- Δημοσιεύσεις: 496
- Μου αρέσει που έλαβε 49
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Και συνεχίζω με ερώτηση: Το ύψος του ιδιοκτήτη του καλαμιού καθορίζει την απόσταση της βάσης από την τάπα του καλαμιού ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες; και αν ναι ποιοί;
ευχαριστώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
άπλα γιατί δεν θεωρώ εαυτόν μου πρώτο και γιατί η αλήθεια είναι ότι οι μεγαλύτερες καταγεγραμμένες βολές στην Ελλάδα είναιΜάκη ευχαριστώ. Πραγματικά χαίρομαι που άνθρωποι με γνώσεις (όποιοι κι αν είναι αυτοί, προβεβλημένοι ή όχι) τις γράφουν για να μάθουν αυτοί που θέλουν. Ο Γιώργος άνοιξε ίσως το καλύτερο τοπικ στο psarema.gr κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον όσο καιρό το παρακολουθώ. Ο Γιώργος είναι ο πρώτος στις τεχνικές βολές στην Ελλάδα και το πρόβλημα είναι πως κάποιοι υποστηρίζουν το άθλημα αλλά σαμποτάρουν την προσπάθεια του πρώτου. Αύριο θα ναι ο Μάκης, ο Φώτης, ο Χ ο πρώτος και κάποιοι θα υποστηρίζουν το άθλημα αλλά θα σαμποτάρουν την προσπάθεια των κορυφαίων να μεταδώσουν κάτι.
Μην έχετε λάθος εντύπωση. Το συγκεκριμένο τόπικ δεν έγινε ούτε για να αυτοπροβληθεί κανένας, ούτε για να ξεκινήσουν μάχες ποιό καλάμι είναι το καλύτερο. Τον Γιώργο δεν τον ξέρω και μάλλον δεν θα τον γνωρίσω ποτέ. Αλλά η προσπάθεια του αξίζει. Γι'αυτό ρωτάω πολλά.
Έχω κι άλλες ερωτήσεις για τα καλάμια αλλά από αύριο. Απλά όποιος θέλει, ας ρωτήσει κάτι. Η απάντηση που θα πάρει ίσως τον γλυτώσει από τσάμπα κόπο και χαμένο χρήμα.
Το παραπάνω ποστ κάντε το ότι θέλετε. Αν θέλετε το διαγράφετε για να μην χαλάει τη ροή.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Και συνεχίζω με ερώτηση: Το ύψος του ιδιοκτήτη του καλαμιού καθορίζει την απόσταση της βάσης από την τάπα του καλαμιού ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες; και αν ναι ποιοί;
ευχαριστώ
Νικολα,
εαν τοποθετησεις την ταπα στην κοιλοτητα της μασχαλης και τεντωσεις το χερι σου, εκει που θα φτασει η παλαμη σου ειναι και η λαβη σου.(fixed spools)
Αντιστοιχα σε καλαμια με multi τοποθετεις το multi στην μασχαλη ΟΧΙ την ταπα.
Αυτος ειναι ενας γενικος κανονας.
Εαν μαθεις μια τεχνικη ριψης θα διαπιστωσεις οτι αν κλεισεις την λαβη σου η δυναμη που θα ασκησεις θα πρεπει να ειναι μεγαλυτερη για να κινησεις το καλαμι.
Εαν ανοιξεις την λαβη τα πραγματα ειναι ευκολοτερα γιατι αρχιζουν να δουλευουν και τα 2 χερια και ο μοχλος ειναι μεγαλυτερος, η αλλιως αριστερο!!! οπως φωναζει ο κολοβος στο χωραφι.
Σημαντικο ρολο παιζουν επισης το βαρος του μολυβιου, το drop, και τεχνικη ριψης.
Ελπιζω να βοηθησα..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Νίκο εάν κατάλαβα καλά απαντώΦώτη γνωρίζω πόσο κάνουν τα καλάμια σου και δεν περιμένω να τα πάρω με 600 τα δύο. Ούτως ή άλλως έχω τέσσερα (του Χριστόφορου και αρνούμαι να του τα στείλω πίσω). Αλλά είμαι σίγουρος πως:
α) δεν γίνεται να μην ξέρεις.
β) με 500 και πάνω ευρώ δεν παίζουν τηλεσκοπικά.
Τα 300 ευρώ δεν ήταν τυχαίο ποσό. Είναι η τιμή που ξεκινάνε τα δίσπαστα αξιώσεων και κοντά στο ταβάνι τιμής των τηλεσκοπικών.
Είναι χρήματα που μπορεί να διαθέσει ένα μεγάλο μέρος των ψαράδων. Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί από κανέναν καμιά από τις ερωτήσεις μου. Αυτός είναι ο λόγος που δεν αναφέρω και εταιρείες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Προσωπική μου άποψη,δι-τρι-σπαστά
όπου και εάν συγκριθούν σε σχέση με τα τηλεσκοπικά υπερτερούν !!!!!!
Φιλικά Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD