× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

07/06/2011 15:40 #2041 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιάννη και Νάσο, και πάλι, χίλια ευχαριστώ (ούμε).!

Αντε, υπομονή!

Θα μας κάνετε ψαράδες συρτής βυθού.!! Μακάρι, και είναι (μάλλον) αρκετά δύσκολο και πολύ ενδιαφέρον!!

Γιάννη, οι απαντήσεις οι τόσο συγκεκριμένες, βοηθούν πραγματικά πολύ. (και, δημιουργούν νέες ερωτήσεις, χε-χέ!)

Νάσο, σωστή η παρατήρησή σου για το δέσιμο. Αυτό έκανα και με μιά απαίσια θηλιά. Θα προσπαθήσω αυτό που λές (και οτι κατάλαβα).

Και τώρα, νέες ερωτήσεις:

1) Στο καλαμάρι που έχεις πολύ ωραία στο σκίτσο Γιάννη, δεν φαίνεται νήμα. Δεν χρειάζεται όμως για να στερεωθεί καλά;

2) Το ψαράκι το ζωντανό, πως το σέρνουμε; Προφανώς, απο το κεφάλι να ακολουθεί το σκάφος (σκαφάρα!) έτσι;
Οκ. Αλλά απο το κεφάλι πως το δένουμε;

3) Για να εχουμε μια πρακτική αίσθηση. ( Το ξέρω οτι είναι ζήτημα τύχης, αλλά σαν ενα ενδεικτικό μέσο όρο). Λοιπόν: Σε μέρος που δεν ξέρουμε που κρατάει ψάρια και δεν έχουμε σούπερ-ντούπερ βυθόμετρο, απλά ξέρουμε οτι είείναι βαθειά, εχει βράχια και πιθανολογούμε οτι έχει ψάρια. Πόση ώρα (ή μίλια) συρτή θα μας δώσει κάποιο ψάρι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 17:36 #2042 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα Αντώνη και σε όλη την παρέα , να σαι καλά φίλε μου.
1) Το καλαμάρι δεν χρειάζεται τίποτα φίλε μου για να σταθεί, πλέει μόνο του μια χαρά. Το μόνο που θέλει είναι βαριδάκια στην κοιλιά.
2)Το ψάρι το δένεις όπως το καλαμάρι, το μπροστινό αγκίστρι το περνάς στο στόμα (το κάτω χείλος) και το δεύτερο με προσοχή λίγο πριν την ουρά. Προσοχή να μην το σκοτώσεις.
3)Δυστυχώς είναι πολύ οι παράγοντες και δεν μπορεί να υπολογιστεί!!!! Πάντως τις καλές μέρες από μέσα Σεπτέμβρη και μετά και με ζωντανό δόλωμα καλαμάρι η επιτυχία είναι σχεδόν βέβαιη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2011 00:08 #2043 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ωραία, αν και δεν απαντησες στο Μ.Ο ψαρέματος για 1 ψάρι...

Τώρα, το μέγεθος του αγκιστριού. Στα μαγαζιά μου δείχνουν κάτι τεράστια, 2.0 Μου μοιάζουν για καρχαρία.. εγώ λέω για ψάρι απο 1-4κιλά και αυτοί λενε αυτό! Είναι δυνατόν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2011 08:37 #2044 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εγω φίλε βαζω τις owner και νούμερο 4-5-6 , βέβαια απο εταιρία σε εταιρία τα νούμερα διαφέρουν .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2011 09:18 #2045 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα!

Κάτι σαν αυτό; www.tsoumakis.gr/product.php?id_product=107 ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2011 10:39 #2046 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα στα γρηγορα
αντωνη το αγκιστρι που δειχνεις του οουνερ ειναι ειδικα για δευτερο αγκιστρι σε αρματωσια με δυο κ το δευτερο συρομενο για νωπο η ζωντανο δολο.
τα υπολοιπα μετα
την καλημερα μου επισης στον γιαννη κ τα αλλα παιδια του καγιακ

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2011 15:05 - 08/06/2011 15:07 #2047 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
οχι το καλαμαρι δεν χρειαζετε νημα για να στερωθει οπως λες, αρκει ο δολος ναναι αρτιος κ το πρωτο αγκιστρι κανει ολη την δουλεια τραβωντας τον δολο για αυτο στο καλαμαρι το τραβαμε απο την κορυφη κ το ψαρι απο το στομα.
το ψαρακι περναμε το ενα αγκιστρι απο το στομα του κ το δευτερο που ειναι συνηθωψς συρομενο αγκιστρι
η το περναμε απο κατω πισω απο την τρυπα του ψαριου η στην μια του πλευρα το περναμε επιδερμικα λιγο πριν την ουρα στο σωμα στο πλαι του ψαριου, επισης οταν κανουμε συρτη με ζωντανο μειωνουμε την ταχυτητα πλευσης του σκαφους ετσι ωστε το ζωντανο να κολυμπαει μονο του κ να μην το πηγαινουμε μεις μαλια κουβαρια,
Αυτην την περιοδο μεγαλη τυχη θα εχεις μερα μεσημερι ειδικα για συναγριδες με ζωντανο η νωπο δολο,
επισης αν δεν ξερουμε τον τοπο κ το βυθομετρο οπως λες δεν ειναι τοσο καλο , βρισκουμε ξερες κ τραβαμε στις αποχες γυρω τριγυρω απο την ξερα .
αυτα φιλε μου αντουαν κ να καταθεσεις τα ψιλα απο τις απαντησεις στην εμπορικη τραπεζα.
φιλια

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2011 22:10 #2048 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα Αντώνη , τελικα τα αγγίστρια που έχω τώρα είναι αυτά
www.tsoumakis.gr/product.php?id_product=220 και νούμερο 4-5.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2011 00:22 #2049 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
θωμα έχεις Π.Μ

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/06/2011 10:51 #2050 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα.

Ωραία! Νέες:

1) Χρειάζεται νάναι τόσο μεγάλα (τεράστια) τ'αγκίστρια; Δηλ. αν βάλουμε νο 1 ή 2 (σαν της καθετής) οχι 1/0, 2/ο. Δεν κάνουν; που θάταν και πιο μικρά ώστε να μην φαίνονται; μήπως θα σπάσουν;

2) το δέσιμο αυτών γίνεται πάνω στο παράμαλλο των 8μ; Δεν είναι, παράμαλο 8μ με στριφταροπαραμάνα -- στριφτάρι με συρμάτινο παράμαλλο 20 πόντους και τα 2 αγκίστρια;

3) Οταν χτυπήσει ψάρι, πώς θάμαστε σίγουροι οτι χτύπησε ψάρι και δεν βρήκε το βαρίδι ή, το αγκίστρι κάπου στο βυθό,ή σε δίχτυ παληό, κλπ? Ωστε να κόψουμε ταχύτητα και να προσπαθήσουμε να το σώσουμε;

4) Αν βγεί σμέρνα τι κάνουμε;

Πάντα υπόψιν οτι δουλεύουμε απο καγιάκ όπου έχουμε άμεση αίσθηση του τι γίνεται αλλά, περιορισμό κινήσεων..

:thank_you2: :thank_you2: ,

καγιακαντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.452 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection