- Δημοσιεύσεις: 480
- Μου αρέσει που έλαβε 64
Ντίνο η ανάγκη για σκληρα Butt ειχε οδηγήσει στα ασύμμετρα καλαμιααντε να σας τρελανω με της αποριες μου
. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΓΙΩΡΓΟ
Ντίνο η ανάγκη για σκληρα Butt ειχε οδηγήσει στα ασύμμετρα καλαμιααντε να σας τρελανω με της αποριες μου
. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος?
Όμως η ακόμα μεγαλύτερη εξειδίκευση μεγάλων εταιριών σε καλάμια υψηλών επιδόσεων τα νέα υλικά και τα εξαντλητικά τεστ τα οποία υποβάλλονται τα καλάμια πριν βγουν στην παράγωγη τους έδειξε ότι καλό είναι να απομακρύνουν το "ασθενές σημείο(ένωση)" της όλης κατασκευής από το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη άρα και καταπόνηση,το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη είναι εκεί που βάζουμε το δεξί μας χέρι(υπομόχλιο).
Σίγουρα όμως φτάσαμε και σε πιο συμμετρικές κατασκευές και για λόγους ευκολίας χρήσης
μια που σε βρηκα δε μου λες και την αποψη σου ,πανω σε αυτο.καλησπερα
![]()
![]()
θα ηθελα να κανω μια ερωτηση ως αναφορα την επιλογη 'οδηγων' σε ενα καλαμι ριψεων!βλεπω στα περισσοτερα βιντεακια και ξενα site τα καλαμια να' φορανε οδηγους'fuji αλλα τους απλους,τους κιτρινομαρους,που κατα τα λεγομενα ειναι πιο ανθεκτικοι στα χτυπηματα.εδω βλεπω πολλα ατομα που ασχολουνται με της ριψεις να φορανε alconite στα καλαμια τους,κερδιζουμε τιποτα απο θεμα τριβων (αφου η θερμοκρασια δε παιζει ρολο ,αφου μιλαω παντα για καλαμια που ειναι μονο για ριψεις,και ισως οι οδηγοι να μην ειναι 'δεμενοι'καν ,απλα μονο με ταινια)τη κερδιζουμε απο τα'απλα'και τη απο τα alconite'?(εκτος απο τη διαφορα τιμης φυσικα ,που δεν ειναι τραγικη, αλλα φυσικα εστω υπαρχει)
σας ευχαριστω για το χρονο σας
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ντίνο η ανάγκη για σκληρα Butt ειχε οδηγήσει στα ασύμμετρα καλαμιααντε να σας τρελανω με της αποριες μου
. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος?
Όμως η ακόμα μεγαλύτερη εξειδίκευση μεγάλων εταιριών σε καλάμια υψηλών επιδόσεων τα νέα υλικά και τα εξαντλητικά τεστ τα οποία υποβάλλονται τα καλάμια πριν βγουν στην παράγωγη τους έδειξε ότι καλό είναι να απομακρύνουν το "ασθενές σημείο(ένωση)" της όλης κατασκευής από το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη άρα και καταπόνηση,το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη είναι εκεί που βάζουμε το δεξί μας χέρι(υπομόχλιο).
Σίγουρα όμως φτάσαμε και σε πιο συμμετρικές κατασκευές και για λόγους ευκολίας χρήσης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD