× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

02/06/2011 19:08 #2031 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:wav: :wav: :wav: :wav: :wav: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/06/2011 23:20 #2032 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Που τις ξετρύπωσες τις φατσούλες βρε θηρίο? :eusa_think:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/06/2011 19:16 #2033 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαίρεστε!

Για αύριο, προτείνω Λουτράκι.! Μεχρι 2Β. Οποιος ενδιαφέρεται στο κινητό τηλ. Δεν θα μπώ άλλο εδώ μάλλον.

Κωπηλάάάάτεεες μουου!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/06/2011 10:42 #2034 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:BangHead: ΣΚ χωρις καγιακοβολτα ,πακετο.Αντωνη βαλε καμια φωτο απο ΛΟΥ.. να παρουμε την δοσούλα μας .....καλημέρα σόλους τους φίλους. :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 11:27 #2035 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα.

Λοιπόν, το Σάββατο πηγα Λουτράκι και ήμουν 15-23 στην γαλανή.! :yahoo:

Ηταν πανέμορφα, η περιοχή είναι ΄καταπληκτική για καγιάκ γιατί εχει πολλές ομορφιές - εναλλαγές, αρκετό κόσμο, μεγάλο κόλπο, βαθειά νερά, με το βουνό να κατεβαίνει απότομα και όμορφα δασωμένο(μερικά) σε πολλά μέρη. Τελικά κάνεις πολύ εύκολα και ξεκούραστα 10-15 χλμ με καγιάκ αν δεν βιάζεσαι. Εκεί, μπορείς να κάνεις όλο τον κόλπο, πηγαίνοντας απο μέρη με πολύ κόσμο και φασαρία (πχ παραλία, καζίνο) μέχρι βαθειά και, απέναντι στα βράχια, σε σχεδόν ερημικούς τόπους. :yes3: Καί, εχει υπέροχο ηλιοβασίλεμα!

Εκανα όλα τα είδη ψαρέματος, χωρίς σημαντική επιτυχία. 2 ψάρια στην καθετή. Βέβαια, γενικά δεν τσίμπαγε, ουτε σε άλλες βάρκες που ρωτούσα.. :unknw:

Συρτή αφρού, τίποτα.! Συρτή βυθού!! Δοκίμασα και για πρώτη φορά, συρτή βυθού.! Για 1,5 μίλι περίπου..τζίφος! Δεν είναι εύκολο έτσι όπως το δουλεύω στο μάζεμα και, χρειάζεται καλύτερη προσαρμογή.

Προβλήματα:
1) Η στριφταροπαραμάνα της ένωσης της πετονιάς του βαριδιού στην θηλιά βγαίνει δύσκολα.
2) Η θηλιά στην ένωση νήμα-πετονιά δεν περνάει εύκολα στο μηχανισμό στο μάζεμα
3) Το βάρος των 300-400 γρ, είναι μεγάλο, και η πετονιά πάντα τεντωμένη. Ακόμα και με το καλάμι στο χέρι, δύσκολα καταλαβαίνω πότε ακουμπά βυθό και πότε όχι την ώρα της συρτής.

Περιμένω τους ειδήμονες για συμβουλές στην συρτή βυθού. :yahoo: :yes3: :yess:

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 14:09 #2036 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καπου ρωτησες αντωνη για τις στειρες κ τις συναγριδες
να ξερεις οτι οι στειρες αναιβενουν κ χτυπανε ακομα κ στα μεσονερα ενω το συναγριδι οχι

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 14:12 #2037 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βόλτες και πάλι βόλτες :hello2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης), mike, tom

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 16:14 #2038 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Sea kayaker

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 11:33 #2039 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντωνη κ καγιακαδοροι φιλοι καλημερα σας,
Αντωνη εχθες σε ειχα στο μυαλο μου συνεχεια κ συγκεκρημενα το θεμα που ελεγες σχετικα με το ειχες δυσκολια με την θηλια η κατι τετοιο τελως παντων.
Πιστευω οτι εχω βρει τι εκανες κ ειχες δυσκολια πιο μετα που θαχω χρονο θα σου πω τι σκεφτηκα κ που μπορει να ηταν το λαθος.
εως τοτε την καλημερα μου κ νομιζω οτι πηρες τις απαντησεςι σου απο τον Γιαννη που ταν σαφεστατος σε ολα

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2011 15:01 #2040 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ναμαι παλι
λοιπον αντωνη θελω να σε ρωτησω κατι σχετικα με την θηλια, πως την εκανες ?
εκανες την μανα γωνια κ επιασες την μυτη κ την εφερς βολτα κ την περασες απο μεσα ετσι ωστε να κανεςι την θηλια ?
αν ναι τοτε ειναι λαθος διοτι μια τετοια θηλια οταν αφησεις την αματωσια στην θαλασσα τοτε συμβαινει το εξης το τραβηγμα απο την μυτη του καλαμιου κ απο το βαρος του μολυβιου τινουν να θελουν να ξελυσουν την θηλια κ το μονο που θα την κρατα θα ειναι το κρικακι απο την παραμανα κ μετα δεν αθ μπορεις να την βγαλεις, συνεβηκε αυτο η λεω λαλακιες ?
αν την εκανες ετσι θα πρπει αν κανεις την αλλη θηλια οπου πιανουμε την μανα με το δεξι κ το αριστεορ χερι κ κανουμε ενα ωμεγα , κ αρχιζουμε να περιστρεφουμε γυρω απο τον αξονα της μανας πεντε εξι φορες κ μετα την θηλια που εχει σχηματιστει την περναμε απο την μεση κ τραβοντας τα δυο μερη σφιγει κ παραμενει στο μεγεθος που θελουμε η θηλια το καταλαβες ?

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.525 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection