- Δημοσιεύσεις: 53
- Μου αρέσει που έλαβε 22
γιαννη που εχεισ εξοχικό εγω μενω μόνιμα Επίδαυρο εδω και δυο χρόνιαΓιαννης έγραψε:
Μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε ψάρευα στην Επίδαυρο - Μεθανα - Αγκιστρι , έχω σπίτι εκεί εξοχικό . Πριν κανά τρίμηνο έφερα την βάρκα μου Αθήνα με σκοπό να την ρίξω μόνιμα στο λιμάνι της Βαρκιζας και λόγω του ότι εμπλεξα με επισκευές κατάφερα να την ρίξω πριν δυο εβδομάδες και έχω κάνει μια μικρή βόλτα μόνο . Ελπίζω να ξεμπερδεψω σύντομα οριστικά και να αρχίσω τα ψαρεματα .XeNoS έγραψε:
Γιαννης έγραψε:
XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?
Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.
Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ξενο θα μασ πεις και μας τουσ νεους που της βρήκες στο PCτης ξερες η αν ξερής καμιά απο την μεριά την δικιά μου [επιδαυρο]XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
makis kiriakidis έγραψε:
γιαννη που εχεισ εξοχικό εγω μενω μόνιμα Επίδαυρο εδω και δυο χρόνιαΓιαννης έγραψε:
Μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε ψάρευα στην Επίδαυρο - Μεθανα - Αγκιστρι , έχω σπίτι εκεί εξοχικό . Πριν κανά τρίμηνο έφερα την βάρκα μου Αθήνα με σκοπό να την ρίξω μόνιμα στο λιμάνι της Βαρκιζας και λόγω του ότι εμπλεξα με επισκευές κατάφερα να την ρίξω πριν δυο εβδομάδες και έχω κάνει μια μικρή βόλτα μόνο . Ελπίζω να ξεμπερδεψω σύντομα οριστικά και να αρχίσω τα ψαρεματα .XeNoS έγραψε:
Γιαννης έγραψε:
XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?
Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.
Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
πολύ κοντά ήμαστε στην καλλονη πειγενα για ψαρεντουφεκο εχεισ να πρωτινής κανενα μερος για ψαρεμα εδω κοντα αυριο ρίχνω το φουσκωτό για πρώτη φόρα [επιτελούς το ετοιμασα ]Γιαννης έγραψε:
makis kiriakidis έγραψε:
γιαννη που εχεισ εξοχικό εγω μενω μόνιμα Επίδαυρο εδω και δυο χρόνιαΓιαννης έγραψε:
Μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε ψάρευα στην Επίδαυρο - Μεθανα - Αγκιστρι , έχω σπίτι εκεί εξοχικό . Πριν κανά τρίμηνο έφερα την βάρκα μου Αθήνα με σκοπό να την ρίξω μόνιμα στο λιμάνι της Βαρκιζας και λόγω του ότι εμπλεξα με επισκευές κατάφερα να την ρίξω πριν δυο εβδομάδες και έχω κάνει μια μικρή βόλτα μόνο . Ελπίζω να ξεμπερδεψω σύντομα οριστικά και να αρχίσω τα ψαρεματα .XeNoS έγραψε:
Γιαννης έγραψε:
XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?
Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.
Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??
Έχω σπίτι στην Δρυόπη αν γνωρίζεις και επίσης ένα παραθαλάσσιο δίπλα στην Νισίζα. Την βάρκα την είχα σε parking στην Καλλονή.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
makis kiriakidis έγραψε:
Ξενο θα μασ πεις και μας τουσ νεους που της βρήκες στο PCτης ξερες η αν ξερής καμιά απο την μεριά την δικιά μου [επιδαυρο]XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD