- Δημοσιεύσεις: 263
- Μου αρέσει που έλαβε 1
Άσε ρε Μάνο. Πάλι ενθουσιάστηκες άδικα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μιχαλη δεν νομιζω να οφελει να αχολουμαστε με αυτο το θεμα πια.
ο φιλος Μανος εχει εκφρασει μια τεραστια συμπαθεια προς τον κ.Καλογερουδη που και στη καφετερια να τον δει να πινει καφε θα τον αποθεωσει με τον γνωστο τροπο!
επισης ουτε εγω ειδα καποιον να ψαρευει στο βιντεο αλλα καποιον να εχει παει βολτα στη θαλασσα με τα καλαμια του!ο καθενας ειπαμε .......οπως την βρισκει!
καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!
οποτε ευχομαι και εις ανωτερα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μιχαλη δεν νομιζω να οφελει να αχολουμαστε με αυτο το θεμα πια.
ο φιλος Μανος εχει εκφρασει μια τεραστια συμπαθεια προς τον κ.Καλογερουδη που και στη καφετερια να τον δει να πινει καφε θα τον αποθεωσει με τον γνωστο τροπο!
επισης ουτε εγω ειδα καποιον να ψαρευει στο βιντεο αλλα καποιον να εχει παει βολτα στη θαλασσα με τα καλαμια του!ο καθενας ειπαμε .......οπως την βρισκει!
καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!
οποτε ευχομαι και εις ανωτερα!
Αυτό ακριβώς πίνω καφέ με των καλογερούδη πιο είναι το πρόβλημα λυπών Νίκο
Λίγες ********** φωτογραφίες και βίντεο η πάρχουν στο σύνολο εδώ και ασχολιέστε με των καλογερούδη και το Κολύμα σας είναι που βγαίνω και των συγχαίρω. Χαλαρώστε (ψαράδες ) και κοιτάξτε να κάνετε κανένα ψαρεματακι να χαλαρώσετε η αψαρία φαίνετε πως σας πείραζη μερικούς.![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καποιοι εδω μεσα ειτε δεν εχουν καταλαβει τιποτα απολυτως ειτε μας δουλευουν ψιλο γαζι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD