Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

03/08/2009 00:07 #291 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Ιορδανη... :bye:
Το προβλημα δεν ειναι να διαλεξουμε μερικα ψαρια και να τα φωτογραφησουμε,απλα και μονο για να ειμαστε 'ενταξει' με τους υπολοιπους εδω μεσα.
Αυτο αν γινεται,γινεται μονο για το 'φαινεσθε'
Το θεμα ειναι να προσπαθησουμε να ειμαστε ενταξει,πρωτα με τον εαυτο μαςκαι μετα με ολους τους αλλους.
Ας κανουμε το εξης απλο.
Ας παρουμε εναν κιουρτο φυλαξης(αυτους τους μακροστενους που συνηθως ειναι για γλυκα νερα)και βαζουμε εκει μεσα,ολα τα ψαρια που πιανουμε.
Οταν τελειωσουμε,τα φωτογραφιζουμε-αν θελουμε να εχουμε ενθυμιο- κραταμε αυτα που θελουμε και τα υπολοιπα,τα ελευθερωνουμε.
Απλα,ομορφα και ωραια.
Ακομα και σε μερα που τρωνε σαν τρελα να πεσουμε,ευχαριστιομαστε το ψαρεμα μας και κραταμε οσα μας χρειαζονται για φαγητο.
Φιλικα Γιωργος

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/08/2009 00:15 #292 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε Γιωργο αυτο μου αρεσε πολλη σωστη η ιδεα σου :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:
:thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:
δεν μου εχει περαση απο το μυαλο :yes3: :yes3: :yes3: :yes3: :yes3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/08/2009 00:28 #293 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα Γιώργο  :good:

Ο κιούρτος που αναφέρεις είναι εφαρμόσιμος μόνο σε περίπτωση που ψαρεύουμε από την ακτή.

Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις όπου αυτό δεν είναι εφαρμόσιμο. Όπως πχ. στην συρτή.

Άσχετα όμως από αυτό, σίγουρα όλοι μας βγάζουμε και ψαράκια τα οποία δεν καταφέρνουμε να τα κρατήσουμε ζωντανά (ακόμη και σε κιούρτο).

Δεν είναι ανάγκη να τα προσθέσουμε σε φωτογραφία για να προκαλέσουμε τυχόν αντιδράσεις. Αυτό εννοώ με διαλογή ψαριών.

Πιστεύω πως αν κάποιος φωτογραφίσει τα ψάρια που έχει στον κιούρτο του πριν να κάνει την επιλογή για τα ποιά θα κρατήσει τελικά για φαγητό, θα έχει ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση με αυτόν ο οποίος τα φωτογραφίζει σε πιάτο.

Δηλαδή θα αρχίσει πάλι η κριτική για την ποσότητα για το μέγεθος κλπ.

Το καλύτερο πιστεύω είναι να μην ποστάρουμε γενικά φωτογραφίες ψαριών, ειδικά όταν αυτές ...προκαλούν. (Ο νοών νοείτο).

Φιλικά Jo :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2009 19:10 #294 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Όταν ποστάρετε κάποια ψαριά σας, πείτε και δυο λόγια πως και με τι τα πιάσατε

Προσωπικά νευριάζω για τις φώτο που είναι ασχολίαστες του τρόπου πιασίματος, δόλωμα κλπ
(Εκτός των γνωστών στην πιάτσα  :rofl:)
ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ  :tease:
ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟ   :thank_you2:  :bye:

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 12:10 #295 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωρα:    βραδυνο προχθες απο 19:00-23:00
τοπος :  λαυριο
συνθήκες:    1-2 μποφορ ΔΒΔ  1002 bar
προβλεψη σελινης : αριστη
δολωμα :  μανα -- γαριδες μπισκ
2 ατομα:  4 συνολικα καλαμια 80-150 γρμ
τροπος:  καστινκ  μοναγκιστρο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Τιποτα ουτε τσιμπια
 
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
υπηρχαν σημαδια απο προγενεστερους ψαραδες ..
ρε παιδια τι αψαρία ειναι αυτη ;;;  :crazy: :crazy: ειμασταν προετοιμασμενοι να κατσουμε αλλες 2-3 ωρες αλλα αυτη η απραγια μας εσπασε τα νευρα τα δολωματα χορταστικα ,,τα παραμαλα αορατα ,,οι βολες σωστα απλωμενες ,,αλλα,, ετσι οπως τα βαζαμε ετσι τα βγαζαμε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 16:48 #296 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ωρα:    βραδυνο προχθες απο 19:00-23:00
τοπος :  λαυριο
συνθήκες:    1-2 μποφορ ΔΒΔ  1002 bar
προβλεψη σελινης : αριστη
δολωμα :  μανα -- γαριδες μπισκ
2 ατομα:  4 συνολικα καλαμια 80-150 γρμ
τροπος:  καστινκ  μοναγκιστρο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:
Τιποτα ουτε τσιμπια
 
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
υπηρχαν σημαδια απο προγενεστερους ψαραδες ..
ρε παιδια τι αψαρία ειναι αυτη ;;;  :crazy: :crazy: ειμασταν προετοιμασμενοι να κατσουμε αλλες 2-3 ωρες αλλα αυτη η απραγια μας εσπασε τα νευρα τα δολωματα χορταστικα ,,τα παραμαλα αορατα ,,οι βολες σωστα απλωμενες ,,αλλα,, ετσι οπως τα βαζαμε ετσι τα βγαζαμε


Με τετοιο καιρο δεν επρεπε να βαλεις σκληρα δολωματα αλλα κανεναν αμερικανο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 16:51 #297 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος


συνθήκες:    1-2 μποφορ ΔΒΔ  1002 bar
προβλεψη σελινης : αριστη
δολωμα :  μανα -- γαριδες μπισκ


Με τετοιο καιρο δεν επρεπε να βαλεις σκληρα δολωματα αλλα κανεναν αμερικανο


Άγγελε :bye:, μπορείς να μας εξηγήσεις το γιατί?

:thank_you2: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 17:56 #298 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπερα σε ολους ,η προσωπικη μου γνωμη ειναι πως καθενας μπορει να φωτογραφιζει οποια και οσα ψαρια του αρεσει διαφωνω με την ιδεα του να αποκρειπτουμε τα μικροτερα και να φυγουραρουν τα μεγαλα για να μην ερεθιζονται καπιοι ,η ψαρια ειναι αυτη και αυτουσια πρεπει να ποσταρετε.Ενα μικρο σαργουδακι αδικος θα πεθανει αλλα αφου το καταπιε δεν γινεται αλιως ειναι μερος της εξορμησης και θα φωτογραφιθει μαζι με τα αλλα τι να κανουμε αποιον τον πειραζει να μην κοιταει

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 18:23 #299 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συμφωνώ μαζί σου Δημήτρη!
Το ζήτημα είναι να μην πιάνουμε ή αν μπορούμε να απελευθερώνουμε τα ψάρια που είναι μικρά!Το να μην τα φωτογραφίσουμε είναι απλά και μονο για να μην υπάρχουν εντάσεις στο forum...πράγμα ελλάσωνος σημασίας αφού το κακό για το περιβάλλον έχει ήδη γίνει...
Να μην σου πω ότι ορισμένες φορές μια τέτοια ένταση ίσως αφυπνίζει μερικές συνειδήσεις... :bye:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2009 19:26 #300 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος


συνθήκες:    1-2 μποφορ ΔΒΔ  1002 bar
προβλεψη σελινης : αριστη
δολωμα :  μανα -- γαριδες μπισκ


Με τετοιο καιρο δεν επρεπε να βαλεις σκληρα δολωματα αλλα κανεναν αμερικανο


Άγγελε :bye:, μπορείς να μας εξηγήσεις το γιατί?

:thank_you2: :give_rose:


Απο προσωπικη εμπειρια με τετοιο ελαφρυ βοριαδακι μονο μουρμουρες εχει και τα λαβρακια αν υπαρχει κανενα συνηθως δεν τρωνε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.305 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection