Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

14/01/2014 20:58 #381 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

stratos έγραψε: Συμφωνω με την πιο πανω αναλυση αλλα τι γινεται με το ζουμ?
Εμενα ας πουμε ειναι αναλογικο αλλα εχει ζουμ 4x (Lowrance elite 4).

Το zoom είναι όπως λέει και η λέξη μεγένθυση δλδ είναι σαν να παίρνω ενα μεγενθυντικο φακό και να βλέπω πιο μεγάλη την εικόνα . Οσο αυξάνει το zoom τόσο θα τετραγωνιζει (pixelιαζει) η εικόνα . Αν είχες πχ 16 η 32x zoom θα έβλεπες τα τετραγωνακιά που αντιστοιχούν στα pixel του βυθομετρου σου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2014 14:39 #382 από stratos
Απαντήθηκε από stratos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Αρα οσο πιο βαθια τοσο μικραινει το σχημα που βλεπω στην οθονη μου. Σωστα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2014 15:13 #383 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

stratos έγραψε: Αρα οσο πιο βαθια τοσο μικραινει το σχημα που βλεπω στην οθονη μου. Σωστα?


Αν εννοεις σχήμα μια αψίδα ναι. Γι΄αυτο και ένας σαργός κιλίσιος στα 10 μέτρα θα σου φανεί με μια ωραία αψίδα και στα 60 μια κουκίδα .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2014 23:26 #384 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα σε ολους!Εχω ενα μικρο βαρκακι και αγορασα ενα βυθομετρο το GARMIN ECHO 200.Πηγαινω για ψαρεμα το πολυ σε 50 μετρα βαθος
Μπορει καποιος να με βοηθησει σχετικα με τις ρυθμησεις που πρεπει να κανω στο βυθομετρο για να μην ψαχνω ασκοπα?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτερων!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2014 19:51 #385 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
παιδια σημερα εκει που ψαρεύα σταματημένος ξαφνικά χτύπησε και εμφανίστηκε το παρακάτω



στην οθονη τι ειναι;
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2014 19:56 - 17/01/2014 19:57 #386 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

makis kiriakidis έγραψε: παιδια σημερα εκει που ψαρεύα σταματημένος ξαφνικά χτύπησε και εμφανίστηκε το παρακάτω




στην οθονη τι ειναι;

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2014 11:04 #387 από Neophytos
Απαντήθηκε από Neophytos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Exo agorasi to furuno GP1870F kai episis exo to GARMIN521S. Pano stin Varka tha Topothetiso kai ta 2, I erotisi mou ine an Topothetiso kai ta 2 matia tha kanei parasita to ena pros to allo? ine kalitera na valo mono to mati Tis furuno kai to garmin na to xrisimopoio mono san GPS?
(ZITO SiGNOMI GIA TA GREEKENGLISH MOU ALLA ime apo kinito kai sto autokinito)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2014 19:51 #388 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Αυτο που φαίνεται στην οθόνη του βυθομετρου σου πεντακάθαρα είναι ........ Το κινητό σου ..... Χιχιχι
Πέρα απο την πλάκα φίλε μου , φαίνεται και να κινείται απο την βάρκα σου προς τα κάτω αλλα δεν είναι καλη η φωτογραφία και δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": makis kiriakidis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2014 19:52 #389 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Neophytos έγραψε: Exo agorasi to furuno GP1870F kai episis exo to GARMIN521S. Pano stin Varka tha Topothetiso kai ta 2, I erotisi mou ine an Topothetiso kai ta 2 matia tha kanei parasita to ena pros to allo? ine kalitera na valo mono to mati Tis furuno kai to garmin na to xrisimopoio mono san GPS?
(ZITO SiGNOMI GIA TA GREEKENGLISH MOU ALLA ime apo kinito kai sto autokinito)

Γεια σου Νεοφυτε και καλο ριζικό το εργαλείο . Απο Ελλάδα το πήρες ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2014 19:54 #390 από Neophytos
Απαντήθηκε από Neophytos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Οχι το αγορασα απο αμερικη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.308 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection