Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

25/11/2008 00:15 #71 από Μάκης (Makattack)
Απαντήθηκε από Μάκης (Makattack) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Από το site www.fujitackle.com.au :

Συνημμένο αρχείο:


Οι sic οδηγοί σύμφωνα με τη Fuji είναι με διαφορά οι καλύτεροι.

Ειδικά για χρήση με νήμα νομίζω είναι οι μόνοι που προσφέρουν εξασφάλιση ότι δεν θα παρουσιάσουν προβλήματα.

Συγχαρητήρια για το τόπικ στο δημιουργό και τους συμμετέχοντες, πολύ ενημερωτικό. :ok:

"Συνταγές" της Fuji για φτιάξιμο-στήσιμο καλαμιού ανάλογα με την προριζόμενη χρήση:
www.fujitackle.com.au/recipes.htm

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2008 19:45 #72 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Ron Thompson,Armageddon Sea 9',2.70 m,35-95 gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2008 19:48 #73 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Ron Thompson X Symmetry 300,3.00m,8-36gr
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2008 22:06 #74 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
δημητρη καλησπερα ,για εξηγησε της φωτο.ωραιο καλαμι αλλα δεν εχεις βαλει κατι γαι να καταλαβουμε που το χρησιμοποιεις :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2008 22:41 #75 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Το πρωτο το Armageddon το χρησιμοποιω για casting μικρο καλαμι βεβαια αλλα το action του με βολευει
στα πολυαγκιστρα και γενικα στις απαλλαγμενες απο τα πολλα πολλα αρματωσιες.
Το δευτερο το X Symmetry το εχω για spinning.
Και τα δυο με μηχανακια okuma inspira.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 00:06 #76 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
καλησπερα  :bye: :bye: :bye:θα ηθελα  να κανω μια ερωτηση ως αναφορα την επιλογη 'οδηγων' σε ενα καλαμι ριψεων!βλεπω στα περισσοτερα βιντεακια και ξενα site τα καλαμια να' φορανε οδηγους'fuji αλλα τους απλους,τους κιτρινομαρους,που κατα τα λεγομενα ειναι πιο ανθεκτικοι στα χτυπηματα.εδω βλεπω πολλα ατομα που ασχολουνται με της ριψεις να φορανε alconite στα καλαμια τους,κερδιζουμε τιποτα απο θεμα τριβων (αφου η θερμοκρασια δε παιζει ρολο ,αφου μιλαω παντα για καλαμια που ειναι μονο για ριψεις,και ισως οι οδηγοι να μην ειναι 'δεμενοι'καν ,απλα μονο με ταινια)τη κερδιζουμε απο τα'απλα'και τη απο τα alconite'?(εκτος απο τη διαφορα τιμης φυσικα ,που δεν ειναι τραγικη, αλλα φυσικα  εστω υπαρχει)
σας ευχαριστω για το χρονο σας :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 10:39 #77 από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp)
Απαντήθηκε από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Ντινο μονο οσοι χρησιμοποιουν εργοστασιακα μοντελα της century και conoflex στις ριψεις εχουν BHNG οδηγους (γιατι οπως αναφερει η century και σωστα αναφερες και εσυ ειναι ανθεκτικη στο ψαρεμα αλλα και να μειωσουν το κοστος στα ετοιμα καλαμια).Τωρα οι περισοτεροι ριπτες χρησιμοποιουν ΒΜΝΑG(Alconite)οπως σωστα ειπες λογω τριβης αποδοδης(περισσοτερες λεπτομερειες στα αρθρα του Φωτη Κολοβου),βαρους, εσωτερικη διαμετροςκτλ και στην συνεχεια Ζιrcon(π,χ ο Danny Moeskops που ειναι και φθηνοι) και FUJI sic αλλα και καποιο τους πολλοι φθηνους BNOG.
Τα δενουν με ταινιες γιατι παιζουν με τις αποστασεις και με την σκληροτητα και γιατι ταιραζει σε αυτους(π,χ ο Danny εχει 6 οδηγους +δηγο της μυτης αντι 8+οδηγο της μυτης οπως ειναι στημενο εργοστασακα το TT-R)
Φιλικα
Δημος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 11:05 #78 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
δημο χρονια πολλα και καλη χρονια 'και απο κοντα'.παντα κατατοπιστικοτατος :yes3:ευχαριστω.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 11:15 #79 από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp)
Απαντήθηκε από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Nτινο χρονια πολλα φιλε καλη χρονια και σου ευχομαι ακομη περισσοτερς επιτυχιες στο ψαρεμα αλλα και στις ριψεις .
Ελπιζω καποια στιγμη να βρεθουμε ειτε για προπονηση ειται σε κανενα αγωνα.
Φιλικα
Δημος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2009 14:28 #80 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Καλή χρονιά σε όλους και θέλω να κάνω μια ερώτηση: για ποιό λόγο στο casting θεωρούνται καλύτερα καλάμια τα δίσπαστα, στο εγγλέζικο τα τρίσπαστα και στο bolognese υπάρχουν μόνο τηλεσκοπικά;

ευχαριστώ εκ των προτέρων

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.206 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection