- Δημοσιεύσεις: 988
- Μου αρέσει που έλαβε 1353
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα , με αφορμή το σχόλιο του Μιχάλη στο topic "Καθημερινές και αποτελέσματα" θα ήθελα να συνεχίσω το σχόλιο που είχα κάνει πριν μερικές μέρες.......... ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ Η΄ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΦΤΑΊΕΙ Η ΛΟΓΙΚΉ ΚΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ "ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ" ΨΑΡΑ .......
Όταν ήρθα σε πρώτη επαφή με τα βυθόμετρα νέα γενιάς τα λεγόμενα και ψηφιακά (πριν περίπου 7 χρόνια) δεν άργησα να καταλάβω ότι αυτά θα είναι η αρχή τους τέλους για πολλά είδη ψαριών που μέχρι τότε ήταν δύσκολο να κυνηγηθούν σε μεγάλες ποσότητες με αξιώσεις.........
Τότε ήταν η εποχή κυρίως του jigging , από τότε πιάστηκαν πολλά ψάρια ..... πάρα πολλά ψάρια...... από ανθρώπους που μέχρι χθες μπορεί να μην ήξεραν πως είναι ο αχινός ....... Μεροκάματα τρελά από πολλούς δήθεν ερασιτέχνες ....... βάρκες με θύρες στα στεγανά για να κρύβουν τα ψάρια από το λιμεναρχείο .......κτλ Το λεγόμενο ψάρεμα δίχως αύριο .....μέχρι να τα πιάσουμε όλα ......να βγάλουμε λεφτά..... και σε εποχές που κρίση δεν υπήρχε........
Αυτό που σας περιγράφω είναι θέμα παιδείας και νοοτροπίας ........ και φυσικά δεν συμβαίνει μόνο στο ψάρεμα ……
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ έγραψε: Επειδη ειμαι απο την Λημνο φετος ηταν η χειροτερη χρονια για την Λημνο
12 γρι γρι απο τον Απριλιο μεχρι και το φθινοπωρο μαζεψαν τα παντα
Υπολογιζουν οτι επιασαν 150 τονους ψαρια και πεταξαν πανω απο 300 τοννους πεθαμενα ψαρια πισω
Σηκωσαν τα παντα τα γρι γρι....τα ορια σε βαθος και η αποσταση απο την ξηρα το βραδυ πηγαιναν περιπατο
Παραλιες γεμιζαν φελιζολ και ψοφια ψαρια
Οι νταλικε πηγαιναν ψαρια και στην Ιταλια
Ακομη και οι λουτσοι που επιαναν οι ερασιτεχνες στη συρτη αφαντοι
Γονος πολυς γονος απο παλαμιδιτσες γοφαρια κτλ νεκρος στην θαλασσα
Ολοι οι γλαροι ειχαν σκασει απο το φαγητο
Μαλιστα εδωσαν και λιγα τελαρα μικρο γοπι για πεταμα σε γηροκομεια κτλ για να διεξουν καλο προσωπο
Φετος η Λημνος καταστραφηκε γιατι ετυχε να εχει μεγαλο γαυρο...σηκωθηκαν τα παντα....στα τελαρα των γρι γρι που φορτωνοταν στις νταλικες εβλεπες ολων των ειδων τα ψαρια
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD