ λογω παραξενων κ απροβλεπτων καιρικων συνθηκων τα ψαρια εχουν παει πισω σε οτι εχει να κανει με τις συνηθειες τους κ ειδικα στις γεννες τους.
Υπαρχουν τετοια εργαλεια που εχεις ποσταρει νομιζω οτι υπαρχουν κ στην αυστραλια εννοω να πωλουντε στην αγορα.
παντως περα απο αυτο αν καποιος ξερει που να τρυπησει την φουσκα, μπορει να το κανει αυτο κ με μια λεπτη μυτερη βελονα.
υπαρχουν νομιζω σχετικα βιντεο κ στο u tube , εγω την πρωτη φορα που το ειδα κ ετσι το εψαξα κ εμαθα ηταν σε ενα ντοκυμαντερ απο το discavery οπου ηταν μια ομαδα της σιμανο που ψαρευαν γιγαντια gt ( giant travely) οπως ειναι το ονομα τους κ ειναι σχεδον οπως τα δικα μας μαναλια αλλα σε τερστια μεγεθη
κ εινια πιο κοντοχοντρα ψαρια, κ εκει ειδα πρωτη φορα αυτη την διαδικασια κ επειδη αυτο το θεμα το αντιμετωπιζα - ω συνεχεια με τα μαυροψαρα στα παραγαδια ετσι εκατσα κ εμαθα τι να κανω ετσι ωστε να μπορουν ξανα να ισοροπουν κ να πηγαινουν ανεπαφα παλι στο βυθο.

νασςο

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 22:10 #2079 από τακης
Απαντήθηκε από τακης στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μια συριγγα χωρις το εμβολο κανει ακριβος το ιδιο πραγμα!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2011 23:25 #2080 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πάντως φίλε Νάσο δεν αποκλείω και το ενδεχόμενο κάποια είδη που τείνουν να εξαφανιστούν ή είναι λίγα σε πληθυσμό να γεννάνε πάνω από μια φόρα!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.553 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection