Ερώτηση Τα πάντα για τα βυθομετρα

26/11/2013 16:21 #331 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε:

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:


Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?

Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.


Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??

Μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε ψάρευα στην Επίδαυρο - Μεθανα - Αγκιστρι , έχω σπίτι εκεί εξοχικό . Πριν κανά τρίμηνο έφερα την βάρκα μου Αθήνα με σκοπό να την ρίξω μόνιμα στο λιμάνι της Βαρκιζας και λόγω του ότι εμπλεξα με επισκευές κατάφερα να την ρίξω πριν δυο εβδομάδες και έχω κάνει μια μικρή βόλτα μόνο . Ελπίζω να ξεμπερδεψω σύντομα οριστικά και να αρχίσω τα ψαρεματα .

γιαννη που εχεισ εξοχικό εγω μενω μόνιμα Επίδαυρο εδω και δυο χρόνια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2013 16:24 #332 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:

Ξενο θα μασ πεις και μας τουσ νεους που της βρήκες στο PCτης ξερες η αν ξερής καμιά απο την μεριά την δικιά μου [επιδαυρο]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2013 16:38 #333 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

makis kiriakidis έγραψε:

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε:

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:


Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?

Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.


Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??

Μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε ψάρευα στην Επίδαυρο - Μεθανα - Αγκιστρι , έχω σπίτι εκεί εξοχικό . Πριν κανά τρίμηνο έφερα την βάρκα μου Αθήνα με σκοπό να την ρίξω μόνιμα στο λιμάνι της Βαρκιζας και λόγω του ότι εμπλεξα με επισκευές κατάφερα να την ρίξω πριν δυο εβδομάδες και έχω κάνει μια μικρή βόλτα μόνο . Ελπίζω να ξεμπερδεψω σύντομα οριστικά και να αρχίσω τα ψαρεματα .

γιαννη που εχεισ εξοχικό εγω μενω μόνιμα Επίδαυρο εδω και δυο χρόνια


Έχω σπίτι στην Δρυόπη αν γνωρίζεις και επίσης ένα παραθαλάσσιο δίπλα στην Νισίζα. Την βάρκα την είχα σε parking στην Καλλονή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2013 16:45 #334 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

Γιαννης έγραψε:

makis kiriakidis έγραψε:

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε:

Γιαννης έγραψε:

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:


Που ψαρεύεις στον Σαρωνικό, φίλε?

Υ.Γ.
Γράψε αν θες και το ονομά σου.


Ξεκινάω ανάποδα.Ξενοφώντας λέγομαι και με φωνάζουν Ξένο.
Την βάρκα την έχω στο Καλαμάκι Κορινθίας και ψαρεύω εκεί τριγύρω μέχρι στιγμής.Σελόντα,Κόρφο,Πλατειά πχ!
Εσύ??

Μέχρι το καλοκαίρι που πέρασε ψάρευα στην Επίδαυρο - Μεθανα - Αγκιστρι , έχω σπίτι εκεί εξοχικό . Πριν κανά τρίμηνο έφερα την βάρκα μου Αθήνα με σκοπό να την ρίξω μόνιμα στο λιμάνι της Βαρκιζας και λόγω του ότι εμπλεξα με επισκευές κατάφερα να την ρίξω πριν δυο εβδομάδες και έχω κάνει μια μικρή βόλτα μόνο . Ελπίζω να ξεμπερδεψω σύντομα οριστικά και να αρχίσω τα ψαρεματα .

γιαννη που εχεισ εξοχικό εγω μενω μόνιμα Επίδαυρο εδω και δυο χρόνια


Έχω σπίτι στην Δρυόπη αν γνωρίζεις και επίσης ένα παραθαλάσσιο δίπλα στην Νισίζα. Την βάρκα την είχα σε parking στην Καλλονή.

πολύ κοντά ήμαστε στην καλλονη πειγενα για ψαρεντουφεκο εχεισ να πρωτινής κανενα μερος για ψαρεμα εδω κοντα αυριο ρίχνω το φουσκωτό για πρώτη φόρα [επιτελούς το ετοιμασα ] :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2013 18:09 - 26/11/2013 18:10 #335 από XeNoS
Απαντήθηκε από XeNoS στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα

makis kiriakidis έγραψε:

XeNoS έγραψε: Συμφωνώ πως τα μέρη τα βρισκεις μόνος,όμως μια ψιλοβοήθεια (πχ μια ξέρα ) την χρειάζεσαι.Ετσι κι εγώ πάντως με τον navionics απο το Pc βρήκα 2 ξέρες στον Σαρωνικό.Με λίγο ψαξιματάκι φυσικά.Ε, μην τα θέλουμε κι όλα στο πιάτο! :XXsunsmile:

Ξενο θα μασ πεις και μας τουσ νεους που της βρήκες στο PCτης ξερες η αν ξερής καμιά απο την μεριά την δικιά μου [επιδαυρο]


Καλησπέρα Μάκη.Μπορείς να δείς εδώ ζουμάρωντας με το ποντίκι το μέρος που θες.

www.navionics.com/en/webapp

Είμαι νέος στο ψάρεμα με καθετή στον Σαρωνικό άρα δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία στο να σου πω ποιές ξέρες είναι οι "καλές".Ακόμα ψάχνομαι.Λίγο πριν την Πλατειά έχει μια μεγάλη ξέρα με καλούτσικα αποτελέσματα το βράδυ και κ*λόχανους την μέρα(πολλούς χάνους μιλάμε!).Μπορείς να πας και έξω απο τα ιχθοτροφεία,Πλατειά,Σελόντα,Πέτρο..Εχω ψαρέψει στα ιχθυοτροφεία στην Πλατειά αλλά βαρέθηκα να βγαζω γουρουνόψαρα και δεν κάθησα και πολύ.Οπως σου είπα ακόμα ψάχνομαι. (ελπίζω να μην είμαι off topic)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2013 21:35 - 10/12/2013 21:46 #336 από Ane Kane
Απαντήθηκε από Ane Kane στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα,

Ανεβάζω κάποιες εικόνες βυθού και όποιος μπορεί να βοηθήσει να κατανοήσουμε τι βλέπουμε ας μας ανοίξει τα μάτια ... Γιάννη ακούς?






http://imageshack.us/scaled/thumb/824/wyth.png]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2013 22:07 - 10/12/2013 22:14 #337 από Ane Kane
Απαντήθηκε από Ane Kane στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2013 00:53 - 11/12/2013 00:55 #338 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπέρα φίλε , πολυ ωραίες οι φωτογραφίες σου , όλες έχουν ψάρια . Μια παρατήρηση μόνο , την μέτρηση του βάθους του στόχου μην την βάζεις γιατι δεν εξυπηρετεί σε κατι και στην τελευταία που στο κέντρο φαίνονται δυο συναγριδες που επιτίθενται στο ψιλο δεν μπορείς να τις ξεχωρίσεις εύκολα γιατι τις καλύπτουν οι αριθμοί .
Στην 52.2 μέτρα είναι δυο φαγκρία το ένα φαίνεται καθαρά το άλλο λόγω του οτι είναι στα όρια του κενού φαίνεται αχνο και χρώματος μπλε.
Στην 55.5 μέτρα είναι μαναλια .
Στην 41.3 μετρα συναγριδα περίπου 3 κιλά .
Στην 54.8 πιθανον ενα αξιόλογο μαύρο δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά το είδος γιατι είναι στα όρια του κενού.
Στην 61.2 δεξιά είναι δυο συναγριδες περίπου 3κιλα και στο κέντρο ψιλο όπως σου είπα που δέχεται επίθεση απο ψάρια και πιθανόν κάποια απο αυτά να είναι οι συναγριδες που δεν φαίνονται καλα.
Τέλος σε κάποιες έχεις ενεργοποιημένη την γραμμή βυθού αφαίρεσε τη δεν βοηθάει στην αναγνώριση του βυθού .
Εννοείται οτι όλα τα παραπάνω δεν είναι απόλυτα.
Να σαι καλα να κανεις πολλα ψαρεματα και να μας ανέβαζεις φωτογραφίες .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, Αρης ( ARKAlOS ), Τασοs Αμανατιδηs, loukas, XeNoS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/12/2013 09:02 #339 από Ane Kane
Απαντήθηκε από Ane Kane στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα σε εσάς και τις οικογένειές σας με υγεία για όλο τον κόσμο.
Πέρασα δίπλα από κλουβιά ιχθυοτροφείου και βάζω μία απεικόνιση βυθού για να δείτε πως φαίνονται τα σκοινιά που συγκρατούν τα κλουβιά στην θέση του στην οθόνη ενός βυθομέτρου.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/12/2013 11:00 #340 από Neophytos
Απαντήθηκε από Neophytos στο θέμα Τα πάντα για τα βυθομετρα
Καλησπερα και χρονια πολλα απο κυπρο.
Εχω garmin 521s σαν gps ειναι πολυ καλο αλλα σαν βυθομετρο τιποτα. Ειμαι αναμεσα σε lowrance hds 7 gen2 vs furuno gp1870f.
Η αλλη επιλογη που εχω ειναι να παρω μονο βυθομετρο furono fcv627 ή furuno fcv587 και να αφησω και το garmin 521s μονο για gps

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.241 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection