× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/11/2010 09:19 #1301 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Να είδες, κι εγώ έπεσα έξω,

είπα πολλά, τη βρίσκεις και με λιγότερα απο 20,
κοίτα εδώ.

cgi.ebay.com/Mini-DV-Hidden-Video-Camera...=item27b63fc75a#shId

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2010 10:31 #1302 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δεν ειναι ιδια αλλα και παλι ξεφτιλα ειμαστε! :tease: Με 2€ εκει και Ελλαδα 80?
Δεν μου φαινεται τοσο αληθινο τεσπα!Εκτος το οτι δεν ειναι η ιδια καμερα!
Εδω περα με 2€ δεν αγοραζεις καφε και θα αγορασεις καμερα? :rofl:  :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2010 10:46 #1303 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ναι δεν είναι ίδια, κι εγώ τώρα το είδα,
αλλά νομίζω έχει και την ίδια με περίπου αυτά τα χρήματα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2010 11:37 #1304 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παντως εκτος απο τα χρηματα που κανει.Ειναι φοβερη για σπορ το καλοκαιρι για το καγιακ,ψαρεμα,κυνηγι ποδηλασια ( :heart:) ολα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2010 11:44 #1305 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Παντως εκτος απο τα χρηματα που κανει.Ειναι φοβερη για σπορ το καλοκαιρι για το καγιακ,ψαρεμα,κυνηγι ποδηλασια ( :heart:) ολα!

Αυτο μετραει Νικο.Οτι εισαι ευχαριστημενοs.Στο κατω κατω μπορει οταν την αγορασε ο μπαμπαs σου να ηταν ακριβοτερη.Δεν εχει σημασια ποσο την αγορασε αλλα η κινηση που εκανε ο ανθρωποs!!!
Nα ειναι παντα καλα!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2010 14:04 #1306 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αυτο μετραει Νικο.Οτι εισαι ευχαριστημενοs.Στο κατω κατω μπορει οταν την αγορασε ο μπαμπαs σου να ηταν ακριβοτερη.Δεν εχει σημασια ποσο την αγορασε αλλα η κινηση που εκανε ο ανθρωποs!!!
Nα ειναι παντα καλα!!! :give_rose:
[/quote]

Ετσι ακριβως, η κινηση ειναι που μετραει, αλλωστε ολα τα υπολοιπα δεν αφορυν καθολου αυτον που δεχετε κατι απο καποιον.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2010 09:47 #1307 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλημέρα.

Αναφέρω νέα για τούς ιστότοπους πρόβλεψης καιρού γιατί μας "καίει".

Είχα "πάρει" τον καιρό για Αθήνα και Λουτράκι για το Σαββατοκύριακο απο freemeteo και meteo.

Συμπεράσματα:

Για Αθήνα σωστότερο ήταν το meteo, ενω το άλλο είχε πέσει πολύ έξω.
Για Λουτράκι, πολύ σωστότερο ήταν το  freemeteo, ενώ το πρώτο είχε "πέσει" πολύ έξω.

Πρέπει να συνεχίσουμε καταγράφουμε/συγκρίνουμε για να καταλήξουμε σε συμπεράσματα, αλλά μάλλον δεν μπορούμε ποτέ να μιλήσουμε με σιγουριά για τα αποτελέσματα.
Πάντως τώρα, και τα δύο που είχαν πέσει κατά πολύ έξω, έδιναν πολύ χειρότερες προβλέψεις απο τις πραγματικές και, τουλάχιστον αυτό δεν θα ήταν επικίνδυνο αν βγαίναμε με καγιάκ...

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2010 17:12 #1308 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    Γειά  σε όλους
Για  το καιρό και το Β.Ιόνιο κοιτάζω μόνο      WINDGURU    και    το ελληνικό  Κ24.GR  το οποίο δίνει και καιρό σημείου. Ασε που αν τους στείλεις ενα mail και τους ζητήσεις να βάλουν μόνιμα ενα σημείο ,το κάνουν.
      Στο μαραθώνιο του Ολύμπου το Κ24.gr ήταν ακριβές.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2010 22:55 #1309 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη,

Ποιό απο τα 2 θεωρείς καλύτερο για τον καιρό;

Χαιρετισμούς

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/11/2010 12:14 #1310 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα και Με Γειά μας τον καινούργιο μας χώρο..

Ε, μιάς και τόχουν ζητήσει πολλοί φίλοι μέχρι τώρα, είμαστε "πολυδιαβασμένοι" με περισσότερες απο 22.000 αναγνώσεις και, το καγιάκ έχει πολλά σημαντικά και διαφορετικά θέματα που το διαφοροποιούν απο τα υπόλοιπα σκάφη, ο καλός αρχηγός μας, (Γιώργος), μας έδωσε μεγαλύτερο χώρο.. :victory:

Λοιπόν, εδώ, θα μπορούμε ν'ανοίγουμε καινούργια θέματα, κλπ, όπως και στις υπόλοιπες ομάδες συζητήσεων.

Επειδή όμως ακόμα δεν έχουμε δημιουργήσει τους θυγατρικούς πίνακες και όπως γνωρίζουν οι "παληοί" έχουμε αρκετούς να δημιουργήσουμε μεταφέροντας αρκετά αναλυτικά παρουσιασμένα κείμενα απο τις ομαδικές συζητήσεις, λίγη υπομονή μέχρι να το κάνουμε (μερικές ημέρες).
Μέχρι τότε παρακαλώ, να χρησιμοποιούμε τον χώρο, όπως και πρίν, συμπληρώνοντας απαντήσεις σε αυτό εδώ το θέμα, όπως γράφουμε πάντα.

Χαιρετισμούς και με γειά μας,  :yahoo:

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.484 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection