- Δημοσιεύσεις: 1335
- Μου αρέσει που έλαβε 1987
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αν είναι όπως τα λες το πράγμα είναι όντως σοβαρό. Στα μέρη μου δεν είναι έντονο το πρόβλημα. Εγώ έχω πιάσει μόλις 3 μικρά στο παραγάδι τα τελευταία 5 περίπου χρόνια.ergotelis έγραψε: Επίσης, κάτι πρέπει να γίνει και με τα λαγόψαρα. Εδώ κάτω πλέον το χάλι είναι έντονο. Σε λίγο καιρό θα πιάνουμε μόνο λαγόψαρα και τίποτε άλλο. Θες μέσα στο λιμάνι θες απέξω θες από τη βάρκα παντού λαγόψαρα έχει πλέον. Και το κακό είναι ότι αυτά τρώνε το γόνο και δεν έχουν φυσικούς θηρευτές, με αποτέλεσμα να αυξάνεται διαρκώς ο πληθυσμός τους. Δε ξέρω πάνω τι γίνεται, εδώ κάτω, ιδίως στα νότια, έχει παραγίνει το κακό. Χρήζει άμεσης αντιμετώπισης και αυτό, νομίζω είναι πιο σοβαρό από τις παράνομες τεχνικές ψαρέματος, πσρόλο που δε το έχουν καταλάβει πολλοί.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το ξέρω ότι δεν είχες τη διάθεση να προσβάλλεις κανέναν και για να ... ηρεμήσεις σε διαβεβαιώ ότι κανένας δεν προσβλήθηκε από τον τρόπο που εξέφρασες τη δικαιολογημένη πέρα για πέρα αγανάκτησή σου.Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Αγαπητε φιλε Μιχαλη, δεν επιτεθηκα σε εσενα προσωπικα, ουτε στα παιδια που συζηταμε εδω παρεα.
Ο χαρακτηρισμος μου, ηταν αστοχος, και ζητω συγνωμη φυσικα.
Δεν εχω την διαθεση να προσβαλω κανεναν, απλα, καταθετω αυτα που βλεπω, στην σημερινη κοινωνια μας.
Φιλικη κουβεντουλα κανουμε, διχως μεζε και ποτο, αν και θα ηταν πολυ ωραια, μια κρασοσυζητηση ολων μας.
Γιατί είσαι πολύ θυμωμένος και σε πνίγει το δίκιο σου.Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Θετικα, ναι, υπαρχουν. Εγω ομως, γιατι δεν τα βλεπω?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Λόγω Χριστουγέννων θα σου πάρω δώρο κομπολόϊ από το μουσείο κομπολογιού στο Ναύπλιο!Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καταρχήν Μιχάλη μου δεν μου τα λες καλα , με αυτα που γράφεις θα μου πάρουν το βυθομετρο πίσω και δεν θα εχω με τι να παίζω ......... Στην βάρκα ..........χιχιχιχι
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρήστο αυτό το σκαφάκι το ήξερα αλλά μόνο σαν το μέσον για να καλάρεις στεριανό παραγάδι όταν δεν υπάρχει αέρας.ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: Μιχάλη σκαφάκι ψαρέματος :
www.google.gr/search?q=%CF%83%CE%BA%CE%B...eSsgIgN&ved=0CDEQsAQ
πάνε το δόλωμα είτε νοπό είτε ζωντανό μακριά.καλαμάρι, σουπιά.όλα τα θηράματα που βγαίνουν στο φυλακα είναι στόχοι.
τα δυχτια αυτά δεν τα ήξερα.υπάρχουν απο τόσο παλιά?
φίλε εργοτέλη λόγο ανοδου της θερμοκρασίας της θάλασσας δυχτηχώς αυτά τα ψάρια έρχονται και στα νερά μας.είναι δυσκολο εώς αδύνατο να κάνεις κάτι στο θέμα αυτό
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μιχάλη χρησιμοποιώντας το σκαφάκι είναι κάτι παρόμοιο με το φυλακα έχει αποτελέσματα εξαιρετικά σε συναγρίδες ,φαγκριά.αν υποθέσουμε ότι ο φύλακας κάνει ζημιά το ίδιο κάνει και αυτό.Μιχάλης έγραψε:
Χρήστο αυτό το σκαφάκι το ήξερα αλλά μόνο σαν το μέσον για να καλάρεις στεριανό παραγάδι όταν δεν υπάρχει αέρας.ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: Μιχάλη σκαφάκι ψαρέματος :
www.google.gr/search?q=%CF%83%CE%BA%CE%B...eSsgIgN&ved=0CDEQsAQ
πάνε το δόλωμα είτε νοπό είτε ζωντανό μακριά.καλαμάρι, σουπιά.όλα τα θηράματα που βγαίνουν στο φυλακα είναι στόχοι.
τα δυχτια αυτά δεν τα ήξερα.υπάρχουν απο τόσο παλιά?
φίλε εργοτέλη λόγο ανοδου της θερμοκρασίας της θάλασσας δυχτηχώς αυτά τα ψάρια έρχονται και στα νερά μας.είναι δυσκολο εώς αδύνατο να κάνεις κάτι στο θέμα αυτό
Αλλά θα ήθελες να γίνεις πιο συγκεκριμένος γιατί δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό που σε ενοχλεί σε αυτήν την τεχνική.
Εγώ για να είμαι ειλικρινής δηλώνω εντυπωσιασμένος όταν βλέπω αυτού του είδους τα τεχνάσματα γιατί δεν θεωρώ ότι κάνουν ζημιά.
Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος γιατί δεν τα ξέρω λεπτομερώς τα πράγματα και γι' αυτό ρωτώ για να μάθω περισσότερα.
Όσο για τα αόρατα δίχτυα όντως έχουν εμφανιστεί από τόσο παλιά. Περίπου στα τέλη της 10ετίας του 1970. Αλλά λόγω της αυστηρής απαγόρευσης εξαφανίστηκαν γρήγορα από την αγορά.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Μιχαλη κατα την ταπεινη μου γνωμη σωστα απαγορευεται το διχτυ στους ερασιτεχνες ψαραδες!(το κατα ποσο τηρειται ειναι αλλο θεμα)
Οι λογοι της αποψης μου αυτης ειναι οι εξης
1)Το διχτυ ( σε συνδιασμο με τον εργατη) που σχεδον ολοι οι επαγγελματιες εχουν, οταν εχει ψαρι η περιοχη ειναι το πιο αποδοτικο μεσο ψαρεματος με το μεγαλο μειονεκτημα ομως οτι πιανονται σε αυτο και πολλα ψαρια που ειτε λογο μεγεθους ειτε λογο ειδους επιστρεφουν ψοφια στην θαλασσα!Αρα το τιμημα ειναι αρκετα μεγαλο αλλα οι επαγγελματιες που θελουν να θρεψουν την οικογενεια τους δικαιολογουνται!Οι ερασιτεχνες ομως ΟΧΙ!Αλλωστε η αποδοτικοτητα πιστευω οτι για τον ερασιτεχνη δεν πρεπει να ειναι αυτοσκοπος
2)Αν για καποιο λογο το διχτυ μαγκωσει στον βυβο και δεν μπορεσουμε να το σηκωσουμε γινεται μια μεγαλη ανουσια ψαροπαγιδα θανατου για πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα αφου τα ψαρια που εχουν πιαστει σε αυτο οχι μονο δεν καταληγουν στο πιατο μας αλλα πολυ πιθανον να ελκυσουν και αλλα ψαρια σαν δολωμα που στη προσπαθεια τους να πανε να τα φανε πιανονται και αυτα και ου το καθε εξης!Σκεψου λοιπον αυτο το ψαρευτικο εργαλειο στα χερια του καθε ενος απο εμας που μεχρι να μαθουμε κιολας πως να το χρησιμοποιουμε θα ειχαμε μαγκωσει μερικα στο βυθο!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD