Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

09/01/2009 22:52 #91 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

καλησπερα  :bye: :bye: :bye:θα ηθελα  να κανω μια ερωτηση ως αναφορα την επιλογη 'οδηγων' σε ενα καλαμι ριψεων!βλεπω στα περισσοτερα βιντεακια και ξενα site τα καλαμια να' φορανε οδηγους'fuji αλλα τους απλους,τους κιτρινομαρους,που κατα τα λεγομενα ειναι πιο ανθεκτικοι στα χτυπηματα.εδω βλεπω πολλα ατομα που ασχολουνται με της ριψεις να φορανε alconite στα καλαμια τους,κερδιζουμε τιποτα απο θεμα τριβων (αφου η θερμοκρασια δε παιζει ρολο ,αφου μιλαω παντα για καλαμια που ειναι μονο για ριψεις,και ισως οι οδηγοι να μην ειναι 'δεμενοι'καν ,απλα μονο με ταινια)τη κερδιζουμε απο τα'απλα'και τη απο τα alconite'?(εκτος απο τη διαφορα τιμης φυσικα ,που δεν ειναι τραγικη, αλλα φυσικα  εστω υπαρχει)
σας ευχαριστω για το χρονο σας :give_rose:

φωτη καλησπερα ,αν και με κατατοπησε πληρως ο δημος ,για πες και συ αν θες, τη γνωμη σου πανω στο θεμα!!!

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 22:56 #92 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
αντε να σας τρελανω με της αποριες μου :crazy:. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος? :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2009 01:09 #93 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Μιχάλη και Γιώργο ευχαριστώ,
Δημήτρη δεν συμφωνώ με το "καλάμι να 'ναι και ότι να 'ναι" αλλά δεν χρειάζεται να συμφωνούμε και σε τίποτα ούτως ή άλλως. Απλά αν δεν έχεις κάτι να πεις σε ένα τόπικ που με ενδιαφέρει υπερβολικά θα σε παρακαλούσα να μην χαλάς την ροή αυτών που διαβάζω. Φυσικά και θα χαρώ να μοιραστείς τη γνώση σου μαζί μου (μας) και να μου λύσεις όποιες απορίες θα μου παρουσιαστούν στο μέλλον σχετικά με τα καλάμια ή και γενικότερα.



Δεν χρειαζεται να εισαι εμπαθης,αντιθετως θα μπορουσες να με ευχαριστησεις επειδη σου κατεστησα σαφες οτι δεν χρειαζεται
αδεια ερασιτεχνικης αλιειας για καποιον που ψαρευει απο την ακτη με καλαμι και κατ'αυτον τον τροπο σε ωθησα σε ενα βαθμο
προς αυτη τη γοητευτικη πλευρα του ερασιτεχνικου ψαρεματος..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2009 09:42 #94 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Νικο γεια σου και παλι ..ηθελα πρωτα να ξερω... ρωτας γιατι εχεις θεμα χωρου και μεταφορας η απλα αν μπορεις  να βρεις διαφορετικου μηκους καλαμια στο καθε ειδος ψαρεματος..  θα με βοηθησει στην απαντηση μου για σενα...  χχχ φιλια ανδρεας

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2009 09:50 #95 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Φώτη καλημέρα,
η απορία μου είναι αν υπάρχει λόγος που δεν κατασκευάζονται δίσπαστα εγγλέζικου (εννοώ μαζική παραγωγή και εν μέρει μου απάντησαν ο Μιχάλης και ο Γιώργος αλλά θα ήθελα και την δική σου γνώμη καθώς σε θεωρώ τον κορυφαίο στο θέμα αυτό) και αν υπάρχει λόγος που δεν κατασκευάζονται και bolo καλάμια τρίσπαστα κτλ πέρα από την μεταφορά.
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

Δημήτρη δεν είμαι εμπαθής προς εσένα με το να σου λέω να μην κάνεις άσκοπα και ανούσια ποστ και να μπερδεύεις την ροή. Από ότι βλέπω όμως συνεχίζεις να θυμάσαι "περσινα ξυνά σταφύλια" και να συνεχίζεις να είσαι εκτός θέματος και να αναφέρεσαι σε εμένα για άσχετο θέμα. Να σε ευχαριστήσω λοιπόν για την νομική γνώση που μου προσέφερες κι εμένα του άσχετου, μπας και σταματήσεις να γράφεις άσχετα πράγματα σε άσχετα θέματα.

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2009 09:56 #96 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Ανδρέα καλημέρα,
δεν είναι ότι έχω θέμα μεταφοράς ή ότι ψάχνω κάποιο καλάμι συγκεκριμένα. αν θες ρίξε μια ματιά στο προηγούμενο ποστ μου (1ο σκέλος) για να μην ξαναγράφω τα ίδια και αν μπορείς με βοηθάς.

σε ευχαριστώ

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2009 10:30 #97 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Φώτη καλημέρα,
η απορία μου είναι αν υπάρχει λόγος που δεν κατασκευάζονται δίσπαστα εγγλέζικου


Καλημερα Νικο
Οχι δεν υπαρχει αλλος λογος.

ΥΓ Νικο με τι ασχολεισαι ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2009 11:49 #98 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
νικο στειλε μου pm. με τηλ σου.  xxx andreas

My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2009 12:01 #99 από Μάκης (zerocast)
Απαντήθηκε από Μάκης (zerocast) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

αντε να σας τρελανω με της αποριες μου :crazy:. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος? :give_rose:

Ντινο τα ασυμετρα συνεχιζονται να βγαινουν αλλα ειναι ομως και τα δυσκολοτερα στην μεταφορα τους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/01/2009 23:10 #100 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Νίκο, χρόνια πολλά.

Έχω δίπλα μου το καλάμι που χρησιμοποιώ για εγγλέζικο (αύριο θα πάω για κέφαλους μετά απο καιρό) και πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ πως θα κρατούσα το καλάμι σε...δύο κομμάτια αν ήταν δίσπαστο. Τρίσπαστο και θέλει "ειδική μεταχείριση" για να μη μου μείνει στα χέρια κατα τη μεταφορά. Φαντάζομαι ότι τα στελέχη του είναι υπερβολικά λεπτά για να τα "μακρύνεις" τόσο πολύ ώστε να σου βγεί δίσπαστο.

Για τα  bolognese φαντάζομαι θα ισχύει κάτι αντίστοιχο (δεν ξέρω, δε δούλεψα ποτέ bolognese).

Mιχαλη καλησπερα.
Δεν καταλαβαινω γιατι θα ηθελε ειδικη μεταχειριση ενα δισπαστο εγγλεζικο στη μεταφορα.Φανταζομαι οτι τα μεταφερεις σε θηκη ετσι;Προσωπικα,μετα απο ενα ωραιοτατο σπασιμο κλεινοντας την πορτα του αυτοκινητου και αλλο ενα μετα απο τουμπα :rofl:...εχω μια σκληρη θηκη και ουτε γατα ουτε ζημια.Κοστιζει πολυ λιγοτερο η θηκη απο τα καλαμια που κουβαλαει.
Οσον αφορα το 'λειτουργικο' θεμα,πολυ θα ηθελα ενα εγγλεζικο ημιπαραβολικο στα 4.5 μετρα δισπαστο η ενα bolo 6μετρο τρισπαστο.... :sorry:
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.178 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection