Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

23/11/2008 20:55 #211 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Φίλε Μάνο,είμαστε 2 οι Νικολάδες!
Σε ποιόν αναφέρεσαι?

Φιλικά.
Νίκος.



σε σενα φιλε μου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 20:59 #212 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Υπαρχουν και τα πμ μανο ΠΜ τα ξερεις? κανεις κλικ στο ονομα και στελνεις ΠΜ!
Ill tell you that in english too..Click on the name and write a pm

ΠΜ=Προσωπικο μυνημα
PM=Personal message

Η λυση για μενα ειναι να υπηρχε μια επιλογη να κανω "ignore" καποιον ωστε ουτε τα ποστς του να βλεπω ουτε τις ψαριες του το ιδιο και για οσους δεν με γουσταρουν

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 21:02 #213 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Υπαρχουν και τα πμ μανο ΠΜ τα ξερεις? κανεις κλικ στο ονομα και στελνεις ΠΜ!
Ill tell you that in english too..Click on the name and write a pm

ΠΜ=Προσωπικο μυνημα
PM=Personal message


εση ετσι εχεις μαθει να κριβεσε πησω απο πμ μηνηματα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 21:06 #214 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θα σας παρακαλούσα - προέτρεπα να ξαναδιαβάσετε τον τίτλο του topic.
Ευχαριστώ

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 21:15 #215 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μόλις "εξαφάνισα" ένα προσβλητικό προς άλλο μέλος post. Μπορώ να το κάνω και για όλο το topic, αν αυτό θέλετε.
Κρίμα που κάποιοι δεν μπορούν ή δε θέλουν να κάνουν μια συζήτηση της προκοπής.

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 21:21 #216 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν θα ξανασχολιασω,καλες ψαριες των σπαρων και των γυλων με τα ζιπλεξ
οσα δεν φτανει η αλεπου..  :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 21:22 #217 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Φίλε Μάνο,είμαστε 2 οι Νικολάδες!
Σε ποιόν αναφέρεσαι?

Φιλικά.
Νίκος.



σε σενα φιλε μου agistri

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 21:29 #218 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μάνο,θα σου πώ την γνώμη μου,κι ο θεός ας βάλει το χέρι του!

Το να βγαίνεις όπως λες και να ποστάρεις συγχαρητήρια "κάθε φορά" που ο Χ Παναγιώτης ποστάρει την ψαριά του,δεν παραβιάζει πουθενά τον κανονισμό του site.
Όμως,χωρίς να θέλω να σε θίξω,θα σου πώ ότι από ένα σημείο και μετά καταντάει λίγο κουραστικό(εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να του το πείς με pm,και να μην φορτώνουμε το συγκεκριμένο topic με πολλά άσχετα μηνύματα).
Τώρα,όσον αφορά το συγκεκριμένο μέλος,το μόνο που με παραξενεύει προσωπικά,είναι ο υπερβολικός ενθουσιασμός σου για ψαριές που αποτελούνται από σπαράκια και αστερίες.
Ίσως το ίδιο να παραξενεύει και άλλα μέλη.
Ίσως,το ότι σου την λένε,να είναι όχι για το γεγονός ότι γράφεις(όπως εσύ το παρουσιάζεις),αλλά για το τι γράφεις.

Φιλικά.
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 16:22 #219 από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk)
Απαντήθηκε από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

κι ο θεός ας βάλει το χέρι του!


Πραγματικά δεν ξέρω άν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω ..........
Ρε τι καιρούς εφτάσαμε............
Γ**ώ το χόμπι μου γ**ώ.............

A bad day of fishing is much better than a good day of cutting the grass.....
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 16:44 #220 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θα ήθελα να εξηγηθώ λίγο, γιατί φαίνεται ότι κάποια απο τα λεγόμενα μου παρεξηγήθηκαν:

1. Ούτε ο manos76, ούτε ο Καλογερούδης είναι "κόκκινο πανί" για μένα. Ούτε περιμένω πότε θα ποστάρουν οτιδήποτε για να ρίξω χολή. Όντως, ολόκληρο το τόπικ "αφιερώθηκε" σ'αυτούς τους χρήστες, μόνο και μόνο γιατί ΚΑΤ'ΕΜΕΝΑ αντιπροσωπεύουν μια νέα τάση στο ψάρεμα που δε με βρίσκει καθόλου σύμφωνο: "τα εργαλεία κάνουν τον ψαρά". Τί εννοώ; Ένα ζευγάρι "διαμάντια" ΔΕ δικαιολογούν σπαροκτονίες (γι'αυτό και σχολίασα προσωπικά τον Καλογερούδη), ΟΥΤΕ πρέπει να δέχονται ενθουσιώδη συγχαρητήρια επειδη "συμπαθάμε τον κάτοχο των διαμαντιών" (γι'αυτό και σχολίασα το Μάνο").

2. Προς Θεού, δεν πρέπει να συγκρίνουμε το μέγεθος της...ψαροσύνης μας. Πρόκειται για ΧΟΜΠΥ, και όποιος μπεί στη διαδικασία "εγώ είμαι καλύτερος ψαράς απο σένα" είναι απλά κομπλεξικός. Πάλι θα αντιγράψω τα λεγόμενα του Γιώργου Σαβέννα: Καλός ψαράς είναι αυτός που ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ το ψάρεμα. Αυτός που καρτερά τους αέρηδες για να ψαρέψεις ΔΕΝ είναι περισσότερο μάγκας απο αυτόν που "διαβάζει" το φελλό και βγάζει ό,τι θέλεις με το απίκο του. Συγκρίνουμε αχλάδια με πεπόνια χωρίς να υπάρχει λόγος.

3. Το 90% των απαντήσεων που θέλησαν να υποστηρίξουν τους "τεχνίτες" των βολών και των δίσπαστων και δε συμμαζεύεται, δυστυχώς χρησιμοποίησαν μια εντελώς άκυρη προσέγγιση (όσα δε φτάνει η αλεπού κ.λ.π κ.λ.π). Να φτάσει ΤΙ η αλεπού; Τη ρώτησε κανένας αν ΘΕΛΕΙ να τα φτάσει, και αν αυτά που "δε φτάνει" έχουν όντως τόοοοοοοση αξία πιά (οικονομική και άλλη); Αν θέλουν να με βγάλουν εμένα ή οποιοδήποτε άλλο "κατηγόρησε" (μάλλον σχολίασε) το ασύνδετο του σπάρου με το ζίπλεξ, ή τα καλάμια για φουρτούνες σε θάλασσα λάδι, τρέλο ή κομπλεξικό, ας το κάνει με επιχειρήματα και όχι με αδέξιες προσβολές (αυτό με την καταγωγή ήταν τόσο άκυρο που δεν αξίζει να σχολιαστεί παραπάνω).

4. Πιστεύω ότι πρέπει να συνεχιστεί αυτός ο διάλογος, ακόμα και με εντάσεις. Ούτε έχουμε να χωρίσουμε τίποτα, ούτε όμως είναι και το καλύτερο να μοιράζουμε λουλούδια ο ένας στον άλλο. Αν υπάρχουν διαφωνίες ως προς την προσέγγιση που έχει ο καθένας απέναντι στο ψάρεμα, ας τις βάλουμε κάτω, καλό θα κάνει νομίζω.

Αυτά.
Φιλικά,
Μιχάλης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.346 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection