× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

10/11/2010 09:06 #1291 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντωνη μου να σε δω να ανεβαινειs τα βουνα με το καγιακ στη πλατη και τι στο κοσμο!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 10:39 #1292 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρααααα!!!!

Λοιπόν.

1) Το Σαββατοκύριακο θάχει πάλι πολύ καλό καιρό για καγιάκ. Ετοιμαστείτε. Εγω θα πάω, μάλλον Μαραθώνα, όποιος είναι για παρέα, ας το πεί.

2) Εδώ: news.in.gr/print/?aid=1231066804  

υπάρχει αυτό: 
""Η τέχνη της χαρτογραφίας κατά τον 15ο-17ο αιώνα, στο Μορφωτικό Ίδρυμα της Εθνικής Τραπέζης""
επειδή όλοι μας ασχολούμαστε με χάρτες, πιστεύω οτι θα ενδιαφέρει πολλούς.

Πάντα είχα την απορία πως στην ευχή οι παληοί (εποχή μεσαίωνα) κατασκεύαζαν τόσο λεπτομερείς (για την εποχή) χάρτες χωρίς κανένα απο τα σημερινά εργαλεία.. :shok: :shok:

Καλημέρα,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 11:16 #1293 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα καγιακαδοροι,
αντωνη δυο πραγματα θα σου πω,
το ενα ειναι οτι το καρπενησι ειναι απο τις ομορφοτερες περιοχες της ελλαδας, οχι η πολη αλλα τα μερη οπως μικρο μεγαλο χωριο, στο προυσσο κα. πολλα νερα , ομορφες βουνα με απιστευτα χρωματα ειδικα αυτη την φθινοπωρινη εποχη με τα κοκκινοπορτοκαλι των φυλλων.
Κ σε οτι αφορα την απορια σου για τους χαρτες απλα βλεπε καπτεν κουκ κ του χαρτες που εφτιαξε κατα τα εξευρενητικα του ταξιδια κ οχι μονο.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 14:45 #1294 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παιδιά,

Καλό είναι να ανεβάσουμε φωτογραφίες με καγιάκ στην ομάδα των καγιάκ.

Είναι καλό, για να τις βλέπουμε και μείς και άλλοι, να χαιρόμαστε και να ανυπομονούμε να ξανακάνουμε!!

Ο Κανάρης ανέβασε κάποιες πολύ ωραίες, και γώ την φωτό της Τζένης και του Στέφανου, όπου φαίνεται ο Θανάσης στο καγιάκ το ηλιοβασίλεμα... :beach:

Αντε, όλοι έχουμε κάποιες καλές.  :beach:Επιπλέον, εδώ μπορούν να ανέβουν πολλές και, σε ψηλή ανάλυση. Δεν χρειάζεται να κατεβάζουμε την ανάλυση. :yahoo: :yes3: :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 17:14 #1295 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα!!
Δευτερο Σαβ/Κυρ που χανω και θα εχει καλο καιρο...Αυτο το Σαβ/Κυρ εχουμε να μαζεψουμε ελιες και χανω ωραια θαλασσα.Δεν πειραζει ομως γιατι το προγραμμα εχει και mountain biking με τον ξαδερφο μου,πηρα και μια πολυ μικρη καμερα (5χ1.5 εκ) που μπαινει στο κεφαλι στο λεμο στο μπρατσο στον τοιχο στο καγιακ στο κρανος κ.α. για να τραβας βιντεο με τα χερια ελευθερα οποτε θα εχουμε και βιντεακι και απο ποδηλασια και απο καγιακ και απ' ολα!
Οχι σαν την πατεντα που εκανα αυτο το Σαβ/Κυρ που περασε!!(βλεπε φωτο) :rofl:
Καλησπερα!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 17:31 #1296 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Νίκο,

ωραία πατέντα. Λειτούργησε;

Δώσε μας αν θέλεις στοιχεία για αυτή που πήρες και κόστος.

Προσπαθώ να σου στείλω ΠΜ αλλά δεν τα καταφέρνω. Στείλε μου εσύ ενα για να απαντήσω σε παρακαλώ.

Χαιρετισμούς

Αντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 23:38 #1297 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λειτουργησε αψογα Αντωνη!Αυτη την φωτογραφικη την ειχαμε για πεταμα και την αξιοποιησα εγω.

Η μικρουλα καμερα ειναι ΑΕΕ mini DV-80S PRO την τιμη της ακριβως δεν την ξερω γιατι ηταν δωρο απο τον πατερα μου καπου στα 90-100€ εκανε!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2010 08:53 #1298 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα,
αν την πήρατε τόσο όσο λές Νίκο δώσατε πολλά,

απ το ebay με 20 ευρώ μαζι με τα μεταφορικά την παίρνεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2010 12:59 #1299 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Το πιο κοντινό για καγιάκ είναι στον Ταυρωπό, (1 ώρα απο Καρπενήσι), αλλά ειναι και ορμητικό, και ρηχό. Δεν κάνει για τα δικά μας. Εκεί κάνουν καταβάσεις εργανωμένες, με μεγάλες φουσκωτές βάρκες και οδηγούς. Δεν εχω δεί καγιάκ μόνα, απο αυτά τα μικρά ποταμίσια. Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως, να μάθουμε μερικά πράγματα γιάυτά.
Θανάση;

Με λιγα λογια λοιπον: Καγιακ κλειστου τυπου (τωρα τελευταια αρχιζουν να παιζουν και καποια οντοπ, αλλα λιγα πραγματα), σαφως κοντητερα απο τα δικα μας και χωρις καρινα (για να στριβουν με το παραμικρο ωστε να πλασαρωνται ακριβως εκει που τα θες στο ποταμι). Τα μακρυτερα απο αυτα σχεδιασμενα βασικα για downriver, πιο μακρυα και "τρυπανε" τα "στοπερ" (ή πλυντηρια στα οποια το νερο μπορει να σε κρατησει εως και να σε πνιξει). Τα πιο κοντοσωμα ειναι για παιχνιδια μεσα σε τετοιους σχηματισμους (με πολυ προσοχη) και για καταβαση "χειμαρων"(creek kayak). Η τουμπα ειναι πολυ ευκολη αν δεν προσεξεις ακομα και στους πιο απλους σχηματισμους. Τα κυμματα ειναι διαφορετικα απο τις θαλασσας. Δεν προκειται για ανεβοκατεβασμα του νερου, αλλα για μετακινηση. Αν το πετυχεις πλαγια δεν θα σε σηκωσει και ξανακατεβασει, αλλα θα σε αναποδογυρισει. Τα αντιρεματα αν δεν τα προσεγκισεις με συγκεκριμενη γωνια, θα σε πατησουν απο την μια πλευρα και θα σε αναποδογυρισουν. Τα "μαξιλαρια" (ή presswater) κοντα στα βραχια ή σε ορθοπλαγιες φαραγγιων θα σε σηκωσουν απο την μια πλευρα και θα σε αναποδογυρισουν. Εδω η προσωρινη "εγκαταληψη" του σκαφους (εξοδος οταν εχει αναποδογυρισει) και το επανεισοδος σε αυτο ειναι η τελευταια επιλογη (αδυνατον να ξαναμπεις σε αυτο. Απο εδω και περα κολυμπας. Εκτως και αν το πιασει αντιρεμα και καταφερεις και εσυ να πιασεις αυτο). Το escimo roll ειναι μονοδρομος και θα πρεπει να το πραγματοποιεις αριστα σε ολλες τις συνθηκες. Αν κατεβεις ποταμι και κανεις πολλα escimo roll, το ποταμι ειναι πανω αποτις δυνατοτητες σου. Οταν γινεις καλητερος ξανακανε το γιατι κινδυνευεις! Οποιος σκεφτεται να ξεκινησει πρεπει να βγαλει σχολη υποχρεωτικα (πρωτα αρχαριων και σιγα σιγα και τις αλλες) και σε καθε εξορμιση πρεπει να εχει και ζευγαρι με αλλο καγιακ. Τα ποταμια ειναι παντα διαφορετικα και πρεπει να ξερεις ποτε να πεις ΑΚΥΡΟ. Αυτα τα ολιγα. Γιατι ολιγα ειναι  :crazy:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2010 16:19 #1300 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Καλημέρα,
αν την πήρατε τόσο όσο λές Νίκο δώσατε πολλά,

απ το ebay με 20 ευρώ μαζι με τα μεταφορικά την παίρνεις.

Αντωνη δεν ξερω ποσο την πηραμε.Μπορει και λιγοτερα δεν εχω ιδεα.Αλλα 20 ευρω δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασαμε τοσο θα επερνα 2-3 να χω.
Μηπως κοιταξες πλειστηριασμους?Τα σχολια στον πολιτη τα κοιταξες?Περιεργο μου φαινεται!
Δες εδω απο (Ευρωπαικη Ενωση) Γαλια με 64 ευρω λογικο ειναι εδω να εχει 80.(ο skroutz την εχει 84€)
Φιλικα! :give_heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.438 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection