× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

06/06/2012 09:23 #2641 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε: Σταύρο, μετέφερα το νέο θέμα που άνοιξες σχετικά με μεταφορά καγιάκ σε προηγούμενο μύνημα σου στην προηγούμενη σελίδα.

Μέχρι να φτιαχτούν οι θυγατρικοί πίνακες, να επαναλάβουμε για σένα, τον Σταύρο και όποιον άλλο θέλει, τον κατωτέρω πίνακα, με κολπάκια γρήγορης εύρεσης θεμάτων:

Λοιπόν,

επειδή έχουμε κατά καιρούς αναφέρει-αναπτύξει αρκετά και πολύ χρήσιμα άρθρα ειδικά για αρχάριους, ετοιμάσαμε ένα πίνακα περιεχομένων ώστε τα διάφορα θέματα που μας ενδιαφέρουν, να μπορούμε να τα βρούμε σε προηγούμενες σελίδες, πηγαίνοντας στην σελίδα " Συζητήσεις", στο μενού που ανοίγει διαλέγουμε "αναζήτηση" και εκεί, χρησιμοποιούμε τις λέξεις κλειδιά που θέλουμε-μας ενδιαφέρουν και βρίσκονται σε «» στον παρακάτω πίνακα.

Για να συντομεύουμε την διαδικασία,

1) Δεξιά στο «Αναζήτηση στις κατηγορίες» διαλέγουμε την δική μας, «ψάρεμα με καγιάκ»
2) Αριστερά στο α) «Εύρεση μηνυμάτων του» διαλέγουμε «Οποιαδήποτε ημερομηνία»


Λοιπόν, κάποια χρήσιμα αρκετά ολοκληρωμένα άρθρα για καγιακοθέματα πού έχουμε κατά καιρούς παρουσιάσει, είναι τα κατωτέρω.
Ενα θέμα, μπορεί να παρουσιάζεται στην αρχή, στο μέσον ή, στο τέλος της σελίδας. Επίσης, μέσα από διαλόγους στην συνέχεια των θεμάτων, συμπληρώνονται πολλές φορές πολλαπλά τα θέματα.

(1) « ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ για Αρχάριους και ζέσταμα-υπενθύμιση στην νέα σεζόν για τους παληούς». Σελίδες (122+125)

(2) « ΚΑΓΙΑΚ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ» σελ. ( 51), «ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και,..ΑΣΦΑΛΕΙΑ» σελ.(156)

(3) «ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΓΙΑΚ με ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» Σελίδα (133)

(4) «Καροτσάκια ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΓΙΑΚ (τρέϊλερ κλπ)» Σελ (94)

(5) « Κατάλογος (Λίστα) Απαραίτητων για Προετοιμασία-Μεταφορά-ταξιδάκι-Ψάρεμα με Καγιάκ». Σελίδα (114)

(6) «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ Καγιάκ. Πως διαλέγουμε γυναικείο καγιάκ; Τι το ιδιαίτερο υπάρχει για τις κοπέλλες;» Σελίδα (128)

(7) «Στήσιμο ΚΑΛΑΜΟΘΗΚΗΣ σε Καγιάκ». Σελίδα (126)

( «ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και, εξοπλισμός ψαρέματος» Σελίδα ( 152)

(9) «Τροπος σύνδεσης ΑΓΚΥΡΑΣ Πλωτής ή, Σταθερής στο Καγιάκ» και « ΔΕΣΙΜΑΤΑ ΑΓΚΥΡΑΣ για Καγιάκ» Σελ ( 105, 106)

(10) Καγιάκ και « ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ» Σελ. (157)

(11) Καγιάκ και ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ Παληές Σελ. 88-89-90

(12) «Χειμερινή Ενδυμασία» για καγιάκ Σελ. (278-284, 292)

χαιρετισμούς,


dimkatso εγώ το έγραψα με αφορμή αυτό το ποστ του Αντώνη!


_____________________________________________________________


Δημήτρη μόνο στα Μαθηματικά έχω 20άρια,χαχαχαχα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 09:26 #2642 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ανδρέα,αυτή την βάση για το καλάμι που είναι στο βίντεο,που την έχεις πάρει?

Ψάχνω και εγώ μία,αλλά δεν βρίσκω κάτι τέτοιο...Το σκέφτομαι όμως,θα με βολεύει να κάνω κουπί και να έχω το καλάμι μπροστά μου?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2012 18:32 #2643 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νίκο, αυτή η βάση είναι Scotty όπως και η τριπλή μπροστά.Η βάση με το extender και to gear head είναι πολύ βολική γιατι ρυθμίζεται σε όλες τις κατευθύνσεις, Εγώ την πήρα από Αγγλία www.brookbankcanoes.co.uk/. Είναι ότι κορυφαίο υπάρχει στον κόσμο σε rod holders. Εναλλάκτικά κοίταξε RAM, Rhino, RailBlaza και Mad frog gear.

Φιλικά Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2012 22:06 #2644 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Nα προσθέσω την canon και την after-market η no name . των10-15Ευρώ η οποία για ψάρια των 2-3Kg κάνει σωστά τη δουλειά της.

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2012 19:49 #2645 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ,

Τα θέματα είναι ετοιμα :XXcomputer: και ανοιχτά, μπορείτε να μετέχετε (όπως πάντα) ανοιχτά και, ακόμα ΚαλΎτερα!!! :yahoo: :XXsunsmile: :yahoo:

Δεν εχουν φυσικά τελειώσει οι "μεταφορές" αναλυτικά :rtfm: , αλλά απο δώ και πέρα θα γίνονται σιγά-σιγά..

Αντε, με γειά μας και, ελπίζω να σας ευχαριστεί και διευκολύνει ο νέος τρόπος!!

Καλές Κουπιές.!! :wav: και, συνεισφορά στην γνώση και διασκεδαση, για ¨οοοΛους μας!! :yess:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2012 20:10 #2646 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη τα θερμά μου συγχαρητήρια για τον κόπο σου αλλά και για το αποτέλεσμα. Απίστευτη δουλειά....και πάλι μπράβο και ευχαριστούμε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2012 13:15 #2647 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα αγαπητοι φιλοι!!!
www.aniwthoi.net/2012/03/photos_724.html

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/06/2012 11:56 #2648 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα σε όλους.Άλλο είναι για το ...πιάτο αγαπητέ Δημήτριε και οχι ο βυθός.!!!χα χα χα
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ η αναναίωση της σελίδας.Απλά εξαίρετη.
Συγχαρητήρια καπετάνιο.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2012 18:51 #2649 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα στην παρεα των καγιακαδορων,
Αντωνη τι κανεις φιλε μου ? ελπιζω ολα να εινα καλα για σενα
κ να ζητησω συγνωμη στους καγιακαδορους για το εκτος θεματος παρεμβαση μου
εγω αντουαν εχω κατεβει στον Αρχαγγελο οπως προφανως θα εχεις καταλαβει απο αλλες αναφορες μου
κ το εχω ριξει στο ψαρεμα

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/07/2012 13:34 #2650 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
EEEEEOOOOOO!!!!!


Eνδιαφέρεται κανείς για καγιακοβόλτα αύριο Σάββατο; Είμαι "μέσα" για οπουδήποτε στν Αττική.. Αντε, να πάμε παρέα...

Απαντήσεις θα δώ μετά τις 9μμ σήμερα..

καγιακΑντώνης :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.322 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection