× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

29/09/2010 10:23 #1181 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου φίλε Αντώνη με το Hobbie σου  :good:
(δεν σου κρύβω ότι ζαχαρωνα ένα τέτοιο πριν πάρω το δικό μου, αλλα η έλλειψη χώρου φυλαξης και μεσου μεταφορας + η τιμή με έκαναν να αλλάξω γνώμη)
Λοιπον το πανί είναι ιδιοκατασκευή, καλό αποτέλεσμα. Το ύφασμα αγορασμένο απο Αγγλια μέσω ιντερνετ . Το ειδος του ιφάσματος ειναι ιστιοπλοιας και kitesurf, η περιγραφη του είναι ripstop nylon spinnaker cloth με βαρος 1.5 oz (ουγγιες ανα τετραγωνική ιντσα, το παραθυρο 4mm παχος απο monofilm). δυο μέτρα υφασμα *1.50 +1 μέτρο monofilm+ ενα μασουρι πολυεστερικη κλωστη για πανια συν ταινια επισκευης+ ταινια διπλης για ραφη πανιων +υγρο για αδιαβροχοποιηση ραφων + σετ απο βελονες = συνολο 60 ευρω με εξοδα αποστολης.
Η μοδιστρα μου τα είδε όλα αλλα είναι γατονι και με ενα 20αρικακι μου το εραψε :victory:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2010 10:29 #1182 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Α, και διασταση τελικου πανιου 1.70 επάνω, 1.50 στα πλευρα,33 εκατοστα κατω
και το παραθυρο 44 επανω 22 κατω και 43 στα πλευρα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2010 10:49 #1183 από speleanthropos
Απαντήθηκε από speleanthropos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΜΑΣ!!!!!!!
Φιλε Αντωνη θα τις ρημαξω τις τουνεεεεεεεεεεες!!!!!!! :lol2: :dance3: :lol2: :dance3: :rofl: :rofl:
Δεν θα αφησω ψαροκοκαλο ρεεεεεεεεεεεε!
Κεφαλοκλειδι θα τους κανω ρεεεεεεεεεεε!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :dance3: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :rofl: :rofl: :victory:

Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και ο ροφός στην βέργα  :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2010 12:23 #1184 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα!!!
Για να δουμε για να δουμε!! :tease:

Τουνες το Απριλιο-Μαιο δεν ψαρευονται? :unknw:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2010 19:26 #1185 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
          Γεια σε ολους.
  Καλη ηπαρατηρηση  @@nikos@@ αλλα  η φυση  μαλλον  εχει  τους νομους της.Στη  περιοχη μας  τετοια εποχη εχει γλεντι  καθε χρονο. Ισως να ευθυνεται γι αυτο η υπαρξη  πολλων  ιχθυοκαλλιεργιων,οι οποιες με τη σειρα τους φωναζουν κοπαδια ψαριων  οπως γοφαρια αυτο το καιρο.Οποιος πιστος ας ερθει.Καλοδεχουμενος.
      Βαγγελη μπραβο.Ποσα τετραγωνικα ειναι? ποσο μηκος εχουν οι ιστοι?
     

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2010 20:59 #1186 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τουνες; Ωραίο ακούγεται.... και πάρτυ;..ακομα καλύτερο!! Καποια στιγμή θα έρθει και η σειρα μας (λέω  στον εαυτό μου).
Εχω να ψαρέψω ενα μήνα (γενικώς, οχι με καγιάκ) και οχι βέβαια τούνες....
Δημήτρη σου ευχομαι  να το διασκεδάσεις :dance3:
Το πανί είναι 1.5 τετραγωνικο περίπου,
οι ιστοι 1.80 απο σκληρο pvc  20 χιλ διάμετρο με ξύλινες ράβδους μέσα για ενίσχυση
Η βάση με δυσκόλεψε λίγο γιατι δεν είχα σκληρη επιφάνεια με καμπύλότητα για να το στερεωσω σταθερά. Βέβαια το σκεφτηκα λίγακι  έβγαλα το σχέδιο της και κατι κατι γαμάτα μαστοράκια στο πέραμα σε ένα μηχανουργείο μου το έβγαλαν ακριβώς σε ανοξείδωτο που μοιάζει με εργοστασιακό (με 15 ευρω!!!!)
Θα ανεβάσω φωτο αυριο!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2010 21:36 #1187 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
        Καμπυλοτητα? ποιος μιλησε για κατι τετοιο?και σε τι τη χρειαζομαστε?εεεε αγπητε βαγγελη?
        Σε μια επιπεδη η σε μια επιφανεια με λακουβα τι θα καναμε?                                                                                                          Μητσος

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2010 22:27 #1188 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Η φυση αυτης της κατασκευής οπως θα δεις σε κοντινο  πλανο στις φωτο που θα βάλω προυποθετει τα ταυ που στηριζουν τα ιστια να έχουν κάποια γωνία για να ανοιγει το πανι  καλύτερα.
Δε επίπεδη μαλλον αυτο που έκανα,  σε λακούβα      γ..τα :search: :lol2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2010 00:04 #1189 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:ok: Βαγγελη, να δούμε πώς θα βγει το δικό μου.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2010 21:51 #1190 από AntonisZou
Απαντήθηκε από AntonisZou στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Kαλημέρα.


Πόσο αέρα είχε Αντώνη; Πόση ώρα έκανες συρτή; Με τι δόλωμα καί  πόσο μεγάλο;

Χαιρετισμούς

Αντώνης Ο..άλλος

Μετά από καιρό θα απαντήσω αφού λόγω ψαξήματο για καινούργο σπίτι ουτε στο αγαπημένο μου forum δεν μπορώ να μπω.
Αντώνη έκανα 2 ώρες συρτή με κουταλάκι. Δεν είχα καμία τύχη αφού πήγα άκυρη ώρα. Τα τονάκια θέλουν πολύ πρωί. Και το εννοώ. όταν έπιασα το μοναδικό μου (μέχρι τώρα) ήταν 7 το πρωί και ήταν αργά. Κάνουν σαν τρελά για φαγητό εκείνη την ώρα. Ταχύτητα θέλει γρήγορη και η θάλασσα όχι ήρεμη. Την ημερομηνία/συνθήκες την έχω βάλει στο ημερολόγιο μου και θα ξαναβγώ δριμύτερος. Αυτό που σκέφτομαι αρκετά είναι ότι τα τονάκια βγαίνουν δύσκολα και αν έχει ρεύμα πρέπει να προσέξεις μη σε πετάξει με το καγιάκ στα βράχια.
Τέτοια περιπέτεια δεν την αλλάζω με τίποτα στο κόσμο.

Επίσης να πώ και την άποψη μου για τα άλλα post που διάβασα.
- Για τη λειτουργικότητα του καινούργιου psarema.gr έχω απογοητευτεί. Ενώ δεν δούλευε από το προηγούμενο καλά, έβαλαν και το "facebook" feel μέσα. Μεγάλο λάθος. Είμαι σίγουρος ότι θα μου βγάλει error όταν κάνω submit αυτά που γράφω. Μπορεί και να γράφω τσάμπα αλλά μάλλον θα εμφανιστεί (η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία)
- Τα πανιά και οι μηχανές με αφήνουν παντελώς αδιάφορο. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση να κάνεις κουπί για 3-4 μίλια με συρτή και να τσιμπάει το τονάκι!!! Αν είναι να βάλω πανί ή μηχάνή γιατί να μην πάρω ένα φουσκοτώ;; Είναι σαν να έχεις ηλεκτρικό ποδήλατο. Πάμε κουπί ρε παίδες και αφήστε τις πατέντες. Πανί στα ιστιοπλοικά, μηχανή στα φουσκωτά και κουπί στα kayak!!!!!! :secret: :secret: :secret:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.419 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection