Ερώτηση Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

20/12/2014 06:01 #21 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Αγαπητε φιλε Μιχαλη, δεν επιτεθηκα σε εσενα προσωπικα, ουτε στα παιδια που συζηταμε εδω παρεα.
Ο χαρακτηρισμος μου, ηταν αστοχος, και ζητω συγνωμη φυσικα.
Δεν εχω την διαθεση να προσβαλω κανεναν, απλα, καταθετω αυτα που βλεπω, στην σημερινη κοινωνια μας.
Φιλικη κουβεντουλα κανουμε, διχως μεζε και ποτο, αν και θα ηταν πολυ ωραια, μια κρασοσυζητηση ολων μας. :occasion14:
Περνω την πασα λοιπον, και βγαινω στην επιθεση. :rofl:
Περνωντας η τεχνολογια στον ερασιτεχνη ψαρα, εχασε και την μαγεια του το ψαρεμα. Δεν ειμαι αντιθετος σε αυτο, ομως τα αποτελεσματα
που εφερε η χρηση της στην θαλασσα, λενε το αντιθετο. Καμμενα, και ερημα ψαροτοπια.
Για καποιους ειναι χαρα, να πιανουν το ψαρακι τους, για καποιους αλλους, ειναι μεροκαματο.
Οπως μεροκαματο, και μαλιστα χοντρο, "ερασιτεχνες ψαραδες", να τροφοδοτουν ταβερνες, και μαναβικα στην αγορα.
Γνωριζω αρκετους, δυστηχως.
Θετικα, ναι, υπαρχουν. Εγω ομως, γιατι δεν τα βλεπω?
Οπως θα ανακαμψει η οικονομια μας, ετσι θα βολοδερνει και η θαλασσα.
Παιζουν χοντρα παιχνιδια στην πλατη μας, και εμεις παρακολουθουμε ανημποροι.
Η θαλασσα πεθανε, και εμεις ακολουθουμε την πομπη.
Τι θα παραδωσουμε ομως, στα παιδια μας..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 07:04 #22 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

ergotelis έγραψε: Επίσης, κάτι πρέπει να γίνει και με τα λαγόψαρα. Εδώ κάτω πλέον το χάλι είναι έντονο. Σε λίγο καιρό θα πιάνουμε μόνο λαγόψαρα και τίποτε άλλο. Θες μέσα στο λιμάνι θες απέξω θες από τη βάρκα παντού λαγόψαρα έχει πλέον. Και το κακό είναι ότι αυτά τρώνε το γόνο και δεν έχουν φυσικούς θηρευτές, με αποτέλεσμα να αυξάνεται διαρκώς ο πληθυσμός τους. Δε ξέρω πάνω τι γίνεται, εδώ κάτω, ιδίως στα νότια, έχει παραγίνει το κακό. Χρήζει άμεσης αντιμετώπισης και αυτό, νομίζω είναι πιο σοβαρό από τις παράνομες τεχνικές ψαρέματος, πσρόλο που δε το έχουν καταλάβει πολλοί.

Αν είναι όπως τα λες το πράγμα είναι όντως σοβαρό. Στα μέρη μου δεν είναι έντονο το πρόβλημα. Εγώ έχω πιάσει μόλις 3 μικρά στο παραγάδι τα τελευταία 5 περίπου χρόνια.
Δεν μπορώ καθόλου να φανταστώ τι θα μπορούσε να γίνει. Εσείς που έχετε έντονο θέμα έχετε κατεβάσει καμιά ιδέα Ergoteli;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 07:14 - 20/12/2014 07:15 #23 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Αγαπητε φιλε Μιχαλη, δεν επιτεθηκα σε εσενα προσωπικα, ουτε στα παιδια που συζηταμε εδω παρεα.
Ο χαρακτηρισμος μου, ηταν αστοχος, και ζητω συγνωμη φυσικα.
Δεν εχω την διαθεση να προσβαλω κανεναν, απλα, καταθετω αυτα που βλεπω, στην σημερινη κοινωνια μας.
Φιλικη κουβεντουλα κανουμε, διχως μεζε και ποτο, αν και θα ηταν πολυ ωραια, μια κρασοσυζητηση ολων μας. :occasion14:

Το ξέρω ότι δεν είχες τη διάθεση να προσβάλλεις κανέναν και για να ... ηρεμήσεις σε διαβεβαιώ ότι κανένας δεν προσβλήθηκε από τον τρόπο που εξέφρασες τη δικαιολογημένη πέρα για πέρα αγανάκτησή σου.
-

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Θετικα, ναι, υπαρχουν. Εγω ομως, γιατι δεν τα βλεπω?

Γιατί είσαι πολύ θυμωμένος και σε πνίγει το δίκιο σου.
Όμως κάποιος πρέπει να κάνει την προσπάθεια Δημήτρη! Δεν έχουμε άλλη λύση. Πρέπει εμείς που κάναμε τον κόσμο σκατά να μπούμε στη διαδικασία να τα καθαρίσουμε. Γιατί μη γελιέσαι. Όλοι μαζί το πετύχαμε αυτό το ... «κατόρθωμα». Τώρα όμως πιστεύω ότι αρκετοί έχουμε ήδη πάρει το μάθημά μας.
Τα πράγματα θα αλλάξουν προς το καλύτερο αρκεί να το πιστέψουμε. Μόνο που αυτό θα γίνει αργά - αργά, βασανιστικά αργά και με πολύ προσπάθεια. Και βέβαια εμείς δεν θα προλάβουμε να το δούμε. Καλά να πάθουμε!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 07:21 #24 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καταρχήν Μιχάλη μου δεν μου τα λες καλα , με αυτα που γράφεις θα μου πάρουν το βυθομετρο πίσω και δεν θα εχω με τι να παίζω ......... Στην βάρκα ..........χιχιχιχι

Λόγω Χριστουγέννων θα σου πάρω δώρο κομπολόϊ από το μουσείο κομπολογιού στο Ναύπλιο!
Και μετά θα σε υποβάλλω στο μαρτύριο της σταγόνας αν δεν αφήσεις ήσυχες τις κακομοίρες τις συναγρίδες.
Συναγριδοφάγε, ε, παλιοσυναγριδοφάγε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 08:40 #25 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Μιχάλη σκαφάκι ψαρέματος :

www.google.gr/search?q=%CF%83%CE%BA%CE%B...eSsgIgN&ved=0CDEQsAQ

πάνε το δόλωμα είτε νοπό είτε ζωντανό μακριά.καλαμάρι, σουπιά.όλα τα θηράματα που βγαίνουν στο φυλακα είναι στόχοι.

τα δυχτια αυτά δεν τα ήξερα.υπάρχουν απο τόσο παλιά?

φίλε εργοτέλη λόγο ανοδου της θερμοκρασίας της θάλασσας δυχτηχώς αυτά τα ψάρια έρχονται και στα νερά μας.είναι δυσκολο εώς αδύνατο να κάνεις κάτι στο θέμα αυτό

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 10:00 - 20/12/2014 10:07 #26 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: Μιχάλη σκαφάκι ψαρέματος :

www.google.gr/search?q=%CF%83%CE%BA%CE%B...eSsgIgN&ved=0CDEQsAQ

πάνε το δόλωμα είτε νοπό είτε ζωντανό μακριά.καλαμάρι, σουπιά.όλα τα θηράματα που βγαίνουν στο φυλακα είναι στόχοι.

τα δυχτια αυτά δεν τα ήξερα.υπάρχουν απο τόσο παλιά?

φίλε εργοτέλη λόγο ανοδου της θερμοκρασίας της θάλασσας δυχτηχώς αυτά τα ψάρια έρχονται και στα νερά μας.είναι δυσκολο εώς αδύνατο να κάνεις κάτι στο θέμα αυτό

Χρήστο αυτό το σκαφάκι το ήξερα αλλά μόνο σαν το μέσον για να καλάρεις στεριανό παραγάδι όταν δεν υπάρχει αέρας.
Αλλά θα ήθελες να γίνεις πιο συγκεκριμένος γιατί δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό που σε ενοχλεί σε αυτήν την τεχνική.
Εγώ για να είμαι ειλικρινής δηλώνω εντυπωσιασμένος όταν βλέπω αυτού του είδους τα τεχνάσματα γιατί δεν θεωρώ ότι κάνουν ζημιά.
Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος γιατί δεν τα ξέρω λεπτομερώς τα πράγματα και γι' αυτό ρωτώ για να μάθω περισσότερα.
Όσο για τα αόρατα δίχτυα όντως έχουν εμφανιστεί από τόσο παλιά. Περίπου στα τέλη της 10ετίας του 1970. Αλλά λόγω της αυστηρής απαγόρευσης εξαφανίστηκαν γρήγορα από την αγορά.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να κάνω μια ακόμη ερώτηση σε αυτή τη συζήτηση μια που ανέφερες αυτό είδος διχτυών.
Άραγε πόσοι από εμάς συμφωνούν με την απαγόρευση του διχτυού στους ερασιτέχνες; (Αν και όπως όλα, ελάχιστα τηρείται, τουλάχιστον στη δική μου περιοχή όπου βλέπω τι γίνεται).
Προσωπικά συμφωνώ με τα ... χίλια!

Επίσης μια και βλέπω ότι η συζήτηση προχωράει κατά τη γνώμη μου πολύ καλά, θα ήθελα να γνωστοποιήσω και κάτι ακόμη σχετικό που ίσως οι νεότεροι να μην το γνωρίζουν.
Τα παλαιότερα χρόνια σε πολλές περιοχές της Ελλάδας υπήρχαν τοπικοί περιορισμοί που θεωρώ ότι ήταν πολύ ωφέλιμοι για τη διατήρηση του θαλάσσιου πλούτου.
Για παράδειγμα στις περιοχές που ψαρεύω εγώ γνωρίζω τρεις τέτοιες περιπτώσεις θαλάσσιων καταφυγίων (έτσι ονομάζονταν συνήθως).
1) Στην πατρίδα μου το Ναύπλιο υπήρχε αυστηρή απαγόρευση μέσα στο λιμάνι και στον χώρο που είχε σαν όριο το Μπούρτζι (για όσους έχουν επισκεφτεί αυτό το μέρος). Στον χώρο αυτόν βλέπαμε πολλά και πολύ μεγάλα ψάρια σχεδόν όλων των ειδών από αυτά που ζουν στα ρηχά. Εκτός από τους κεφάλους, υπήρχαν μεγάλα λαβράκια, γοφάρια, σφυρίδες, σαργοί, τσιπούρες, πολλοί ροφοί σε σημεία που υπήρχαν βράχια, μουγγριά, μηλοκόπια, γκρανιοί, τσιπούρες κ.ά. και πολλά μα πάρα πολλά χταπόδια. Σήμερα δεν γνωρίζω τι ισχύει εκεί γιατί δεν έχω πολλές επαφές. Είναι όμως εύκολο να καταλάβει κανείς ότι αυτός ο φυσικός βιότοπος αρκούσε για να συντηρεί τη ζωή σε ολόκληρο τον Αργολικό κόλπο.
2) Στην περιοχή που ψαρεύω τώρα, στο Πόρτο Χέλι, στο σημείο που βρίσκεται το σπίτι μου, είναι ένας αρκετά μεγάλος κόλπος που οριοθετείται από δύο κάβους. Η περιοχή ονομάζεται Βερβερόντα ή Βερβερούδα. (Μπορείτε να τη δείτε σε ναυτικό χάρτη). Σε αρκετά σημεία αυτής της περιοχής το βάθος είναι κοντά στα 30-40 μέτρα. Ο βυθός είναι τέτοιος που κρατάει όλα σχεδόν τα είδη των ψαριών. Όταν έφτασα εγώ εκεί (στα μέσα της 10ετίας του 1970), ψάρευα με παραγάδι, συρτές βυθού - αφρού, πραγκαρόλα και καλαμαριέρες για θράψαλα. Τα ψάρια που έπιανα ήταν πάρα πολλά. Τα κυριότερα είδη ήταν τσιπούρες, μουρμούρες, λαβράκια, λούτσοι (τεράστιοι) απίστευτα χταπόδια και πολύ καλές και αρκετές σφυρίδες. Οι αποστάσεις που διένυα για να πιάσω αυτά τα ψάρια δεν ξεπερνούσαν το 1 μίλι από τις στεριές. Και φυσικά όλα αυτά χωρίς τεχνικά βοηθήματα (βυθόμετρα κ.λ.π.). Μόλις τελευταία έμαθα ότι παλιότερα (πριν το 1970) στην περιοχή αυτή απαγορευόταν αυστηρά το ψάρεμα αλλά κανείς δεν ξέρει γιατί αυτό το καθεστώς σταμάτησε να υφίσταται. Σήμερα περίπου στο τελείωμα αυτής της περιοχής λειτουργεί και ένα ιχθυοτροφείο και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για ψάρια. Ελάχιστα έως καθόλου.
3) Λίγο πιο μέσα από αυτόν τον κόλπο υπάρχει μια λιμνοθάλασσα η οποία όταν εγώ έφτασα εκεί ήταν κλειστή και νοικιαζόταν σε ιχθυοτρόφους με ετήσια δημοπρασία οι οποίοι εκεί έτρεφαν κεφάλους, λαβράκια και τσιπούρες. Περίπου την εποχή της Χούντας στην ακτή αυτής της λιμνοθάλασσας κτίστηκε ένα τεράστιο ξενοδοχείο. Λίγο αργότερα αυτό το συγκρότημα άρχισε να κουβαλάει θαλάσσια άμμο με σκοπό να δημιουργήσει τεχνητή πλαζ. Το εγχείρημα δεν πέτυχε κι έτσι μάλλον με πιέσεις που άσκησαν οι ξενοδόχοι κατόρθωσαν και άνοιξαν τη λίμνη για να μπορούν να κουβαλήσουν τους πελάτες τους έξω στην ανοικτή θάλασσα. Αμέσως η λίμνη κατακλύσθηκε από θαλάσσια ζωή. Μουρμούρες, τσιπούρες, σφυρίδες και πολλά άλλα είδη γέμισαν το μικρό αυτό μέρος στο οποίο το ψάρεμα απαγορευόταν αυστηρότατα. Σήμερα στη λιμνοθάλασσα αυτή υπάρχουν σχεδόν μόνο κέφαλοι και πολύ αραιά ψάρια από τα υπόλοιπα είδη. Παλαιότερα υπήρχε εκεί και άφθονο καραβιδάκι και όλοι δολώναμε με αυτό που βγάζαμε αρκετά εύκολα μόνοι μας. Σήμερα για να βγάλεις 1 καραβιδάκι πρέπει να σκάψεις 100 τ.μ. λάσπη. Το ωραίο είναι ότι και το μεγάλο ξενοδοχείο έκλεισε και παραμένει σαν κουφάρι και το μέρος έχει απαξιωθεί εντελώς. Μέσα στη λίμνη λειτουργεί αυτή τη στιγμή σχολή θαλάσσιου σκι!
Νομίζω ότι από τα παραδείγματα αυτά, που ανάλογά τους φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, φαίνεται καθαρά τι ακριβώς έχουμε κάνει στις θάλασσές μας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 13:00 #27 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

Μιχάλης έγραψε:

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: Μιχάλη σκαφάκι ψαρέματος :

www.google.gr/search?q=%CF%83%CE%BA%CE%B...eSsgIgN&ved=0CDEQsAQ

πάνε το δόλωμα είτε νοπό είτε ζωντανό μακριά.καλαμάρι, σουπιά.όλα τα θηράματα που βγαίνουν στο φυλακα είναι στόχοι.

τα δυχτια αυτά δεν τα ήξερα.υπάρχουν απο τόσο παλιά?

φίλε εργοτέλη λόγο ανοδου της θερμοκρασίας της θάλασσας δυχτηχώς αυτά τα ψάρια έρχονται και στα νερά μας.είναι δυσκολο εώς αδύνατο να κάνεις κάτι στο θέμα αυτό

Χρήστο αυτό το σκαφάκι το ήξερα αλλά μόνο σαν το μέσον για να καλάρεις στεριανό παραγάδι όταν δεν υπάρχει αέρας.
Αλλά θα ήθελες να γίνεις πιο συγκεκριμένος γιατί δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό που σε ενοχλεί σε αυτήν την τεχνική.
Εγώ για να είμαι ειλικρινής δηλώνω εντυπωσιασμένος όταν βλέπω αυτού του είδους τα τεχνάσματα γιατί δεν θεωρώ ότι κάνουν ζημιά.
Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος γιατί δεν τα ξέρω λεπτομερώς τα πράγματα και γι' αυτό ρωτώ για να μάθω περισσότερα.
Όσο για τα αόρατα δίχτυα όντως έχουν εμφανιστεί από τόσο παλιά. Περίπου στα τέλη της 10ετίας του 1970. Αλλά λόγω της αυστηρής απαγόρευσης εξαφανίστηκαν γρήγορα από την αγορά.

Μιχάλη χρησιμοποιώντας το σκαφάκι είναι κάτι παρόμοιο με το φυλακα έχει αποτελέσματα εξαιρετικά σε συναγρίδες ,φαγκριά.αν υποθέσουμε ότι ο φύλακας κάνει ζημιά το ίδιο κάνει και αυτό.
το να ρίχνεις παραγάδι απο την ακτή με αυτά και όλα τα άλλα που σκαρφίζετε ο καθενας με φελιζολ ,πανιά και ότι αλλο υλικό μπορείς να φανταστείς είναι παράνομο.
πριν λίγες μέρες είχα διηγηθεί την ιστορία με έναν τυπο που ειχε ρίξει παραγαδι αφρού νυχτιάτικα και καθώς επέστρεφα τα πηρε η μηχανη μεσα και ξεμεινα με κυνδινο μεγάλο.τη ζημιά που έπαθε η μηχανή που τη βάζεις?και ζητούσε και τα ρέστα ο τυπος αυτός.
εσένα δε θα σε πείραζε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 15:59 #28 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός
Μιχαλη κατα την ταπεινη μου γνωμη σωστα απαγορευεται το διχτυ στους ερασιτεχνες ψαραδες!(το κατα ποσο τηρειται ειναι αλλο θεμα)
Οι λογοι της αποψης μου αυτης ειναι οι εξης
1)Το διχτυ ( σε συνδιασμο με τον εργατη) που σχεδον ολοι οι επαγγελματιες εχουν, οταν εχει ψαρι η περιοχη ειναι το πιο αποδοτικο μεσο ψαρεματος με το μεγαλο μειονεκτημα ομως οτι πιανονται σε αυτο και πολλα ψαρια που ειτε λογο μεγεθους ειτε λογο ειδους επιστρεφουν ψοφια στην θαλασσα!Αρα το τιμημα ειναι αρκετα μεγαλο αλλα οι επαγγελματιες που θελουν να θρεψουν την οικογενεια τους δικαιολογουνται!Οι ερασιτεχνες ομως ΟΧΙ!Αλλωστε η αποδοτικοτητα πιστευω οτι για τον ερασιτεχνη δεν πρεπει να ειναι αυτοσκοπος
2)Αν για καποιο λογο το διχτυ μαγκωσει στον βυβο και δεν μπορεσουμε να το σηκωσουμε γινεται μια μεγαλη ανουσια ψαροπαγιδα θανατου για πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα αφου τα ψαρια που εχουν πιαστει σε αυτο οχι μονο δεν καταληγουν στο πιατο μας αλλα πολυ πιθανον να ελκυσουν και αλλα ψαρια σαν δολωμα που στη προσπαθεια τους να πανε να τα φανε πιανονται και αυτα και ου το καθε εξης!Σκεψου λοιπον αυτο το ψαρευτικο εργαλειο στα χερια του καθε ενος απο εμας που μεχρι να μαθουμε κιολας πως να το χρησιμοποιουμε θα ειχαμε μαγκωσει μερικα στο βυθο!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 16:21 #29 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Νέες τεχνικές και ερασιτεχνικός επαγγελματισμός

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Μιχαλη κατα την ταπεινη μου γνωμη σωστα απαγορευεται το διχτυ στους ερασιτεχνες ψαραδες!(το κατα ποσο τηρειται ειναι αλλο θεμα)
Οι λογοι της αποψης μου αυτης ειναι οι εξης
1)Το διχτυ ( σε συνδιασμο με τον εργατη) που σχεδον ολοι οι επαγγελματιες εχουν, οταν εχει ψαρι η περιοχη ειναι το πιο αποδοτικο μεσο ψαρεματος με το μεγαλο μειονεκτημα ομως οτι πιανονται σε αυτο και πολλα ψαρια που ειτε λογο μεγεθους ειτε λογο ειδους επιστρεφουν ψοφια στην θαλασσα!Αρα το τιμημα ειναι αρκετα μεγαλο αλλα οι επαγγελματιες που θελουν να θρεψουν την οικογενεια τους δικαιολογουνται!Οι ερασιτεχνες ομως ΟΧΙ!Αλλωστε η αποδοτικοτητα πιστευω οτι για τον ερασιτεχνη δεν πρεπει να ειναι αυτοσκοπος
2)Αν για καποιο λογο το διχτυ μαγκωσει στον βυβο και δεν μπορεσουμε να το σηκωσουμε γινεται μια μεγαλη ανουσια ψαροπαγιδα θανατου για πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα αφου τα ψαρια που εχουν πιαστει σε αυτο οχι μονο δεν καταληγουν στο πιατο μας αλλα πολυ πιθανον να ελκυσουν και αλλα ψαρια σαν δολωμα που στη προσπαθεια τους να πανε να τα φανε πιανονται και αυτα και ου το καθε εξης!Σκεψου λοιπον αυτο το ψαρευτικο εργαλειο στα χερια του καθε ενος απο εμας που μεχρι να μαθουμε κιολας πως να το χρησιμοποιουμε θα ειχαμε μαγκωσει μερικα στο βυθο!


συμφονώ απόλυτα μαζί σου φίλε μου πολύ σωστά απαγορευτικε το δίχτυ όχι μόνο για την προστασία των ψαριών αλλά και των ανθρόπων που ήταν πραγματικός κυνδινος μιας και τα δυχτια ήταν παντού εξω-εξω και μπορούσες ευκολα να πνιγείς...
όταν επιτρεπόταν πριν 7 χρόνια που τα χρησιμοποιούσε ο πατερας μου μιας και ειχε βαρεθεί τα άλλα είδη ψαρεματος μου είπε να πάμε να τα ρίξουμε.ετσι πήγα τα ρίξαμε.βέβαια του τα έψαλα ότι αυτός δεν είναι τρόπος ψαρέματος αλλά καταστροφής.τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά για αυτόν αλλά όταν είδα 9 συναγρίδες μισόκιλες πανω στο δυχτι και άλλα πολλά μικρόψαρα να πετάγονται σαφώς και στεναχωρήθηκα.τελικά σκεφτηκα να τα πετάξω αλλά κατάφερα τον έπεισα και το σταμάτησε το δυχτι.ετσι κάναμε συρτούλα και καθετούλα και θράψαλα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 17:26 #30 από ergotelis
Με τους λαγοκέφαλους θα πρέπει να σας απασχολήσει αρκετά πιστεύω το θέμα, δε ξέρω αν αντέχει αυτό το ψάρι στα πιο κρύα νερά της βορείου ΕΛλάδος, αλλά σκεφτείτε το εξής, αυτό το ψάρι ΔΕΝ έχει φυσικό θηρευτή, ΔΕΝ καταναλώνεται, ΔΕΝ πιάνεται εύκολα(έχει απίστευτα δόντια που κόβουν τα πάντα) και ΤΡΩΕΙ το γόνο. Κάποτε ήτανε αμιλητέος ο αριθμός τους, τώρα βγάζουνε και μέσα στο λιμάνι του Ηρακλείου τέρατα. Αυτά πάνε 10+ κιλά όταν μεγαλώσουν. Αν δε βρουν φαί, αρχίζουν και κανιβαλίζουν!
Η μοναδική βιόσιμη λύση, προς το παρόν, όσο απίστευτο και αν θα σας φανεί, η οποία και έχει προταθεί και είναι υπό συζήτηση, είναι η επιδοτούμενη αλιεία τους. Δλδ πάρε 5 ευρώ επιδότηση για κάθε κιλό που πιάνεις. Δεν είναι εφικτή η εξαγωγή τους, καθότι στις χώρες που τα τρώνε(Ιαπωνία) είναι λιγότερο τοξικά, διαφορετικό είδος. Άλλη λύση είναι να εισαχθούν στη Μεσόγειο οι φυσικοί θηρευτές του, αλλά πάλι δεν είναι εύκολο να βάζεις ένα ξενικό είδος στο τόπο χωρίς τη κατάλληλη μελέτη.
Δεν είναι εύκολο να μαγιρευτούν, η τοξίνη τους διαφέρει από περίοδο σε περίοδο, από θηλυκό σε αρσενικό και μπορεί να είναι τόσο στο δέρμα όσο και στα εντόσθια. Η τοξίνη αυτή αδρανοποιείται με 3 ώρες μαγίρεμα στους 150 C, επομένως δύσκολα μαγιρεύονται.
Οι ζημιές που κάνουν στους ψαράδες, ακόμη μεγαλύτερες. Τα μεγαλύτερα του είδους (>2kg) κόβουν δίχτυα παραγάδια σύρματα τα πάντα. Καταστρέφουν στην ουσία όλο το ψαρευτικό εξοπλισμό τους.
Δε ξέρω αν θα βρεθεί άλλη λύση στο άμεσο μέλλον, αλλά αν δε καταπολεμηθεί αυτό το ψάρι άμεσα τότε δε θα αφήσει τίποτε στην ήδη επιβαρημένη μεσόγειό μας. Ψαράδες στη κρήτη αποκλείεται να μην έχουν να σας πουν ιστορίες. Εγώ περιορίζομαι , σε όσα είμαι σίγουρος δλδ ότι ήταν λαγόψαρα, φέτος σε 2 περιπτώσεις παραγαδιού που είχα στη σειρά 15κομμένα παράμαλλα λες και τα έπιασα με το νυχοκόφτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.159 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection