× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

27/09/2010 10:48 #1161 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Νικολή, Αντώνη Ζου, Δημήτρη Πατεράκη,

εχω προσπαθήσει επανηλλειμένα να σας προσθέσω στους "Φίλους" αλλά δεν τα καταφέρνω. Δεν σας αναγνωρίζει το σύστημα γα να στείλω "αίτημα". Παρακαλώ προσπαθήστε εσείς με μένα να με κάνετε "Φίλο" εδώ.

Αντώνης

προσθεσε απο εδω τον Αντωνη Ζου... www.psarema.gr/index.php?option=com_comm...rid=12557&Itemid=147
Θα προσπαθησω να σου βρω και τουs αλλουs φιλουs!!!


Εδώ το προφίλ μου για όποιον θέκει να με κάνει φίλο, προσπαθώ να κάνω αρκετούς από εσάς αλλά δεν μπορώ να δω το προφίλ σας (μου εμφανίζει πάντα το δικό μου)
www.psarema.gr/index.php?option=com_community&view=profile

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 10:52 #1162 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Νικολή, Αντώνη Ζου, Δημήτρη Πατεράκη,

εχω προσπαθήσει επανηλλειμένα να σας προσθέσω στους "Φίλους" αλλά δεν τα καταφέρνω. Δεν σας αναγνωρίζει το σύστημα γα να στείλω "αίτημα". Παρακαλώ προσπαθήστε εσείς με μένα να με κάνετε "Φίλο" εδώ.

Αντώνης

Μόλις γιναμε φιλαράκια!!!  :crazy: :crazy:

Καλή εβδομάδα σε όλους!!! Πανέμορφα ξεκίνησε και ελπίζω να συνεχίσει.
Χτες βγήκα για καγιακοβόλτα και ήταν υπέροχα. Ποιος να μου το λεγε ότι τέλος Σεπτεμβρίου εγώ θα πλατσουρίζω.
Έριξα και τη συρτούλα μου αλλά την ώρα που βγήκα (09:00) τα τονάκια μου είχαν εξαφανιστεί.
Δεν πειράζει, άστα να μεγαλώσουν και άλλο λίγο. :dirol: :dirol:


Απο την δική μου εμπειρία, συνήθως χτυπάνε πολύ πρωί και αργά το απόγευμα. Επίσης πολύ σημαντικό αυτές τις ημέρες έχει φεγγάρι που σημαίνει ότι τα περισσότερα ψάρια "κυνηγοί" τρώνε όλο το βράδυ "ψιλό" και πιθανά είναι σκασμένα απο την πολύ μάσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 10:55 #1163 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)



Εδώ το προφίλ μου για όποιον θέκει να με κάνει φίλο, προσπαθώ να κάνω αρκετούς από εσάς αλλά δεν μπορώ να δω το προφίλ σας (μου εμφανίζει πάντα το δικό μου)
www.psarema.gr/index.php?option=com_community&view=profile

Δημητρη καλημερα και καλη εβδομαδα!Απο τιs συζητησειs δεν μπορειs να παs στο προφιλ του καθε φιλου.Μονο απο την αρχικη!
Να εισαι παντα καλα!
Πατωνταs λοιπον στο συνδεσμο που εδωσεs παραπανω θα βγει το δικο μου προφιλ.Το ιδιο θα συμβει στο καθενα που θα το πατησει! Πηγαινε στην Αρχικη κανε Συνδεση και θα σε βρουμε!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 13:47 #1164 από SeaDimis
Απαντήθηκε από SeaDimis στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ρε παιδιά με συγωρείτε σαν καινούργιο εδώ, αλλά είμαι μέλος σε πολλά φόρουμ (κιρίως φωτογραφικά αλλά και επιστημονικά) τέτοια δυσκολία για να βρω τα μέλη και να τα κάνω φίλους δεν έχω ξαναδεί. Όπου πάω και πατάω στο όνομα κάποιο, μου βγάζει το δικό μου προφίλ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 13:57 #1165 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

ρε παιδιά με συγωρείτε σαν καινούργιο εδώ, αλλά είμαι μέλος σε πολλά φόρουμ (κιρίως φωτογραφικά αλλά και επιστημονικά) τέτοια δυσκολία για να βρω τα μέλη και να τα κάνω φίλους δεν έχω ξαναδεί. Όπου πάω και πατάω στο όνομα κάποιο, μου βγάζει το δικό μου προφίλ

Δημητρη επειδη υπαρχει ενα θεμα,τα προφιλ απο τιs συζητησειs δεν δουλευουν η καλυτερα οποιο και να πατησειs θα βγαινει το δικο σου!Κοιτα τα προφιλ απο την Αρχικη σελιδα του σαιτ και οχι απο τιs συζητησειs.Eκτοs απο αυτο στην Αρχικη σελιδα του σαιτ πανω δεξια γραφει Αναλυτικη Αναζητηση.Πατησε εκει, γραψε το ονομα του μελουs που θελειs και θα στο βγαλει!Πιστευω να καταλαβεs!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 20:34 #1166 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστω για τα καλά σας λόγια.Λοιπον έχουμε και λέμε
Το καγιακ μου είναι φουσκωτο απο ενισχυμένο pvc ,σχηματος στενου καταμαραν, Τα δυο μπαλονια του ενωνονται στην πλώρη και συνδεονται με σκληρο υφασμα στην μεση, οπου και καθονταο δυο με τρεις επιβάτες (ωφελιμο φορτιοο 390 κιλα. Ειναι εξαιρετικα σταθερο, εισοδοσ-εξοδος πανευκολη, δεν τουμπαρει και μπορει να δεχτει πανι, σετ κωπηλασιας, μηχανη εως 3 ιππους. Με τα κουπια  του καγιακ πηγαινει αρκετα γρηγορα ειδικα με δυο συγχρονισμενους κωπηλατες.
Δεν επηρεάζεται απο τα κυματα.
Μειονεκτηματα . Επηρεαζεται αρκετα εως πολυ απο τον αερα εκτος αν ειναι πολυ φορτωμενο και επισης δεν μένει πολυ καλα σε ευθεια (tracking). Φουσκώνει με ποδοτρομπα σε οχτω λεπτα και στηνεται σε εικοσι άλλα επειδη με την ζεστη και τα οχτω λεπτα δεν παλευονται βρηκα άλλη πατεντα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 20:42 #1167 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα στα φιλαρακια μου τα καγιακ  :give_rose: :heart: :heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 21:11 #1168 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μερικες φωτο απο το καγιακ, ψαρεματακι με την κόρη μου,και η πατεντα για να χρησιμοποιω την ηλεκτρικη τρομπα..
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 21:42 #1169 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Στεφανε, το έχω ρίξει μέχρι στιγμής τρείς φορές Σαλαμίνα, δυο απο αυτες το βράδυ στο Στενό, μία φορά Ερέτρια, τεσερείς φορές Αγγίστρι (δυο απο αυτές νυχτερινό)
Ψάρεμα κυρίως καθετή με καλάμι αλλά και μονάγγιστρα απο καρούλα, εγγλέζικο (!!) με άγκυρα -μαλαγρωτή
συρτή δεν προλαβα ακόμη να κάνω , δεν είχα και καλαμοθήκες, τωρα όμως έφτιαξα :victory:
Στα επόμενα σχέδια μου
1)συρτή με κινηση απο πανάκι,
2) μεταβαση, αποβίβαση, ψαρεμα  και διανυκτερευση σε μικρό νησάκι-βραχονησιδα

ΥΓ
Ο καπετάνιος που ανέφερε λευκο περίβλεπτο φανο γα το βραδυ είχε δίκιο,αφου δεν ειναι μόνοτο να  δούν το φως σου το  βράδυ αλλα και να καταλάβουν τι περίπου σκάφος είσαι..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2010 22:01 #1170 από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS)
Απαντήθηκε από Βαγγέλης Δέδες (NTVANS) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλαμοθήκες πίσω αφαιρούνται ευκολα, ειναι γερές, δεν σκουριάζουν μετακινούνται σε δυο θέσεις μπροστα πίσω, ειναι ελαφριές (σχετικα), σε ενα δυνατό χτύπημα (λέμε τώρα) ψαριου , θα δώσει μπόσικα και πιθανότατα δεν θα μας τα σπάσει
Θεωρητικο  ειναι αυτο βέβαια....αλλα η ελπίδα..πεθαινει παντα τελευταία
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.373 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection