- Δημοσιεύσεις: 21579
- Μου αρέσει που έλαβε 11871
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Με λιγα λογια λοιπον: Καγιακ κλειστου τυπου (τωρα τελευταια αρχιζουν να παιζουν και καποια οντοπ, αλλα λιγα πραγματα), σαφως κοντητερα απο τα δικα μας και χωρις καρινα (για να στριβουν με το παραμικρο ωστε να πλασαρωνται ακριβως εκει που τα θες στο ποταμι). Τα μακρυτερα απο αυτα σχεδιασμενα βασικα για downriver, πιο μακρυα και "τρυπανε" τα "στοπερ" (ή πλυντηρια στα οποια το νερο μπορει να σε κρατησει εως και να σε πνιξει). Τα πιο κοντοσωμα ειναι για παιχνιδια μεσα σε τετοιους σχηματισμους (με πολυ προσοχη) και για καταβαση "χειμαρων"(creek kayak). Η τουμπα ειναι πολυ ευκολη αν δεν προσεξεις ακομα και στους πιο απλους σχηματισμους. Τα κυμματα ειναι διαφορετικα απο τις θαλασσας. Δεν προκειται για ανεβοκατεβασμα του νερου, αλλα για μετακινηση. Αν το πετυχεις πλαγια δεν θα σε σηκωσει και ξανακατεβασει, αλλα θα σε αναποδογυρισει. Τα αντιρεματα αν δεν τα προσεγκισεις με συγκεκριμενη γωνια, θα σε πατησουν απο την μια πλευρα και θα σε αναποδογυρισουν. Τα "μαξιλαρια" (ή presswater) κοντα στα βραχια ή σε ορθοπλαγιες φαραγγιων θα σε σηκωσουν απο την μια πλευρα και θα σε αναποδογυρισουν. Εδω η προσωρινη "εγκαταληψη" του σκαφους (εξοδος οταν εχει αναποδογυρισει) και το επανεισοδος σε αυτο ειναι η τελευταια επιλογη (αδυνατον να ξαναμπεις σε αυτο. Απο εδω και περα κολυμπας. Εκτως και αν το πιασει αντιρεμα και καταφερεις και εσυ να πιασεις αυτο). Το escimo roll ειναι μονοδρομος και θα πρεπει να το πραγματοποιεις αριστα σε ολλες τις συνθηκες. Αν κατεβεις ποταμι και κανεις πολλα escimo roll, το ποταμι ειναι πανω αποτις δυνατοτητες σου. Οταν γινεις καλητερος ξανακανε το γιατι κινδυνευεις! Οποιος σκεφτεται να ξεκινησει πρεπει να βγαλει σχολη υποχρεωτικα (πρωτα αρχαριων και σιγα σιγα και τις αλλες) και σε καθε εξορμιση πρεπει να εχει και ζευγαρι με αλλο καγιακ. Τα ποταμια ειναι παντα διαφορετικα και πρεπει να ξερεις ποτε να πεις ΑΚΥΡΟ. Αυτα τα ολιγα. Γιατι ολιγα ειναιΤο πιο κοντινό για καγιάκ είναι στον Ταυρωπό, (1 ώρα απο Καρπενήσι), αλλά ειναι και ορμητικό, και ρηχό. Δεν κάνει για τα δικά μας. Εκεί κάνουν καταβάσεις εργανωμένες, με μεγάλες φουσκωτές βάρκες και οδηγούς. Δεν εχω δεί καγιάκ μόνα, απο αυτά τα μικρά ποταμίσια. Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως, να μάθουμε μερικά πράγματα γιάυτά.
Θανάση;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αντωνη δεν ξερω ποσο την πηραμε.Μπορει και λιγοτερα δεν εχω ιδεα.Αλλα 20 ευρω δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασαμε τοσο θα επερνα 2-3 να χω.Καλημέρα,
αν την πήρατε τόσο όσο λές Νίκο δώσατε πολλά,
απ το ebay με 20 ευρώ μαζι με τα μεταφορικά την παίρνεις.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD