× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

24/03/2011 21:57 #1581 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Καλημέρα σε όλους.!

Θανάση, Νίκο, Δημήτρη (και όποιος άλλος γνωρίζει) τι προτείνετε για φθηνή αδιάβροχη κάμερα; Δεν νομίζετε οτι είναι αναγκαίο να είναι αδιάβροχη; Φωτίστε μας!

Αντώνης Ο..καγιακοχτυπημένος!

speleanthropos έγραψε: Αυτο συζηταγαμε πριν απο λιγο με τον Δμητρη. Α! Να'τος στο τηλεφωνο. Κοιταει για go pro. Την άλλη θα την επιστρεψει γιατι δεν δουλεύει. Δυστυχως δεν υπάρχει φτηνή λύση. Η go pro είναι πολύ καλή, αλλά δεν έχει zoom. Τωρα θα μου πεις τι να το κανεις το ζουμ; Άλλη καλή λύση είναι φτηνή και ας μην είναι αδιάβροχη (όπως έκανε ο Νίκος), και αν σου χαλάσει γιατί έπεσες μέσα άλλη. Δεν ξέρω τι να πώ. Είναι δίλημμα


Βρε παιδια, δεν χρειαζεται να ξοδευεστε, λίγο ορεξη και υπομονη και τα παρακατω

1ο Αγοράζετε μια φθηνη επωνυμη κάμερα HD (Toshiba Camileo πχ στα 150 ευρω )





2ο Το μεγεθος της ειναι τετοιο που θα σας βοηθησει οταν αγορασετε μετα



α)μια μουφα-ταπα με σπειρωμα και πωμα Φ100 λευκη θηλυκη, μια τάπα αρσενικη γκρι Φ 100 με σπειρωμα και πωμα τις οποιες θα κολλησετε με κολλα pvc την μια στην αλλη (Αρσενικο σε θυληκο) με το καθε σπειρωμα να ειναι στην καθε ακρη της κατασκευης


β)Ενα κομματι πλεξι γκλας στο οποιο εχετε ζωγραφισει με μαρκαδορο ενα κυκλο φ100 και εξετε κοψει με σεγα, πριονακι η ντρεμελ σε χαμηλες στροφες στο σχημα του κυκλου που ζωγραφισατε και λιγακι μεγαλυτερο. Με φρεζα η λίμα εξομαλυνετε τις ατελειες ωστε να σχηματιστει ενας τελειος κυκλος στις διαστασεις που ζωγραφισατε.
γ) στήριγμα υδρροής με βιδα την οποια αφαιρειτε με τρυπανι ωστε να εχετε μια ωραια τρυπα στην οποια με βιδα και παξιμαδια να φτιαξετε ενα σημειο προσαρτησης οπου θελετε (εγω το προσαρτησα σε βιδωτο καπακι ωστε να το χρησιμοποιω στην βαση που εφτιαξα)








δ)Στο πλεξι γκλας κολλατε με ισχυρη σιλικονη μια φλαντζα στην οποια βαζετε σιλικονη και την εισαγετε στον σωληνα -μουφα(λευκο), με την φλαντζα απο την μεσα μερια του σωληνα. Αν ολα εχουν παει καλα (για να σιγουρευτειτε δοκιμαστε προτου κολησετε τη φλαντζα) θα μπει με δυσκολια και περιπου εναμιση εκατοστο μεσα θα σταματησει στο στενεμα που εχει η μουφα. Στεγανοποιειτε και απο εξω στο σημειο επαφης περιμετρικα με ισχυρη σιλικονη.





[attachment:10]DSC02751.JPG[/attachment]
ε) Ενισχυετε το γκρι καπακι εσωτερικα με ελαστικο δακτυλιο η φλαντζα φ 100 ετσι ωστε να κλεινει ερμητικα και αεροστεγως.
Φτιαχνετε με παραληλογραμμα κομματια υλικου σε πυραμιδοειδη διαταξη που να ακουμπουν σε ενα μικρο καμπυλο κομματι σωληνα (στερεωμενο στην θηκη που φτιαξατε με βελκρο ) μια εσωτερικη βαση ωστε η καμερα να παταει ευθεια και να ειναι "φρακαρισμενη" ωστε να μην κινειται

[attachment:11]DSC02763.JPG[/attachment]

[attachment:12]DSC02756.JPG[/attachment]

[attachment:13]DSC02740.JPG[/attachment]

[attachment:14]DSC02761.JPG[/attachment]
ΤΕΛΟΣ, αφου στεγνωσει, δοκιμαζετε σε κουβα με νερο για τυχον διαρροες (ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ)
Αν θέλετε βάφετε την κατασκευη

[attachment:15]DSC02762.JPG[/attachment]
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": speleanthropos, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/03/2011 19:43 #1582 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα αγαπητοι φιλοι!
Χρονια Πολλα Βαγγελη!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/03/2011 23:40 #1583 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Xρόνια πολλά και καλά.
Καλή η πατέντα αγαπητέ βαγγέλη.Οταν θες να πατίσεις ενα κουμπί?Ξεβιδώνεις πατάς ξαναβιδώνεις?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2011 16:23 #1584 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστω πολυ όλους!

-Ναι, δυστυχώς, πατας record, βιδωνεις και αυτο ήταν, δεν έχεις δυνατότητα για ζουμ, στοπ κτλ
Τα δυο βιντεο στην προηγουμενη σελιδα έχουν τραβηχτει έτσι. Γενικότερα βολευει και σαν θηκη μεταφοραας γιατι προφυλάσσει απο χτυπήματα,άμμο, σκόνη κτλ. Ειναι βέβαια και βυθιζόμενη, την έχω δοκιμασει μέχρι μισο μετρο γοα ενα-δυο λεπτα, ισως να μπορει και πολυ παραπάνω απλα εγω δεν ειχα χρόνο να την τεσταρω.
Τελος πάντων για ιδεες την ανέβασα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2011 23:50 #1585 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΝΑΙ Βαγγέλη για ιδεες και ...εχω τρεις μερες που ψάχνω ιδέες απο τότε.:qshatter: Απ τη ΤΟSHIBA γενικώς?Ευχαριστημένος?:victory:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2011 05:15 #1586 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κοιτα. ειδικώς θα σου απαντήσω, το μονο toshiba που εχω πάρει στην ζωη μου ειναια αυτη η κάμερα. Για 150 ευρω ειναι οκ. Δινει πολλλες ωρες βιντεοσκοπηση με την μπαταρια του (πάνω απο τρεις) και η καρτουλα δινει τουλαχισστον (16γκιγκα) τεσσερις ωρες σε hd. ok, οι φακοι του δεν ειναι για να τρελαθεις, στο σκοταδι ζοριζεται αλλα δεν σε κανει ρεζιλι οταν βλεπεις το βιντεο σου με παρεα σε μια σαρανταδυαρα οθονη. Θα έλεγα οτι ειναι αξιοπρεπες, μακρια ομως απο το καλο ή το πολυ καλο..Ειναι απλα μια φτηνη hd επιλογη..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2011 05:23 #1587 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
hint: εαν τα πλανα σου ειναι καλοτραβηγμένα οι περισσοτεροι δεν θα καταλαβουν την διαφορα ανάμεσα σε , τιποτα, σε διαβεβαιω, τοτε εχει σημασια μονο το hd ,και οι δικές σου ευκολιες, χρονος μπαταριας χωρητικοτητα μνημης κτλ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2011 21:53 - 28/03/2011 21:55 #1588 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ Βαγγέλη.
Δεν έκανε κανείς τίποτε αυτό το 3-ήμερο?:unknw:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2011 11:57 - 29/03/2011 11:58 #1589 από Άκης (perlepes)
Απαντήθηκε από Άκης (perlepes) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα σε ολα τα καλα παιδια!
Ακης λεγομαι και μπορω να πω χαιρομε ιδιαιτερα που ασχολούνται τόσα άτομα με το ψάρεμα απο καγιάκ γιατί έτσι θα με βοηθήσουν και εμένα σαν νέος στο καγιακ!
Το πήρα απόφαση να αγοράσω και εγω καγιακ σε 1-2 μηνες για να αρχισω το ψαρεμα παλι που το ειχα αφησει εδω και 1 χρονο.Η βασικη χρηση που το θελω ειναι το ψαροτουφεκο και καποιες συρτες,καθετες περισσοτερο και αν επιτρεπεται ενα κανα μικρο παραγαδακι 40 αγκιστριων πχ.
Ειχα δει και παλιότερα καποια μου που αρεσαν απο bic γυρω στα 800ε.Καταρχην να σας πω οτι θελω να παρω διθεσιο γιατι θα πηγαινω με παρεα και προτιμω πλαστικο και οχι φουσκωτο καγιακ.
Αυτο που με προβλιματιζει ειναι σχετικα με τισ αδειες που διαβασα στις πρωτες σελιδες που συζητουσατε,σχετικα με μια επιστολη που ειχε στειλει ενα μελος.Εγω η μονη αδεια που εχω ειναι ερασιτεχνικης αλιειας που εχω για το ψαροτουφεκο.Θα μπορω να ψαρευω απο καγιακ με καθετη,καλαμια,παραγαδακι κτλ ή θα μπορω μονο να φορτωνω τα πραγματα για το ψαροτουφεκο και να βουταω?
Να αναφερω οτι το θελω να ψαρευω στην περιοχη του ιονιου (καναλι πρεβεζης).
Τελος λογω της εμπειριας σας θα ηθελα να μου προτεινεται και εσεις καποια καγιακ που εχετε δοκιμασει και τα θεωρειται αξια αγορας αλλα οχι με υψηλο κοστος.Δεν θα ηθελα να δωσω κανω απο 800-850 ευρω για το πρωτο μου καγιακ.Και παλι ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια σας και μακαρι να μπω και εγω στο γκρουπ των καγιακ!

Ακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2011 12:01 #1590 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
εγω απλα θελω να σε καλωσορισω φιλε ακη

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.376 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection