Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

09/01/2009 15:06 #81 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Το καλαμι που εχει ενα στελεχος ειναι το καλυτερο. Για λογους μεταφορας κατασκευαζονται καλαμια  2 - 3 - 4 τεμαχιων και τα τηλεσκοπικα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 18:32 #82 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Φώτη ευχαριστώ για την απάντηση και θα συμφωνήσω μαζί σου όσο αφορά το ένα στέλεχος. Αλλά για να μεταφέρεις το δίσπαστο του casting χρειάζονται 2 και κάτι (ή παρα κάτι μέτρα διαθέσιμα. Το τρίσπαστο του εγγλέζικου χρειάζεται 4,20/3=1,40 μέτρα περίπου ενώ αν ήταν δίσπαστο θα χρειαζόταν το ίδιο με του δίσπαστου casting. To καλάμι του bolognese αν ήταν τρίσπαστο 6 μέτρων θα χρειαζόταν 6/3=2 όσο και τα δίσπαστα. Ζήτημα να έχουν συστηματικά μεγαλύτερο χώρο μεταφοράς οι casterάδες από τους υπόλοιπους δεν υπάρχει νομίζω. Οπότε μια άλλη απάντηση, αν γίνεται φυσικά, θα με βοηθούσε.

ευχαριστώ εκ των προτέρων

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 18:53 #83 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
υποθέτω πως ο λόγος είναι ότι στο casting δημιουργούνται μεγαλύτερες δυνάμεις κατά τη ρίψη και καταπονουντε περισσότερο οι ενώσεις των στελεχών απ'οτι σε καλάμια πχ bolo......γι'αυτο και προτιμούνται τα 2σπαστα.....

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 19:29 #84 από barbaandreas
Απαντήθηκε από barbaandreas στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Καλή χρονιά σε όλους και θέλω να κάνω μια ερώτηση: για ποιό λόγο στο casting θεωρούνται καλύτερα καλάμια τα δίσπαστα, στο εγγλέζικο τα τρίσπαστα και στο bolognese υπάρχουν μόνο τηλεσκοπικά;



ειναι λαθος αν καποιος σου ειπε κατι τετοιο.. δεν ειναι απαραιτητο  casting 2 εγγλεζικο 3 και bolognese tele... 


My wife say’s she will leave me if I go fishing… hell I’ will miss her….

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 19:42 #85 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Ανδρέα καλησπέρα,
δεν εννόησα την απάντηση σου. Θα μπορούσες να μου την εξηγήσεις αν θες;

πχ πες μου εταιρεία που κατασκευάζει bolo όχι τηλεσκοπικό, ή εξήγησε μου γιατί το δίσπαστο surfcasting δεν είναι καλύτερο από το τηλεσκοπικό ή το τρίσπαστο και γιατί επίσης το τηλεσκοπικό εγγλέζικο είναι καλύτερο από το τρίσπαστο εγγλέζικο.

σε ευχαριστώ

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 19:54 #86 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Νίκο, χρόνια πολλά.

Έχω δίπλα μου το καλάμι που χρησιμοποιώ για εγγλέζικο (αύριο θα πάω για κέφαλους μετά απο καιρό) και πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ πως θα κρατούσα το καλάμι σε...δύο κομμάτια αν ήταν δίσπαστο. Τρίσπαστο και θέλει "ειδική μεταχείριση" για να μη μου μείνει στα χέρια κατα τη μεταφορά. Φαντάζομαι ότι τα στελέχη του είναι υπερβολικά λεπτά για να τα "μακρύνεις" τόσο πολύ ώστε να σου βγεί δίσπαστο.

Για τα  bolognese φαντάζομαι θα ισχύει κάτι αντίστοιχο (δεν ξέρω, δε δούλεψα ποτέ bolognese).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 20:07 #87 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Aς ειναι οτι θελει αρκει να μην ειναι ..σπαστικο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 20:19 #88 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 20:47 #89 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Μιχάλη και Γιώργο ευχαριστώ,
Δημήτρη δεν συμφωνώ με το "καλάμι να 'ναι και ότι να 'ναι" αλλά δεν χρειάζεται να συμφωνούμε και σε τίποτα ούτως ή άλλως. Απλά αν δεν έχεις κάτι να πεις σε ένα τόπικ που με ενδιαφέρει υπερβολικά θα σε παρακαλούσα να μην χαλάς την ροή αυτών που διαβάζω. Φυσικά και θα χαρώ να μοιραστείς τη γνώση σου μαζί μου (μας) και να μου λύσεις όποιες απορίες θα μου παρουσιαστούν στο μέλλον σχετικά με τα καλάμια ή και γενικότερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 22:41 #90 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Φώτη ευχαριστώ για την απάντηση και θα συμφωνήσω μαζί σου όσο αφορά το ένα στέλεχος. Αλλά για να μεταφέρεις το δίσπαστο του casting χρειάζονται 2 και κάτι (ή παρα κάτι μέτρα διαθέσιμα. Το τρίσπαστο του εγγλέζικου χρειάζεται 4,20/3=1,40 μέτρα περίπου ενώ αν ήταν δίσπαστο θα χρειαζόταν το ίδιο με του δίσπαστου casting. To καλάμι του bolognese αν ήταν τρίσπαστο 6 μέτρων θα χρειαζόταν 6/3=2 όσο και τα δίσπαστα. Ζήτημα να έχουν συστηματικά μεγαλύτερο χώρο μεταφοράς οι casterάδες από τους υπόλοιπους δεν υπάρχει νομίζω. Οπότε μια άλλη απάντηση, αν γίνεται φυσικά, θα με βοηθούσε.
ευχαριστώ εκ των προτέρωνΝίκος


Νικο δεν εχω καταλαβει τι μου γραφεις.
Εαν το καλαμι με περιμενε στην παραλια για να το ψαρεψω θα ευχομουν να ειναι ενος τεμαχιου.
Τα 4μετρα δισπαστα μεταφερονται  και με mini. Εαν ο κατοχος τους δεν θελει να τα βγαζει απο το
αυτοκινητο στο τελος του ψαρεματος τοτε θα παρει τηλεσκοπικα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.184 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection