× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/10/2010 12:43 #1231 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Οπότε πάλι καλύτερος είμαι, :beee: :victory: :crazy: :beach: :lol2: :pleasantry:
που θα έρθω έστω και όταν καλοκαιριάσει :dance3: :dance3: :dance3: :tease: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2010 13:44 #1232 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:cray:

:treaten: :treaten: :treaten:

:mega_shok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2010 14:44 #1233 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
καλημερα σας λεβεντες καγιακαδοροι ψαραδες ( πως ειδατε την προσφωνηση μου προς τα εσας ? χαχχαχαχ ),
ρε παιδια εδω κ καμποσες μερες εχω την εντυπωση ( θα το δω οταν τελειωσω το ποστ που γραφω ) επειδη δεν ειχα καταλαβει τι κανονιζετε  η καλυτερα κατι ειχα καταλαβει αλλα δεν εβλεπα καπου κατι συγκεκρημενο κ για αυτο ειμαι τελειως ανημερωτος για την επικειμενη συναντηση.
Ισως κ εγω να μην εχω δει καλα  τα γραφομενα κ ν φταιω, τελως παντων τι υπαρχει στο προγραμμα να δω αν μπορω να συννετασχω κ εγω η να δουμε να κανουμε καποια αλλη στιγμη μια συναντηση Αντωνη.
επειδη κ εγω μπαινω στο σαιτ μονο τις ωρες που ειμαι στο γραφειο κ μετα το απογευμα καθολου καλο θαναι να μου στειλεις να ειναι πμ να το δω σατ σιγουρα.
να ειστε ολοι καλα

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2010 15:49 #1234 από JPman
Απαντήθηκε από JPman στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αφου δαβασα  ειδα  και απο ειδα κατεληξα στο  Moken 10 Standard. Τωρα το θεμα ειναι ποτε θα το παρω!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2010 18:08 #1235 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Λοιπόν,


ΑΚΥΡΗ η συνάντηση. ...Κανένας δεν μπορεί εκτός απο μένα. Δεν βρήκα και τον Ζουζούνη..τον ψάχνει ακόμα η ΝΙκολούλη....

Την ΑΛΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ, τι λέτε; Αντε ξεκουνηθείτε.. Πείτε, αν προτιμάτε αλλού, προτείνετε...

Χαιρετισμούς,

Αντώνης ο  :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2010 18:14 #1236 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χαιρεστε Αντωνη με το κοκκινο!!Καλησπερα σε ολους!

Τα χριστουγενα αμα πιασουν ποτε φετος τα κρυα θα το φερω Αθηνα το καγιακ μηπως βαλω καμια βαση παραπανω να ανοιξω ενα ταμπουκι μπροστα για την αγκυρα και καμια αλλη πατεντουλα (αν χρειαζεται) για το επομενο καλοκαιρι!Οποτε αν κανονισεται καμια συναντηση κοντα στην Αθηνα και μπορει καποιος δικος μου να με φερει ευχαριστως να ερθω!
Χειμωνα βγαζεται καθολου τα καγιακ?Σε καμια λιμνη τιποτα?Η σκονιζονται μονο?
Εγω μεχρι να πιασουν τα κρυα θα μπαινω και με μπουφαν και αδιαβροχο αρκει να εχει καλο καιρο να μην γινομαι μουσκεμα! :secret:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2010 02:03 #1237 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
    Τα κρύα έρχονται όπως λέει και ο @@nikos@@ . Ξέρει κανείς κάτι για καλή τιμή σε μπότα- νιτσεράδα απο νεοπρέν?
Συρτή  ΤΕΛΟΣ.  Τώρα σέρνουν μόνο οι τράτες. Εμείς καθαρίζουμε μόνο τα αγκίστριά μας απ τα φύκια και τη ποσειδωνία  που ξεριζώνει στο πέρασμά της. ΝΤΡΟΠΗ.
      Λίγη  καθετούλα μας έμεινε και λίγο 'φύλακας' σε κανένα υπήνεμο κολπάκι.
Θα σταματήσει να βρέχει λέει σε καμιά δεκαριά μέρες.Μήπως να το γυρνούσαμε σε........ποταμίσιο? Η να βουτήξουμε σε καμιά ρηχαδιά για κανά λαβράκι!!!!!!!ΟΥΑΑΑΑΟΥ!!!!!!! :yahoo:
      SPELEANTROPE φύγαμε.
Σουπιές με βροχή γίνονται?

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2010 20:36 #1238 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πήρα μποτάκια απο τον Λαλιζα (marina stores) με τριάντα πέντε ευρώ (έιναι αλυσίδα πρέπει να έχει και σε εσάς κοντά.)
Νιτσεράδα χρησιμοποιώ την κλασική και απο κάτω παντελόνι του σκι  απο Λιντλ , αρκετα αδιαβροχο (οχι για βύθιση).
Όλα δοκιμάστηκαν σε Σ.Κ.Δευτερο (αυτό που πέρασε)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2010 20:30 #1239 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
        :victory:

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2010 09:10 #1240 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

        :victory:




Kαλημέρα σε όλους τους αγαπητούς καγιάκερς.

Δημήτρη έχεις Π.Μ.

Βαγγέλη επίτελους!΅Εμφανίστηκες..Που ήσουν που λέγαμε τόσες μέρες για ταβερνα οέο; ΕΕΕΕ; Πού;; :rtfm: :rtfm:

Ωραίες και ταξιδιάρικες οι φωτό σου. Γράψε μας και την ιστόρία..

Νίκο, τούς δυο προηγούμενους χειμώνες δεν μπόρεσα να το ρίξω, λόγω προβλημάτων σε χέρια , πόδια, κλπ. Αυτόν όμως, (πρώτα ο Θεός) σκοπεύω να πηγαίνω. Εχω πάρει μια ολόσωμη στολή καταδύσεων λεπτή και, πιστεύω οτι θα είμαι εντάξει φορώντας και μποτάκια..

Χαιρετισμούς

ΚαγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.464 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection