× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

24/04/2012 17:17 #2621 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ατνωνη το παράπονο μου το έχω αναφέρει αν και ξέρω ότι δεν είναι και πολύ εύκολο πρέπει να αφιερωθεί αρκετός χρόνος πιστεύω ότι θα κάνεις ότι καλύτερο, μιας και ο χώρος ο συγκεκριμένος είναι ο μόνος στην Ελλάδα με την περισσότερη ενημέρωση και ανάπτυξη θεμάτων όσο αφορά το ψάρεμα με καγιάκ .... :eusa_clap:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 21:18 - 25/04/2012 08:01 #2622 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

shatzi έγραψε:
Τέλος παιδιά θα θελα να κάνω 2 παρατηρήσεις το ένα στους διαχειριστές του forum
Προς τους διαχειριστές: Παιδιά κάντε κάτι με το forum είναι πραγματικά παααααρα πολύ δύσκολο και κουραστικό να διαβάσεις 500 θέματα, ευχές, video, και ότι άλλο υπάρχει σε ένα post με 550 σελίδες μιλάμε διάβαζα 3 μέρες και με είχε πιάσει πονοκέφαλος από το διάβασμα (ούτε πανελλήνιες να μην έδινα), πρέπει να φτιαχτεί άμεσα και μην μπαίνουν όλα τα θέματα σε ένα Post αυτό δεν υπάρχει λέμε.


:yahoo:

Πολύ καλή ιδέα, έχει αναφερθεί ξανάι.


..........................ΜΕΤΑΦΟΡΑ kayak στην ΟΡΟΦΗ του αυτοκινήτου...........

Ναι έχει γράψει για αυτό ο Anton αλλά που να το βρεις, χώρια που πρέπει να ξέρεις ότι υπάρχει τέτοιο θέμα για να αρχίσεις να το ψάχνεις. Θα παρακαλέσω τον συντονιστή Anton να το ξαναβάλει εδώ το θέμα (κάνε ένα cory-paste) ή το link για να το δουν και οι πιο νέοι στο φόρουμ, αλλά και για να πει όποιος θέλει τις δικές του σκέψεις ή διαπιστώσεις ή να εκφράσει όποια απορία μπορεί να έχει.
Θα ήταν χρήσιμο αν κάποιος έχει αγοράσει μπάρες οροφής να πει και καμιά τιμή γιατί υπάρχουν τεράστιες διαφορές από μάρκα σε μάρκα, έχω παρατηρήσει έως και 4πλάσια διαφορά τιμής.
Επιπλέον δεν είναι μόνο οι μπαρες αλλά και τα ειδικά στηρίγματα που τοποθετούνται πάνω τους και χρησιμεύουν στην καλύτερη στήριξη του καγιάκ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2012 22:14 - 24/04/2012 22:17 #2623 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
συνονόματε καλο θα είναι ο μάστορας Αντωνης να φτιάξει τις αντίστοιχες κατηγορίες όπου θα μπαίνουν τα θέματα όπως πχ

1. Αρχαριοι Πρωτη επαφή
2. Μοντελα δοκιμές
3. εκδρομές συναντήσεις κλπ
4. Ασφαλεια
5. Νομοθεσια
6. Εμπειρίες ιστορίες
7. Αγγελιες
8. Αξεσουαρ εξοπλισμός
9. Επισκευες - Προβληματα
10. Πατεντες κατασκευές
11. Καταστηματα τιμες/προσφορες.
12. Ψαρεμα
13. Video-Photo
14. Περι ανέμων και υδάτων

Κλπ

Και γενικά τέτοιες κατηγορίες όπου μέσα εκεί θα αναπτύσσονται θέματα οπός αυτό που έχεις φτιάξει εσύ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2012 07:53 #2624 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όλους.

Σταύρο, καλώς ήρθες.! :tr_hi: με το καλό, να κωπηλατείς και να μας λές τις ιστορίες σου..!! :yes3:

Εδώ, (όπως λές και σύ) θα βρείς πολλά θέματα και καγιακοτρελλαμένους, με διάθεση να βοηθήσουν. Αρα, ρώτα οτι θές, αλλά για να μην επαναλαμβανόμαστε συνέχεια, ρίξε μια ματιά στά σχετικά θέματα.

Παρακάτω θα βρείτε ενα κατάλογο με σχετικά θέματα.
Υπόσχομαι να φτιάξω θεματικές ενότητες σε 3-4 βδομάδες απο τώρα. Δεν είναι πολύ εύκολο, δεν αφορά μονο πίνακα περιεχομένων, αφορά αρχικό γέμισμα με κείμενα, μεταφορά παλαιών κλπ, κάτι που έχω ξεκινήσει εδώ και καιρό αλλά δεν εχει ολοκληρωθεί. :moil:

Παλαιότερε Σταύρο, παρακαλώ ΜΗΝ ανοίγετε νεα θέματα γιατί θα γίνει μπάχαλο. Μια χαρά διαβάζουμε εδώ, οτιδήποτε ενδιαφέρει.

Υπομονή, χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2012 08:24 #2625 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σταύρο, μετέφερα το νέο θέμα που άνοιξες σχετικά με μεταφορά καγιάκ σε προηγούμενο μύνημα σου στην προηγούμενη σελίδα.

Μέχρι να φτιαχτούν οι θυγατρικοί πίνακες, να επαναλάβουμε για σένα, τον Σταύρο και όποιον άλλο θέλει, τον κατωτέρω πίνακα, με κολπάκια γρήγορης εύρεσης θεμάτων:

Λοιπόν,

επειδή έχουμε κατά καιρούς αναφέρει-αναπτύξει αρκετά και πολύ χρήσιμα άρθρα ειδικά για αρχάριους, ετοιμάσαμε ένα πίνακα περιεχομένων ώστε τα διάφορα θέματα που μας ενδιαφέρουν, να μπορούμε να τα βρούμε σε προηγούμενες σελίδες, πηγαίνοντας στην σελίδα " Συζητήσεις", στο μενού που ανοίγει διαλέγουμε "αναζήτηση" και εκεί, χρησιμοποιούμε τις λέξεις κλειδιά που θέλουμε-μας ενδιαφέρουν και βρίσκονται σε «» στον παρακάτω πίνακα.

Για να συντομεύουμε την διαδικασία,

1) Δεξιά στο «Αναζήτηση στις κατηγορίες» διαλέγουμε την δική μας, «ψάρεμα με καγιάκ»
2) Αριστερά στο α) «Εύρεση μηνυμάτων του» διαλέγουμε «Οποιαδήποτε ημερομηνία»


Λοιπόν, κάποια χρήσιμα αρκετά ολοκληρωμένα άρθρα για καγιακοθέματα πού έχουμε κατά καιρούς παρουσιάσει, είναι τα κατωτέρω.
Ενα θέμα, μπορεί να παρουσιάζεται στην αρχή, στο μέσον ή, στο τέλος της σελίδας. Επίσης, μέσα από διαλόγους στην συνέχεια των θεμάτων, συμπληρώνονται πολλές φορές πολλαπλά τα θέματα.

(1) « ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ για Αρχάριους και ζέσταμα-υπενθύμιση στην νέα σεζόν για τους παληούς». Σελίδες (122+125)

(2) « ΚΑΓΙΑΚ και ΑΣΦΑΛΕΙΑ» σελ. ( 51), «ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και,..ΑΣΦΑΛΕΙΑ» σελ.(156)

(3) «ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΓΙΑΚ με ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» Σελίδα (133)

(4) «Καροτσάκια ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΓΙΑΚ (τρέϊλερ κλπ)» Σελ (94)

(5) « Κατάλογος (Λίστα) Απαραίτητων για Προετοιμασία-Μεταφορά-ταξιδάκι-Ψάρεμα με Καγιάκ». Σελίδα (114)

(6) «ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ Καγιάκ. Πως διαλέγουμε γυναικείο καγιάκ; Τι το ιδιαίτερο υπάρχει για τις κοπέλλες;» Σελίδα (128)

(7) «Στήσιμο ΚΑΛΑΜΟΘΗΚΗΣ σε Καγιάκ». Σελίδα (126)

( «ΚΑΓΙΑΚΟΨΑΡΕΜΑΤΑ και, εξοπλισμός ψαρέματος» Σελίδα ( 152)

(9) «Τροπος σύνδεσης ΑΓΚΥΡΑΣ Πλωτής ή, Σταθερής στο Καγιάκ» και « ΔΕΣΙΜΑΤΑ ΑΓΚΥΡΑΣ για Καγιάκ» Σελ ( 105, 106)

(10) Καγιάκ και « ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ» Σελ. (157)

(11) Καγιάκ και ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ Παληές Σελ. 88-89-90

(12) «Χειμερινή Ενδυμασία» για καγιάκ Σελ. (278-284, 292)

χαιρετισμούς,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2012 08:26 #2626 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2012 08:52 #2627 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντώνη αναμένω τους θυγατρικούς πίνακες γιατι όπως εχω αναφέρει απο την εμπειρία μου την πρόσφατη ο τρόπος που αναφέρεις να ψάχνει κάποιος ξεχωριστά θέματα μέσα σε ενα θέμα είναι σαν να κάνω καγιάκ χωρίς κουπιά με κόντρα άνεμο :eusa_drool:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2012 11:00 - 25/04/2012 11:01 #2628 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:) :hello: Καλά νερά Shatzi

ocean Trident 15
ocean tetra 12

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2012 12:06 #2629 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:hello: Ευχαριστώ αν και ακόμα όπως ανέφερα δεν εχω την δυνατότητα ακόμα αν και ειμαι ψημένος σχετικά, με κάποιες αμφιβολίες όπως να εχω την δυνατότητα να έχω την παρέα μου μαζί μου κλπ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2012 21:31 #2630 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Bγήκα σε γλυκό νερό αυτή τη φορά.
Το μέρος μικρό , οσο και οπως ενας πίνακας ζωγραφικής.3 καλά ψάρια δεν θα ξαναδούν το βυθό της λίμνης. Είχαμε όμως(με τούς

πιτσιρικάδες) και 8-9 επιστροφές στη μάνα φύση.Για κυπρίνους μιλάμε.Φωτο δεν έχει γιατί στο...βάζει,οχι δε βάζει νερό τελικά ,βάζει.
η κάποτε αδιάβροχη , χωρις συντήρηση μηχανή μας.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.466 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection