× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

25/05/2011 23:25 #1991 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα Αντώνη, το σύστημα που λέει ο Νάσος με την θηλια βοηθάει στην περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε δυο τεχνικές με ένα καλάμι (jigging+φύλακα) πράγμα το οποίο δεν συνιστώ αλλα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
1) Conventional = οριζοντίου τυμπάνου. Σωστά;
Σωστά

2) Το φτερό στο μολύβι τι ρόλο παίζει;
Έχουν απαντήσει οι προηγούμενοι

3) Για σύρσιμο καλαμαριού σε 30μ βάθος με αρματωσιά για jigging και ταχύτητα πλεύσης 1,5μ/ω χωρίς ρεύμα. Απαιτείται βάρος 350γρ?
Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά πιστεύω ότι αν βάλεις ανα 2-3 μέτρα ένα μολύβι συρτής αφρού ίσως μπορέσεις να κατεβάσεις το καλαμάρι σου χαμηλά. Ο αριθμός των βαρυδίων δεν τον γνωρίζω αλλά θέλει προσοχή γιατί αν είσαι πολύ χαμηλά σε ένα απότομο ανέβασμα δεν ξέρω τι θα γίνει. Πάντως αυτή την επόχή οι συναγρίδες κυνηγάνε ψηλά όπως και οι στήρες.
Τα παραπάνω είναι μια ιδέα μπορεί να είναι και εντελώς λάθος.

4) Για 50μ βάθος;
Εγώ μέχρι 40μετρα βάζω 350γρ από εκεί μέχρι 70 μέτρα 550γρ και για παραπάνω 750γρ. Μεγάλο ρόλο παίζουν τα ρεύματα.

Επίσης το παράμαλλο για το μολύβι υπολόγίσε το στο 1,5μέτρο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 09:31 - 26/05/2011 09:32 #1992 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Σου ευχόμαστε καλούς νυχτερινούς πλόες νάχεις.! Αλήθεια, είναι πολύ ρομαντικο ετσι φωτισμένο...

Συγνώμη που σας πρήζω αλλά έχω ξετρελαθεί με την κατασκευή. Εχτές στα γρήγορα τελευταία στιγμή κανονίσαμε με την Κατερίνα νυχτερινό περίπλου του νησιού! Ήταν όπως πάντα τέλεια (Δημήτρη συγνώμη που δεν σε πήρα τηλ. Δεν σε σκέφτηκα μέσα στην βιασύνη μας. Ίσως ο εγκέφαλός μου σε έχει συνδέσει με το ψάρεμα όσον αφορά το καγιάκ:sorry: ). Περιττό να σας πω ότι η Κατερίνα θέλει να έρθει για ψάρεμα!!! "Πάμε μου λέει να βγάλουμε καμία βασίλισσα με συρτή φύλακα να μην μας κουνιούνται αυτοί οι Νότιοι;":lol2: :lol2: :dance3: :dance3: :crazy: :crazy:
Φυσικά αστειεύομαι. Πάντως οτι θέλει να πάμε για ψάρεμα είναι γεγονός! Ακούς Κατσουλίδη; Γινόμαστε πολλοί!!
2 φωτογραφίες με την πυξίδα και 1 με την Κατερίνα κοντά στον οικισμό. Έχω σβήσει το πρόσωπο γιατί δεν ξέρω αν θα ήθελε να την δουν φωτογραφισμένη. Δεν είναι τέτοιος άνθρωπος, αλλά φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά. Μην χαλάσουμε και τις καρδιές μας!

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 10:42 - 26/05/2011 10:45 #1993 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Επιτέλους! :shout:

Γιάννη σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ :non_banana2 :ok: :wav: που απαντάς συγκεκρικριμένα στίς ερωτήσεις!!

Μολύβια στη πετονιά το βλέπω δύσκολο για καλάμι και καγιάκ. Γίνεται στο κατέβασμα, αλλα σε περίπτωση που τσιμπήσει, θα είναι πολύ πιθανό να χάσουμε το ψάρι στο ανέβασμα μεχρι να τα βγάζουμε κάθε φορά (νομίζω).

Θα δοκιμάσω με 350γρ. και θα σας πώ. Πόσο κάνει περίπου αυτό το μολύβι;

Νέες:

1) Το βυθόμετρο όπως είπαμε είναι απλό. Τί κοιτάμε εκτός απο το βάθος; (πχ υφάλους) σε τι είδους περιοχές στοχεύουμε βλέποντας το βυθόμετρο;
2) Στήρες συναγρίδες σε τι βάθη ζούν; Πόσο ψηλότερα απο τον βυθό;
3) Μετρητής μετρων πετονιάς στο μηχανάκι βοηθάει;,πως;

Χαιρετισμούς και ευχαριστώ,:yes3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 11:22 #1994 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ααααα εσυ κανεςι πολλες ρωτησεις κ δεν συμφερεις
απο δω κ περα 2 ευρω η απαντησ στην καθε ερωτηση,
ειμαι στο γραφειο κ εχω δουλιτσα πιο μετα θα σου δωσω απαντησεις

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 11:33 #1995 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οκ Νάσο μου, περιμένουμε.

Οι τελευταίες είναι, 3,5 ερωτήσεις χ 2Ε = 7Ε.
Το ξέρω οτι έχεις δουλειά, γιατί και γω δουλεύω Κερατσίνι και είδα 3 νταλίκες να περνάν που εγραφαν "Γαρίδες για Νάσο. Αρχάγγελος"!!

Καλημέρα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 16:00 #1996 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
εγω παντως πηρα κάτι μπλε γαρίδες θα κάνουν θραύση στο τηγανι σιγα μην τις βαλω για δόλωμα.πελλοπονησιακες αντε γεια λεμε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 17:50 #1997 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα σε όλους ,
Βλέπω φίλε Αντώνη βάλθηκες να σηκώσεις ωραία ψαράκια …… θα σου πρότεινα να βάλεις και μια κάμερα στο kayak να σε θαυμάσουμε !!!!
Για την τιμή του μολυβιού θα σε γελάσω νομίζω κάνα 5ευρω .
Φίλε μου με ένα απλό βυθόμετρο μπορείς να δεις πολλά πράγματα αλλά εξαρτάται από το πόσο απλό είναι!!! Αν το μόνο που μπορείς να καταλάβεις από αυτό είναι το βάθος τότε να επιλέξεις να κάνεις φύλακα σε σημεία με απότομα κατεβάσματα που δεν μπορούν να ψαρευτούν εύκολα. Εγώ με το δικό μου έχω κάνει χαρτογράφηση πχ μια ξέρας και όταν κάνω φύλακα πηγαίνω πάντα στο όριο πριν το απότομο κατέβασμα. Δηλ με ένα καλό βυθόμετρο ψάχνεις την πρώτη μέρα την περιοχή βάζοντας σημάδια στα κατάλληλα σημεία που πιθανών είδες ψιλούρα ή μονόπετρα σε λάσπη ή μια καλή πλάκα ή ένα ωραίο ανέβασμα και την άλλη μέρα κάνεις μολύβι φύλακα σε αυτά τα σημεία. Φτιάχνεις δηλ την πορεία σου.
Οι στήρες μπορεί να ανέβουν πολύ ψιλά πολλοί έχουν πιάσει και στην απλή συρτή!!! Οι συναγρίδες ζουν από τα 2 μέτρα νερό μέχρι και 100+ ανάλογα με την περίοδο. Αυτή την εποχή Απρ-Μαίο της ψάχνουμε κάτω από τα 50 μέτρα ίσως και κάτω από 20 (μην ξεχνάς φίλε μου ότι έχεις ένα μεγάλο συν ότι με το καγιάκ είσαι αθόρυβος άρα μπορείς να κάνεις φύλακα σε ότι μέτρα θες αφού δεν τρομάζεις τα ψάρια με την μηχανή). Από Σεπτέμβριο και μετά μπορείς να τις πετύχεις από 40μέτρα και πάνω. Αυτά που σου γράφω δεν είναι απόλυτα παίζουν ρόλο πολλά πράγματα όπως περιοχή κα.
Ο μετρητής στην προκειμένη περίπτωση δεν θα σε βοηθήσει σε τίποτα , τα μέτρα που είσαι θα τα βλέπεις στο βυθόμετρο και για το αν είναι το δόλωμα σου κοντά στο βυθό θα το καταλαβαίνεις πατώνοντας ανά τακτά διαστήματα το μολύβι σου.

Α και να μην ξεχάσω σκατά στα αγκίστρια σου!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 18:14 - 26/05/2011 18:15 #1998 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αγόρια χρησιμοποιείτε περίβλεπτους φανούς στα σκάφη σας; Αν ναι ποιόν και με ποιά πατέντα; Ρωτάω γιατί εχτές η Κατερίνα έφυγε μπροστά όσο εγώ ετοιμαζόμουν χωρίς να σκεφτεί ότι εγώ δεν μπορώ να την δω (και δυστυχώς ούτε τα "πριάρια" των νησιωτών). Ευτυχώς είχα τον δικό μου και τον άναψα όπως πάντα και με εντόπισε αυτή. Εγώ έχω αυτόν www.nauticexpo.com/prod/scotty-fishing/b...ts-25423-251347.html της scotty. Θα μπορούσα να της παραγγείλω, αλλά είδα αυτούς www.lalizas.gr/products.asp?S0=5&S1=9&S2...8&pid=1009#itbl_1009 στο "Λαλίζα" που έχουν γύρω στα 7,5€ Αν έχετε κάποια πατέντα που χρησιμοποιείτε δεκτή

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 20:21 #1999 από Θωμας
Απαντήθηκε από Θωμας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα σκευτομαι να αγορασω ενα καγιακ θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιο που η τιμη του να μην ξεπερνα τα 250 Ε οτι εχω δει στο διαδυκτιο ειναι αρκετα ψιλα σε τιμη μονα κατι φουσκωτα αλλα δεν ωιμω να ειναι καλα για ψαρεμα με λιγο κυμα παραπανω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2011 20:40 #2000 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θωμά καλησπέρα. Η τιμή που ψάχνεις να βρείς καγιακ είναι αρκετά χαμηλή. Μόνο κανένα μεταχειρισμένο μπορεί να κάτσει. Έχω βέβαια ακούσει για κάποια Ελληνικής κατασκευής τα οποία δεν έχω δεί απο κοντά και φυσικά δεν γνωρίζω ποιότητα και πλεύση. Είναι κοντά στις τιμές που ψάχνεις. Δύσκολη πάντως η αναζήτηση

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.451 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection