- Δημοσιεύσεις: 415
- Μου αρέσει που έλαβε 724
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή!nickzick έγραψε: Πραγματικά εύχομαι να είχα αρχίσει νωρίτερα αυτό το όμορφο χόμπυ κ ευελπιστώ να δω στο μέλλον τις παλιές καλές μέρες στις οποίες οι περισσότεροι αναφέρεστε!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Έψαξα λίγο σε διάφορα βιντεάκια για να δω τέτοια ψαρέματα αλλά δεν είδα, ίσως γιατί βαρέθηκα και δεν έψαξα αρκετά. Μπορώ να φαντασθώ όμως αυτό που μου λες, αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι με αυτό τον τρόπο μπορείς να πιάνεις ποσότητες ψαριών και μάλιστα αυτών των ειδών που ζούνε κυρίως στα βαθιά (συναγρίδες, φαγκριά) σε βαθμό που να θεωρηθεί ότι γίνεται ζημιά. Ούτε και ισχυρίστηκα ποτέ ότι ο φύλακας κάνει ζημιά, εκτός αν θεωρήσουμε κάθε τεχνικό ψάρεμα που μπορεί και συλλαμβάνει ένα ψάρι ως επιζήμιο, πράγμα που ισοδυναμεί στην ουσία με ολική απαγόρευση του ψαρέματος γενικώς. Θέλοντας να τεκμηριώσω αυτόν μου τον ισχυρισμό θα πω ότι ο φύλακας είναι μια μορφή συρτής βυθού η οποία καλύπτει δυνατότητες που δεν μπορεί να καλύψει η παραδοσιακή συρτή βυθού. Συγκεκριμένα ενώ η συρτή βυθού υπερέχει στη δυνατότητα να ψάχνει μεγαλύτερες περιοχές, αλλά δεν μπορεί να πάει βαθύτερα από 50 μέτρα (και πολύ λέω) ο φύλακας μπορεί να πάει βαθύτερα, έχει δυνατότητα να ψαρέψει με μεγαλύτερη ευχέρεια σε ανώμαλους βυθούς και με τη χρήση των προηγμένων βυθομέτρων (τα οποία χρησιμοποιεί βέβαια και η συρτή βυθού) μπορεί να ψαρεύει στοχευμένα, αλλά πάντως σε περιορισμένη έκταση. Αυτές είναι η διαφορές και τα πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα που έχει το κάθε ένα από αυτά τα ψαρέματα. Θα έλεγα ότι αυτά τα ψαρέματα αλληλοσυμπληρώνονται. Στο υπό έκδοση βιβλίο μου για τις συρτές έχω ολόκληρο κεφάλαιο στο οποίο αναλύω / συγκρίνω αυτά τα ψαρέματα, καθώς και το ψάρεμα του πλάνου (jigging). Αν οδηγηθούμε στη λογική να απαγορέψουμε και αυτά τα ψαρέματα τότε θα μας μείνει μόνο η καθετή και το πεταχτάρι.ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: Μιχάλη χρησιμοποιώντας το σκαφάκι είναι κάτι παρόμοιο με το φυλακα έχει αποτελέσματα εξαιρετικά σε συναγρίδες ,φαγκριά.αν υποθέσουμε ότι ο φύλακας κάνει ζημιά το ίδιο κάνει και αυτό.
Και βέβαια θα με πείραζε και αν έχω καταλάβει καλά (γιατί κάθισα και μελέτησε όλα όσα βρήκα σχετικά) ο λόγος που αυτός ο τρόπος ψαρέματος απαγορεύεται δεν είναι ότι κάνει ζημιά στον θαλάσσιο πλούτο αλλά λόγω του ότι γίνεται κοντά σε στεριές προκαλεί ατυχήματα σαν κι αυτό που περιγράφεις.ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: το να ρίχνεις παραγάδι απο την ακτή με αυτά και όλα τα άλλα που σκαρφίζετε ο καθενας με φελιζολ ,πανιά και ότι αλλο υλικό μπορείς να φανταστείς είναι παράνομο.
πριν λίγες μέρες είχα διηγηθεί την ιστορία με έναν τυπο που ειχε ρίξει παραγαδι αφρού νυχτιάτικα και καθώς επέστρεφα τα πηρε η μηχανη μεσα και ξεμεινα με κυνδινο μεγάλο.τη ζημιά που έπαθε η μηχανή που τη βάζεις?και ζητούσε και τα ρέστα ο τυπος αυτός.
εσένα δε θα σε πείραζε?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Η λύση για μένα είναι να δημιουργηθούν ζώνες στις οποίες κανείς δεν θα επιτρέπεται να ψαρεύει και να βρίσκονται σε σημεία που μπορεί εύκολα να παρακολουθεί το λιμεναρχείο ή να χρησιμοποιούνται κάμερες που θα καταγράφουν όλοι την δραστηριότητα τις περιοχής … μην σας πω να είναι και live σε κάποιο web site και θα τις βλέπουν όλοι οι πολίτες !!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μιχάλη θα πρέπει σε κάθε περιοχή να υπάρχουν ζώνες που δεν θα επιτρέπεται το ψάρεμα και μάλιστα να γίνει μελέτη για να βρεθούν τα πιο ιδανικά ανά περιοχή !!!!
Μια επιπλέον λύση (που δεν θα γίνει ποτέ) είναι να φύγουν οι ιχθυοκαλλιέργειες από μέρη που βρίσκονται ήδη πάνω από 20 χρόνια και να μεταφερθούν σε μέρη που η θάλασσα είναι ανοιχτή ..... πχ στην Αμερική δεν τις φτιάχνουν σε κλειστούς κόλπους αλλά στον ατλαντικό!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD