- Δημοσιεύσεις: 973
- Μου αρέσει που έλαβε 2
ΗΘΙΚΗ
Ειμαστε ενα ψαρευτικο φορουμΣωστα και υποτιθεται οτι σαν ομοιοπαθεις (οπως λες και συ) κρινουμεΜεγαλη κουβεντα ο ενας τον αλλον...
Φυσιολογικοτατο και ανθρωπινο!!!Υποκειμενικο
Ανηθικο θεωρω το να θελω να πω κατι και να καταπιεζομαι να μην το πω!
Τι εννοεις με αυτοΑπλα πρεπει να προσεχω πως θα το πω!!Σωστα
Κατα ταλλα ολα τα υπολοιπα ειναι ανθρωπινες αντιδρασεις!!!
Δεν ειαστε ολοι ιδιοι,με το ιδιο σκεπτικο,ιδια φιλοσοφια και νοοτροπια!!Το κραταω για παρακατω
Εχουμε διαφορετικες αποψεις και πρεπει να τις λεμε απλα πρεπει να προσεχουμε το πως θα τις πουμε!!!Σωστα
Ανθρωποι ειμαστε και μια θα ειμαστε στα πανω μας μια στα κατω μας...
Σημερα ειναι τα πολλα ψαρια,αυριο θα ειναι τα μικρα ψαρια μεθαυριο πιο ειναι το καλυτερο καλαμι και παει λεγοντας
Δεν υπαρχει λοιπον κατι προσωπικο με κανεναν απλα διαφορετικες γνωμες και αντιληψεις
Που ειναι το παραλογο?Για αυτο κρατησα το παραπανω.Εδω ειναι υποκειμενικο το τι ειναι παραλογο βαση του παραπανω Παυλο.Προσωπικα δε μου αρεσει το "δικαστηριο"
Ας αφησουμε λοιπον την ηθικη στην ακρη...Εντελως?-s_head:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δε περνω το μερος κανενος ουτε ειμαι συνηγορος του Τασου κτλ .Ουτε καν τον ξερω αλλα προσωπικα βλεπω οτι θιγονται προσωπικοτητες και ειναι ασχημο.
εννοείς ότι θίγεται ο Τάσος ως προσωπικότητα?Ναι μιλω παντα για το ατομο μου και το παραδειγμα του Τασου ειναι τυχαιο εχει γινει και με αλλους
στο προηγούμενο ποστ του έγραψε το παρακάτω
<----Ασχημη διατυπωση του σαφωςαυτοι που για να με συκοφαντισουν με τον χειρωτερο τροπο,παρομοιαζουν το ψαρεμα με το καλαμι,με το ψαρεμα με ψαροντουφεκο το βραδυ με φακο( η τελειως ασχετοι ειναι, η παμπονηροι μαλλον το δευτερο )
Ουτε καν γνωριζόμαστε και μου λέει ότι τον συκοφαντώ και παρακάτω συνεχίζει λέγοντας ότι είμαι ή παμπόνηρος ή παντελώς άσχετος...Εγω δηλ πρέπει να θιχτώ? Αφού ούτε που με ξέρει....Ατοπο.Εγω που δε σε ξερω μπορω να πω οτιδηποτε για το ατομο σου?Παραδειγμα.
Και να σου πω ότι στο δικό μου ποστ (που ουδεμία σχέση είχε με τον Τασο), εγραψα απλώς οτι το να πετυχαινεις τα ψάρια να τρώνε και να τα ξεσκίζεις βασιζόμενος στην αδυναμία τους την χρονική στιγμη αυτή, το θεωρώ ίδιο με το να πηγαίνεις βράδυ και να τα καμακώνεις....Που το παράλογο δηλαδη?
Και εννοείται πως ότι γράφεται ή διαβάζεται έχει να κάνει με σχολιασμό και θίξιμο πράξεων και όχι προσωπικοτήτων αφού δεν γνωριζόμαστε....
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΗΘΙΚΗ
Ανηθικο θεωρω το να θελω να πω κατι και να καταπιεζομαι να μην το πω!
Εχουμε διαφορετικες αποψεις και πρεπει να τις λεμε απλα πρεπει να προσεχουμε το πως θα τις πουμε!!!
Ας αφησουμε λοιπον την ηθικη στην ακρη...??
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD