Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

10/11/2008 12:42 #131 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καταπληκτικα ψαρια,μπραβο παιδια,παντα τετοια!!  :good:


Υ.Γ Το παιδι στη πρωτη φωτο ειναι μακρινος ξαδελφος του Σαλπιγγιδη??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 12:58 #132 από Κώστας (kalamakias)
Απαντήθηκε από Κώστας (kalamakias) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο ρε Oceanic!!!!  :clapping: :clapping: :clapping:
Πολύ ωραία κομμάτια!!!  :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Πάντα τέτοια!!!!  :good: :good: :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 13:06 #133 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σας υπενθυμιζω οτι το τοπικ "Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος"
υπαρχει για τα αρνητικα αλλα και για τα θετικα σχολια ετσι ωστε να παραμενουν "καθαρα" τα τοπικ των αποτελεσματων.


Φιλικα

Παυλος :bye:

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 13:45 #134 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κριμα που καποιοι (για πιο λόγο αραγε;) διακωμοδουν και γελοποιούν τα τοπικ με τα αποτελεσματα, στελνωντας εν γνώσει τους χανάκια, σπαράκια και μπαρμπουνάκια...Ας επέμβουν επιτέλους οι συντονιστές να μην χαλάσει και αυτό το τόπικ και ας μπουν επιτέλους κάποιοι κανόνες στις φωτογραφίες.

φιλικά
Δ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 13:48 #135 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευτυχώς που βγήκε και ο jatome στα αποτελέσματα και πόσταρε σοβαρά ψάρια,γιατί τρελλαθήκαμε να βλέπουμε σπαράκια και γόνο τελευταία!
Μπράβο παιδιά,ωραία ψαριά!(για την Ακράτα λέω)

Φιλικα
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 13:56 #136 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωω ΡΕ ΚΑΤΙ ΑΡΚΟΥΔΙΑ!Αυτα ειναι γλεντια! :clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 17:54 #137 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε μανο αν μπωρεις να ποσταρεις πιο σοβαρα ποστς σε παρακαλω καντο γιατι γελοιοποιησε αν δεν το καταλαβες οπως μερικα γιαπωνεζικα cartoon..

Ως επι του θεματος τωρα,η δικαιολογια οτι το ψαρακι καταπιε το αγγιστρι ετσι δεν μπορουσα να το σωσω εφοσον υπαρχει η θεληση,δηλωνει  οτι δεν χρησιμοποιηθηκε το σωστο μεγεθος αγγιστριου το οποιο να αφηνει επιλογη απελευθερωσης.

Η Ελλαδα εχει μια απεραντη μεσογειος μεσα της και στην Ιταλια,Ισπανια ακομα και Γαλλια ποσταρουν μονο κατι τερατα,ειμαστε αραγες κατωτεροι ψαραδες απο εκεινους?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 18:37 #138 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω φιλε Νικο.Θελω να κανω μια εντελως φιλικη παρατηρηση και να μη την παρει κανεις στραβα.Αν εκει που ψαρευετε εχει πολλα μικροψαρα υπαρχουν τα "οικολογικα"αγκιστρια τουλαχιστον ετσι τα ξερω εγω που εχουν την ακιδα να κοιταει προς τα μεσα (ειναι κυκλικα) και δε καρφονονται στα σπλαχνα παρα μονο σε χειλια δοκιμαστε τα εμεις παντως τα χρησιμοποιουμε συνεχεια, και επειδη μερικοι λενε οτι δε καρφωνουν γενικα ψαρι σας διαβεβαιω οτι τα 2 απο τα 4 ψαρια στις φωτογραφιες ειναι πιασμενα με τετοια αγκιστρια.Γιατι αν εχει μικροψαρα δεν εχει μονο σπαρους εχει και λιγδες (100γρ) και σαργουδακια που τρωνε σα μανιασμενα μικρα και γιατι να χαλασεις κατι που θα πιασεις του χρονου και θα ειναι μισο κιλο και θα το χαρεις κιολας.Γιατι αν το αφησεις να ζησει και ζησει παλι εσυ θα το πιασεις οταν θα πρεπει ειναι νομος


Υ.Γ.Οποιος δε μπορει να βρει τα αγκιστρια αυτα ας μου κανει πμ να του πω μαρκα και κωδικο

Φιλικα και μονο Δημητρης :give_rose:

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 20:05 #139 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Κριμα που καποιοι (για πιο λόγο αραγε;) διακωμοδουν και γελοποιούν τα τοπικ με τα αποτελεσματα, στελνωντας εν γνώσει τους χανάκια, σπαράκια και μπαρμπουνάκια...Ας επέμβουν επιτέλους οι συντονιστές να μην χαλάσει και αυτό το τόπικ και ας μπουν επιτέλους κάποιοι κανόνες στις φωτογραφίες.

φιλικά
Δ.


Δημητρη καλησπερα.
Εννοεις την φοτο που ανεβασε ο Αντωνης με ενα τοσοδουλι σπαρακι?
Σε αυτην ποσταρα και εγω ζητωντας του να περιγραψει τη μαχη με το
ψαρι, και ηταν πλακα βεβαια, ετσι για να ξεφυγουμε λιγο απο την
σπαροφιλολογια των ημερων... :yes:
Βλεπω οτι τα ποστ (πολυ σωστα) σβηστηκαν.

Προς διαχειριστες:

Θα προτεινα στην κορυφη καθε σελιδας των αποτελεσματων να μπει
εμφανες λινκ που να παραπεμπει σε αυτο εδω το τοπικ με
τιτλο πχ. "τα σχολια σας εδω".
Η καλυτερα, δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο να γινει, σε καθε ποστ
αντι της παραθεσης να μπει κουμπι "σχολια" ωστε πατωντας το
να ποσταρει-σχολιαζει καποιος κατευθείαν εδω.

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 20:49 #140 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Χτες, Κυριακή ο κύριος της φωτογραφίας σε νωπό (γόπα). Βάρος 3900 γραμ.


σταθη εισαι ωραιος μπραβω φιλε μου ο θεος να σου δηνη τετιες χαρες να τις μυραζεσε μαζι μας. μπραβω παλικαρι μου. :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.796 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection