Ερώτηση Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

22/12/2014 20:04 - 22/12/2014 20:06 #41 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Και όχι μόνο αυτό, αλλά απ' ότι ξέρω τα μέρη αυτά θα πρέπει να είναι και από τα περισσότερο ταλαιπωρημένα από τη μάστιγα των ιχθυοτροφείων, γιατί όσα χρόνια εγώ κυκλοφορώ σε αυτά τα μέρη πηγαίνοντας προς Πόρτο Χέλι βλέπω ιχθυοτροφεία εκεί.
Αλήθεια Γιάννη, εκείνο το ιχθυοτροφείο που έχει εγκατασταθεί στο λιμάνι που είναι λίγο μετά τον Κόρφο, θα πρέπει να είναι από τα πρώτα της Ελλάδας, έτσι δεν είναι; Εγώ από εκεί πρέπει να πέρασα για πρώτη φορά στα μέσα της 10ετίας του 1970 και απ' ότι θυμάμαι ήταν από τότε εκεί.

Υ.Γ.: Παρά το ότι είσαι καλός στα μαθηματικά εδώ δεν έκανες καλό λογαριασμό. Για την διαιώνιση του είδους χρειάζονται δύο συναγρίδες όχι μία. Το ψάρι αυτό δεν είναι ... ερμαφρόδιτο σαν το ροφό! Ευτυχώς που σε πρόλαβα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE), ΧΡΗΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/12/2014 21:34 #42 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Ναι Μιχάλη ίσως να ειναι και απο τότε που λες , εγω πάντως τις θυμάμαι απο τότε που ήμουνα μικρός και κατέβαιναμε με τους γονείς κάθε ΣΚ στο χωριό .
Υ.Γ.
Έχεις δίκιο φίλε μου , παραλίγο να έκανα μεγάλη ζημια άθελα μου ..... Οπότε αφήνω δυο κόκκινα απο κάθε είδος και ενα μαύρο , σωστα ......
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/12/2014 06:34 #43 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Φιλε Γιαννη ξερεις να δουλευεις τοσο καλα το βυθομετρο που μπορεις να διακρινεις πιστευω πλεον οχι μονο τι ψαρι ειναι στην οθονη αλλα και αν το ψαρι ειναι αυγομενο η οχι!Οποτε πιστευω οτι ενα ψαρι απο καθε ειδος ειναι αρκετο να αφησεις!χαχαχα!Να εισαι παντα καλα να μας βοηθας οπως κανεις παντα φιλε μου! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2014 07:38 #44 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Καλημέρα , με αφορμή το σχόλιο του Μιχάλη στο topic "Καθημερινές και αποτελέσματα" θα ήθελα να συνεχίσω το σχόλιο που είχα κάνει πριν μερικές μέρες.......... ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ Η΄ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΦΤΑΊΕΙ Η ΛΟΓΙΚΉ ΚΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ "ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ" ΨΑΡΑ .......
Όταν ήρθα σε πρώτη επαφή με τα βυθόμετρα νέα γενιάς τα λεγόμενα και ψηφιακά (πριν περίπου 7 χρόνια) δεν άργησα να καταλάβω ότι αυτά θα είναι η αρχή τους τέλους για πολλά είδη ψαριών που μέχρι τότε ήταν δύσκολο να κυνηγηθούν σε μεγάλες ποσότητες με αξιώσεις.........
Τότε ήταν η εποχή κυρίως του jigging , από τότε πιάστηκαν πολλά ψάρια ..... πάρα πολλά ψάρια...... από ανθρώπους που μέχρι χθες μπορεί να μην ήξεραν πως είναι ο αχινός ....... Μεροκάματα τρελά από πολλούς δήθεν ερασιτέχνες ....... βάρκες με θύρες στα στεγανά για να κρύβουν τα ψάρια από το λιμεναρχείο .......κτλ Το λεγόμενο ψάρεμα δίχως αύριο .....μέχρι να τα πιάσουμε όλα ......να βγάλουμε λεφτά..... και σε εποχές που κρίση δεν υπήρχε........
Αυτό που σας περιγράφω είναι θέμα παιδείας και νοοτροπίας ........ και φυσικά δεν συμβαίνει μόνο στο ψάρεμα ……
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": miltosz, σταμπαμπας γιωργος, ΧΡΗΣΤΟΣ, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2014 09:12 #45 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Υπάρχουν και καλά νέα!
Τα μαθαίνουμε από τη Λήμνο, όπου όπως φαίνεται η τοπική κοινότητα των επαγγελματιών ψαράδων, μπροστά στο φάσμα του αφανισμού και των ψαριών και των ίδιων ως επαγγελματιών, φρόντισε να (αυτο)οργανωθεί. Το γνωρίζω από τότε που παρακολούθησα μια σχετική εκπομπή στην τηλεόραση (3-4 χρόνια πριν).
Όπως συμβαίνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, έτσι και στη Λήμνο, χρόνο με το χρόνο τα αλιεύματα μειώνονταν σταδιακά με αποτέλεσμα όλοι όσοι ασχολούνται με τη θάλασσα να προβληματίζονται. Εκτός όμως από αυτό, το συγκεκριμένο νησί, είχε ανέκαθεν και προβλήματα σε σχέση με τη διάθεση των παραγόμενων αλιευμάτων, κυρίως τους χειμερινούς μήνες, όπου δεν υπήρχε και τουρισμός για να καταναλώσει κάποιο μέρος. Το πρόβλημα αυτό εντάθηκε όταν μειώθηκε η συχνότητα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.
Όλα αυτά ανάγκασαν τους Λήμνιους ψαράδες να συνεννοηθούν μεταξύ τους, πράγμα που τους οδήγησε στην ίδρυση ενός ειδικού συνεταιρισμού. Μέσω αυτού προχώρησαν στα εξής:
- Άρχισαν να καταγγέλλουν όσους (επαγγελματίες και ερασιτέχνες) συνέχιζαν να αλιεύουν με παράνομους τρόπους, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να περιοριστεί σημαντικά η παράνομη αλιεία.
- Οργάνωσαν αποθηκευτικούς χώρους και δικά τους μέσα μεταφοράς της παραγωγής τους σε κεντρικές αγορές.
Χωρίς να μπαίνω σε άλλες λεπτομέρειες, θα σημειώσω επιγραμματικά όσα ευεργετικά για τη θάλασσα και τους ίδιους συνέβησαν από εκεί και μετά:
- Η παραγωγή τους αυξήθηκε θεαματικά.
- Ομοίως θεαματικά αυξήθηκε ο ελεύθερος χρόνος τους και το εισόδημά τους.
- Αρκετοί πήγαν για πρώτη φορά στη ζωή τους ... διακοπές σαν κανονικοί εργαζόμενοι.
- Έχουν θεσπίσει περιόδους απαγόρευσης της αλιείας για συγκεκριμένα αλιεύματα και την ... τήρησή τους επιβλέπουν οι ίδιοι.
- Δεν νομίζω να χρειάζεται να συμπληρώσω και το ότι οι θάλασσές τους έχουν ζωντανέψει.
Τα παραπάνω επανέφερε στη θύμισή μου γείτονάς μου Λήμνιος και μανιώδης ερασιτέχνης ψαράς, ο οποίος βγαίνοντας πρόσφατα στη σύνταξη πήγε στο νησί του και ασχολήθηκε με το αγαπημένο του χόμπι, όπου όπως θα αναμένετε όλοι να ακούσετε ... χέστηκε(!) στο ψάρι.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Ευτυχισμένο και με πολλά ψαρέματα το νέο έτος!
Ζήτω η Λήμνος και οι ψαράδες της!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": miltosz, Γιαννης (STAY_ALIVE), ΧΡΗΣΤΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, Nikolaos Alexandropoulos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2014 15:25 #46 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα , με αφορμή το σχόλιο του Μιχάλη στο topic "Καθημερινές και αποτελέσματα" θα ήθελα να συνεχίσω το σχόλιο που είχα κάνει πριν μερικές μέρες.......... ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ Η΄ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΦΤΑΊΕΙ Η ΛΟΓΙΚΉ ΚΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ "ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ" ΨΑΡΑ .......
Όταν ήρθα σε πρώτη επαφή με τα βυθόμετρα νέα γενιάς τα λεγόμενα και ψηφιακά (πριν περίπου 7 χρόνια) δεν άργησα να καταλάβω ότι αυτά θα είναι η αρχή τους τέλους για πολλά είδη ψαριών που μέχρι τότε ήταν δύσκολο να κυνηγηθούν σε μεγάλες ποσότητες με αξιώσεις.........
Τότε ήταν η εποχή κυρίως του jigging , από τότε πιάστηκαν πολλά ψάρια ..... πάρα πολλά ψάρια...... από ανθρώπους που μέχρι χθες μπορεί να μην ήξεραν πως είναι ο αχινός ....... Μεροκάματα τρελά από πολλούς δήθεν ερασιτέχνες ....... βάρκες με θύρες στα στεγανά για να κρύβουν τα ψάρια από το λιμεναρχείο .......κτλ Το λεγόμενο ψάρεμα δίχως αύριο .....μέχρι να τα πιάσουμε όλα ......να βγάλουμε λεφτά..... και σε εποχές που κρίση δεν υπήρχε........
Αυτό που σας περιγράφω είναι θέμα παιδείας και νοοτροπίας ........ και φυσικά δεν συμβαίνει μόνο στο ψάρεμα ……


Γιάννη είναι καθαρά θέμα νοοτροπίας και το έχουμε τονίσει πάρα πολλές φορές.πιστευω πως πραγματικά είσαι ένας συγκροτημένος ψαράς και ξέρεις τι ζητάς απο αυτό που κάνεις.σίγουρα δε φταίει η τεχνική και η τεχνολογία αλλά δυστηχώς αυτοί που την εκμεταλευονται άσχημα για πρωσοπικό όφελος.έχω βρεί αρκετό κόσμο που έβγαλε λεφτά και αμέσως τα παρατησε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/12/2014 23:02 #47 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Επειδη ειμαι απο την Λημνο φετος ηταν η χειροτερη χρονια για την Λημνο
12 γρι γρι απο τον Απριλιο μεχρι και το φθινοπωρο μαζεψαν τα παντα
Υπολογιζουν οτι επιασαν 150 τονους ψαρια και πεταξαν πανω απο 300 τοννους πεθαμενα ψαρια πισω
Σηκωσαν τα παντα τα γρι γρι....τα ορια σε βαθος και η αποσταση απο την ξηρα το βραδυ πηγαιναν περιπατο
Παραλιες γεμιζαν φελιζολ και ψοφια ψαρια
Οι νταλικε πηγαιναν ψαρια και στην Ιταλια
Ακομη και οι λουτσοι που επιαναν οι ερασιτεχνες στη συρτη αφαντοι
Γονος πολυς γονος απο παλαμιδιτσες γοφαρια κτλ νεκρος στην θαλασσα
Ολοι οι γλαροι ειχαν σκασει απο το φαγητο
Μαλιστα εδωσαν και λιγα τελαρα μικρο γοπι για πεταμα σε γηροκομεια κτλ για να διεξουν καλο προσωπο
Φετος η Λημνος καταστραφηκε γιατι ετυχε να εχει μεγαλο γαυρο...σηκωθηκαν τα παντα....στα τελαρα των γρι γρι που φορτωνοταν στις νταλικες εβλεπες ολων των ειδων τα ψαρια
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2014 06:54 #48 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Πολύ κρίμα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2014 16:11 #49 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ έγραψε: Επειδη ειμαι απο την Λημνο φετος ηταν η χειροτερη χρονια για την Λημνο
12 γρι γρι απο τον Απριλιο μεχρι και το φθινοπωρο μαζεψαν τα παντα
Υπολογιζουν οτι επιασαν 150 τονους ψαρια και πεταξαν πανω απο 300 τοννους πεθαμενα ψαρια πισω
Σηκωσαν τα παντα τα γρι γρι....τα ορια σε βαθος και η αποσταση απο την ξηρα το βραδυ πηγαιναν περιπατο
Παραλιες γεμιζαν φελιζολ και ψοφια ψαρια
Οι νταλικε πηγαιναν ψαρια και στην Ιταλια
Ακομη και οι λουτσοι που επιαναν οι ερασιτεχνες στη συρτη αφαντοι
Γονος πολυς γονος απο παλαμιδιτσες γοφαρια κτλ νεκρος στην θαλασσα
Ολοι οι γλαροι ειχαν σκασει απο το φαγητο
Μαλιστα εδωσαν και λιγα τελαρα μικρο γοπι για πεταμα σε γηροκομεια κτλ για να διεξουν καλο προσωπο
Φετος η Λημνος καταστραφηκε γιατι ετυχε να εχει μεγαλο γαυρο...σηκωθηκαν τα παντα....στα τελαρα των γρι γρι που φορτωνοταν στις νταλικες εβλεπες ολων των ειδων τα ψαρια


Αποστόλη κρανίου τόπος δηλαδή?τρομερές και συνάμα τραγικές οι μαρτυρίες αυτές.και εδώ στα μέρη μου το λιμενικό κατέσχεσε πολλές φορές παράνομα αλιευματα και τα εδωσε στα ιδρύματα.

οπότε μην ψάχνουμε αιτίες ότι φτεναι σεισμοί,ψαροτροφές,θερμοκρασίες,θάλασσας και όλα τα άλλα...
χωρίς να αφήνουν τη θάλασσα να ανασάνει της έχουν γανώσει το κέρατο με το συμπαθιο αδέρφια.....
καληνύχτα ωραία μας θαλασσίτσα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2014 23:05 #50 από σταμπαμπας γιωργος
Απαντήθηκε από σταμπαμπας γιωργος στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Καλησπερα και χρονια πολλα .Ολοι εχουν δικιο και την δικαιολογεια ετημη στο στομα. Ειναι ενας φαυλος κυκλος που δεν εχει αρχη και τελος. Τριχινα δυχτια, και κασετοφονα [μιμιτες πουλιων] πωλουνται ελευθερα σε καθε εκθεση,και καταστηματα, ενω βαση νομου απαγορευονται. Οσο δεν υπαρχει τιμωρια,θα βασιλευει η παρανομια.Η γνωμη μου στο προβλημα αυτο ειναι να φτιαχτουν παρκα με on line παρακολουθηση απο λιμενικο,συλογους και ιδιωτες.Οτι και να του απογορευσεις του παρανομου αυτος θα βρει τροπο να παρανομησει.Και το χασισι απαγορευεται στην χωρα μας ,αλλα στην Ολανδια που πωλειται ελευθερα η καλητερη ποιοτητα ειναι το Ελληνικο.Με λιγα λογια πιασε το αυγο και κουρευτο.


υ γ. οι υγειεις στην οραση να προσεχουν γιατι η ορθογραφια μου βγαζει ματια. αν βλεπετε ακομα, ευχαριστω.

γιωργος ο κουλουργιωτης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection