× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

25/05/2011 10:49 #1981 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
AAAAA!!! :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:

Δηλαδή:
1) Conventional = οριζοντίου τυμπάνου. Σωστά;

2) Το φτερό στο μολύβι τι ρόλο παίζει;

3) Για σύρσιμο καλαμαριού σε 30μ βάθος με αρματωσιά για jigging και ταχύτητα πλεύσης 1,5μ/ω χωρίς ρεύμα. Απαιτείται βάρος 350γρ?

4) Για 50μ βάθος;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 10:55 #1982 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το φτερό ειναι για αν μην στρίβει μέσα στο νερό το βαρίδι και σου "κλώσει" την πετονιά (παράμαλο)
Απότι ξέρω το βάρος δεν σχετίζεται με το βάθος αλλά με την ταχύτητα κίνησης και την ύπαρξη ρευμάτων. Πιο βαρύς φύλακας - πιο κάθετη η αρματωσιά σου captain chinise

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 10:56 #1983 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σάκη συγχαρητήρια για την κατασκευή και, διπλά συγχαρητήρια που μπήκες στον κόπο να μας τα περιγράψεις. Μπράβο τέτοια θέλουμε!!:yes: :yahoo: :yes:

Σου ευχόμαστε καλούς νυχτερινούς πλόες νάχεις.! Αλήθεια, είναι πολύ ρομαντικο ετσι φωτισμένο...

Γιάννη, μήπως έχεις καμμιά φωτό απο το καλαμάρι εγχειρισμένο με τα βαρύδια μέσα η, κάτι που να δείχνει πως μπαίνουν, δένονται κλπ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 11:26 #1984 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη παλικάρι μου άστο αμα δε το μπορείς το άθλημα,
ρίξε μια πετονιά εκεί πέρα μπας και πιάσεις τίποτα,
κάνε και μια βόλτα με το εργαλείο και σπίτι μετα.:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

κι αμα θες να φάς ψάρι,
τα ψαράδικα εκεί είναι πετάξου πάρε οτι σου κάνει κέφι κι έληξε το θέμα:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 14:09 #1985 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μιχάλη, άστον.!

Αφού μας κοροϊδεύει, δεν θα τον καλέσουμε για το χταποδάκι (2κιλο+) που πιάΣΑμε και θα ψήσουμε (με διάφορους τρόπους:ok: ), αλλά ούτε για την συναγρίδα στον φούρνο, που, ΘΑ πιάσουμε.!:drinks:

Αστον, μωρέ, άστον...:blum:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 14:38 - 25/05/2011 14:42 #1986 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια σας καγιακαδοροι
αντωνη τι κανεςι φιλε ?
προφανως μιλατε με τον γιαννη για ψαρεμα τυπου συρτη με μολυβι φυλακα ετσι ?
το φτερακι ειναι για να πλεει σωστα μεσα στο νεορ κ να μην τσροβιλιζει.
επισης μπορουμε ν α κανουμε μια θυλιτσα στην μανα στην οποια θα περασουμε την παραμανα με το μολυβι.
Αυτο το κανουμε για τον εξης λογο. Οταν θα λεβαρουμε την πετονια μας με το μηχανακι οταν θα φτασουμε στην θυλιτσα το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι απλα να βγαλουμε την παραμανα με το μολυβι κ ετσι μπορουμε να συνεχισουμε να τυλιγουμε την πετονια στο μηχανακι μας εως το σημειο που θα φτασουμε στο στριφταρι με το παραμαλο μας.
Εννοειτε οτι η παραμανα που θα μπει στην θυλιτσα δεν εχει στην αλλη ακρη της κατευθειαν το μολυβι αλλα εχει ενα μηκος πετονιας κ μετα το μολυβι προσαρτημενο στην ακρη της πετονιας ετσι ωστε να εχει ενα αλφα μηκος ο φυλακας , αυτος ειναι κ ο λογοις που λεγετε φυλακας.
Καποιοι βαζουν ενα τριπλο στριφταρι αντι για θυλια .
ο Γιαννης σας εχει κανει μια πληρη περιγραφη του ολου συστηματος κ θελω να πω ενα μεγαλο μπραβο σε αυτον .
Την καλημερα μου σε ολους

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 15:44 - 25/05/2011 15:47 #1987 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Νάσο! Σ'ευχαριστούμε.!:thank_you2:

Καλή ιδέα μου φαίνεται αυτή με την θηλιά, ώστε να μην κόβω την αρματωσιά.

Το παράμαλλο με το καλαμάρι είναι 8μ. Πόσο πρέπει να είναι το παράμαλο του μολυβιού; Επίσης, περιμένω απαντήσεις στις υπόλοιπες ερωτήσεις παρακαλώ..

Α! Μιχάλη, οι συνταγές που λέγαμε:

:yes3: Χταπόδι Τηγανητό
Παίρνουμε δυο μέτρια χταπόδια, κόβουμε τα πλοκάμια, παίρνουμε το τηγάνι, ρίχνουμε λάδι και το βάζουμε στο μάτι της κουζίνας να ζεσταθεί.
Αλευρώνουμε τα πλοκάμια και όταν κάψει το λάδι τα ρίχνουμε. Όταν τηγανιστούν, τα βγάζουμε και τα τοποθετούμε σε μια πιατέλα όπου ρίχνουμε επάνω ξίδι ή λεμόνι κατά προτίμηση.
:yes3: Χταπόδι Βραστό
Το βραστό χταπόδι σερβίρεται συνήθως ως μεζέ. Πρέπει να είναι φρέσκα, μικρά και καλοχτυπημένα. Αφού τα πλύνουμε, τα βάζουμε να βράσουν με ελάχιστο νερό και λίγο χοντρό αλάτι. Και αφού μαλακώσουν τελείως με το βράσιμο, τα βγάζουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν. Τα καθαρίζουμε, βγάζοντας τις πέτσες για να είναι λευκά, τα κόβουμε σε φέτες και τα σερβίρουμε με λάδι και λεμόνι.
:yes3: Χταπόδι Πιλάφι
Πλένετε το χταπόδι και το βάζετε να βράσει με αρκετό νερό και λίγο χοντρό αλάτι. Όταν βράσει (να μην παραβράσει), το αφήνετε να κρυώσει λίγο και το κόβετε μικρά κομματάκια. Βάζετε σε μια κατσαρόλα το λάδι με ψιλοκομμένο κρεμμύδι να «ξανθύνει», προσθέτετε ντομάτες (περασμένες από τρυπητό) ή την πάστα (λιωμένη σε δύο φλιτζάνια ζωμό χταποδιού) και αφού πάρει βράσει ρίχνετε το χταπόδι. Το αφήνετε να βράσει πέντε λεπτά και κατόπιν προσθέτετε δύο φλιτζάνια ζουμί και το υπόλοιπο νερό (αναλογία 2,5 φλιτζάνια ζουμί, 1 φλιτζάνι ρύζι). Αφού πάρουν μερικές βράσεις προσθέτετε το ρύζι πλυμένο μέσα σε τρυπητό κάτω από τη βρύση. Τα ανακατεύετε στην αρχή με πιρούνι, ρίχνετε λίγο αλατοπίπερο και όταν αρχίσει να βράζει, το σκεπάζετε και το αφήνετε να σιγοβράσει και να πιει το ζουμί του. Το κατεβάζετε από τη φωτιά, σκεπάζετε την κατσαρόλα με καθαρή πετσέτα, το αφήνετε να μείνει έτσι επί πέντε λεπτά και σερβίρετε.
:yes3: Χταπόδι Κρασάτο
Αν το χταπόδι είναι ξερό, το βάζουμε από το βράδυ να μουσκέψει για να μαλακώσει. Το κόβουμε σε μεγάλα τεμάχια και το βάζουμε στην κατσαρόλα με λάδι και κρεμμύδι να καβουρντιστεί. Το σβήνουμε τότε λίγο λίγο με κόκκινο κρασί (να σχηματίζεται ατμός), προσθέτουμε και τις ντομάτες περασμένες από τρυπητό ή την πάστα λιωμένη σε ένα φλιτζάνι νερό, αλάτι, πιπέρι, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράσει και να μείνει με ελάχιστη σάλτσα. Αν χρειαστεί προσθέτουμε κατά τη διάρκεια του βρασίματος λίγο νερό ακόμα.
:yahoo: Χταπόδι Ψητό
Χρησιμοποιούμε μόνο τα πλοκάμια πολύ φρέσκου και τρυφερού χταποδιού, το οποίο προηγουμένως το έχουμε χτυπήσει, καθαρίσει, πλύνει. Τα ψήνουμε ολόκληρα στη χόβολη ή στη σχάρα πάνω από κάρβουνα χωρίς φλόγα, «χωνεμένα», γυρίζοντάς τα να ψηθούν καλά από όλες τις μεριές. Τα προσφέρουμε κομμένα σε μικρά κομμάτια, σκέτα ή γαρνιρισμένα με φέτες λεμονιού.
:yes3: Χταπόδι Ξιδάτο
Αφού χτυπήσουμε πολύ καλά το φρέσκο χταπόδι (ή αφού πρώτα το μουσκέψουμε, αν είναι ξερό), το καθαρίζουμε, το πλένουμε και το βράζουμε με λίγο νερό, ώσπου να μαλακώσει καλά. Τότε το βγάζουμε, το στραγγίζουμε και το βάζουμε στο ξίδι προσθέτοντας και λίγο από το ζωμό του. Προσφέρεται κομμένο σε μικρά κομμάτια.
:yes3: Χταπόδι Πιλάφι με ντομάτες
Τσιγαρίζουμε μισό φλιτζάνι του τσαγιού κρεμμύδι ψιλοκομμένο. Όταν «ξανθύνει», ρίχνουμε μέσα το χταπόδι και το γυρίζουμε συνεχώς ώσπου να αχνιστεί καλά. Προσθέτουμε τότε τις ντομάτες – ξεφλουδισμένες και ψιλοκομμένες – μαζί με τέσσερα, πέντε φλιτζάνια από το ζωμό του βρασίματος του χταποδιού, περασμένο από τουλουπάνι. Μόλις πάρουν βράση, αλατοπιπερώνουμε και αφήνουμε να βράσουν αρκετά. Είκοσι, είκοσι πέντε λεπτά πριν τελειώσει το ψήσιμό του, ρίχνουμε μέσα και το ρύζι – πλυμένο με πολλά νερά – και αφήνουμε να βράσουν μαζί, ώσπου να ψηθεί εντελώς το ρύζι, να απορροφήσει όλα τα υγρά και να μείνει το φαγητό μόνο με τη σάλτσα του. (Αν το χταπόδι δεν είναι φρέσκο το μουσκεύουμε όλη τη νύχτα πριν το μαγειρέψουμε.)
:yes3: Χταπόδι Πατάτες
Κόβουμε μικρά κομμάτια το χταπόδι. Το τσιγαρίζουμε μαζί με κρεμμύδι. Ρίχνουμε ψιλοκομμένη ντομάτα, αλάτι, πιπέρι, ένα ποτήρι νερό και τα βάζουμε να βράσουν για δεκαπέντε λεπτά. Ετοιμάζουμε τις πατάτες και τις ρίχνουμε μέσα στο μισοβρασμένο χταπόδι. Βράζουμε για άλλη μισή ώρα.
:yes3: Χταπόδι Μακαρόνι κοφτό
Κόψτε το χταπόδι σε κομμάτια μέτρια και πλύνετέ το καλά. Βάλτε το μόνο του στην κατσαρόλα να βράσει ώσπου να πιει το νερό του. Στη συνέχεια, ρίξτε ψιλοκομμένο κρεμμύδι, λάδι και αφήστε το μέχρι να μαραθεί το κρεμμύδι, γυρίζοντάς το με ξύλινη σπάτουλα. Προσθέστε το κρασί και ύστερα τις ντομάτες ξεφλουδισμένες και λιωμένες. Ρίξτε αλάτι, πιπέρι και το ανάλογο νερό για να βράσει. Μόλις μαλακώσει το χταπόδι προσθέστε λίγο ακόμη νερό και ρίξτε τα μακαρόνια. Σερβίρετε αμέσως μόλις βράσουν τα μακαρόνια και τραβήξουν το νερό τους.
:yes3: :yahoo: :yes3: Χταπόδι Στιφάδο
Κόψτε το χταπόδι σε κομμάτια, πλύνετε το και βάλτε το στην κατσαρόλα χωρίς νερό. Μόλις πιει το νερό του, ρίξτε λίγο ξύδι. Προσθέστε λάδι και ανακατέψτε το με το ξύλινο κουτάλι. Στη συνέχεια ρίξτε τα κρεμμύδια, τα σκόρδα, το κρασί, λιωμένα ντοματάκια, πιπέρι και δάφνη. Προσθέστε το αλάτι που χρειάζεται και αφήστε το να ψηθεί σε χαμηλή φωτιά για πενήντα με εξήντα λεπτά.

Οι συνταγές, είναι απο δώ:http://dim-antip.kyk.sch.gr/Octopus.htm

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 18:51 - 25/05/2011 18:52 #1988 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Βάλτο στη κατσαρόλα μόνο με ενα ποτήρι κρασί.Τίποτε άλλο.Η καλύτερα βάλε ενα απ τα οχτώ πόδια.Για να έχεις άλλες επτά εμπειρίες.:give_heart: :good: :drinks: :dance3:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 19:13 #1989 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μόνο οι χταποδοκεφτεδεσ λειπουν botrini σου λεει μετα .123 θα εμφανιστεις στην θαλασσα τι λεει ο καιρος εχω καβατζα μερος απανεμο απο βορια αντε να ρθει το ΣΚ .china εχεις αρρωστησει τελειως τετοια γουστάρω...χωχωχωχω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2011 22:20 #1990 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αν και λέει για μποφόρια,
αν μαζευτεί η παρέα θα έρθω!!!!:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.481 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection