× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

11/12/2012 02:50 #2671 από ΠΕΙΡΑΙΩΤΑΚΙ
Απαντήθηκε από ΠΕΙΡΑΙΩΤΑΚΙ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
:tr_hi: :tr_hi: :tr_hi:

Φιλικά
Δημήτρης

Μαμάαααααααααα
Πάλι μου φάγανε το δόλωμα.........

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2012 10:56 #2672 από Danias
Απαντήθηκε από Danias στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

savvas pl έγραψε: Γεια σας καγιακοφιλοι ειμαι ο Σαββας ο κυπριος. Ειμαι νεος εγκεγραμμενος στο περιοδικο. το καλοκαιρι του 2011 αγορασα ενα φουσκοτο καυιακ για 2 ατομα (pathfinder), τον Απριλλη του 2012 αγορασα το bic bilbao fishing kayak (3μ μηκος, 78cm πλατος). θελω να αγορασω ενα πιο μεγαλο καγιακ. τι προτεινετε?


Αν το θέλεις κυρίως για ψάρεμα το καλύτερο, εάν μπορείς να διαθέσεις κάποια χρήματα παραπάνω, είναι να κοιτάξεις για κάποιο από τη σειρά της ΗΟΒΙΕ με τα πετάλια πχ το OUTBACK ή το REVOLUTION
Αλλιώς,χωρίς πετάλια πηγαινε σε OCEAN KAYAK, με διαφορά τα καλύτερα όσον αφορά fishing kayaks.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2012 13:57 #2673 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
εχω Ocean Kayak απο το 2000 ...πολυ καλο
Αυτο απλως που ξερω ειναι οτι στην Ελλαδα απαγορευεται να ψαρευεις με καγιακ....
Οι λιμενικοι μου ειπαν οτι απαγορευεται το ψαρεμα απο κανο-καγιακ γιατι δεν εχει αδεια αλιειας σκαφους..
Τους ειπα να βγαλω μια...
Και μου ειπαν δεν ξερουν πως γινεται αλλα αν με πιασουν να ψαρευω θα με γραψουν..με πολυ τσουχτερο προστιμα....
Το κρατος δυστυχως ειναι μπου@@ελο ολα απογορευονται ολα επιτρεπονται...
Γενικα τα πιο μαφιοζικα κρατη εχουν τους περισσοτερους νομους...
Απογοητευτηκα και απλως κανω καμια βολτα ενω το ειχα πρει κυριως για ψαρεμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/12/2012 19:22 #2674 από savvas pl
Απαντήθηκε από savvas pl στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστο πολυ για το ενδιαφερον σας και τις πληροφοριες. Σκευτομαι να παρω το bic santiago fishing (3.50 χ 0.76) kayak η to bic java fishing kayak (4.10 χ 0.71) το οποιο θα ειναι ετοιμο τον ιουνιο (το java εννοω γιατι ειναι μοντελλο του 2012) . Το santiago το βρηκα 700 ευρω και το java 800 ευρω. Τα ocean kayak ειναι πανακριβα στην κυπρο και kayak με πεταλια δυστηχως δεν υπαρχουν.
Πρωτιμω το java που ειναι πιο μεγαλο αλλα το προβλημα ειναι οτι θα ειναι ετοιμο τον Ιουνιο και θα εχω μεγαλο προβλημα στην μεταφορα του με το αυτοκινητο και απο το αυτοκινητο προς την θαλασσα.
Εχω ενα βαν αυτοκινητο που το πισω μερος ειναι 3.50μ. πραγμα που σημαινει οτι το santiago θα το χωρα.

Με το bic bilbao fishing kayak πηγαιννω 3 χιλ. μεσα για ψαρεμα.
Ειμαι σε αδιεξοδο και δεν ξερω πιο απο τα δυο θα διαλεξω.

Στην Κυπρο επιτρεπετε το ψαρεμα με kayak εφοσον γραφτει στο μητρολογιο της εμπορικης ναυτηλιας. στην συνεχεια να βγαλεις αδεια αλειας απο το τμημα αλλειας γιατι ο νομος λεει οτι με οπιοδηποτε σκαφος ψαρευεις πρεπει να ειναι εγκεγραμμενο στο μητρολογιο της εμπορικης ναυτηλιας.

Ψαξετε το και εσεις γιατι σε ολο τον κοσμο επιτρεπετε και εισαστε στην Ελλαδα μια ευρωπαικη χωρα.

Ευχαριστω πολυ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2012 08:35 #2675 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χρονια πολλα και καλη χρονια αγαπητοι φιλοι!!!


static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2013 12:01 #2676 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
θα ηθελα να αχοληθω με το καγιακ επιδη απλα δεν γουσταρω να εχω βαρκα αλλα θα ηθελα να ψαρευω λιγο πιο περα απο την ακτη. να κανουμε και γυμναστικη :non_banana1 :non_banana1

με θεμα εξοπλισμου ειμαι ασχετος και θα ηθελα να κατοπιστω λιγο. ειδα τα hobie αλλα τσιμπανε λιγο. τα πεταλια ομως πιστευω θα ειναι πολυ βολικα. διαβασα πιο πανω για τα ocean. θα ριξω και εκει μια ματια

περιπου ο εξοπλισμος ποσα κοστιζει. καλαμια, fish finder, στολες, σωσιβια. κτλ;;;;;;;

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2013 17:35 #2677 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Αλέξανδρε.!

Με το καλό να πάρεις και καγιάκ.

Ολα οσα ρωτάς υπάρχουν αναλυτικά σις αντίστοιχες υποενότητες. Διάβασε εκεί. Υπα΄ρχουν και οι τιμές (κατ'εκτίμηση).

Χρειάζεται πολύ μελέτη (καλό και χρήσιμο οχι αναγκαστικό) πρίν διαλέξει κανείς.

Διάβασε και ξαναρώτα..

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2013 18:41 #2678 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα αγαπητοι φιλοι και καλο Σαββατοκυριακο!!!


static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2013 21:48 #2679 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:


static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/03/2013 22:03 - 02/03/2013 22:03 #2680 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Μητσάρα, :bye:
σ ευχαριστούμε που μας φτιάχνεις με τις όμορφες φωτογραφίες που ανεβάζεις!

το χρειαζόμαστε γιατί έχουμε καιρό να τα βρέξουμε τα καμάρια μας και μας έχει λείψει η θάλασσα!

καλό βράδυ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.518 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection