Ερώτηση Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

25/12/2014 23:06 #51 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Χρηστο η Λημνος ,ο Αγιος Ευστρατιος, η Σαμοθρακη κτλ δεν θα ειναι ποτε κρανιου τοπος σε σχεση με τους αλλους τοπους στην Ελλαδα λογω της γεωγραφικης θεσης ρευματων κτλ
Τα Δαρδανελια και τα μεγαλα ποταμια μαζευουν εκει τα θρεπτικα και τα περισσοτερα ψαρια
Ομως τα 12 γρι γρι ηταν παρα πολλα....
Η σαρδελλα και ο γαυρος που ηταν το κυριο αλιευμα εχει μικρο χρονο ζωης και δεν εχουν ευκολα προβλημα και ανακαμπτουν
Οταν πιανουν τα παλαμιδακια κτλ τον γονο εκει ...θα υποφερει και η υπολοιπη Ελλαδα
Επισης τα αλλα ψαρια που πιαστηκαν δεν ανακαμπτουν τοσο ευκολα
Τα γρι γρι οταν εχει 5 μποφωρ αερα δεν μπορουν να δουλεψουν
Ανεβαινα στο πιο ψηλο βουνο στην ΝΔ-Δ Λημνο και τα παρακολουθουσα...λογω των ανεμων ψαρευαν στη Νοτια και Δυτικη Λημνο
Στη Βορεια και ΒΑ που ειχε συνεχεια αερα τα πραγματα ειναι πιο καλα
Οι θερμοκρασιες φταινε μονο που περνανε λεσεψιανοι μεταναστες απο το Σουεζ....για την κατασταση στην Ελλαδα φταινε τα γρι γρι , οι τρατες και σε αρκετα σημεια και οι ερασιτεχνες στους οποιους δεν υπαρχει κανενας ελεγχος και δεδομενα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/12/2014 07:32 #52 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ έγραψε: ....για την κατασταση στην Ελλαδα φταινε τα γρι γρι , οι τρατες και σε αρκετα σημεια και οι ερασιτεχνες στους οποιους δεν υπαρχει κανενας ελεγχος και δεδομενα


Αποστόλη νομίζω ότι κάνεις εν μέρει λάθος.
Αν η εφαρμογή του νόμου αφεθεί στον ... πατριωτισμό των Ελλήνων ... τη βάψαμε.
Όλοι αυτοί, δηλαδή τα γρι γρι, οι τράτες και οι παράνομοι ερασιτέχνες βρίσκουν και τα κάνουν.
Όμως εμείς εξακολουθούμε να πληρώνουμε φόρους για να μπορεί ένα κράτος να κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνει και δεν κάνει.
Οι αστυνομικοί παίρνουν το μισθό τους, αλλά τους κλέφτες δεν του κυνηγάνε. Βλέπεις το ληστή, παίρνεις το εκατό και έρχεται μετά από μια ώρα.
Πεθαίνεις και το ασθενοφόρο μπλέκει στην κίνηση, αλλά αυτοί που το οδηγούν παίρνουν και μισθό και άδειες και όλα τους τα δικαιώματα.
Πας στα λιμεναρχεία και όλοι αυτοί με τις μπλε στολές είναι στα γραφεία τους με τους φραπέδες και τα χέρια στις τσέπες και σε όλες τις οθόνες των υπολογιστών είναι πασιέτζες.
Όχι δεν φταίνε τα γρι γρι, οι τράτες και οι κακοί ερασιτέχνες, φταίει το κράτος που είναι ανύπαρκτο όταν πρόκειται να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του και υπάρχει μόνο για να εισπράττει τους φόρους και να τους μοιράζει στα κάθε λογής λαμόγια!
Αυτό φταίει!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": miltosz, Τζαβαρας Δημητρης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2015 21:02 #53 από Stefanos
Κύριε Μιχάλη καλησπέρα!!Θα ήθελα να θίξω το θέμα που αναφέρατε για τη συζήτηση που κάνατε με τους επαγγελματίες ψαράδες σχετικά με τη μείωση των κόκκινων και μαύρων ψαριών!Επειδή τυχαίνει και εγώ να ψαρεύω παράκτια στον Αργολικό κόλπο ( συγκεκριμένα μένω Ναύπλιο) έχω να σας δηλώσω ότι ναι μεν οι ερασιτέχνες κάνουν κάποια ζημιά σε αυτού του είδους τα ψάρια αλλά δεν πιστεύετε ότι κυρίως οι επαγγελματίες έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για αυτό;
Όταν κάποιοι , και προς θεού δεν μιλάω για όλους τους επαγγελματίες , γαζώνουν στην κυριολεξία μέρα- νύχτα με αρκετά χιλιόμετρα δίχτυα κλειστούς κόλπους (όπως π.χ Τολό , Βιβάρι ) τους φταίει ο χομπίστας παράκτιος ερασιτέχνης ψαράς ή ακόμα και αυτός που έχει μία βάρκα και πηγαίνει μία στο τόσο για ψάρεμα; Και τονίζω ο χομπίστας ερασιτέχνης και όχι αυτός που πάει να βγάλει κάποιο κέρδος από το ψάρεμα του. Βέβαια θα μου πείτε ότι υπάρχουν ένα κάρο ασυνείδητοι ερασιτέχνες που είναι άπληστοι και δεν σέβονται την θάλασσα κρατώντας ψάρια πολύ μικρότερα του επιτρεπτού μεγέθους. Όμως τη μεγαλύτερη ζημιά τελικά ποιος την κάνει στη θάλασσα;; Εγώ που θα πάω 10 φορές για ψάρεμα και ζήτημα εάν πιάσω ένα σεβαστού μεγέθους ψάρι για να το κρατήσω ή ο επαγγελματίας που γαζώνει όλη την περιοχή με δίχτυα που το μάτι τους είναι τόσο μικρό ώστε να μη γλιτώνει τίποτα;;
Την γνώμη μου την θέτω σαν θέμα προς συζήτηση και δεν είμαι απόλυτος σε αυτό που λέω !! Απλά μεταφέρω προσωπικές μου απόψεις μετά και από συζητήσεις με ανθρώπους της περιοχής. Εσείς σίγουρα ψαρεύετε πολλά περισσότερα χρόνια από εμένα και επειδή ψαρεύουμε στον ίδιο κόλπο με ενδιαφέρει η γνώμη σας!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2015 21:40 #54 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
φίλε στέφανε όπως σε όλα τα επαγγέλματα έτσι και σε αυτό υπάρχουν καπιοι που τηρούν το νόμο και κάπιοι όχι.υπάρχουν ανθρωποι με παιδεία και άνθρωποι που δεν εχουν παιδεία και οργιάζουν με σκοπό το κέρδος.είμαι και εγώ ενάντια στους ερασιτέχνες που δεν αρκούνται με κάποια ψάρια και το παρακάνουν,αλλά όχι και οι επαγγελματίες που για σειρές δεκαετιών έχουν αφανήσει τα ψάρια να το παίζουν παρθένες και να τα θέλουν όλα δικά τους.
Μην κάθεσαι φίλε στέφανε και σκας πήγαινε να ψαρευεις όπως γουστάρεις να περνάς καλά και άν πέρνεις κανα ψαράκι συνέχισε αλλιώς βρες κάτι άλλο.η ζημιά εγινε τα ψαρια δεν μπορεί να φτάσουν να είναι τόσα πολλά οπως παλιά.

πάντως το θέμα πως εχει συζητηθεί και καταλήξαμε σε 2 πράγματα

1.δεν υπάρχει παιδεία και σεβασμός προς τη θάλασσα
2 δεν εφαρμόζονται οι νόμοι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2015 22:32 - 14/01/2015 22:36 #55 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

Stefanos έγραψε: Κύριε Μιχάλη καλησπέρα!! ....
... Την γνώμη μου την θέτω σαν θέμα προς συζήτηση και δεν είμαι απόλυτος σε αυτό που λέω !! Απλά μεταφέρω προσωπικές μου απόψεις μετά και από συζητήσεις με ανθρώπους της περιοχής. Εσείς σίγουρα ψαρεύετε πολλά περισσότερα χρόνια από εμένα και επειδή ψαρεύουμε στον ίδιο κόλπο με ενδιαφέρει η γνώμη σας!!


Καλησπέρα stefane
Κατ’ αρχήν θα ήθελα να σου πω ότι χαίρομαι ιδιαίτερα που μετά από τόσα χρόνια που περιδιαβαίνω στο διαδίκτυο συνομιλώ επιτέλους και με κάποιον συμπατριώτη μου, γιατί αν και όπως θα είδες ψαρεύω στο Πόρτο Χέλι, είμαι βέρος Ναυπλιώτης, αφού γεννήθηκα και μεγάλωσα μέχρι τα 18 μου στο κέντρο του Ναυπλίου (Άγιος Γεώργιος) και όπως θα δεις σε όλες μου τις γραφές κάνω συνεχώς αναφορές σε ψαρέματα εκεί, γιατί εκεί έμαθα να ψαρεύω. (Ψαρεύω από τα ... 5 μου και είμαι 67).
Σε ότι αφορά το συγκεκριμένο θέμα που θίγεις στην ανάρτησή σου έχω να σου πω τα εξής:
Πολλές πληροφορίες και πιο ολοκληρωμένες γνώμες σχετικά μπορείς να δεις στο θέμα με τίτλο: «Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός» που άνοιξα εγώ στις 19/12/2014 και όπου αρκετοί φίλοι τοποθετήθηκαν διατυπώνοντας ενδιαφέρουσες απόψεις.
Σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη άποψη που διατυπώθηκε μετά από τη συζήτηση που είχα με τους επαγγελματίες πρόκειται πιστεύω μόνο για μια πλευρά του ζητήματος και θα έλεγα την πιο ανώδυνη.
Για να το κάνω πιο σαφές:
Πιστεύω ότι μία από τις παραμέτρους που θίγει τον θαλάσσιο πλούτο είναι και το γεγονός ότι με την εξέλιξη της τεχνολογίας δόθηκε η δυνατότητα σε πολλούς ερασιτέχνες να αλιεύουν με πολύ μεγαλύτερη επιτυχία ειδικά αυτά τα είδη ψαριών, δηλαδή μεγάλα μαύρα (σφυρίδες, στήρες κ.λ.π.) και άσπρα (φαγκριά, συναγρίδες, τσαούσια κ.λ.π.) με αποτέλεσμα οι πληθυσμοί αυτών των ειδών να εμφανίζουν περαιτέρω μείωση. Τονίζω το περαιτέρω, γιατί με αυτό θέλω να πω ότι αυτή η παράμετρος δεν είναι ούτε η μόνη, ούτε η κρισιμότερη στο θέμα της μείωσης του θαλάσσιου αποθέματος.
Για να πω συνοπτικά την τοποθέτησή μου επάνω σε αυτό το θέμα, θα ιεραρχήσω τις παραμέτρους που επιδρούν αρνητικά ως εξής:
1η παράμετρος (και σπουδαιότερη): Η προκλητική αμέλεια του κράτους που σχεδόν απουσιάζει σε αυτόν τον τομέα, με αποτέλεσμα να μην εφαρμόζονται επωφελή μέτρα προστασίας (όπως ζώνες απαγόρευσης αλιείας) και επιπλέον να υπάρχει ελλιπέστατη αστυνόμευση και τήρηση των υπαρχόντων νόμων.
2η παράμετρος: Η γενίκευση της παράνομης αλιείας κάθε είδους εκ μέρους των επαγγελματιών οι οποίοι γλείφουν τους βυθούς κ.λ.π. για να μην απαριθμώ μία προς μία τις παρανομίες αφού όλοι μας τις ξέρουμε.
3η παράμετρος: (Και σχεδόν ασήμαντη μπροστά στο μέγεθος της ζημιάς που κάνουν οι δύο πρώτες): Η ασυδοσία των ασυνείδητων ερασιτεχνών που εκμεταλλευόμενοι ομοίως την αβελτηρία του Κράτους «συνεισφέρουν» και αυτοί το ... κατά δύναμη στη ζημιά που συνεχίζει να γίνεται.
Το δικό μου συμπέρασμα σε όλα αυτά είναι ότι επειδή οι κοινωνίες δύσκολα αυτορρυθμίζονται, εάν δεν λειτουργήσει σωστά η πρώτη παράμετρος, δηλαδή η παρουσία του Κράτους, τότε είναι εντελώς μάταιο να γίνονται εκκλήσεις προς τους πολίτες (επαγγελματίες και ερασιτέχνες) για τήρηση των νόμων.
Στους παραπάνω παράγοντες βέβαια θα πρέπει να προσθέσουμε και μερικές παραμέτρους «οικολογικής φύσεως» (ρύπανση κ.λ.π.) αν θέλουμε να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα, αλλά αυτό είναι άλλο τελείως θέμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2015 00:09 #56 από Stefanos
Καταρχήν σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας καθώς είναι η πρώτη μου δημοσίευση στο site παρόλο που το παρακολουθώ ανελλιπώς αρκετό καιρό!Και συγνώμη εάν θίγω θέμα που έχει συζητηθεί πάλι!

Χρήστο έχεις δίκιο με αυτά που ανέφερες απλά με θλίβει το γεγονός ότι ενώ ξέρουμε όλοι μας το μέγεθος της καταστροφής που έχουμε προκαλέσει στις θάλασσες μας , ένα μεγάλο ποσοστό συνεχίζει να μην αλλάζει μυαλό με αποτέλεσμα να την πληρώνουμε όλοι μας. Εγώ πολιτικός μηχανικός είμαι στο επάγγελμα αλλά το ψάρεμα με έχει πραγματικά κερδίσει.Και με το ψάρεμα εννοώ το υγιές ψάρεμα!Με συνείδηση και όπως είπες με σεβασμό προς την θάλασσα!!Εννοείται πως θα συνεχίζω να ψαρεύω καθώς η ηρεμία που μου προσφέρει το ψάρεμα δεν συγκρίνεται με τίποτα!

Κύριε Μιχάλη και εγώ χαίρομαι που κάνω συζήτηση μαζί σας! Έχω διαβάσει πολλές απαντήσεις σας σε διάφορα άρθρα και φαίνεστε άνθρωπος που ξέρει και σέβεται την θάλασσα! Επίσης χαίρομαι και εγώ που ακούω τις απόψεις ενός ανθρώπου που ξέρει από πρώτο χέρι την κατάσταση στον Αργολικό κόλπο!!Θα ανατρέξω στο θέμα που αναφέρατε για να το διαβάσω!
Έχετε απόλυτο δίκιο με αυτά που λέτε. Δυστυχώς οι αρχές έχουν εγκαταλείψει πλήρως οποιαδήποτε προσπάθεια για να καλυτερέψει η κατάσταση. Ίσα ίσα με αυτή τους την απάθεια ενισχύουν περισσότερο την παράνομη αλιεία και από τους επαγγελματίες και από τους ερασιτέχνες που αναφέρατε.
Συγκεκριμένα πάντως για αυτό που ανέφερα για τα δίχτυα , σήμερα ψάρευα στον Άγιο Σπυρίδωνα και μίλαγα με έναν κύριο ερασιτέχνη (ψαράς και αυτός από μικρό παιδί) από το Δρέπανο στην ηλικία σας περίπου.Μου έδειξε ένα μεγάλο καΐκι που ήταν μέσα και μου είπε ότι πρωί-βράδυ ρίχνει δίχτυα κλείνοντας ένα πολύ μεγάλο μέρος του Βιβαριού με αποτέλεσμα ότι μπαίνει μέσα στον κόλπο να αφανίζεται.Και τέλος μου είπε χαριτολογώντας ότι σε λίγα χρόνια θα βλέπουμε τα ψάρια μόνο από την τηλεόραση καθώς δεν επιτρέπουν στα ψάρια να φτάσουν σε μέγεθος κατάλληλο για να αναπαραχθούν ή αφανίζουν τα μεγαλύτερα ψάρια στην περίοδο της αναπαραγωγής τους πριν καν προλάβουν να γεννήσουν .
Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να εφαρμοστούν όντως τα μέτρα που αναφέρονται στους νόμους και όχι απλά να γεμίζουμε σελίδες με νόμους.Και βέβαια να αρχίζουμε να αλλάζουμε νοοτροπία σαν λαός και να σκεφτόμαστε το μέλλον. Σίγουρα κατανοώ ότι κάποιοι λόγω της οικονομικής κρίσης ψάχνουν να βρουν εισοδήματα για να επιβιώσουν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι για να βγάλει κάποιος εισόδημα θα κάνει ό,τι γουστάρει χωρίς να υπολογίζει και τους υπολοίπους, κοιτώντας μόνο την πάρτη τους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2015 09:34 - 15/01/2015 09:37 #57 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

Stefanos έγραψε: ...
Μου έδειξε ένα μεγάλο καΐκι που ήταν μέσα και μου είπε ότι πρωί-βράδυ ρίχνει δίχτυα κλείνοντας ένα πολύ μεγάλο μέρος του Βιβαριού με αποτέλεσμα ότι μπαίνει μέσα στον κόλπο να αφανίζεται.Και τέλος μου είπε χαριτολογώντας ότι σε λίγα χρόνια θα βλέπουμε τα ψάρια μόνο από την τηλεόραση καθώς δεν επιτρέπουν στα ψάρια να φτάσουν σε μέγεθος κατάλληλο για να αναπαραχθούν ή αφανίζουν τα μεγαλύτερα ψάρια στην περίοδο της αναπαραγωγής τους πριν καν προλάβουν να γεννήσουν .
Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να εφαρμοστούν όντως τα μέτρα που αναφέρονται στους νόμους και όχι απλά να γεμίζουμε σελίδες με νόμους.Και βέβαια να αρχίζουμε να αλλάζουμε νοοτροπία σαν λαός και να σκεφτόμαστε το μέλλον. Σίγουρα κατανοώ ότι κάποιοι λόγω της οικονομικής κρίσης ψάχνουν να βρουν εισοδήματα για να επιβιώσουν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι για να βγάλει κάποιος εισόδημα θα κάνει ό,τι γουστάρει χωρίς να υπολογίζει και τους υπολοίπους, κοιτώντας μόνο την πάρτη τους.


Μου δίνεις ευκαιρία να πω μερικά ακόμη πράγματα αν και το θέμα έχω τη γνώμη ότι έχει εξαντληθεί:
- Κατ' αρχήν Stefane αν θυμάμαι καλά παλιά το Βιβάρι ήταν προστατευόμενος βιότοπος στον οποίο απαγορευόταν το ψάρεμα. Είναι σωστό αυτό ή κάνω λάθος; Ή μήπως παλιά ήταν έτσι αλλά τώρα το καθεστώς άλλαξε;
- Σχετικά με αυτά που σου λέει ο ... συνομήλικός μου κύριος έχω να σου πω ότι έχει πια γίνει «σλόγκαν» το: «αφήστε το γόνο να γίνει γονιός». Πολύ πετυχημένο κατά τη γνώμη μου.
- Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα, επειδή είμαι από τη φύση μου αισιόδοξος άνθρωπος και όχι μοιρολάτρης, έχω να σου πω τα εξής:
Επειδή εγώ τριγυρίζω στις θάλασσες πολύ περισσότερα χρόνια μου έχει δοθεί η δυνατότητα να διαπιστώσω το εξής:
Πολλοί ψαρότοποι στο παρελθόν εγκαταλείφθηκαν (κάηκαν) λόγω του ότι όλο τους το αποθεματικό αλιεύτηκε κυρίως με παράνομες μεθόδους. Κατά κάποιο τρόπο όμως αυτό έδωσε την ευκαιρία στη θάλασσα να πάρει ξανά τα πάνω της, οπότε ο κύκλος, Αλίευση - Υπεραλίευση - Εγκατάλειψη ξανάρχισε από την αρχή, έτσι ώστε μετά από λίγο καιρό να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Θα μου πεις ως πότε άραγε οι θάλασσες θα αντέχουν αυτή την αλληλουχία της απρόσεκτης ανθρώπινης επέμβασης; Προσωπικά θέλω να πιστεύω για πάντα!
Για το αν τώρα θα σταθεί ποτέ δυνατόν να αλλάξουμε συμπεριφορά, νομίζω ότι ο ποιητής το εξέφρασε πολύ πετυχημένα με τη φράση: «Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή!».

Υ.Γ.: Σχετικό με τα παραπάνω είναι και το κείμενο που σου επισυνάπτω. Είναι μια μικρή ιστοριούλα που θα σε διασκεδάσει κιόλας πιστεύω.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένο αρχείο.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να το δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2015 18:56 #58 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Παιδια μπωρει να ειμαι λιγο εκτος θεματος αλλα θελω καπου να τα πωωωω!!!!!

Βρισκωμαι σε παραθαλασιο μερος.Εχουμε κανα δυοτρεις μεροκαματιαριδες ψαραδες επαγγελματιες!!!!Και οπως ειναι φυσικο ειμαστε καμια 10αρια ερασυτεχνες.Προσοπικα πυστευω σε καλο επιπεδο σε σχεση σεβασμου στην θαλασσα-αλιευματα-και γενικα.

Αλλα εχουμς και ενα ερασυτεχνη !!!Με 2 ξενοδοχεια και 4 μαγαζια!!!που κονομαει πανω απο 100χιλιαρικα το ετος και γυρναει και πουλαει ψαρια εεεεεε εσκασα (να τα εχεις αναγκη να παει στα κοματια)(να βγαλει ενα μαυρο μεροκαματο.!!!να ζησει να περαση στα δυσκολα!!!να ταησει τα παιδια του!!!!!
Κοτζαμ νοικοκοιρης ,επειχηρηματιας με 3 αυτοκινητα με 2 μηχανες με τραχτερια με τα ολα του!!!! Εχει αναγκει να κλεβη το μεροκαματο αποτους φουκαραδες μεροκαματιαριδες!!!!!!!!
Τη να πω!!!πολλοι στεναχωρηθηκα!!!!!Ηξερα οτι πουλαει ψαρια το ειχα ακουσει, αλλα σημερα τον ειδα με τα ματια μου!!!!
Ειχε 2 σακουλες με (λαυρακια η κεφαλοπουλα-μπαφες)και γυρνουσε μεσα στο χωριο να τα πουλησει........

Εχω και αριστες σχεσης με τους επαγγελματιες (λογο που ο πατερας μου παλλια ειχε ψαροκαικο)......
Δεν ξερω πολλοι στεναχωρηθηκα!!!!!!!!!
Αυτα ειχα να σας πω.... !smiley_to_s !smiley_to_s !smiley_to_s

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2015 19:34 #59 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
εγώ το μόνο που κρατάω είναι το 'κοτζαμ νοικοκύρης'

μαλλον θα είναι κοτζαμ μα....ς είναι το πιο ευγενικό που μπορώ να πω με το συμπάθιο.

λοιπόν περνεις μία καμερα και πας και αγοράζεις τα ψάρια και μετά το δίνεις στο λιμενικό το βιντεάκι χα χα να δεις αν το ξανακάνει....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2015 20:14 #60 από Stefanos
Κύριε Μιχάλη δεν ξέρω εάν κάποτε στο παρελθόν απαγορευόταν τελείως αλλά αυτό που ξέρω από τους παλιούς είναι ότι το Βιβάρι είναι τόπος που γεννάει μεγάλη μερίδα ψαριών εντός του κόλπου. Παλιότερα υπήρχε και ένα ιχθυοτροφείο που τώρα σταμάτησε να λειτουργεί. Την ιστορία όντως την διασκέδασα.
Ούτε εγώ είμαι μοιρολάτρης σαν άνθρωπος άπλα όπως και πολλοί σε αυτό το άρθρο εκφράζω το παράπονό μου σε ένα θέμα που πιστεύω πως με λίγη καλή θέληση μπορεί να διορθωθεί. Ελπίζω πως και σύμφωνα και με τα λεγόμενα της ιστορίας που μου επισυνάψατε η φύση θα βρει τον δρόμο της και θα ανακάμψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.174 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection