× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

22/03/2011 13:59 #1571 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά γιά check this out ναουμε:beach:
www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=1003477
Εγω οποτε θα κανω καμια καλη διαδρομη θα την ανεβαζω

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2011 21:45 #1572 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σάκη όλο μες'τα χορτάρια το πας το κορίτσι,

τυχαίο? δε νομίζω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2011 21:53 #1573 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Βαγγέλη, επιτέλους εμφανίστηκες!

Σούχω στείλει καμμιά 100στή μυνήματα απο το Φθινόπωρο χωρίς απάντηση!Σνίφ!!

Σε ζητούσα στο "πάμε πακέτο", στην "Νικολούλη", ούτε και αυτές μπορούσαν να σε βρούν όμως!...

ΤΩΡΑ εξηγείται! Ησουν με το Καγιάκ.! Επιτέλους.!!..

Λοιπόν,συγχαρητήρια για τα βιντεάκια, αλλά επειδή οικολογικά ντοκυμαντέρ (λίιιγο πιο μεγάλα σε διάρκεια) βλέπουμε και στην τηλεόραση, περιμένουμε να μας δείξεις τις πατέντες σου, που Δέν μπορούμε να τις βρούμε αλλού. Μάλιστα τώρα, είσαι αποδεδειγμένα και μάστορας στο Βίντεο.

Αντε, καλώς ήρθες και πάλι και, εύχομαι να μην ξαναχαθείς γιατί μας έλειψες. Εχεις ΠΜ.

Αντώνη μου συγνώμη άλλα ακόμα δεν έχω τσεκάρει με ησυχία ουτε πως δουλευει ο λογαριασμός μου, θα ετοιμάσω όμως εάν θέλετε μια σειρα βιντεάκια με διάφορα σχεδιάκια και μετατροπές που έχω κάνει, αλλά κυρίως την φιλοσοφία που προσπαθω να ακολουθήσω κάθε φορά που στο δικό μου το καγιάκ είναι ιδιάιτερα δύσκολη αφου τα σκληρα μέρη προσάρτησης είναι ελάχιστα (τρεις μπάρες αλουμινιου μόνο)
Αυτο το πρόβλημα δεν υπάρχει καθόλου στα σκληρά καγιάκ, υπάρχουν άλλα όμως Πχ μπορεί να αναποδογυρίσουν ευκολότερα).Βεβαια εγω εχω τρελό πρόβλημα με τον αέρα και την κατευθυντικοτητα, κατι που εν μέρει σκοπευω να λύσω με το πανί) καθώς και με την ελλειψη συγχρόνισμου δυο κωπηλατών που σχεδον φρενάρει το καγιακ.
Εν συντομία θα έλεγα οτι το φουσκωτο καγιακ ρεαλιστικά ειναι καλό για κωπηλασία σε χαλαρές συνθηκες, καλο για ιστιοπλοία σε μέτριες εως κακές συνθήκες,καλό για δυο άτομα σε εκδρομη και τέλειο για expedition support
καγιακ καθως παιρνει πολλά πράγματα που μαλιστα βελτιωνουν την πλευση του
ενδεικτικα αναφέρω:δυο σκηνές, είκοσι λιτρα νερο σε ευκαμπτο δοχείο,δεκαεφτα κιλά μπαταρία,δυο άγκυρες με αλυσιδες, δυο λουκάνικα dry bags, δυο βαλιτσακια ψαρεματοσ,ενα ψυγείο τριαντα λίτρα, καλάμια και βαλιτσάκι με αξεσουαρ διάφορα και ψηστιερα (τριακοσια κιλά ωφελιμο βάρος),
καλως σας ξαναβρήκα!!




Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2011 22:02 #1574 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) έγραψε:

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε:
Αντε, καλώς ήρθες και πάλι και, εύχομαι να μην ξαναχαθείς γιατί μας έλειψες. Εχεις ΠΜ.

Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης


Αντώνη ,δεν βλέπω ΠΜ (κανένα όμως),οχι μόνο δικό σου..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/03/2011 22:12 #1575 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:2: :non_banana1 Θα επρεπε να ντρεπεσαι:angel7:
Είναι φίλη μου ρε :BangHead: και μου ρίχνει και καμια 10αρια χρόνια. Είναι μάχιμη όμως. Φοβερή:aggressive: :dirol:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2011 10:09 #1576 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όλους!

Εχουμε μπερδευτεί λίγο με τις ανανεώσεις και τις αλλαγές του αρχηγού στον χώρο, αλλά θα το συνηθίσουμε. Υπομονή.

Χάθηκαν οι συζητήσεις (περίπου 1σελίδα) της προηγούμενης εβδομάδας και δεν επανέρχονται΄. Οποιος χρειάζεται κάτι θα πρέπει δυστυχώς να το ξαναγράψει..

Βαγγέλη έστειλα, δοκίμασε.

Θανάση το περιμένω με χαρά. Ευχαριστώ.


Καλημέρα σε όλους.

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/03/2011 18:34 #1577 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:fish1: Σιγή ιχθύος.



ΣΣΣΣΣΣΣΣΣυρτή με φύλακα.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2011 10:40 #1578 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όλους.!

Εδώ εχει ενα ωραίο βιντεάκι απο καγιάκ σε ποτάμι.
www.rapidmag.com/blogs/features-standing...eek-nc-alf-2011.html

Βαγγέλη, πάντα μας ενδιαφέρουν οι πατέντες και εσύ είσαι πολύ αναλυτικός - επεξηγηματικός, οπότε αναλυτικές φωτό με κείμενο ή, ακόμα καλύτερα βιντεάκια με ομιλία, θα ήταν πολύ καλά, όχι μόνο για όσους έχουν ίδιο σκάφος, αλλά ετσι δίνουμε ιδέες σε όλους για πράγματα που μπορούν να κάνουν.

Θανάση, Νίκο, Δημήτρη (και όποιος άλλος γνωρίζει) τι προτείνετε για φθηνή αδιάβροχη κάμερα; Δεν νομίζετε οτι είναι αναγκαίο να είναι αδιάβροχη; Φωτίστε μας!

Χαιρετισμούς και Καλό τριήμερο σε όλους,

Αντώνης Ο..καγιακοχτυπημένος!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2011 11:37 - 24/03/2011 11:37 #1579 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτο συζηταγαμε πριν απο λιγο με τον Δμητρη. Α! Να'τος στο τηλεφωνο. Κοιταει για go pro. Την άλλη θα την επιστρεψει γιατι δεν δουλεύει. Δυστυχως δεν υπάρχει φτηνή λύση. Η go pro είναι πολύ καλή, αλλά δεν έχει zoom. Τωρα θα μου πεις τι να το κανεις το ζουμ; Άλλη καλή λύση είναι φτηνή και ας μην είναι αδιάβροχη (όπως έκανε ο Νίκος), και αν σου χαλάσει γιατί έπεσες μέσα άλλη. Δεν ξέρω τι να πώ. Είναι δίλημμα

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2011 11:40 #1580 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
γεια σας καγιακαδοροι ωραιες μερες το σκ για βολτες τι λετε αντουαν ?

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.452 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection