Καλησπέρα την όμορφη παρέα σας. Ψάχνοντας για τρόπους ψαρέματος ανακάλυψα εσάς τα τρελόπαιδα με τα kayak, η αλήθεια είναι ότι που κινήσατε πολύ το ενδιαφέρον μετά από πολύ διάβασμα αλλά και video σε youtube κλπ.
Αν και τρελός με το ψάρεμα λόγο καταστάσεων με έχει κάνει να αποσυρθώ από το ψάρεμα για πολλά χρόνια με αποτέλεσμα να έχω μείνει λίγο πίσω σχετικά, μιας και όταν ψάρευα, ψάρευα έξω από την ακτή με ένα καλάμι με μηχανισμό και με βάρκα με καθετί, τσαπαρί κλπ. Τώρα που ξανά θέλω να ασχοληθώ ανακαλύπτω διάφορα είδη ψαρέματος (λόγο και internet) τα οποία να πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει και πολλά για τις διαφορές τους από ότι έχω ψάξει στο internet για το κάθε ένα ξεχωριστά.
Τέλος πάντων όπως είπα μου έχετε κινήσει το ενδιαφέρον αν και έχω θέμα με την μεταφορά ενός καγιάκ γιατί το αμάξι μου είναι το Opel tigra του 2005 και όσοι το γνωρίζουν είναι αυστηρά διθέσιο (ελπίζω έως τέλος του χρόνου να το αλλάξω) με αποτέλεσμα να μην έχω την δυνατότητα να φορτώνω το καγιάκ στην οροφή και να οργώνω τις θάλασσες.
Ο αδελφός μου έχει πάρει ένα καγιάκ για βόλτες απλό χωρίς τίποτα πάνω μόνο κουπιά το οποίο μπορεί και να το έχει ρίξει στην θάλασσα 3 φορές όλες και όλες, και σκέπτομαι μήπως του βάλω κάνα καθισματάκι και βρω τρόπο να το ρίξω στην θάλασσα να δοκιμάσω αρχικά το κατά πόσο θα με βολέψει το καγιάκ για ψαρεματακι που είναι και η ευχαρίστηση μου το spa μου ένα πράγμα :-) .
Τέλος παιδιά θα θελα να κάνω 2 παρατηρήσεις το ένα στους διαχειριστές του forum και το άλλο προς τα παιδιά του καταστήματος cannibals όπου έχω την αίσθηση ότι διαβάζουν το συγκεκριμένο post.
Προς τους διαχειριστές: Παιδιά κάντε κάτι με το forum είναι πραγματικά παααααρα πολύ δύσκολο και κουραστικό να διαβάσεις 500 θέματα, ευχές, video, και ότι άλλο υπάρχει σε ένα post με 550 σελίδες μιλάμε διάβαζα 3 μέρες και με είχε πιάσει πονοκέφαλος από το διάβασμα (ούτε πανελλήνιες να μην έδινα), πρέπει να φτιαχτεί άμεσα και μην μπαίνουν όλα τα θέματα σε ένα Post αυτό δεν υπάρχει λέμε.
Προς cannibal: μιας και βλέπω ότι είστε το ποιο ψαγμένο κατάστημα με ειδικότητα στο αντικείμενο, 2 παρατηρήσεις καλοπροαίρετα πάντα θα θελα να κάνω, η μια είναι να βάλετε και ελληνικές περιγραφές στην σελίδα σας, αλλά και τιμές στα προϊόντα σας.
φιλικά πάντα.......