× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

08/12/2010 20:47 #1331 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Nαι  εγω είμαι που θα έκανα αυτό και τούτο και το άλλο.Αλλά με 4 στα 4 με ίωση και 39-αρια δεν μου άφησαν κανένα ενδεχόμενο.    Σήμερα να σκεφτείς θανάση άδειασα το αυτοκίνητο.
        ΟΧΙ  δεν ειναι ο χειμώνας , μάλλον μας έπεσε βαριά η αναβάθμιση που ευγενικά μας προσέφεραν.
                  Και για τις τσιπούρες θα σε ενημερώσω Σακη αλλά το βλέπω, ΜΟΝΟΣ.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2010 20:52 #1332 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα αγαπητοι φιλοι!!!
Απο σαββατο ερχεται χιονιαs...
O Αντωνηs Καντιδακηs που βρισκεται?Εχω καιρο να τον δω...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2010 21:09 #1333 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Aυτο το βιντεο ειναι απο την καμερα την μικρουλα που ειχα πει οτι θα τραβηξω ενα βιντεο να ανεβασω!Καλη αναλυση εχει! :tease:


Feelfree kayak moken 12 by @@nikos@@

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2010 23:35 #1334 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σου ρε Νικολακη με τα ωραία σουουουουουουου :clapping: :good: :victory: Φοβερο βιντεο
Προτεινω να ανεβαζουμε ολοι απο ενα βιντεο με του θα παμε για ψαροκαγιάκ
Μιλάμε φτιάχτηκα :new_russian: :yu:
Τωρα. Μια ταινια χιλιες λεξεις. Νικολη πρωτα απ'ολα κρατας το κουπι σου αναποδα. Εχεις τη δεξια κουταλα στο αριστερο χερι και ανατουμπαλης. Μετα, τα χερια σου πρεπει να ειναι τεντωμενα την ωρα που ξεκινας την κουπια σου (το κατω τεντωμενο και το επανω ελαφρως λυγισμενο. Το πανω το εχεις). Αυτο θα σε αναγκασει να σπρωχνεις με το στηθος του επανω χεριου και να τραβας με την πλατη του κατω χεριου. Προυποθετει βεβαια πριν βαλεις το κουπι σου στο νερο να εχεις τεντωσει μπροστα και τον ωμο σου και να εχεις περιστρεψει την πλατη σου. Ετσι κρατωντας το κατω χερι τεντωμενο, εισαι αναγκασμενος να περιστρεψεις το σωμα σου στην αρχικη θεση και να τραβήξεις το πρωτο μερος της κουπιας με τον κορμο σου που ειναι πολυ πιο δυνατος απο το χερι σου. Επισεις μην καθυστερεις να βγαλεις το κουπι απο το νερο στο τελος της κουπιας. Οταν το χερι που τραβαει φτασει σε παραλληλια με τη λεκανη σου πρεπει να βγει. Αλλιως σου κοβει ταχυτητα.
Αυτα ειδα στο βιντεακι σου εκτως απο το ΤΕΛΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕΣ ΟΛΟΥΣ. ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ ΜΕ ΚΑΓΙΑΚ
Υ.Γ: Μην με παρεξηγισεις (αν και δεν σε εχω για τετοιο παληκαρι). Προσπαθω να σε βελτιωσω. Δεν το παιζω εξυπνος  :good:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2010 02:25 #1335 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:yahoo:Μπράβο Νίκο .Τωρα 'ανέβηκα' λίγο.
      Speleanthrope  σου είπα τι έκανα στον εαυτό μου?Του πήρα μια μπότα με τιράντες μέχρι το στήθος,απο νεοπρέν 5χιλ.Έτσι θα μπορώ να κάθομαι άνετα τώρα στο 'πλάι' .χιχιχιχιχιχι :yes:    Είρθε βλέπεις κι ο χειμώνας και οσο να 'ναι 
κρυώνω λιγάκι. Φαντάζομαι θα βοηθήσεις για τις δικές μου φωτό και βίντεο, κοντεύω.
      Εγω σας το λεω ,ο  Καντιδάκης  θα κατέβει απο καμιά "Γκαμήλα" μπροστά μας λέγοντας απλά <<έκανα λίγο κουπί στη Δρακόλιμνη...>>. :shok:                                     
      Γειά ΝΑΣΟΣ.                                 
                                                                                                        Καλό ξημέρωμα για αυτούς που δουλεύουν.
                         

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2010 13:33 #1336 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Νίκο,
πολύ καλό το βίντεο και πολλή ωραία λαδιά πετυχες,
δε θυμάμαι να έχω κάνει κουπί με τόσο λάδι θάλασσα :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2010 17:43 #1337 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστω για την και τις πληροφοριες speleantrhοpos (ξεχναω το ονομα σου) να παρεξηγηθω?Για πιο λογο χαχαχαχα!Πως την βλεπεται την καμεριστα?

Εκανα καποιες αλλαγες στο βιντεο και το ξανα ανεβασα γιατι στις αλλαγες των βιντεο δεν ειχε καποιο εφε και ηταν περιεργο επισης δυναμωσα λιγο την μουσικη!

Εδω ειναι!

Feelfree kayak moken 12 by @@nikos@@

Πωπω ναι τετοια λαδια ολο το καλοκαιρι που ημουν κατω δεν ειχα πετυχει ουτε μια μερα μιλαμε για μηδενικα ρευματα καθολου αερας!!Σταματησα για jig και μιση ωρα που εκανα εμεινα στο ιδιο μερος ακριβως χωρις αγκυρα!! :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2010 20:40 #1338 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νικόλα  θα μου επέτρεπες και εμένα ,δυο παρατηρήσεις ασφαλειας?  Αγκυρα και σχοινί  χύμα  είναι ΚΑΚΟ!!!!Ασφάλισέτα οσο μπορείς.Κουπί,  χωρίς δέσιμο και αυτό?
          θα μας πεις τι θα γίνει αν τουμπάρεις μια φορά?    Πες μας. :give_rose:

                                                                                                                          φιλικά  Δημητρης

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2010 23:01 #1339 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δεν ξερω δεν εχω τουμπαρει ποτε.Αν τουμπαρω καλαμια ψυγειο αγκυρα κουπι και εγω στο νερο.Το κουπι αφου εχει πιαστρακι στο πλαι και επιπλεει τι αναγκη εχει(?),για την αγκυρα παω πασο εχεις δικιο,ειμαι 55 κιλα μονο και οσο και να γυρω δεν τουμπαρει το καγιακ εγω θα πεσω μεσα το καγιακ δυσκολα να γυρισει!(δεν ειμαι σιγουρος αλλα ετσι νομιζω)
Παντως οταν εχει κυμα τα ασφαλιζω ολα μονο του κουπι και η αποχη μπορουν να πεσουν στο νερο που τα εχω εξω!Τα καλαμια εχουν λαστιχακι και δενονται το σωσιβιο η το φοραω οταν ειμαι μονος μου και πολυ μακρια απο την ακτη οταν δεν το φωραω ειναι δεμενο πανω στο καγιακ το ψυγειο επισης και η αγκυρα το ιδιο.Τωρα με τετοια θαλασσα λιγο αδυνατον να πεσω μεσα!(ποτε μην λες ποτε)

Παντως εχεις απολυτο δικιο,ιδικα τωρα τον χειμωνα αν πεσεις μεσα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2010 16:45 #1340 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νικολα καλησπερα φιλε μας καλε κ παλι μπραβο για ακομα μια φορα να ηξερε ςποσο κοσμο απο εμας που ειμαστε πνιγμενοι στην καθημερηνοτητα μας ξεσηκωνεις με την σταση σου κ την θεση σου , που σου δινει η νεοτητα σου.
Ενα τεραστιο μπραβο επισης που δειχνεις οτι εκτος απο το να κανεις πραγματα ξερεις να ακους κιολας, αν κ αυτο το μπραβο θα πρπει να παει στους γονεις σου κ στην διαπεδαγωγηση που σου εχουν δωσει.
Να εισαι παντα καλα κ να μας ξεσηκωνεις με τις δραστηριοτητες σου .
σε χαιρομε κ σε απολαμβανω κ ειμαι σιγουρος οτι δεν ειμαι ο μονος που το λειει κ το πιστευει αυτο.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.434 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection